Mwahhhh. Een beetje coach vertelt die linksback dat hij haar positioneel op afstand moet houden, in plaats daarvan gaat ze dom druk zetten en het duel aan tegen iemand die fysiek sterker is en technischer.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland gaat met Van Es wel een groot probleem hebben tegen die rechtsbuiten.
Ja die is best goed hequote:Op woensdag 12 juni 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland gaat met Van Es wel een groot probleem hebben tegen die rechtsbuiten.
Oh ja, dat zal alles oplossen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Mwahhhh. Een beetje coach vertelt die linksback dat hij haar positioneel op afstand moet houden, in plaats daarvan gaat ze dom druk zetten en het duel aan tegen iemand die fysiek sterker is en technischer.
watquote:Op woensdag 12 juni 2019 21:46 schreef Vollenhoven het volgende:
Altijd je man aan de buitenkant houden
Als verdediger moet je vaak positie kiezen. Het beste is dan om je man voor je te houden en te volgen, tot je man in balbezit komt.quote:
Ik zal het doorgeven aan de bondscoach. Dit zijn wel inzichten hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als verdediger moet je vaak positie kiezen. Het beste is dan om je man voor je te houden en te volgen, tot je man in balbezit komt.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als verdediger moet je vaak positie kiezen. Het beste is dan om je man voor je te houden en te volgen, tot je man in balbezit komt.
Je moet scoren, om te winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dan kan je lachen, maar ik heb nog niemand 5 keer netjes naar elkaar zien overspelen, iets wat makkelijk is als je alle basistechnieken beheerst.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de bondscoach. Dit zijn wel inzichten hoor.
En je moet schieten, anders kun je niet scoren. Gr. Johan.quote:
Op het veld of op FOK!?quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:51 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dan kan je lachen, maar ik heb nog niemand 5 keer netjes naar elkaar zien overspelen, iets wat makkelijk is als je alle basistechnieken beheerst.
Het niveau is echt om te huilen.
Tis wat. Net of jij überhaupt kijkt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:51 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dan kan je lachen, maar ik heb nog niemand 5 keer netjes naar elkaar zien overspelen, iets wat makkelijk is als je alle basistechnieken beheerst.
De bal is rondquote:Op woensdag 12 juni 2019 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
The strenght of the team... is the team.
Ik kijk al 45 minuten lang met mijn hand in mijn broekquote:Op woensdag 12 juni 2019 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wat. Net of jij überhaupt kijkt.
Op dit WK betwijfel ik of dat echt nodig is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En je moet schieten, anders kun je niet scoren. Gr. Johan.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:51 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2019 20:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Zlatan heeft het Europees niet echt laten zien of waargemaakt. Iets wat je toch wel had verwacht met zijn talent. Daarnaast is hij bij Barca via de achterdeur vertrokken en heeft hij gefaald bij PSG.
Van Pogba had ik ook meer verwacht, ontzettend veel talent maar het komt er niet uit, laat alleen bezig te zijn met randzaken of de trainer en speelt volgend jaar niet eens CL, mocht hij niet vertrekken via de achterdeur.
De Ligt kan een grote worden, maar Riola als zaakwaarnemer staat garant voor sportieve malaise.
Dat topic trekt alleen maar Marokkanen aan.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwste topic?
FB / Waar blijft AC?
Hoezo? Mijn vrienden @PSVCL en @wollah hebben nog niet gereageerd?quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat topic trekt alleen maar Marokkanen aan.
Als forum open is wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn vrienden @:PSVCL en @:Wollah hebben nog niet gereageerd?
Leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben ook voor de underduck
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Dat was het hoogtepunt van die show.quote:
Gelijk weer wegzappen. Toptoernooi!quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in en zie meteen een wereldgoal.
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken. Poulefase, finale, geen idee. Weet niet eens of Nederland meedoet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk weer wegzappen. Toptoernooi!
Dit is inderdaad de enige reden waarom vrouwenvoetbal gewoon niet serieus genomen kan worden. Wat een armoequote:Op woensdag 12 juni 2019 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in en zie meteen een wereldgoal.
Dat weet je wel. Stop deze act.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken. Poulefase, finale, geen idee. Weet niet eens of Nederland meedoet.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat weet je wel. Stop deze act.
Nederland is al uitgeschakeld.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken. Poulefase, finale, geen idee. Weet niet eens of Nederland meedoet.
Dan lig je wel behoorlijk onder een steen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blunder is wel een heel klein woord. Zo slecht als deze zie je ze bij matchfixing niet eensquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Altijd als ik ga douchen, vallen er goalseffe terugkijken en lachen want ik lees hier iets over een blunder.
lasquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Blunder is wel een heel klein woord. Zo slecht las deze zie je ze bij matchfixing niet eens
Was een tijdje in het buitenland. Niet overal boeit ze het vrouwenvoetbal iets.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lig je wel behoorlijk onder een steen.
Mooie intikkertquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Blunder is wel een heel klein woord. Zo slecht als deze zie je ze bij matchfixing niet eens
Neuh, maar het staat hier in elke krant, is op tv en op de radio dus je kan het vrij moeilijk missen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een tijdje in het buitenland. Niet overal boeit ze het vrouwenvoetbal iets.
De beste speelster van de wereld had dan ook geen zin om mee te doen met haar landgenotes, zo laag is het niveau!quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:21 schreef byah het volgende:
Grootste probleem voor mij is dat het lijkt alsof ik kijk naar het eerste van de lokale FC ipv onze beste vrouwen
Zit jij achter deze Twitter account https://twitter.com/SayNo2Ducks?s=09quote:
Espagnaquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Is er al een ingreep van de VAR geweest?
Vorige wedstrijd precies dezelfde situatie gaven ze ook een penaltie. Wat het overigens niet is uiteraardquote:
iddquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wel een schatje, die Noorse schoppert.
Geen pingel natuurlijk.
Vgm nietquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Bestaat de VAR uit vrouwen eigenlijk?
Nee, mannen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Bestaat de VAR uit vrouwen eigenlijk?
Dit is niet gevaarlijk inkomen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:28 schreef FlyingEagle het volgende:
Gevaarlijk inkomen is hoe knullig ook een penalty. Tweede penalty dit toernooi die om dezelfde reden wordt gegeven.
Zo wordt het blijkbaar geredeneerd, anders kan ik het niet bedenken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet gevaarlijk inkomen.
Nee was een normale trap idd....quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet gevaarlijk inkomen.
Terwijl het eigenlijk gewoon onkunde is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:30 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zo wordt het blijkbaar geredeneerd, anders kan ik het niet bedenken.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
Helemaal raar dan. Zullen wel fransen zijn dan...
Ze miste de bal volledig.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ze schiet gewoon de bal tegen haar tegenstandster en raakt daarna inderdaad nog die Franse. Dat is toch nooit een penalty
Ze schampte de bal.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:31:54Ah. De jury van de Tour de France zit achter de VAR bij Frankrijk-Noorwegen. #allezlesbleus reageer retweet
@El-Stinhoquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:31:54Ah. De jury van de Tour de France zit achter de VAR bij Frankrijk-Noorwegen. #allezlesbleus reageer retweet
Ik nog wel 2 goals.quote:
Sunfieldgodquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel ze hebben ten slote nog geen goal gescoord deze wedstrijd.quote:
Die zette richting waterpashorizontaal af ipv naar laag bij de grondquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:30 schreef Zorro het volgende:
Die keepster deed ook een Cillessen act zeg. Wat een zak aardappelen.
Ik gun de Fransen nog 2 goals. Zoals Renard deed.quote:
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Noorse dames zijn allemaal kapot.
Jawel?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland kon hier dus niet van winnen.
4 is t gewordenquote:
Oke in de 93e minuut met een dubieuze pingel danquote:
Op het EK ook van gewonnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke in de 93e minuut met een dubieuze pingel dan
Dat is zeker waar.quote:
Pienaltie.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste keer was de goal niet uit een penalty trouwens.
Tja het is nu twijfel omdat het gewoon onkunde bij die vrouwen is. Bij Ramos, Pepe enz was dit gewoon een bewussie hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Hier vond men het toch ook een twijfelgeval?
Ik heb de wedstrijd niet gezien; kan daar dus niet over oordelen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Hier vond men het toch ook een twijfelgeval?
Met Riv.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:02 schreef egoblokje het volgende:
‘’We gaan zo blikgooien met Jill Roord’’?
Hier blijft men voor op.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:02 schreef egoblokje het volgende:
‘’We gaan zo blikgooien met Jill Roord’’?
De onwetendheid.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Nodigen ze expres een "man" uit zonder voetbalvestrand zodat de vrouwtjes aan tafel overkomen als voetbalkenners?
Heitinga heeft een WK finales gespeeld..maar als je hem hoort praten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon was een uitmuntende zaalvoetballer.
Afschaffen hoeft ook weer niet, maar discussie zal er altijd blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien; kan daar dus niet over oordelen.
Natuurlijk valt er nog veel te verbeteren, maar het getuigt van kortzichtigheid om de VAR af te willen schaffen.
Sjonnie is anders wel mooi kampioen geworden dit jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heitinga heeft een WK finales gespeeld..maar als je hem hoort praten.
Zegt dus niet zoveel
dus? als ik mijn master binnen heb moet ik nog worden aangenomen bij de Big 4. Leuk zo een papiertje, maar daarmee kom je niet gelijk binnenquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjonnie is anders wel mooi kampioen geworden dit jaar.
Dat gaat met jouw VMBO papiertje niks worden nee.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus? als ik mijn master binnen heb moet ik nog worden aangenomen bij de Big 4. Leuk zo een papiertje, maar daarmee kom je niet gelijk binnen
Kortom stelt niets voor
Sowquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat met jouw VMBO papiertje niks worden nee.
Jep. Alleen is het maar de vraag hoe USA gaat spelen zodra ze wat meer tegenstand krijgenquote:Op maandag 17 juni 2019 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand. team USA slaapwandelt zo op de titel af.
Tegenstand van wie?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:08 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Jep. Alleen is het maar de vraag hoe USA gaat spelen zodra ze wat meer tegenstand krijgen
Maar bij 0-0 wel gewoon naar de achtste finalequote:Op maandag 17 juni 2019 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Nigeria maar 1 shot. Niet eens op doel
Toch vind ik Frankrijk ook niet goed hoor.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zon team als Nigeria heeft ook niks in de achtste finale te zoeken joh
Klopt, ook matig allemaalquote:Op maandag 17 juni 2019 22:34 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Toch vind ik Frankrijk ook niet goed hoor.
ja precies. Geen enkel ander land had dit gekregen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:35 schreef SamCooke het volgende:
Ja hoor tuurlijk wordt Frankrijk weer geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |