Oooh. En kajakken ook nog! Verzot op kajakkenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een fijne middag en avond gehad
Ik heb Scrabble gespeeld met m'n broer, daarna kwam een van m'n partners erbij en we zijn met z'n drieën uit eten geweest. Daarna gewandeld, ijsje gegeten, afscheid van broer en toen nog wat tijd voor A. en mij met z'n tweetjes![]()
Nu moe maar voldaan weer op m'n ziekenhuiskamer
Oh en het was de eerste keer dat broer en A. elkaar zagen, maar het ging meteen heel soepel. Zo anders dan met m'n ex![]()
![]()
Lekker over sport gepraat en over reizen, over eten natuurlijk, en grapjes uitgewisseld
Echt? Ik heb er geregeld twintig in de achtertuin - toch eens op letten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
De ogen van een kauw, mooi en tegelijkertijd hartstikke eng
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaaldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Hehe, da's het enige dat ik me nog van die operatie herinner inderdaad: eindeloze bergen waterijsjesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaald
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ijsjes na keelamandelen 6 jaar geleden was de hel. Suiker + open wond = niet cool
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.
Waar zit dat 'm eigenlijk in?
Aha!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.
Tweequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Er is een ijssalon met schepijs in duizend-en-een smaken geopend op amper 10 minuten lopen van het ziekenhuis, dus daar ben ik nu al een keer of drie geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".quote:
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".
Ze staan toch gelijk aan elkaar?:durftevragen
Heerlijk hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
Kus terug voor op het Barrelbolletje voor.. Nou ja.. Alles!
@:Uhmmpie, tot dusver hobbelt de spruit hier zalig mee in het ouderlijke ritme. Hoor 'm nu pas wakker wordenGeeft uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst.. Opruimactie hier was vooral zojuist in de regen (-x- voor @:derLudolf!
) de tuin ontdoen van de restjes van de avond met het broertje van J.
![]()
![]()
Zo, eens wat mannen van ontbijt voorzien
Klopt, maar ik dacht dat het hier opzich wel bekend was zeg maarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Alleen als ze perenijs hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
1001 smaken? Ik zeg ijsmeet bij tele voor de deur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |