SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Dat is ook hoe je er tegenaan kan kijken ja
ach het levert enorm veel exposure op. Daarbij betaalt de stad, het bedrijfsleven en ook de organisatie van ESF het e.e.a.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat zo'n omroeporganisatie al jaren gebukt onder enorme bezuinigingen en mogen ze straks wellicht tot 20:00u geen reclame meer uitzenden, wint zo'n knakker het ESF dat minimaal 15 miljoen euro kost om te hosten. Goede timing.
don't call me maybequote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Wat was de echte hit van deze zangeres ook al weer, kan er niet op komen.
Ah ja. Dit lijkt wel de intro van '90s hardcore, maar De Staat groeit wel op me.quote:
Ja hij stond in de tent, open podium is ook niet zo'n geschikte plek voor hem.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag het op de livestream. Klonk wel relax.
Hij stond volgens mij in de tent toch? zoiets komt met een biertje in het gras toch beter tot zn recht gok ik.
welkom thuis!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, we zijn weer in het land...
Merci, net even 2 uur geslapen om de jetlag te slopen.quote:
Heeft allebei wel wat. Tent komt het mssn beter tot zn recht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hij stond in de tent, open podium is ook niet zo'n geschikte plek voor hem.
elk nummer werd het optreden beter en wij vonden het echt jammer dat zijn tijd om was. Voor ons het optreden van de dag.
Da's best lekker toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci, net even 2 uur geslapen om de jetlag te slopen.
In het vliegtuig slapen lukt nooit echt. We waren wel anderhalf uur eerder dan gepland in Amsterdam...
Fijn dat jullie eerder dan gepland thuis waren. Welkom thuis!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci, net even 2 uur geslapen om de jetlag te slopen.
In het vliegtuig slapen lukt nooit echt. We waren wel anderhalf uur eerder dan gepland in Amsterdam...
Welkom terugquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, we zijn weer in het land...
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie eerder dan gepland thuis waren. Welkom thuis!
Thanks!quote:
Is dit die band van The Voice? Klinkt goed.quote:
Ja dat is idd die band. Die waren op Paaspop en Dauwpop (waar we ze gemist hebben).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit die band van The Voice? Klinkt goed.
Welk festival was/is dit?
Paaspop ging ik (heel vroeger) bijna elk jaar naartoe. Maar de sfeer werd steeds vervelender en toen zijn we er mee gestopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat is idd die band. Die waren op Paaspop en Dauwpop (waar we ze gemist hebben).
paaspop ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Paaspop ging ik (heel vroeger) bijna elk jaar naartoe. Maar de sfeer werd steeds vervelender en toen zijn we er mee gestopt.
Is het nu weer gewoon gezellig en leuk?
Ja, je moet ten slotte ook eten op een festivalquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
Dit is wel echt een lekker festivalfeestnummer![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef peaceman het volgende:
Fleetwood Mac - Oh well part 1
Een nummer wat de dames maandag niet omzeep hielpen, want ze zongen die niet zelf.
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef peaceman het volgende:
Fleetwood Mac - Oh well part 1
Een nummer wat de dames maandag niet omzeep hielpen, want ze zongen die niet zelf.
christine mc vie zong echt vals en stevie bij vlagen ook.quote:
Wat ik van de Pretenders heb gehoord op pinkpop, was ook niet altijd even zuiver.quote:
ik stond toen bij tenacious Dquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik van de Pretenders heb gehoord op pinkpop, was ook niet altijd even zuiver.
Ja, dat zou ook mijn keus zijn geweest.quote:
ja als de reactie op mijn nek nu een beetje meevalt, zal ik voor Down the rabbithole de uitzending voor het festival doen.quote:
En dat optreden was erg goed.... Ik heb niet geslapen en wel geluisterd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:51 schreef peaceman het volgende:
Bathazar - Bunker
Op Dauwpop heerlijk geslapen bij deze band. Gelukkig op DTRH een nieuwe kans.
En je hebt hem niet eens even wakker gemaakt?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat optreden was erg goed.... Ik heb niet geslapen en wel geluisterd.
waarom niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik had dit jaar wel op Pinkpop willen zijn.
Hij was bijna niet wakker te krijgen na het optreden...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
En je hebt hem niet eens even wakker gemaakt?
We hebben wel erg getwijfeld, maar vonden het toch te duur.quote:
ja prijzig is het welquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben wel erg getwijfeld, maar vonden het toch te duur.
En mijn man en zoon gingen dinsdag ook al naar Metallica (ook duur trouwensquote:
nou dan had jij ook wel iets leuks gemogen toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
En mijn man en zoon gingen dinsdag ook al naar Metallica (ook duur trouwens)
Ja, dat wel. Maar ik wilde wel samen gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan had jij ook wel iets leuks gemogen toch?
welke dag had je willen gaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik wilde wel samen gaan.
ow ja toen was ik er ook niet. maar zondag had je zo meegekundquote:
Ik wist helemaal niet dat je ging.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ja toen was ik er ook niet. maar zondag had je zo meegekund
Ging het een beetje goed met je nek?quote:
ja, verbazingwekkend goed. ook de volgende dag. Terwijl ik na Dauwpop 3 dagen koppijn gehad heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ging het een beetje goed met je nek?
Dan ligt het toch aan het bier...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, verbazingwekkend goed. ook de volgende dag. Terwijl ik na Dauwpop 3 dagen koppijn gehad heb.
Die snap ik niet...quote:
Ik dacht heel even dat R49 ook reclames tussendoor aan het draaien was bij het begin.quote:
Rob Stenders draait dit geregeld. Vrolijk is het niet, maar wel mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat R49 ook reclames tussendoor aan het draaien was bij het begin.
Mooi dat het alweer een heel stuk beter is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, verbazingwekkend goed. ook de volgende dag. Terwijl ik na Dauwpop 3 dagen koppijn gehad heb.
ik juich niet te vroeg, maar het is hoopgevend!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi dat het alweer een heel stuk beter is.
Leuk. Goed is bij hun niet het juiste woord. Maar zeker leuk.quote:
Dat doe je anders nooitquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:55 schreef peaceman het volgende:
ik heb nog wat liedjes staan, dus loop nog iets uit.
en toch is ie goed.quote:
nu is het ook wel fijn vind ik. maar het is tenminste wat onbekender en toch erg fijn. dat vind ik er leuk aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat dit echt zo'n nummer is dat live echt kippenvel geeft.
Vind het zo wat minder.
zoals?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou stiekem wel naar Grollo willen naar dat festival van Derksen, wat een namen daar zeg.
Blues toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou stiekem wel naar Grollo willen naar dat festival van Derksen, wat een namen daar zeg.
Hmm ZZtop is wel gaaf.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vrijdag 14 juni 2019:
ZZ Top, Van Morrison, Jonny Lang, Curtis Salgado, Danielle Nicole
Zaterdag 15 juni 2019:
Lynyrd Skynyrd, Gary Clark Jr., Eric Gales, St. Paul and The Broken Bones, Delgres
Niets voor mijquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vrijdag 14 juni 2019:
ZZ Top, Van Morrison, Jonny Lang, Curtis Salgado, Danielle Nicole
Zaterdag 15 juni 2019:
Lynyrd Skynyrd, Gary Clark Jr., Eric Gales, St. Paul and The Broken Bones, Delgres
ja dan is het geen enorme oetlulquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
En nee dit wist ik niet, maar tijdens iets kwam ik een fragment uit Pauw tegen, wat kan die Derksen gepassioneerd over muziek praten trouwens.
En stijf enkel het tijdslot spelen en direct weg ^^quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef peaceman het volgende:
Van Morrison schijnt echt een uber chaggerijn te zijn.
Vind dat botte ook wel eens een verademing, al dat kont gekruip op TV over het algemeen is ook niks. Soms zou iets meer nuance wel goed zijn, maar echt foute dingen zegt hij mijns inziens meestal niet. Bot maar niet onwaar.quote:
live heel erg goed!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Niet mijn genre, maar dit klinkt wel erg vet.
Dit is volgens mij wel jouw favoriete nummer van de laatste tijd.quote:
dit is al 4 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel jouw favoriete nummer van de laatste tijd.
En terecht..
Echt? Ik ken het pas sinds jij het draait.quote:
twee jaar oud hoor ik zojuist..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Ik ken het pas sinds jij het draait.
Ja, ik luister (te) weinig radio verder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
twee jaar oud hoor ik zojuist..
tja maar jij kent wel meer doordat ik het draai...
we zijn ook heel blij met je hier hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik luister (te) weinig radio verder.
Het staat zelfs in de top2000 zie ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
twee jaar oud hoor ik zojuist..
tja maar jij kent wel meer doordat ik het draai...
en niet meer dan terecht. Enige jammer is dat Sorry volgens mij hoger staat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de top2000 zie ik.
Goed planquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik daarna tot middernacht (of iets langer) opvullen met wat deephousedeathmetal?
Ga gerust je gang, maar ik ga mijn hoofd wel rust geven, in de hoop dat ik morgen geen klachten heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik daarna tot middernacht (of iets langer) opvullen met wat deephouse?
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zijn ook heel blij met je hier hoor
Ze zijn hard op weg om headlinemateriaal van de grotere festivals te worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
en niet meer dan terecht. Enige jammer is dat Sorry volgens mij hoger staat.
Alvast welterusten, Diaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nu afsluiten en nog even op de bank zitten...
Fijne avond nog
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn hard op weg om headlinemateriaal van de grotere festivals te worden.
Ik weet niet of ik het vol ga houden tot middernacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik daarna tot middernacht (of iets langer) opvullen met wat deephouse?
Maar dat zeiden we 3 jaar geleden ook alquote:
ze waren op Dauwpop ook echt heeeeeeel erg goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn hard op weg om headlinemateriaal van de grotere festivals te worden.
nou toen zagen we de potentie, maar zeiden we ook: ze hebben nog 1 of twee goede albums nodig. De EP die nu uit is, is in elk geval goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat zeiden we 3 jaar geleden ook al
Toen hadden ze ook pas 1 album uit. Nu hebben ze ook wat meer kilometers gemaakt op het podium en hun vorige album is ook erg goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou toen zagen we de potentie, maar zeiden we ook: ze hebben nog 1 of twee goede albums nodig. De EP die nu uit is, is in elk geval goed.
Ik hoorde twee nummers ja. Klonk erg goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:30 schreef peaceman het volgende:
Michael Kiwanuka - Love and Hate
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat was ie goed maandag
Vorig jaar op PP zag het er ook al uitstekend uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook pas 1 album uit. Nu hebben ze ook wat meer kilometers gemaakt op het podium en hun vorige album is ook erg goed.
wat ons betreft had dat optreden dubbel zo lang mogen duren. werd met de minuut mooier.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde twee nummers ja. Klonk erg goed.
Ik heb na 2016 niet meer gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar op PP zag het er ook al uitstekend uit.
mijn 3e in anderhalve maand zag ik. Hopelijk snel weer 1.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Weer een ouderwetse lange show van jou met goede muziek.
Hoor ik jou nu? Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Wisselen tussen Dj's ijkt niet echt vloeiend te gaan maar ik doen nog even een paar minuten wat tot middernacht.
Ik hoor house-achtige muziek, dus dat moet het wel zijn. Klinkt lekker hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:43 schreef Rafeiro het volgende:
East Cafe - Pulsar (Solid Stone Remix) nu
Even rustig tot +- middernacht, enige voordeel van dit systeem, de tijdsloten zijn niet zo streng.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor house-achtige muziek, dus dat moet het wel zijn. Klinkt lekker hoor.
Er zijn zelfs helemaal geen tijdssloten hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even rustig tot +- middernacht, enige voordeel van dit systeem, de tijdsloten zijn niet zo streng.
Klopt heb me nu ook niet op het rooster gezet, omdat zo kort.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn zelfs helemaal geen tijdssloten hier.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt heb me nu ook niet op het rooster gezet, omdat zo kort.
Maar 2 losse streams is wel jammer.
Ik hoor zeker drs. Pquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Hoor je drs. P. dan ben ik het voor zeker
Dank je wel Rafeiro. De laatste toch ook nog even snel meegepiktquote:
Jij hebt je portie lekker weer wel gehad de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 06:48 schreef MadMaster het volgende:
Best wel fijn dat baggerweer, is het wat langer donker en dat slaapt net even lekkerder...
Ja, dat viel niet tegen, hoewel de vooruitzichten vooraf stukken minder waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt je portie lekker weer wel gehad de afgelopen tijd.
Dan heb je het dus echt goed gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet tegen, hoewel de vooruitzichten vooraf stukken minder waren.
Ik had 3 extra spijkerbroeken en 3 sweaters bij me, maar die zijn de koffer niet uitgekomen...
We hebben in totaal overdag misschien 5 minuten regen gehad gedurende de vakantie...
Canada is zeker voor herhaling vatbaar, maar waarschijnlijk dan wel een ander deel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je het dus echt goed gehad.
Voor herhaling vatbaar, neem ik aan? Of volgende keer toch maar weer iets anders ontdekken?
Dat maakt de keuze iets makkelijker.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Canada is zeker voor herhaling vatbaar, maar waarschijnlijk dan wel een ander deel.
Wat we nu gezien/meegemaakt hebben, is het het meest vriendelijke, schone, afwisselende, mooie land dat we ooit bezocht hebben...
Maar we willen nog zoveel bezoeken (en een heleboel absoluut niet, dus dat scheelt weer...)
Wat fijn dat jullie er zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat fijn dat jullie er zijn.
Goedemorgen altesaam.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren in het vliegtuig zat er een man waarvan ik het idee had dat ik hem (her)kende.
Net even gecheckt en verdomd, inclusief het petje dat hij gisteren ook op had:
[ afbeelding ]
Melting draait 'm nog wel eens (en ik onlangs ook nog, bedenk ik me nu)...
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren in het vliegtuig zat er een man waarvan ik het idee had dat ik hem (her)kende.
[ afbeelding ]
Bij de kofferband op Schiphol stond hij naast ons en ik vroeg mw. MM of ze wist wie hij was.quote:
Leuk tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de kofferband op Schiphol stond hij naast ons en ik vroeg mw. MM of ze wist wie hij was.
Ze had geen idee en ik heb niks gezegd, omdat ik zelf toch iets twijfelde aangezien hij er niet erg artiesterig uitzag.
Bij thuiskomst wist ze het ineens wel (Is het die van Rock Your Baby?) en ik daardoor ook...
Haha very coolquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
so far so goodquote:
Klopt, ik ben gewoon lekker bezig in huis en dit is een mooi op de achtergrondquote:
Dat is nog vrij zacht uitgedrukt.quote:
"Resultaatvoetbal!"quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:53 schreef brother52 het volgende:
De punten zijn binnen...
Nu nog gaan voetballen...
quote:Pal na rust kwam Oranje wat curieus
op 2-1.Bloodworth maaide volledig over
een voorzet van Groenen heen,maar kreeg
de bal 'terug' van Abam en schoot nu
wel van dichtbij raak.
"Was ingestudeerd"quote:
Eerder “geluk-dat-de-bal-een-paar-keer-goed-valt-voetbal”quote:
Ik heb niet gekeken na de vorige wedstrijd, zoals je me geadviseerd had.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken na de vorige wedstrijd, zoals je me geadviseerd had.
Dank voor dat advies...
quote:
quote:
Details...quote:
quote:
Kon slechter als ik zo naar buiten kijkquote:
Het is nog behoorlijk warm hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Kon slechter als ik zo naar buiten kijk
Nee, dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:06 schreef just me het volgende:
Hebben die overlanders niet verkeerd gedaan
Hun hadden een man meer situatie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:06 schreef just me het volgende:
Hebben die overlanders niet verkeerd gedaan
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hun hadden een man meer situatie.
Het is niet eerlijk
dan zou ze niet reagerenquote:
Zou ik ook doen...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is nog steeds teleurgesteld dat ik geen blond haar meer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |