Of deze J'burgquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:51 schreef Nico_S. het volgende:
Our Lady Of Lebanon, Harissa, Libanon.
https://goo.gl/maps/hkw1cWk5Fy1MHEK7A
Lijkt er wel op maar is toch anders.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Of deze J'burg
https://goo.gl/maps/jq9znXsHEXt8W8pt9
Maar goed dat ik die niet gepost had danquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Lijkt er wel op maar is toch anders.
Ziet er meer uit als een restaurant, lijkt me.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:20 schreef chufi het volgende:
Een apple-store .... maar welke huilt er niet ...
Klopt je komt er alleen niet voor het diner maar voor iets anders. En daar komen die appeltjes weer om de hoek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een restaurant, lijkt me.
Niet het goeie topic, maar misschien kan iemand je toch helpen. Ik weet het niet in elk geval.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Geen idee of dit het goede topic is, maar een kennis wil voor haar werk in een museum graag weten in welke straat / stad onderstaand gebouw staat / stond:
[ afbeelding ]
Blijkbaar was het het Oost-Indisch Huis in Amsterdamquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Niet het goeie topic, maar misschien kan iemand je toch helpen. Ik weet het niet in elk geval.
Beste apfelstrudel ter wereld!quote:
Hij staat er inderdaad heel duidelijk tussenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:25 schreef Clubman het volgende:
Hij staat er toch echt tussen ;-) Het is een ander merk dat onderdeel is van de Fiat groep.
Vanuit Streetview ziet het er zo uit: https://goo.gl/maps/bttqA1tEYcLDP3j48quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:08 schreef FrankRicard het volgende:
[ afbeelding ]
Photo-sphere, wel streetview vlakbij
Hé ja, grappig, die heb ik inderdaad een keer gepost. (ik herkende 'm alleen van het antwoord hoor, niet van de foto. Had 'm trouwens nog niet eens gezien).quote:Op woensdag 11 september 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
ik herken hem van eerdere keren... maar nieuwelingen mogen ook een poging wagen ..
Als ik het goed zie zien we hier een ander continent,..
Neequote:
quote:
quote:
Dat was dus twee keerquote:
Dat land heeft een kustlijn van 5000 Kmquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:41 schreef FrankRicard het volgende:
Zelfde land als de vorige
Zelfde land als de vorige
Of 1800 kmquote:Op donderdag 19 september 2019 08:16 schreef Clubman het volgende:
[..]
Dat land heeft een kustlijn van 5000 Km
quote:Op woensdag 11 september 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
...
Als ik het goed zie zien we hier een ander continent,..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |