abonnement Unibet Coolblue
pi_187618788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
Kan Haags niet ff kappen met elke sc nieuw deel openen met dat gegeil op zichzelf. Same voor VK.

Ja jullie hebben 't vast niet door maar het is een beetje erg zielig en ook een van de redenen dat er geen hond meer post.

KLB is beter af met jullie op zwart
Verantwoordelijkheid nemen kennen ze niet.
pi_187623806
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187623884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
@:vanillekwark
@:haags_kwartiertje
Jij hebt toch wel aardig vaak in de reet van haags gezeten, vanwaar deze plotselinge behoefte aan oppositie?
pi_187623925
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Jij hebt toch wel aardig vaak in de reet van haags gezeten, vanwaar deze plotselinge behoefte aan oppositie?
Daar gaat het hier niet om
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187623985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:15 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet om
Jawel.

Jij hebt niet anders gedaan dan die gevoelige jongen de hemel ingeprezen.
Nu doen die idioten vk en die chevy hetzelfde.

Daarnaast is al het leed al geleden, de slowchat is bijvoorbeeld al helemaal naar keukenkampioens divisie.
pi_187624031
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Jawel.

Jij hebt niet anders gedaan dan die gevoelige jongen de hemel ingeprezen.
Nu doen die idioten vk en die chevy hetzelfde.

Daarnaast is al het leed al geleden, de slowchat is bijvoorbeeld al helemaal naar keukenkampioens divisie.
dat was andersom
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen. :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187624090
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
@:vanillekwark
@:haags_kwartiertje
Ik mis een feedback-vraag om op te reageren. Als je je boosheid wil uiten over mij en/of mijn functioneren zal je dat verhaal bij de admins moeten neerleggen, en niet bij mij. Je weet de weg naar forum@fok.nl vast te vinden.

Als je gewoon ff wil tieren, nou dan heb je dat gedaan.
pi_187624099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:

[..]

dat was andersom
[..]

Ik kan in jouw posthistorie niet meerdere malen haags _O_ vinden?
pi_187624107
En als jullie al dat geslowchat nu gewoon ff hier doen is dat probleem ook meteen opgelost

KLB / [KLB SC] Haags is de beste
pi_187624116
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
En als jullie al dat geslowchat nu gewoon ff hier doen is dat probleem ook meteen opgelost

KLB / [KLB SC] Haags is de beste
Bedankt
pi_187624124
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:25 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Bedankt
Geen probleem.
pi_187624244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik mis een feedback-vraag om op te reageren. Als je je boosheid wil uiten over mij en/of mijn functioneren zal je dat verhaal bij de admins moeten neerleggen, en niet bij mij. Je weet de weg naar forum@fok.nl vast te vinden.

Als je gewoon ff wil tieren, nou dan heb je dat gedaan.
Waarom zijn jullie zulke kutmods?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_187624268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie zulke kutmods?
Nee ik ben awesome.
Ben je het daar niet mee eens: forum@fok.nl

Groetjes van de vanillekwarkbot
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 22:34:21 #114
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_187624277
Het duurt niet lang meer tot iedereen in klb van vk en haags zal houden

Dan zijn ze namelijk met tweeën over
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_187624296
Naja alles is nu wel gezegd. Klachten over het 'functioneren' van HK en mijzelf? forum@fok.nl. Slowchat?

KLB / [KLB SC] Haags is de beste

Hotel? Trivago.
pi_187624358


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2019 22:38:56 (klaar nu, je weet de weg) ]
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2019 @ 00:21:59 #117
88815 The_Emotion
98.3
pi_187625919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Naja alles is nu wel gezegd. Klachten over het 'functioneren' van HK en mijzelf? forum@fok.nl. Slowchat?

KLB / [KLB SC] Haags is de beste

Hotel? Trivago.
Wacht even, dit is het FB-topic, juist een plek om moderatie aan te schieten over hun functioneren.

Kom je er niet uit met de betreffende mod, dan kan je een FA aanspreken of een mailtje sturen.
Het komt wel erg makkelijk over om jan en alleman te verwijzen naar de SC of hun mailbox.

En ja, ik ben het met Noel eens dat Haags te veel aan zelfbevlekkende TT's doet in slowchats, maar dat is forumbreed.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 27 juni 2019 @ 00:57:29 #118
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_187626245
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wacht even, dit is het FB-topic, juist een plek om moderatie aan te schieten over hun functioneren.

Kom je er niet uit met de betreffende mod, dan kan je een FA aanspreken of een mailtje sturen.
Het komt wel erg makkelijk over om jan en alleman te verwijzen naar de SC of hun mailbox.

En ja, ik ben het met Noel eens dat Haags te veel aan zelfbevlekkende TT's doet in slowchats, maar dat is forumbreed.
Zo werkt dat nu eenmaal op fok, ben je het er niet mee eens wordt je monddood gemaakt of doorverwezen naar een mail adres.

Ook ik ben die kut TT’s helemaal zat.

T is niet voor niks dat het helemaal leegloopt hier!!!!
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 27 juni 2019 @ 05:34:11 #119
186611 Haags
pi_187626773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
Kan Haags niet ff kappen met elke sc nieuw deel openen met dat gegeil op zichzelf. Same voor VK.

Ja jullie hebben 't vast niet door maar het is een beetje erg zielig en ook een van de redenen dat er geen hond meer post.

KLB is beter af met jullie op zwart
De waarheid mag gewoon benoemd worden in TT's. En dat doe ik graag zelf in de sc. Bedankt voor uw feedback :)
Zonder wrijving geen glans
pi_187627134
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wacht even, dit is het FB-topic, juist een plek om moderatie aan te schieten over hun functioneren.

Kom je er niet uit met de betreffende mod, dan kan je een FA aanspreken of een mailtje sturen.
Het komt wel erg makkelijk over om jan en alleman te verwijzen naar de SC of hun mailbox.

En ja, ik ben het met Noel eens dat Haags te veel aan zelfbevlekkende TT's doet in slowchats, maar dat is forumbreed.
Naja, 'waarom ben je zo kut en je moet op zwart' is geen vraag die ik op een normale manier kan beantwoorden. Als de vraagstelling al op die manier begint, zie ik geen heil in die discussie, en kan die persoon inderdaad beter even met de admins babbelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2019 07:18:07 ]
pi_187627142
Verder gaat het natuurlijk helemaal nergens over. Juist de mensen die zich nu druk maken om wat TT's zijn ook precies de mensen die vooraan staan te kwaken dat KLB een plek moet zijn waar je vanalles gewoon moet kunnen zeggen.

Blijkbaar willen ze een plek waar die mensen zelf vanalles mogen roepen, behalve haags.

Zo werkt da nie

We hebben een miljard TT'gehad over die troela van agents of SHIELD, Dragon Ball bullshit en God weet niet wat nog meer. TT's van haags is gewoon meer van dat. Zie niet in waarom users meer zouden mogen dan moderators. (of moderators minder dan users)

Zo, hedde gij uw feedback.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2019 07:35:31 ]
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:09:00 #122
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_187627420
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Verder gaat het natuurlijk helemaal nergens over. Juist de mensen die zich nu druk maken om wat TT's zijn ook precies de mensen die vooraan staan te kwaken dat KLB een plek moet zijn waar je vanalles gewoon moet kunnen zeggen.

Blijkbaar willen ze een plek waar die mensen zelf vanalles mogen roepen, behalve haags.

Zo werkt da nie

We hebben een miljard TT'gehad over die troela van agents of SHIELD, Dragon Ball bullshit en God weet niet wat nog meer. TT's van haags is gewoon meer van dat. Zie niet in waarom users meer zouden mogen dan moderators. (of moderators minder dan users)

Zo, hedde gij uw feedback.
Bedankt voor je feedback.

NU BEN JIJ EEN BRAAF MODJE ZIE JE WEL DAT HET WEL KAN!!!!!


:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 27 juni 2019 @ 14:38:32 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187631651
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

*zucht* ga je op de EHBO ook alleen mensen helpen die op een nette manier hun hellenangst en pijn ervaren? Ga je in de muziekwinkel ook alleen maar triangels verkopen aan niet-jostibandleden? het is veel te heet om aandacht te besteden aan de vorm :(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 27 juni 2019 @ 17:33:24 #124
186611 Haags
pi_187633809
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 14:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

*zucht* ga je op de EHBO ook alleen mensen helpen die op een nette manier hun hellenangst en pijn ervaren? Ga je in de muziekwinkel ook alleen maar triangels verkopen aan niet-jostibandleden? het is veel te heet om aandacht te besteden aan de vorm :(
quote:
indien je het er niet mee eens bent dat hier op de eikenprocessierups gekotst wordt ben je een waardeloos modje of een
eikenprocessierups
Zonder wrijving geen glans
pi_187640434
weten jullie dit wellicht:
ik wil al mijn topics zien die ik in KLB heb geopend zodat ik me kan orienteren waar ik wel of niet al over geklaagd heb. Kan iemand mij dit overzicht aanleveren?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')