Dan weet je het welquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:04 schreef Vonkenboer het volgende:
Een rondje googelen brengt mij vooral op bedrijven met namen als -stunter en -budget
Denk zelf niet dat markiezen bij ons heel mooi zijn. Om even een impressie te geven van de gevel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:15 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben al zeker een jaar of tien screens, donkerblauw maar had liever een markies gehad, ik heb het idee dat die toch iets beter de warmte buiten houden maar ja kleine voortuin.
Het scheelt denk a graad of 3 met de buren die het niet hebben.
Onze screens kwamen bij de formido vandaan.
Kunnen jullie geen markiezen nemen ?
Werken jullie landelijk ?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:57 schreef ToniMacaroni het volgende:
Ik monteer ze regelmatig via het werk. Het grote voordeel ervan is dat de 'bak' waarin het screen zich oprolt vaak maar 10x10 cm is, omdat een screen zich beter laat oprollen dan een rolluik. Ook heb je wat minder het bunkereffect tov een rolluik.
Oke, zit daar zoveel verschil in dan ? Ook qua kwaliteit ?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:45 schreef Oledanmaarweer het volgende:
Let ook even op dat je een type neemt die wat wind aankan.
Je hebt ook verschillende doektype's (met verschillende doorkijk/zonwering)
Goeie tip !quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:56 schreef tux87 het volgende:
Vraag goed door over de onderlat en het geleidesysteem. Wij hebben ook screens, op zich werkt het goed om de zon eruit te houden. Het scheelt echt duidelijk. Alleen bij wind wil de onderlat nog weleens rammelen, dat is irritant.
In principe wel, maar voornamelijk zuid/oost Brabant en midden Limburgquote:Werken jullie landelijk ?![]()
Wij vinden rolluiken ook gewoon weg niet mooi. Het zal vast wel beter warmte werend en inbraakwerend zijn. Zijn screens eigenlijk "windvast" of klappert een screen altijd heen en weer bij iedere windvlaag ?![]()
Of zijn daar speciale profielen voor ?
Markies heet zoietsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom doe je niet van die schattige zonneschermen die je ook vaak bij winkeltjes ziet? Van die uitklapbare, overhangende schermen. Lijkt me veel leuker bij zo'n huis.
Damn, wat een prijs. Ter indicatie ik, heb bij www.jvszonwering.nl een rolluik gekocht voor de achterkant afm B2300 x H1700 voor ¤491.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
De eerste prijs indicatie hebben we ook binnen. Maar voor de beschreven +/- prijs van ¤ 3500,- voor drie ramen gaat het in ieder geval niet door.![]()
Die ja. Goh, wist niet dat ze zo heetten. Dank, weer wat geleerd.quote:
Bij zo een mooie gevel, is er eigenlijk maar één oplossing die echt in stijl is; leibomen. Maar ja, dat heeft ook weer zo zijn nadelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat markiezen bij ons heel mooi zijn. Om even een impressie te geven van de gevel.
Al is dit een oude foto van ver voor de verbouwing van een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De klapraampjes zijn geen probleem; een eerste zoekronde op internet maakt al wel duidelijk dat dit niet in de weg gaat zitten. Of dat een screen ervoor zou kunnen zorgen dat de raampjes niet meer open kunnen. Het gaat om de twee ramen op de benedenverdieping
Aan deze hut inderdaad, die geeft het ook met screen doek.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:48 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom doe je niet van die schattige zonneschermen die je ook vaak bij winkeltjes ziet? Van die uitklapbare, overhangende schermen. Lijkt me veel leuker bij zo'n huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |