Zet je radio dan ook uit als je gaat slapenquote:Op donderdag 13 juni 2019 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer helemaal klaarwakker door een fragment op de radio, genieten...
Echt hequote:Op donderdag 13 juni 2019 02:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zet je radio dan ook uit als je gaat slapen
De meest simpele en voor de hand liggende oplossingen moet je die jongen nog voorkauwenquote:
Hij gebruikt het juist om mee in slaap te vallen volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
De meest simpele en voor de hand liggende oplossingen moet je die jongen nog voorkauwen
Daar heb ik een app voor met rustgevende geluiden. Word je ook niet verrast door een spontaan hard geluid.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hij gebruikt het juist om mee in slaap te vallen volgens mij.
Niet dat ik dat heel handig vind, maar ja.
Ik slaap het liefst in complete stilte.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik een app voor met rustgevende geluiden. Word je ook niet verrast door een spontaan hard geluid.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zet je radio dan ook uit als je gaat slapen
Ik sinds kort ook regelmatig, heerlijkquote:Op donderdag 13 juni 2019 03:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst in complete stilte.En ik word sindskort gewekt door vogelgeluiden.
❤ Hey Haagsquote:
Dat heb je al gedaanquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
❤ Hey Haags
Ooit luister ik dat liedje
Dat laatste geval snap ikquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nog nieten die van Amsterdam ook niet.
Die van Amsterdam eigenlijk onbedoeld wel beetje gehoord.quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste geval snap ik
Eensquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die van Amsterdam eigenlijk onbedoeld wel beetje gehoord.wat een herrie
Heb die van Harry jekkers beetje zitten luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste geval snap ik
Bakkesquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb die van Harry jekkers beetje zitten luisterenKan je toch ook geen muziek meer noemen man. Wel gelachen
quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meteen gaan huilen als ik geen hagenees zou zijn
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En echt met zo’n accent erbij ook he![]()
Heb jij dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |