Allemaal verwijderd gok ikquote:
quote:
Bohhh goeie pensquote:
Hoeveel kg zou dat zijn? 150?quote:
Sowieso al een prestatie gezien zijn financiėle situatiequote:Op donderdag 13 juni 2019 00:18 schreef JanPawelII het volgende:
Besef. Dan moet je dus elke keer als je vol zit nog een paar burgers eten
Bohh
Denk dat je eerder niet het idee hebt dat je vol komt te zittenquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:18 schreef JanPawelII het volgende:
Besef. Dan moet je dus elke keer als je vol zit nog een paar burgers eten
Bohh
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al een prestatie gezien zijn financiėle situatie
Je was me voorquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.
Ja, goed het is goedkoop. But stillquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.
Nee. Maar armoede maakt wel dom en daardoor ga je eerder ongezond voedsel vreten.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:22 schreef JanPawelII het volgende:
Want schijnbaar is een maccie menu goedkopre dan een kilo rijst, linzen en tomaten
Ik kende vroeger echt niemand die #viesdik was.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Maar armoede maakt wel dom en daardoor ga je eerder ongezond voedsel vreten.
Ik ken niemand die viesdik isquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:25 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik kende vroeger echt niemand die #viesdik was.
Behalve surinamers.
Lolwutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |