SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vindt jouw baby het fijn om te badderen?
Volgens mij vinden baby's het gewoon het fijnst om te poepen/plassen/spugen nadat ze gewassen zijn, net schone kleertjes aanhebben, net schoon beddengoed hebben, etc.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:10 schreef Ceviche het volgende:
Lekker productief, Bobbymaar er is ook niks mis met niks doen he
Ja, mijn baby vindt het zalig in de bademmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vindt jouw baby het fijn om te badderen?
Volgens mij vinden baby's het gewoon het fijnst om te poepen/plassen/spugen nadat ze gewassen zijn, net schone kleertjes aanhebben, net schoon beddengoed hebben, etc.Hij wordt daar zo relaxed van dat hij het ook prima vindt om eruit te gaan en afgedroogd en aangekleed te worden
Door ons ziekenhuisgedoe kwamen we nu pas aan zijn tweede badje toe. Hij had afgelopen week best veel gepoept/geplast/gespuugd, dus ik heb hen in al zijn plooitjes schoongepoetst.
Niets doen = geen grip op de chaos en achter de feiten aanlopen = veel meer stress. Ik doe het wel redelijk rustig aan. Maar het lucht erg op als je merkt dat je de gewone dingen kunt doen naast de baby.
Mijn kraamweek is al voorbijquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:29 schreef Jentin het volgende:
Goed bezig, Bobby! Maar pak idd je rust! Ik had achteraf zo’n spijt dat ik bij Caesar zo actief was in de kraamweek. Maar ik voelde me top en alles liep zo lekker. Toen ging de kraam weg en dat viel samen met de komst van de krampjes - toen had ik graag wat meer reserve ingebouwd, want toen kwam de klap alsnog![]()
quote:Mijn baby is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dankbaar voor m’n lieve, vrolijke, pittige, gezonde meisje. Ik heb, ondanks alle babyperikelen, zo intens genoten van haar babytijd. Wat was het heerlijk om met de kennis en ervaring van de oudste hierin te kunnen duiken. Wat is het toch bijzonder hoe ze in een jaar van bolletje pluis naar een staand, kruipend, kletsend kindje is gegaan. Ze zegt papa, mama, boem, nee, uh-oh en dag (inclusief zwaai). Ze geeft kushandjes. Ze zette gister haar eerste stapje langs de bank. Ze is gek op haar broer en hij op haar.
Nog zo vaak kan ik naar haar kijken en verpletterd worden door het ongrijpbare besef dat ze van mij is, dat ze in mij gegroeid is, met alle kleine dingetjes die haar zichzelf maken: haar knalblauwe ogen met het donkerblauwe randje erom, haar lange wimpers, haar mondje dat een exacte kopie van mijn mond is en dat heerlijke babybuikje. Ik voel me zo rijk met haar (en haar broer).
![]()
Zo dan heeft ze wel een lekker nachtje gemaakt zegquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:02 schreef Takkie88 het volgende:
Jentin en Phi gefeliciteerd!tot snel bij de dreumesen
![]()
Sofie heeft al weken dat ze pas laat in slaap valt, ergens in de nacht weer wakker wordt en dan naast me verder slaapt. Nu is ze gisteravond om 23.45 gaan slapen en ze slaapt nogen dan wordt ik toch een beetje onrustig of het wel goed gaat
maar als ik ga kijken wordt ze sowieso wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, 1 gordel zit ff ietsjes te los.![]()
Wat schattigquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:49 schreef Rebubbled het volgende:
Hier begint de bug terug te wauwelen wanneer ik tegen haar aan praat over van alles. Echt te cute dit! Heel gesprek tijdens het eten gehad. En ze is begonnen met 's avonds voedingen clusteren en dan 6 uur achter elkaar slapen.
Met vriendlief en mij gaat het minder. Zijn default setting is dat ik voor de baby zorg en als ik iets wil, zoals douchen of koken, dan moet ik dat maar vragen. En dat geldt ook voor het huishouden. Hoe zorgen jullie ervoor dat de gelijkheid in de relatie gewaarborgd blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier een beetje stil, maar dat komt omdat het thuis gewoon ff druk is. opdringerige kraamvisite waar ik geen zin in heb, maar gewoon niet onderuit lijk te kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zorg voor 2 kinderen, Mn man en ikzelf nog. Kwam er vandaag bijv achter dat ik zondag voor het laatst zelf had gedoucht. Geen goed teken. Vandaag dus even de tijd voor genomen.
En nu wacht ik tot Ru slaapt. Hopelijk duurt het even voordat hij komt voor zn voeding. Ik heb echt slaap nodig !
[ Bericht 3% gewijzigd door Sisu op 16-06-2019 09:58:59 ]Zonder hoop geen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |