Wijsheid hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:54 schreef Californium het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
o Warme ananas
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.
quote:
quote:
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.quote:
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinkenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Van ananas krijgen jullie een stinkende puni.
Snap ik, maar heb er echt nog nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.
Werkt dat niet net als zaad?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Je moet hem er ook niet in stoppen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinken.
zeker niet met de stekelsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet hem er ook niet in stoppen.
Van je vriendinnetje en haar bff?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.
Zat je weer gesprekken af te luisteren op de sportschool?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik dm je wel ff een linkje zodat je het kunt zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |