Loopt die gast weer vrij zonder begeleider?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of hoe die idioot tegenwoordig ook heet
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loopt die gast weer vrij zonder begeleider?
Lijkt me ook. Vooral als ie weer eens zn pik laat zien net als bij Bayern.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:32 schreef matthijst het volgende:
Van Gaal als coach, wordt het misschien nog wat.
Tis watquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:33 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur is die van de Zanden ook
Ja ik denk serieus dat ze familie van Babel isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Sanden verneukt weer eens een actie.
lolquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:35 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat ze familie van Babel is
Vrouwtje net lag anders aardig te janken op de grond.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet oprecht niet of ik hiervan moet lachen of moet huilen. Vooralsnog combineer ik beide een beetje.
De eerste de beste dame die overigens nog beweert dat de salarissen richting die van de mannen moeten mogen ze de schoenen afpakken en terug naar de keuken sturen.
quote:Het spel ligt vrij veel stil. Dat bevordert de aantrekkelijkheid van het duel niet. Bovendien is het daardoor lastiger voor Oranje om in een prettig ritme te komen.
Van Gaal houd van voetbal, dus weinig kans, aangezien dit weinig met voetbal te maken heeft !!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:32 schreef matthijst het volgende:
Van Gaal als coach, wordt het misschien nog wat.
Het is ook echt een belediging voor al die vrouwen die in andere sporten wel fatsoenlijk presteren.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:35 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet oprecht niet of ik hiervan moet lachen of moet huilen. Vooralsnog combineer ik beide een beetje.
De eerste de beste dame die overigens nog beweert dat de salarissen richting die van de mannen moeten mogen ze de schoenen afpakken en terug naar de keuken sturen.
Dat vinden @onlogisch en ik nou ook !!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:36 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Van Gaal houd van voetbal, dus weinig kans, aangezien dit weinig met voetbal te maken heeft !!
vind ik leukquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden @:onlogisch en ik nou ook !!
Die heeft in het verleden juist wel training gegeven aan vrouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:36 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Van Gaal houd van voetbal, dus weinig kans, aangezien dit weinig met voetbal te maken heeft !!
Muah toen zat het ook niet tegen zeker in het beginquote:
Eerbetoon aan Nigel de Jongquote:
Ja maar je kunt die Kameroeneesjes toch ook niet verplichten hun mond te houden.quote:
quote:
Door de KNVB wel ja, niet door clubs enzo (zover ik weet dan)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:40 schreef GGMM het volgende:
Deze vrouwen krijgen dus evenveel betaald als de mannen?
oh doelpunt joepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |