abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187422378
Woonruimte voor je broer in een stacaravan op een arbeidsmigranten camping dan betaald hij 100 euro per week voor een stapelbed. (Droomgaard) :P
pi_187422502
Wat ik zou doen?
Hem een bed geven. Hij is nu eenmaal mijn broer en heeft mij in het verleden ook hulp gegeven.
Maar als hij zich in mijn huis misdraagt mag hij weg.
Dat zou ik doen.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 18:12:03 #78
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_187422530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 17:28 schreef Chia het volgende:

[..]

http://www.bredanightflig(...)icle&id=95&Itemid=77
40 per nacht voor een single room.

En wat bedoel je met droog liggen? alcohol/drugs is in de buurstad toch ook nog wel te vinden voor zo'n type?
Ik had het over regen. :') Als hij geen geld heeft voor een kamer, dan ook niet voor drank.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_187422546
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:09 schreef Fancy2 het volgende:
Wat ik zou doen?
Hem een bed geven. Hij is nu eenmaal mijn broer en heeft mij in het verleden ook hulp gegeven.
Maar als hij zich in mijn huis misdraagt mag hij weg.
Dat zou ik doen.
Waarom moet dat bed per se in jouw huis zijn dan? Vooral als je broer geen goede verstandhouding heeft met de overige gezinsleden en er.in het gezin zelf al meer dan genoeg problemen spelen.

Het lijkt mij voor iedereen beter als dat onderdak dan buiten de deur wordt gezocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 18:34:36 ]
pi_187422560
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik had het over regen. :') Als hij geen geld heeft voor een kamer, dan ook niet voor drank.
Oh dacht dat je bedoelde dat TS elke oplossing buiten de deur om die reden af houdt. _O-
  vrijdag 14 juni 2019 @ 18:14:44 #81
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187422569
Nogal afhankelijk van wat, vreemdgegaan ja dan wel, een kind misbruikt nee val dan maar dood.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_187422748
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Was moet dat bed per se in jouw huis zijn dan? Vooral als je broer geen goede verstandhouding heeft met de overige gezinsleden en er.in het gezin zelf al meer dan genoeg problemen spelen.

Het lijkt mij voor iedereen beter als dat onderdak dan buiten de deur wordt gezocht.
Lastige zaak idd
pi_187422800
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:30 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Lastige zaak idd
Buitenshuis onderdak voor 10 dagen voor hem regelen lijkt me niet zo lastig.
pi_187422827
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Buitenshuis onderdak voor 10 dagen voor hem regelen lijkt me niet zo lastig.
Wel als je het geld er niet voor hebt.
pi_187422885
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:37 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Wel als je het geld er niet voor hebt.
Volgens TS is geld geen probleem
pi_187423007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 14:30 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik heb even rondgekeken naar hotels, de goedkoopste was 100 euro per nacht en die is nota bene vlak bij mijn huis.
In een blokhut op een camping, bed and breakfast. Mag ook wat verder van jouw huis. 20-40 km als max aangeven. Met de auto ben je daar in 30 minuten.
quote:
Dus dan is het een beetje onzinnig om hem in dat hotel te stoppen op mijn kosten terwijl ik 5 minuten bij dat hotel vandaan woon.
In jouw situatie is de kernwaarde: deze man niet in mijn directe omgeving bij je vrouw laten. Ongeacht dat het familie is.
Wat zou je doen als zij slachtoffer wordt van zijn losse handjes?
Niet alleen fysieke mishandeling, maar ook psychische?

Stel je komt voor je vrouw op. Gaat hem dan in elkaar slaan, omdat hij aan je vrouw komt.
Moet jij de cel in, omdat wraakneming niet in de Nederlandse wetgeving past.
Je vrouw gaat dan door een hel omdat ze met die man opgescheept zit.

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je nog erover peinst dat je 'm in huis moet nemen.
Natuurlijk is het je broer.
Ja hij heeft klaar gestaan voor jou vroeger.
Maar dat was vroeger. Nu heeft ie bewezen losse handjes te hebben.
Veiligheid voor alles, vooral voor je vrouw.
Neem het risico voor recidive, gewoon niet.

Er zijn zat campings, hotels, bed and breakfast gelegenheden in een straal van 30km van elke plaats in Nederland. Neem die kernwaarde aan, want er zijn al teveel risico's in het leven.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 14 juni 2019 @ 18:52:13 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187423048
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens TS is geld geen probleem
Waar lees je dat?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 18:56:53 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187423108
Ik zou iemand met zulke losse handjes niet in huis nemen. Zeer zeker niet in een huishouden was het niet altijd op rolletjes loopt. Er een kwetsbare vrouw rondloopt, een tienerdochter en een peuter. En jij die hun natuurlijk wil beschermen.
Om het nog niet te hebben over de stress en frustratie bij je broer op dit moment. Waardoor hij zeker en vast niet zijn beste zelf zal zijn.

Hou er ook rekening mee dat er een stevige kans is dat de vrouw van je broer hem niet terug laat komen. Dat 10 dagen grote kans heeft om fiks uit te lopen.

Zou hem vooral helpen met een eigen (tijdelijke) stek vinden. Evt wat financieel bijstaan als dat nodig is, maar vooral helpen zoeken naar iets voor zichzelf en hem ook adviseren om niet terug te gaan omdat wat daar gebeurd is echt niet kan en je broer eerst maar eens keihard aan zijn agressie probleem moet gaan werken.
Evt kan je wat bemiddelen tussen hem en zijn vrouw zodat hij kleding e.d. kan krijgen mits jij (of een ander vertrouwd persoon) dat ophaalt. Dat je op die manier helpt.

Het is hard en ik snap de spagaat waar je in zit, maar wil je dit risico echt lopen? Want iemand die zijn vrouw voor de neus van zijn kinderen zo slaat dat er verwondingen zijn en politie ingrijpt op deze manier is niet misselijk. Dat doen ze niet om een wissewasje.

Maar jij kent de situatie beter, kan beter inschatten of er sprake is van een serieus agressie probleem, of dat het daarop uitgelopen is door een extreem toxische relatie.

Is het dat laatste overleg dan eerlijk met je vrouw en je tienerdochter. Wat denken zij? Van de hele situatie, wat hij gedaan heeft en van het idee hem 10 dagen of langer in huis te hebben?
Zouden zij zich veilig voelen ermee?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_187423200
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 18:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Niet in dit topic, maar meende dat laatst gelezen te hebben, kan het alleen zo niet vinden.

En een paar 100¤ is het ook meer dan waard als die broer dan niet bij hen in huis komt.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 19:05:41 #90
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_187423240
Ja joh neem er eentje die slaags als dat is in huis, waterdicht plan. Je ziet niet dat je je vrouw en jezelf hiermee in gevaar brengt?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_187423331
Dat je hier zelf het antwoord niet op weet vind ik al genoeg zeggen. Alsjeblieft zeg.
pi_187423732
Hoppa....Koepeltentje, slaapzak, luchtbed kosten 5 tientjes en dan op zoek naar een camping. Klaar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187423817
Nou hij is zelfstandig op eigen houtje hier al naar toe gekomen terwijl ik werken was, dacht dat die mn vrouw kon commanderen, hem net even duidelijk gemaakt dat we dat hier anders doen. Ben er alweer helemaal klaar mee, en dan vind die koekert het nog volkomen onterecht dat hij een huisverbod heeft.
Morgen direct zoeken naar een betere oplossing.
pi_187423865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou hij is zelfstandig op eigen houtje hier al naar toe gekomen terwijl ik werken was, dacht dat die mn vrouw kon commanderen, hem net even duidelijk gemaakt dat we dat hier anders doen. Ben er alweer helemaal klaar mee, en dan vind die koekert het nog volkomen onterecht dat hij een huisverbod heeft.
En je broer buiten zetten en houden totdat je een andere oplossing hebt.
pi_187423875
quote:
Waarom niet vanavond?

Ik vind je totaal respectloos naar de rest van je gezin toe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 19:50:10 #96
184769 crew  Deisyy
pi_187423887
quote:
https://www.airbnb.nl/roo(...)493_4wVLVOmzAtIAjuQs

350 Euro voor 10 dagen, dat lijkt me het geld meer dan waard om thuis rust te hebben.

Succes ermee!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_187423898
Boek een huisje bij centerparcs ofzo voor hem.. Zo een neem je toch niet in huis.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187423952
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom niet vanavond?

Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.
pi_187423959
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom niet vanavond?

What else is new?
pi_187423995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou van me, dat ik hem nou met een hoop gedoe buiten gooi? Ik moet hier nog langer wonen ja! En gezien zijn staat lijkt het me niet verstandig om hem nu terug naar Tilburg te brengen.
Groot gelijk en het blijft natuurlijk wel familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')