quote:
quote:
Gewoon naar je moeder brengen toch?quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet er denk ik toch aan gaan geloven.
Strijken.
Vind ik niet netjesquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon naar je moeder brengen toch?
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo gek dat ze het nog serieus zou doen ook?
Jezus nachtmerries.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaZe heeft het nu een paar keer gedaan en nu wil ik het zelf doen.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Ik verheug me er gewoon al op.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks genieten van vloekende CL die een brandgat in d'r blousje heeft.
Niet teveel bezuinigen op een strijkbout. Gewoon een degelijke Philips oid halen. Gaan jaren mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Even de goedkoopste strijkbout en strijkplank halen bij de Action.
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelfquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strijken is nou ook niet echt hogere wiskunde. Gaat goedkomen
Theedoeken, handdoeken, beddengoed etc strijken vind ik dan wel weer de meest onzinnige bezigheid die er bestaat. Dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het. Terwijl ik een film of serie kijk. Heerlijk. En dan de theedoeken tot het laatst bewaren, als kadootje voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |