quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben thuis! 🥳Joepie!!!! Wat heerlijk. Nu rrr en genieten van thuis zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Geniet nog zolang als het kan zoveel mogelijk van elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
Saai, boring, gaap.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
Ik ben thuis! 🥳Zo, ontwikkeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan chick!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben thuis! 🥳Goed nieuws dat je weer thuis bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thx all. Nu even slapen.
Als je iets aparts op je bord wil hebben ga dan voor de mantis shrimp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
Gaafquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor G die je niet meer kwijt hoeft te zijn in huis.
Ik heb 2,5 uur in de chat gewacht (kon tot 1 uur duren!), een uur op Whatsapp (binnen 15 min antwoord, aldus de website) en uiteindelijk nog maar een keer een poging gedaan te bellen en dat menu was onmogelijk. Uiteindelijk kreeg ik een mevrouw aan de telefoon met een énorm accent die me steeds heel lang in de wacht zette om dingen aan collega's te vragenquote:
Dat klinkt wel spectaculairquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Oja dat wou ik zeggen. Isa, je was een dag te vroeg in Emmen. Spektakel vandaag, een neushoorn heeft een struisvogel geslacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |