SPOILER: luierpraatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisu. Ik ken mijn grenzen goed genoeg inderdaad. Mijn schoonmoeder was net hier, zij heeft heerlijk met haar kleinkind op de bank gezeten en ik heb even een uurtje op bed gelegen.
En wat jij aangeeft, dat merk ik ook en ik vind het ergens vervelend dat mijn wereldje zo klein geworden is, ik heb behoefte aan buiten en mensen om mij heen. Vooral al die fijne lieve mensen die er voor ons zijn. Ik was net ook echt superblij dat mijn schoonmoeder hier was, want echt, dagen alleen thuis zitten met een baby is niet goed voor mijn hoofd, dat moet dingen doen en leren.
Ik denk dat het per persoon wisselend is waar je behoefte aan hebt. Zit jij lekker in je cocon en voel je je daar prima, blijf lekker daar zitten. Mooi zat daar binnen toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer bewegen dan lopen of fietsen, bleghquote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef Mariposas het volgende:
Let wel op met grenzen aanvoelen: dat gaat niet altijd op. Na mijn eerste zwangerschap ben ik veel te snel alles gaan doen, ik voelde me al snel weer de oude. Ik liep kilometers met de baby. Noodgedwongen ook wel, want huilbaby. Na zes weken weer alles gaan doen, waaronder paardrijden. Een paar maanden later had ik alsnog een verzakking. Bekkenbodemspier toch nog niet sterk genoeg. En helaas kan ik nu ook geen explosieve springbewegingen maken zonder urine te verliezen.
Ik doe nu super rustig aan, veel minder dan ik zou willen en fysiek zou kunnen. Voor mij wel echt een uitdagingmaar ik weet dat het op lange termijn echt beter is.
Dit weer. 👌🏻 Ik ben een tropenmens.![]()
Vandaag kreeg ik deze voedingsjurk van H&M binneN, die gaat voorlopig niet meer uit.
[ afbeelding ]
Ja dus wel lekker de hele erge warmte een beetje proberen te ontwijken. Vind dit echt niet chill (echte klagende Nederlander hequote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Gisteren hebben de halve dag buiten gezeten omdat we bezoek hadden met twee kinderen van 3 en 5. Met de tuinsproeier aan konden die zich zo goed vermaken in onze grote tuin. Binnen had dat niet gewerkt. Nu hebben we wel een overkapping, de wind waait daar wat onderdoor en je zit goed in de schaduw. Maar na een paar uur had ik toch de indruk dat ons jongetje wat oververhit aan het worden was, ik was blij dat we weer naar binnen gingen. Vandaag is een binnendagje. Ik denk dat we tegen de avond weer buiten wat gaan rommelen en zitten; als het wat koeler is.
Oppassen dat hij niet uitdroogtquote:Op maandag 24 juni 2019 20:03 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil al een hele week bijna niet eten en ook drinken is een heel stuk minder dan gewoonlijk.
Plasluiers zijn wel een stuk minder dan normaal, maar hij plast nog wel. Je voelt wel wat gewicht in de luiers.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oppassen dat hij niet uitdroogtnog wel voldoende plasluiers en tranen?
Zelfde hier hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef NicolasJoy het volgende:
De dame hier heeft besloten dat slaap echt voor baby's is. De uren vliegen er af. Combinatie van warmte, tandjes en karakter denk ik.
's avonds kan ze momenteel echt pas tegen 23u/00u de slaap vatten, wakker tussen 7u en 8u en soms amper 1-2 uurtjes aan dutjes. 10 uur slaap is toch wat weinig onder 't jaar denk ik.
Hij is de afgelopen dagen ongelooflijk hyper (is op dit moment ook super vrolijk en er is geen spoortje van slaap te bekennen; in bed leggen levert alleen maar gehuil op) en overdag zit hij heerlijk rond te rennen in de warme jacuzzi.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:28 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor, al een paar dagen pas slapen om 0:00... dan slaapt ze thank god wel door tot 5.30 maar ja tis inderdaad niet veel.. denk dat we er weinig aan kunnen doen
@:ToT en lepeltjes diksap of water? Dat ook niet? Is hij bezig om iets nieuws te leren?
Oh dus bij jullie ook 4 tegelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen dagen ongelooflijk hyper (is op dit moment ook super vrolijk en er is geen spoortje van slaap te bekennen; in bed leggen levert alleen maar gehuil op) en overdag zit hij heerlijk rond te rennen in de warme jacuzzi.
Verder zijn niet de 2 voortandjes boven doorgekomen en zijn de 2 hoektandjes daar nu in aantocht.
Limonade van Diksap gaat soms redelijk, maar hij heeft nu net ook zo'n 100ml melk gedronken.
Mijn vrouw zegt trouwens dat de sterk verminderde eetlust begonnen is toen ze naar het zwembad waren gegaan.
Klopt, ik denk ook dat het aan de tandjes ligt, en ikzelf persoonlijk maak me nog niet zo heel erg veel zorgen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:39 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Oh dus bij jullie ook 4 tegelijkhier 3 tegelijk. Tbf ik denk dat het eerder daarmee heeft te maken dan met het zwembad. Dat drukkende gevoel is natuurlijk niet bevorderlijk voor eten en drinken, eten laat ik nu ook maar voor wat het is, alles wat frum eet is mooi meegenomen, zolang er maar genoeg vocht binnen komt. Maar mini ToT is zo te lezen ook heel erg vrolijk en actief dus denk dat je je niet heel veel zorgen hoeft te maken verder
Met dit warme weer stoppen wij 10% meer water dan anders in de flessen + ze krijgt de hele dag door de 360 graden cup voor water.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:28 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor, al een paar dagen pas slapen om 0:00... dan slaapt ze thank god wel door tot 5.30 maar ja tis inderdaad niet veel.. denk dat we er weinig aan kunnen doen
@:ToT en lepeltjes diksap of water? Dat ook niet? Is hij bezig om iets nieuws te leren?
Is natuurlijk ook weer zo’n periode dat ze minder melk gaan drinken of niet? Frum drinkt nml nu ook 600ml melk per dag en eten gaat ook vrij slecht door tandjes en nieuwe dingen die ze weer kan.
Weten de mensen die KV geven hier trouwens of er een max aan water geven zit? Overal lees je verschillende dingen en vind het nu zo lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |