Moeder misgunt vader geen contact anders was er helemaal geen omgangsregeling. Moeder wil graag haar kinderen beschermen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 20:24 schreef Bierista het volgende:
waarom misgunt die moeder het contact van de kinderen met de vader, dat is ongezond.
klaarblijkelijk zien de instanties geen problemen in een volle dag per week, waarom moeder dat wel ziet is mij een raadsel.
Ik heb even getwijfeld maar dacht dat er bij Ouders meer mensen binnen de doelgroep zitten. sorry.quote:
Op zich ook wel maar bij wgr hebben er meer mensen, denk ik, verstand van het recht en de wetgeving. Mocht ik hier fout mee zitten, zien we dat snel genoeg en verplaatsen we hem weer naar OUD. Geen probleemquote:Op woensdag 12 juni 2019 20:35 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld maar dacht dat er bij Ouders meer mensen binnen de doelgroep zitten. sorry.
De vader mag de kinderen enkel onder toezicht zien, de kinderen lopen dus geen gevaar wanneer zij bij hem zijn. Het argument van de moeder dat ze de kinderen niet wil meegeven voor 8 uur om hen te beschermen, is niet erg sterk..quote:Op woensdag 12 juni 2019 20:34 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Moeder misgunt vader geen contact anders was er helemaal geen omgangsregeling. Moeder wil graag haar kinderen beschermen.
En tegenvraag is dan,
Waarom misgunt vader zijn kinderen een huis of is dat wel gezond?
Het toezicht wordt op dit moment door de ouders van de vader gedaan. Deze zijn natuurlijk niet onpartijdig en er is geen controle of er ook de hele tijd toezicht is en dus ook niet over het handelen van vader.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
De vader mag de kinderen enkel onder toezicht zien, de kinderen lopen dus geen gevaar wanneer zij bij hem zijn. Het argument van de moeder dat ze de kinderen niet wil meegeven voor 8 uur om hen te beschermen, is niet erg sterk..
Moeder woont in Zuid west Brabant en is 23.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:12 schreef madam-april het volgende:
In welke regio woont de moeder? Hoe oud is de moeder?
Hebben ze niet beide evenveel rechten op de woning?quote:Op woensdag 12 juni 2019 20:16 schreef Ravenna29 het volgende:
Het gaat om een moeder met 2 kinderen van 1 en 4 jaar en de vader. Moeder en vader zijn inmiddels niet meer samen, hebben een huurhuis met een gezamenlijk huurcontract.
[...]
Voor de woning is door een advocaat wel een kort geding aangevraagd, dit gaat echter nog wel even duren.
In de basis wel. Echter mogen de kinderen niet meer met vader in een huis wonen en weigert vader de woning te verlaten. Hierdoor is moeder gedwongen om met de kinderen de woning te verlaten.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:21 schreef baskick het volgende:
[..]
Hebben ze niet beide evenveel rechten op de woning?
Want? Er is gedreigd met een uithuisplaatsing, er is niet beslist, toch?quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:26 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
In de basis wel. Echter mogen de kinderen niet meer met vader in een huis wonen en weigert vader de woning te verlaten. Hierdoor is moeder gedwongen om met de kinderen de woning te verlaten.
Ik begrijp dat ik ook niet onpartijdig ben maar voor mijn gevoel heeft vader op dat moment gekozen om de kinderen op straat te zetten.
Er is door CJG en Veilig Thuis gezegd dat als moeder daar zou blijven met de kinderen. De kinderen per direct uit huis geplaatst zouden worden omdat ze zich zorgen maken dat het anders uit de hand loopt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:28 schreef baskick het volgende:
[..]
Want? Er is gedreigd met een uithuisplaatsing, er is niet beslist, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:39 schreef Syrena het volgende:
Raar. In mijn omgeving een soortgelijk verhaal, maar daar heeft Veilig Thuis er alles aan gedaan om de moeder met kinderen in het huis te krijgen en pa eruit. Dat is na weken ook eindelijk gelukt. De vader mag de kinderen ook alleen onder begeleiding zien, maar daar is altijd iemand van Veilig Thuis bij (of een andere instantie, het is iig geen familie!)
Het hielp wel dat de vader in de contacten met VT en maatschappelijk werk zich van z'n beste (not) kant liet zien.Ik denk inderdaad dat daar het verschil zit. Vader in deze heeft in eerste instantie aangegeven niet te stoppen met drugs of het alcohol gebruik te minderen in het belang van de kinderen. Dit heeft hij later ingetrokken en dus ligt dat niet meer of tafel volgens de instanties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel voor deze tipquote:Op woensdag 12 juni 2019 21:39 schreef Hilzillah het volgende:
Zoek op Facebook op ‘jeugdzorg = kinderhandel’. Dat klinkt heel dramatisch, en eigenlijk is het dat ook. Maar je kunt op die groep ontzettend veel info vinden en vragen.
Dank jequote:
Heeft de moeder contact met de ouders van de vader? Weet zij hoe zij erin staan?quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Het toezicht wordt op dit moment door de ouders van de vader gedaan. Deze zijn natuurlijk niet onpartijdig en er is geen controle of er ook de hele tijd toezicht is en dus ook niet over het handelen van vader.
[..]
Moeder woont in Zuid west Brabant en is 23.
Bedankt voor deze tip en de sterkte. Alles vastleggen is ze meteen mee begonnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:47 schreef Syrena het volgende:
Oja, hij is wel vrijwillig vertrokken vlgs mij. Maar dat heeft dus wel oeverloos veel praten gekost.
Tip, leg alles vast. Als hij belt, appt, smst, alles. Zeker als er dreiging bij zit. Koppel alles terug naar VT en zorg dat moeder zich aan de afspraken die gemaakt zijn met VT houdt (dus niet zomaar dagen ruilen etc onder druk van hem of familie).
Moeder heeft geen contact met de ouders van vader, deze hebben al het contact verbroken en communiceren via een tussenpersoon.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heeft de moeder contact met de ouders van de vader? Weet zij hoe zij erin staan?
Heeft ze al contact met SMO Breda gehad?
De ouders staan dus achter hun zoon.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Moeder heeft geen contact met de ouders van vader, deze hebben al het contact verbroken en communiceren via een tussenpersoon.
Nee nog geen contact gehad omdat dit toch een beetje uit de richting ligt. We zitten tegen zeeland aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |