Ik had het over regen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:28 schreef Chia het volgende:
[..]
http://www.bredanightflig(...)icle&id=95&Itemid=77
40 per nacht voor een single room.
En wat bedoel je met droog liggen? alcohol/drugs is in de buurstad toch ook nog wel te vinden voor zo'n type?
Waarom moet dat bed per se in jouw huis zijn dan? Vooral als je broer geen goede verstandhouding heeft met de overige gezinsleden en er.in het gezin zelf al meer dan genoeg problemen spelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:09 schreef Fancy2 het volgende:
Wat ik zou doen?
Hem een bed geven. Hij is nu eenmaal mijn broer en heeft mij in het verleden ook hulp gegeven.
Maar als hij zich in mijn huis misdraagt mag hij weg.
Dat zou ik doen.
Oh dacht dat je bedoelde dat TS elke oplossing buiten de deur om die reden af houdt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:12 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik had het over regen.Als hij geen geld heeft voor een kamer, dan ook niet voor drank.
Lastige zaak iddquote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Was moet dat bed per se in jouw huis zijn dan? Vooral als je broer geen goede verstandhouding heeft met de overige gezinsleden en er.in het gezin zelf al meer dan genoeg problemen spelen.
Het lijkt mij voor iedereen beter als dat onderdak dan buiten de deur wordt gezocht.
Wel als je het geld er niet voor hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Buitenshuis onderdak voor 10 dagen voor hem regelen lijkt me niet zo lastig.
Volgens TS is geld geen probleemquote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wel als je het geld er niet voor hebt.
In een blokhut op een camping, bed and breakfast. Mag ook wat verder van jouw huis. 20-40 km als max aangeven. Met de auto ben je daar in 30 minuten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:30 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik heb even rondgekeken naar hotels, de goedkoopste was 100 euro per nacht en die is nota bene vlak bij mijn huis.
In jouw situatie is de kernwaarde: deze man niet in mijn directe omgeving bij je vrouw laten. Ongeacht dat het familie is.quote:Dus dan is het een beetje onzinnig om hem in dat hotel te stoppen op mijn kosten terwijl ik 5 minuten bij dat hotel vandaan woon.
Niet in dit topic, maar meende dat laatst gelezen te hebben, kan het alleen zo niet vinden.quote:
En je broer buiten zetten en houden totdat je een andere oplossing hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou hij is zelfstandig op eigen houtje hier al naar toe gekomen terwijl ik werken was, dacht dat die mn vrouw kon commanderen, hem net even duidelijk gemaakt dat we dat hier anders doen. Ben er alweer helemaal klaar mee, en dan vind die koekert het nog volkomen onterecht dat hij een huisverbod heeft.
Morgen direct zoeken naar een betere oplossing.
Waarom niet vanavond?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou hij is zelfstandig op eigen houtje hier al naar toe gekomen terwijl ik werken was, dacht dat die mn vrouw kon commanderen, hem net even duidelijk gemaakt dat we dat hier anders doen. Ben er alweer helemaal klaar mee, en dan vind die koekert het nog volkomen onterecht dat hij een huisverbod heeft.
https://www.airbnb.nl/roo(...)493_4wVLVOmzAtIAjuQsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom niet vanavond?
Ik vind je totaal respectloos naar de rest van je gezin toe.
What else is new?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom niet vanavond?
Ik vind je totaal respectloos naar de rest van je gezin toe.
Groot gelijk en het blijft natuurlijk wel familiequote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |