abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187451022
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:07 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dan is de omzet dus 200 euro en niet een ton.
Dat is overigens ook een knap beroerde marge 😂
pi_187451068
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:14 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Laatste wat ik er over zeg. Als je met 12 man een marge van 0.2 pakt op een miljard plus dan is dat een bijzonder goed model. Nog maar niet te spreken over het schaalmodel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_187451096
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laatste wat ik er over zeg. Als je met 12 man een marge van 0.2 pakt op een miljard plus dan is dat een bijzonder goed model. Nog maar niet te spreken over het schaalmodel.
Dat is 2 miljoen. Is 167k p.p. bruto. Minder belastingen verzekeringen pand en apparatuur nog. Mwoah, gaat het rap achteruit.
pi_187451164
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:18 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Dat is 2 miljoen. Is 167k p.p. bruto. Minder belastingen verzekeringen pand en apparatuur nog. Mwoah, gaat het rap achteruit.
Dat is ook het idee van startup. Zorgen voor schaalvergroting zonder noemenswaardige kosten.
pi_187451192
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:14 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk.
pi_187451199
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen zin om de discussie op die manier aan te gaan omdat ik niet exact weet hoe dat geregeld is. Wel dat er serieus geld word verdient, daarnaast geen zin om hier in dit topic over te reageren, stuur maar dm.
Loop dan ook niet dom te lullen dat ze 1,5 miljard omzet draaien.
pi_187451286
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:24 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dus die appie draait ook geen 2 miljoen omzet omdat het geen winst is?
  zondag 16 juni 2019 @ 11:31:43 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187451326
Misschien moet je terug naar havo 2 om een paar lesjes economie te volgen voordat je de competente manager gaat uithangen op internet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187451387
Sukkels die de hele tijd op hun telefoon zitten, moet je gewoon één keer waarschuwen en, als ze niet luisteren, er meteen uitgooien.
  zondag 16 juni 2019 @ 12:01:48 #60
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187451758
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:35 schreef hpeopjes het volgende:
Sukkels die de hele tijd op hun telefoon zitten, moet je gewoon één keer waarschuwen en, als ze niet luisteren, er meteen uitgooien.
Nee. Eerst van de hoed en de rand weten, je wilt geen ruzie met je manager omdat je de verkering van zijn dochter eruit trapt. Je staft die dan met onopvallende kutklussen en een lastig rooster.
pi_187451802
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Eerst van de hoed en de rand weten, je wilt geen ruzie met je manager omdat je de verkering van zijn dochter eruit trapt. Je staft die dan met onopvallende kutklussen en een lastig rooster.
Hahaha ohja da's waar. Maar als dat niet het geval is: ausradieren!
pi_187451945
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:24 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Hij hoort een cijfer en vertrouwt daarop. Wat is daar dom aan?

Hoe berekent een commerciële bank zijn omzet?
pi_187452188
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus die appie draait ook geen 2 miljoen omzet omdat het geen winst is?
Ik heb het niet over winst. Die 0,2% die jij noemt is ook geen winst. Dat is omzet. De winst is lager.

Dafuq man, is dit economie onderbouw. Ga terug naar school.
pi_187452208
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:33 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik heb het niet over winst. Die 0,2% die jij noemt is ook geen winst. Dat is omzet. De winst is lager.

Dafuq man, is dit economie onderbouw. Ga terug naar school.
Hoe berekent een bank zijn omzet?
pi_187452213
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hij hoort een cijfer en vertrouwt daarop. Wat is daar dom aan?

Hoe berekent een commerciële bank zijn omzet?
Hij hoort een cijfer en verbindt daar direct een onzinnige conclusie aan. Dat is vrij dom.

En hoe de omzet van een bank exact bepaald wordt weet ik uiteraard niet, maar het is in ieder geval niet alle geldstromen bij elkaar optellen.
pi_187452296
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:36 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Hij hoort een cijfer en verbindt daar direct een onzinnige conclusie aan. Dat is vrij dom.

En hoe de omzet van een bank exact bepaald wordt weet ik uiteraard niet, maar het is in ieder geval niet alle geldstromen bij elkaar optellen.
Ach raptorix deed zoals gebruikelijk stoer, net zoals jij nu. Lekker constructief.
pi_187452374
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ach raptorix deed zoals gebruikelijk stoer, net zoals jij nu. Lekker constructief.
Ok, als jij vindt dat ik stoer doe mag je dat vinden uiteraard. Ik vind het wel meevallen.
pi_187452413
Stel jezelf eens de volgende vraag: als jij werknemer zou zijn in deze winkel, hoe zou je dan willen dat de manager jou zo benaderen? Wat motiveert jou het meest? Wat zou maken dat jij elke dag fluitend naar je werk gaat?
  zondag 16 juni 2019 @ 13:10:42 #69
486154 pokkie1997
VVD till I die
pi_187452742
Zulke managers die denken dat ze heel wat zijn. :')
Ik doe altijd m'n werk extra traag als ze op deze manier gaan zitten te communiceren. :')
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2019 @ 13:57:27 #70
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_187453395
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:17 schreef Delbot het volgende:
Dag allemaal, sinds een paar maanden geef ik leiding in een winkel samen met een collega leidinggevende. Vanaf volgende week mag ik het in mijn eentje gaan doen (dan ben ik 'helemaal' klaargestoomd voor het werk) en dan zal ik dus de enige leidinggevende in de winkel zijn tijdens mijn shifts. Nou zou ik graag wat advies van jullie willen m.b.t. mijn stijl van leidinggeven, aangezien ik hier nog niet volop mee heb kunnen experimenteren. Als ik mensen aanspreek dan doe ik dat namelijk als volgt: "(naam) zou jij even (naam productgroep) kunnen gaan vullen?" of "(naam) kan je je telefoon weg stoppen?"

Op een rustige wijze dus en ook niet-forcerend. Mijn vraag aan jullie is of ik zo te soft ben en of ik het niet beter kan aanpakken. Vaak wordt er wel geluisterd maar soms zijn er een paar bijdehandjes waartegen ik bepaalde dingen echt te vaak moet herhalen. Schreeuwen lijkt me geen goed idee, dat werkt m.i. averechts, iemand hier tips voor? Verder zou ik ook graag willen weten hoeveel afstand ik volgens jullie moet bewaren tussen mijzelf en de werknemers. Een grapje kan van tijd tot tijd best wel neem ik aan, maar het moeten toch ook geen dikke vrienden van me worden. Ze moeten namelijk wel blijven gehoorzamen en mijn opdrachten uitvoeren, als we dikke maten worden dan kunnen ze misschien minder hard/goed gaan werken.

Verdere tips/advies voor het leidinggeven zijn welkom, ik ben nog een hele jonge gozer dus leidinggeven is wel nieuw voor mij, vandaar dat ik me goed wil voorbereiden. Als jullie nog aanbevelingen hebben voor leesvoer over leidinggeven dan hoor ik dat graag.
Het eerste dat mij volkomen duidelijk is, is dat jij hier echt helemaal nog niet klaar voor bent, je ambitie is prima, maar ga eerst eens wat meer levenservaring op doen voor je teveel hooi op je vork neemt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_187453987
quote:
12s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het eerste dat mij volkomen duidelijk is, is dat jij hier echt helemaal nog niet klaar voor bent, je ambitie is prima, maar ga eerst eens wat meer levenservaring op doen voor je teveel hooi op je vork neemt.
Onzin
Door de open houding en jouw transparantie laat je zien dat je je kwetsbaar opstelt. Daardoor kun je goed leren van de feedback die je krijgt en een echt goede manager worden van je personeel.

Op internet zijn legio lijstjes van wat een beginnend manager zou kunnen doen. Ga bij jezelf te rade op welk frontje je nog wat kunt leren en zoek een coach/mentor die je daarbij zou kunnen helpen.
https://www.intermediair.(...)%2Fwww.google.com%2F
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2019 @ 14:50:30 #72
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_187454018
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:48 schreef janzjanz het volgende:

[..]

Onzin
Door de open houding en jouw transparantie laat je zien dat je je kwetsbaar opstelt. Daardoor kun je goed leren van de feedback die je krijgt en een echt goede manager worden van je personeel.

Op internet zijn legio lijstjes van wat een beginnend manager zou kunnen doen. Ga bij jezelf te rade op welk frontje je nog wat kunt leren en zoek een coach/mentor die je daarbij zou kunnen helpen.
https://www.intermediair.(...)%2Fwww.google.com%2F
Je voelt de dingen aan of niet, daar heb je doorgaans enige levenservaring voor nodig.
pi_187454092
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je voelt de dingen aan of niet, daar heb je doorgaans enige levenservaring voor nodig.
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ook het (leren) aanvoelen van dingen is aan te leren. Zeker als je een goede mentor hebt die je daarbij begeleid. Sommige mensen voelen dingen als van nature aan, sommige hebben daarbij enige hulp nodig en komen dan een heel eind.
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2019 @ 14:57:57 #74
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_187454141
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:55 schreef janzjanz het volgende:

[..]

[..]

Ook het (leren) aanvoelen van dingen is aan te leren. Zeker als je een goede mentor hebt die je daarbij begeleid. Sommige mensen voelen dingen als van nature aan, sommige hebben daarbij enige hulp nodig en komen dan een heel eind.
Je moet vooral gewoon jezelf blijven, je hebt het of niet.
pi_187454268
quote:
12s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet vooral gewoon jezelf blijven, je hebt het of niet.
Zeg je hiermee dat je het managen of leiden van een team niet kunt leren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')