Het is ook geen speler die in de basis van een topclub zou moeten, vind ik. Sarabia is een lust voo het oog, maar geen topmateriaal. Daar is hij niet constant genoeg voor. Tuchel is natuurlijk een roulatiemannetje, dat weet ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als zo'n goede speler op de bank gaat zitten bij PSG
Dat is ook waar. Maar het is een groter gemis voor Sevilla dan dat het een aanwinst is voor PSG, dat soort transfers vind ik altijd jammer.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is ook geen speler die in de basis van een topclub zou moeten, vind ik. Sarabia is een lust voo het oog, maar geen topmateriaal. Daar is hij niet constant genoeg voor. Tuchel is natuurlijk een roulatiemannetje, dat weet ik.
Dat sowieso. Met ook een vertrek van Promes wanneer Ajax doortrekt gaat Monchi nu voor de buitenspeler van Bordeaux, Francois Kamano oid?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Maar het is een groter gemis voor Sevilla dan dat het een aanwinst is voor PSG, dat soort transfers vind ik altijd jammer.
Deed het volgens mij wel goed afgelopen seizoen. Ik zou er niet voor thuisblijven, maar als je hem wil scouten moet je maar eens wedstrijdje van Guinee meepikken op de Afrika Cupquote:Op zondag 23 juni 2019 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met ook een vertrek van Promes wanneer Ajax doortrekt gaat Monchi nu voor de buitenspeler van Bordeaux, Francois Kamano oid?
Mag ook wel naar Juve komen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:20 schreef Bolasie het volgende:
Dani Alves, die officieel PSG verlaat, wordt gelinkt met Barcelona.
twitter:dcfcofficial twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 13:00:23Derby County can confirm that they have granted permission for Chelsea to speak to Frank Lampard about the vacant managerial position at Stamford Bridge. reageer retweet
https://www.telegraph.co.(...)ch-defendersepp/amp/quote:Liverpool fight off competition to sign 17-year-old Dutch defender Sepp van den Berg from PEC Zwolle
Blijkbaar wel officieel nu, voor 4 jaarquote:Op zondag 23 juni 2019 14:05 schreef El-Stinho het volgende:
Toch weer vertraging/problemen rond de Neto-Cillessen-swap. Binnen Barça heerst toch weer geen overtuiging over Neto terwijl ze denken dat er een betere deal over Cillessen kan worden gemaakt. Zucht.
https://www.mundodeportiv(...)-barca-con-neto.html
Ik zie nog geen officieel bericht. Al heb ik wel filmpjes van hem gezien in Valencia dus dat komt gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel officieel nu, voor 4 jaar
Prachtige aankondiging.twitter:valenciacf_en twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 20:49:20Big shoes to fill? No problem for this guy...Surprised? Nou breekt mijn klomp? 😲 https://t.co/mmP7CkN9Qq reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtige aankondiging.twitter:valenciacf_en twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 20:49:20Big shoes to fill? No problem for this guy...Surprised? Nou breekt mijn klomp? 😲 https://t.co/mmP7CkN9Qq reageer retweet
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:20:35Breaking | Tottenham Hotspur on the verge of agreeing a ¤62m + bonuses deal with Lyon to sign Tanguy Ndombele, according to @DiMarzio. More follows. reageer retweet
Levy gaat geld uitgeven? Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:20:35Breaking | Tottenham Hotspur on the verge of agreeing a ¤62m + bonuses deal with Lyon to sign Tanguy Ndombele, according to @:DiMarzio. More follows. reageer retweet
Nog niet zo heel lang geleden waren dat soort bedragen uitzonderlijk. Torres ging toen ook voor zoiets naar Chelsea als absolute wereldspeler. Tegenwoordig leggen ze dat voor zo neer voor iemand die een paar weken goed voetbal heeft laten zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:20:35Breaking | Tottenham Hotspur on the verge of agreeing a ¤62m + bonuses deal with Lyon to sign Tanguy Ndombele, according to @:DiMarzio. More follows. reageer retweet
uawwhhuawhuwaawuawhwuauwjifahdwedhwefwehaahwuwatwitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 23:20:52Clamoroso: Gigi Buffon è pronto a tornare alla #Juventus via @DiMarzio @SkySport 🇮🇹⚪️⚫️ reageer retweet
twitter:bbcsport_david twitterde op woensdag 26-06-2019 om 12:36:54BREAKING: Man Utd have reached an agreement with Crystal Palace to sign Aaron Wan-Bissaka in a deal worth £50m. 21yo likely to travel north imminently for medical & to sign long-term contract on £80/90kpw (up from £10kpw). #MUFC retain 25% sell on clause for Wilfried Zaha #CPFC reageer retweet
twitter:FabrizioRomano twitterde op woensdag 26-06-2019 om 23:07:44PSG have started talks with AC Milan for Gigio Donnarumma. AC Milan want ¤50M to sell him, PSG consider also to insert Alphonse Areola in a possible swap. Talks ongoing, PSG are seriously going for Donnarumma. 🇮🇹 #transfers #PSG #Milan reageer retweet
twitter:TiagoEstv twitterde op woensdag 26-06-2019 om 23:33:10Benfica officially confirm Atletico Madrid made a 126M¤ offer for João Félix, which is under consideration. Félix has a 120M¤ release clause, but this offer is divided in installments and therefore doesn't trigger it. https://t.co/qamORZsOP3 reageer retweet
Weer een nieuw dieptepunt. 1 jaar leuk ballen😳quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:TiagoEstv twitterde op woensdag 26-06-2019 om 23:33:10Benfica officially confirm Atletico Madrid made a 126M¤ offer for João Félix, which is under consideration. Félix has a 120M¤ release clause, but this offer is divided in installments and therefore doesn't trigger it. https://t.co/qamORZsOP3 reageer retweet
Vrij goedkoop, na de 80 van kepa of 35 van cillessenquote:Op woensdag 26 juni 2019 23:08 schreef Bolasie het volgende:
twitter:FabrizioRomano twitterde op woensdag 26-06-2019 om 23:07:44PSG have started talks with AC Milan for Gigio Donnarumma. AC Milan want ¤50M to sell him, PSG consider also to insert Alphonse Areola in a possible swap. Talks ongoing, PSG are seriously going for Donnarumma. 🇮🇹 #transfers #PSG #Milan reageer retweet
Waar was je toen de Jong voor 80 mil werd verkocht?quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weer een nieuw dieptepunt. 1 jaar leuk ballen😳
Ik voel een ‘ja, maar..’ aan komen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar was je toen de Jong voor 80 mil werd verkocht?
Je weet dat dit ruim 150% meer is? En niks in de CL laten zien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar was je toen de Jong voor 80 mil werd verkocht?
Het is 50% meer, of 150%, maar geen 150% meer.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je weet dat dit ruim 150% meer is? En niks in de CL laten zien.
'ik denk dat ik me hier het best kan ontwikkelen'quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:11 schreef -Chakotay- het volgende:
Verdediger Van den Berg (17) van PEC Zwolle naar Liverpool
quote:Vicevoorzitter van Barcelona bevestigt: “Neymar wil terugkeren”
De kans dat Neymar komend seizoen opnieuw het shirt van FC Barcelona draagt, lijkt weer wat groter. Tijdens een persconferentie bevestigde de vicevoorzitter van Barça, Jordi Cardoner, donderdag dat de 27-jarige Braziliaan vragende partij is om weer in Camp Nou te voetballen. Tegelijk verzekerde hij dat er (nog) geen contact is geweest met de speler of zijn club PSG.
“Ja, het lijkt correct dat Neymar heeft verklaard dat hij wil terugkeren. Maar binnen de directieraad is daar nog niet over gesproken. Ik hoor in de wandelgangen dat we hem al gecontracteerd zouden hebben. Maar de waarheid is dat er nog geen enkel contact is geweest. Het dossier ligt niet op de tafel van het directiecomité”, verklaarde Jordi Cardoner, die eraan toevoegde niet verbaasd te zijn dat Neymar hoopt op een terugkeer naar Catalonië. “Dat is voor mij geen verrassing. Het is in het verleden nog gebeurd met spelers zoals Cesc (Fabregas) en Piqué.”
Volgens Cardoner vindt momenteel een doorlichting van de kern van Barcelona plaats. “We zijn aan het bekijken met welke spelers we verder willen en op wie we niet meer rekenen volgend jaar. Spelers aantrekken is momenteel niet aan de orde. Zeker niet die speler (Neymar) met wie er geen contact is geweest.”
Neymar ruilde twee jaar geleden Barcelona voor PSG. De Parijzenaars betaalden voor de Braziliaan 222 miljoen euro en maakten hem zo de duurste voetballer uit de geschiedenis. Neymar werd met PSG twee keer kampioen maar, mede door heel wat blessureleed, kon hij de ambitieuze Qatarese eigenaars geen succes in de Champions League bezorgen. De spits kende ook extrasportieve zorgen met onder meer een verkrachtingszaak waarin hij recent verwikkeld raakte.
Maar Felix is wel 2 a 3 jaar jonger.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dat handjevol wedstrijden maakt het verschil? Voor hetzelfde geld lukt het Ajax de komende 15 jaar niet meer zich te kwalificeren en was dit een one hit wonder.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
wat heeft het 1 met het ander te maken? Het gaat om kwaliteiten tonen in wedstrijden die er om gaan, dat heeft die Felix nog niet gedaan maar wie weet is het de nieuwe Messi/Ronaldoquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dat handjevol wedstrijden maakt het verschil? Voor hetzelfde geld lukt het Ajax de komende 15 jaar niet meer zich te kwalificeren en was dit een one hit wonder.
twitter:SevillaFC twitterde op donderdag 27-06-2019 om 18:00:29🤝 ¡Joan Jordán es el tercer refuerzo del #SevillaFC 19/20! 🖊️☑️#vamosmiSevilla #WeareSevilla reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |