Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HIER WORDT GEMODEREERD!!!1
[..]
TR meegepakt?
Nouja de hele zuivelindustrie is gebaat bij die leugen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is de vraag of zuivel überhaupt goed is maar wij als Nederlanders zijn het wel gewend
JR vindt dit leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja de hele zuivelindustrie is gebaat bij die leugen.
Overigens zal dat eiwit-gehalte best kloppen, maar als de rest niet zo goed voor je is neem dan een andere vorm van eiwitten.
Het is overigens ook maar de vraag of je veel wilt eten, er zijn tegenwoordig in de voedingswetenschap wat theorieën in opkomst die calorierestrictie en een lean lichaam promoten omwille van longevity. De gedachtegang hierbij is dat een dier in voedselweelde zich zal 'oppompen' en zich vanwege de overvloed aan voeding ook zal instellen op voortplanting en sneller zal sterven als gevolg van bepaalde lichamelijke processen die degeneratief werken. Gespierde en explosieve dieren leven ook niet zo lang. Bij calorie-restrictie gaat het lichaam op de spaarstand wat voor de regeneratie van nieuwe cellen een positief effect heeft (Dit kun je bijv ook triggeren door prolonged fasting). Uiteraard onderbouwen zij het uitgebreider, ik vertel het vast ook niet helemaal goed maar vond het wel interessant om niet alles voor waarheid te houden en heel extreem mee te gaan in iets zonder dat je het goed hebt uitgezocht.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)hey-see-us~a6048b9a/
is dacht ik toch al bewezen dat (licht) ondervoede mensen langer leven, alleen wat heb je er aan als de kwaliteit van leven dan ondermaats isquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja de hele zuivelindustrie is gebaat bij die leugen.
Overigens zal dat eiwit-gehalte best kloppen, maar als de rest niet zo goed voor je is neem dan een andere vorm van eiwitten.
Het is overigens ook maar de vraag of je veel wilt eten, er zijn tegenwoordig in de voedingswetenschap wat theorieën in opkomst die calorierestrictie en een lean lichaam promoten omwille van longevity. De gedachtegang hierbij is dat een dier in voedselweelde zich zal 'oppompen' en zich vanwege de overvloed aan voeding ook zal instellen op voortplanting en sneller zal sterven als gevolg van bepaalde lichamelijke processen die degeneratief werken. Gespierde en explosieve dieren leven ook niet zo lang. Bij calorie-restrictie gaat het lichaam op de spaarstand wat voor de regeneratie van nieuwe cellen een positief effect heeft (Dit kun je bijv ook triggeren door prolonged fasting). Uiteraard onderbouwen zij het uitgebreider, ik vertel het vast ook niet helemaal goed maar vond het wel interessant om niet alles voor waarheid te houden en heel extreem mee te gaan in iets zonder dat je het goed hebt uitgezocht.
Geklikt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)hey-see-us~a6048b9a/
Chernobyl vond ik het kijken wel waardquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Na de eerste zin gestopt met lezen.
Twee series over waargebeurde drama’s in de jaren 80 domineren de gesprekken bij de koffieautomaat.
Is de kwaliteit van leven dan echt ondermaats? Valt volgens mij wel mee, toch @JR-Style-93quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dacht ik toch al bewezen dat (licht) ondervoede mensen langer leven, alleen wat heb je er aan als de kwaliteit van leven dan ondermaats is
Je kunt toch beide hebben? Je leeft toch in een mooi Westers land met genoeg geld.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dacht ik toch al bewezen dat (licht) ondervoede mensen langer leven, alleen wat heb je er aan als de kwaliteit van leven dan ondermaats is
Noem je onlogisch nu een proleet?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
Alleen proleten halen hun nieuws bij het AD vandaan.
Ratings and Reviews for New Movies and TV Shows - IMDbquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
Sowieso wat kan mij het schelen wat één of andere nitwit van het AD van een serie vindt.
Ik vind de mening van @:kingroland veel belangrijker.
Heb er al een TR voor meegepakt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem je onlogisch nu een proleet?
ik heb er een keer over gelezen al is dat een tijd terug maar het heeft wel negatieve invloed op je stemming, tenminste als je continue minder eet dan je fysieke behoefte.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch beide hebben? Je leeft toch in een mooi Westers land met genoeg geld.
Calorie-restrictie betekent niet dat je niet eet wat je wilt. Het betekent dat je minder eet dan je normaal zou doen.
Die jongen vreet toch tosti's bij de vleet?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je had het over (licht) ondervoede mensen. Dan denk je vrij snel aan JR.
Ondervoed valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je had het over (licht) ondervoede mensen. Dan denk je vrij snel aan JR.
Hij weegt toch iets van 50 kilo, terwijl hij 180cm lang is?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die jongen vreet toch tosti's bij de vleet?
JRquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondervoed valt ook wel weer mee.
Ben verder niet bekend met de side-effects vooralsnog.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er een keer over gelezen al is dat een tijd terug maar het heeft wel negatieve invloed op je stemming, tenminste als je continue minder eet dan je fysieke behoefte.
Eigenlijk waren de reacties nog veel mooier dan deze post.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Smerig varken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
RobinOok is een zwakzinnige tokkie.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk waren de reacties nog veel mooier dan deze post.
Wowquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij weegt toch iets van 50 kilo, terwijl hij 180cm lang is?
Ecto iig.
En een ontzettende autist.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RobinOok is een zwakzinnige tokkie.
Dit klinkt echt extreem ranzig. Het enige wat je er nog niet opgooit is jam of stroop.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Even later ook shoarma opgegooid.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt extreem ranzig. Het enige wat je er nog niet opgooit is jam of stroop.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt extreem ranzig. Het enige wat je er nog niet opgooit is jam of stroop.
Vraag anders even hoe @kapiteintje zijn tosti's maakt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dan snap je er heel weinig van.
Of je bent geen vies varken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dan snap je er heel weinig van.
Dat is erg saai.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik maak mijn tosti's altijd heel degelijk met ham en kaas, en dan wat ketchup erop.
Boeit mij geen ene reet tbh.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vraag anders even hoe @:kapiteintje zijn tosti's maakt.
Aldus iemand die twee kapsalons achter elkaar eet.quote:
Ik zonder ketchupquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik maak mijn tosti's altijd heel degelijk met ham en kaas, en dan wat ketchup erop.
Oeiquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben was inderdaad kapot nadat er een wc-pot op zijn hoofd viel.
Elke Nederlander heeft wel een tosti hamkaas gegetenquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je hebt mijn tosti nog nooit geproefd!!! Ik neem jou derhalve niet serieus.
Maar niet hoe ik ze klaar maak.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Nederlander heeft wel een tosti hamkaas gegeten
Gelachen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je hebt mijn tosti nog nooit geproefd!!! Ik neem jou derhalve niet serieus.
Iedere Nederlander heeft ook wel eens een broodje hamburger gegeten.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedere Nederlander heeft ook wel eens een broodje hamburger gegeten.
Maar niet hoe @:el-stinho ze klaarmaakt.
Brie, honing en walnoten genot.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
StijnGodquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker masturberen op je burgertje.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Om het dan maar compleet te maken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Aldus iemand die twee kapsalons achter elkaar eet.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Of er wat groente bij kunnen flikkeren om het een fris geheel te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Stijn inmiddels wel een burgertje kunnen bakken?
Je bent toch geen konijn?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of er wat groente bij kunnen flikkeren om het een fris geheel te maken.
Waarom vraag je het zelf niet en verschuil je je achter een kereltje van 50 kilo?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vraag anders even hoe @:kapiteintje zijn tosti's maakt.
Probeer eens een tosti met zoute boter en banaan.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe maak jij je tosti?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het zelf niet en verschuil je je achter een kereltje van 50 kilo?
Onlogisch weet het antwoord op deze vraag.
Betrek mij niet bij jouw proletendiscussie met de Scrummeister.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom vraag je het zelf niet en verschuil je je achter een kereltje van 50 kilo?
Onlogisch weet het antwoord op deze vraag.
Jaloersmakendquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie sowieso zelden konijnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een konijn voor het laatst een broodje hamburger zien eten
Ga ik doen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer eens een tosti met zoute boter en banaan.
Boter wel aan de buitenkant he.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie sowieso zelden konijnen.
[..]
Ga ik doen.
Kapi heeft zijn lunch op (geen tosti) en gaat nu gewoon weer aan het werk. Zou je ook eens moeten proberen makker.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapi krijgt wat tegengas en het eerst wat hij doet is de handdoek in de ring gooien.
Typisch
Leugens. Kapi gaat verder in DE APP.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapi krijgt wat tegengas en het eerst wat hij doet is de handdoek in de ring gooien.
Typisch
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou nog wel eens konijn willen eten.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor tartaar. CONCREET ZIJN AUBquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb een heerlijk stokbroodje tartaar op overigens.
Opdonderen met je APP.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leugens. Kapi gaat verder in DE APP.
Is een tosti-ijzer te heet om olijfolie te gebruiken?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
jaquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een tosti-ijzer te heet om olijfolie te gebruiken?
Ik ken hem/haar helemaal niet. Dus zal wel meevallen inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich aan ikweethetookniet ergeren. Dat lijkt een beetje een autistische user te zijn, maar hij doet niks en niemand kwaad. Ik vind het een aandoenlijke jongen.
Is toch een vrouw?quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich aan ikweethetookniet ergeren. Dat lijkt een beetje een autistische user te zijn, maar hij doet niks en niemand kwaad. Ik vind het een aandoenlijke jongen.
Ik stoor me alleen aan de offtopic berichten. Alles gerelateerd aan VI is helemaal prima natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
'een beetje autistisch'.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
@supernigerquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het maar raar als je nooit reageert op andere users, waarom zit je dan op een forum?
ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken hem/haar helemaal niet. Dus zal wel meevallen inderdaad.
Elke politicus.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'een beetje autistisch'.Ik erger me wel aan die hetze die ze voert tegen bepaalde personen, heel vermoeiend.
moeten hun wetenquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:24 schreef onlogisch het volgende:
@:JR-Style-93 en @:Scrummie2.0 liggen met elkaar in de clinch in het Feyenoord topic
JR komt wat autistisch over in die discussie, ik krijg het amper uit mijn strot maar ik ben het eens met Scrummie.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:24 schreef onlogisch het volgende:
@:JR-Style-93 en @:Scrummie2.0 liggen met elkaar in de clinch in het Feyenoord topic
@JR-Style-93quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR komt wat autistisch over in die discussie, ik krijg het amper uit mijn strot maar ik ben het eens met Scrummie.
Niks mis met een autistisch momentje op zijn tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR komt wat autistisch over in die discussie, ik krijg het amper uit mijn strot maar ik ben het eens met Scrummie.
De laatste persoon die dit postte zit nu een erg lange ban uit...quote:
Oh maar als ikweethetookniet het doet begin je te janken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een autistisch momentje op zijn tijd.
14x2=30quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste persoon die dit postte zit nu een erg lange ban uit...
wie dan ???quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste persoon die dit postte zit nu een erg lange ban uit...
[..]
Oh maar als ikweethetookniet het doet begin je te janken.
Daar zit mijn irritatie hem in dat ze NOOIT reageert op anderen, dat doe ik niet zo. Dus nee dit is niet hypocriet van mijquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh maar als ikweethetookniet het doet begin je te janken.
jouw probleemquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GVD moest hardop lachen. En nu kijkt men mij raar aan.
Ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GVD moest hardop lachen. En nu kijkt men mij raar aan.
Hij heeft anders 8 keer op mij gereageerd.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit mijn irritatie hem in dat ze NOOIT reageert op anderen, dat doe ik niet zo. Dus nee dit is niet hypocriet van mij
10%JC, 10% JanCees, 80% ranzig varkenquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Hoe vaak, als jullie aan user @:JanCees denken, denken jullie aan 'JC' en hoe vaak aan 'JanCees'? Bij mij is dit ongeveer 50/50
quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10%JC, 10% JanCees, 80% ranzig varken
Sow.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10%JC, 10% JanCees, 80% ranzig varken
Vanwege de AVG ga ik hier niet op in.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Hoe vaak, als jullie aan user @:JanCees denken, denken jullie aan 'JC' en hoe vaak aan 'JanCees'? Bij mij is dit ongeveer 50/50
Dan ben jij de enige.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft anders 8 keer op mij gereageerd.
Misschien moet je eens naar jezelf kijken.
Ik was ook te laat gvdquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Dat had een grap van @:GGMM kunnen zijn
ZIE-DENDquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:38 schreef JanCees het volgende:
Hoe vaak, als jullie aan user @:onlogisch denken, denken jullie aan 'smerig varken' en hoe vaak aan 'slechte muzieksmaak'? Bij mij is dit ongeveer 50/50
poppenspeler.wavquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een bewussie is![]()
Tering JC
Geklikt en afgehandeld.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit een bewussie is![]()
Tering JC
Gewoon tartaar, van de slager. Rauw.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor tartaar. CONCREET ZIJN AUB
Lekker maden die uit je anus krioelen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon tartaar, van de slager. Rauw.
Soort filet americain maar dan lekkerder
Is alweer droog hier.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij valt er hier een hele maand aan regen vandaag
Al eet je het maar 1x in de 5 maanden, het is en blijft een loterij.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je 1 of 2 keer per maand rauw tartaar eet gebeurt er niet zoveel ouwe reus.
All you can eat restaurantsquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je bij die all you can eat sushi tenten meer risico daar op loopt
Snap niet dat je over voeding discussieert met iemand die een voedingsspecialist moest inschakelen om tot de conclusie te komen dat broccoli gezond is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Al eet je het maar 1x in de 5 maanden, het is en blijft een loterij.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat je over voeding discussieert met iemand die een voedingsspecialist moest inschakelen om tot de conclusie te komen dat broccoli gezond is.
Of, zoals onlogisch zou zeggen: brocolli
hangt er vanaf, in Brazilië heb je goeie BBQ restaurants waar je kan eten tot je geen zin meer hebt maar die fabriekssushi tenten hier vind ik echt smerigquote:
Ik eet al 20 jaar geregeld rauwe tartaar (lees ; eens in de 2 maanden of zo). Nergens last van, mietje.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Al eet je het maar 1x in de 5 maanden, het is en blijft een loterij.
mijn oma rookte elke dag en werd ook 90quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet al 20 jaar geregeld rauwe tartaar (lees ; eens in de 2 maanden of zo). Nergens last van, mietje.
Probleem is dat je die eitjes niet ziet. Of je nou werkt met een stuk blauwvintonijn van 1000 euro of goedkope goudvis maakt voor het risico niet uitquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je bij die all you can eat sushi tenten meer risico daar op loopt
Dit handelen jullie wel even af toch toch toch?twitter:leopold40886688 twitterde op woensdag 12-06-2019 om 12:13:54@pauwnl Hoe kan je zo’n smerige ongeschoren smeerkees die erbij zit als een dakloze zwerver uitnodigen in een tv programma.Dit is een belediging voor de Nederlandse tv kijker. reageer retweet
Rokenquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn oma rookte elke dag en werd ook 90
Jouw oma is een proleet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn oma rookte elke dag en werd ook 90
Dat is ook walgelijk, laatste keer dat ik in zo'n restaurant zat was in Amsterdam met allemaal van die lauwe, slappe meuk. En dan je hele bord maar vol met meh voedselquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er vanaf, in Brazilië heb je goeie BBQ restaurants waar je kan eten tot je geen zin meer hebt maar die fabriekssushi tenten hier vind ik echt smerig
Waar denk je dat die oncontroleerbare vreetbuien elk weekend vandaan komen? En dan zullen we het nog maar niet over je gordelroos en tal van andere aandoeningen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet al 20 jaar geregeld rauwe tartaar (lees ; eens in de 2 maanden of zo). Nergens last van, mietje.
als ik dan toch ziek moet worden liever van het 1e maar ik denk ook niet dat de risico's gelijk zijnquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem is dat je die eitjes niet ziet. Of je nou werkt met een stuk blauwvintonijn van 1000 euro of goedkope goudvis maakt voor het risico niet uit
Die andere aandoeningen komen van onbeschermde seks met je moeder.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar denk je dat die oncontroleerbare vreetbuien elk weekend vandaan komen? En dan zullen we het nog maar niet over je gordelroos en tal van andere aandoeningen hebben.
Al durf ik het niet te hard meer te roepen. Ik kreeg er vanochtend flink van langs in een rooktopic.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die andere aandoeningen komen van onbeschermde seks met je moeder.
Doelde eigenlijk meer op de chronische hersenkanker waar je last van lijkt te hebben. Die krijg je doorgaans niet van onbeschermde seks makker.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die andere aandoeningen komen van onbeschermde seks met je moeder.
ben je nog nooit in een goeie geweest al ken ik er in NL ook geen, daar krijg je een fiche met een rode en een groene kant, dan komen ze voorbij met allerlei soorten vlees en kan je of nee zeggen, als je het fiche op rood doet komen ze niet totdat je het weer omdraaitquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook walgelijk, laatste keer dat ik in zo'n restaurant zat was in Amsterdam met allemaal van die lauwe, slappe meuk. En dan je hele bord maar vol met meh voedsel
Je discussiepartner maakte een gênante dt-fout.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al durf ik het niet te hard meer te roepen. Ik kreeg er vanochtend flink van langs in een rooktopic.
Dequote:Op woensdag 12 juni 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Elan countert. Gaat @:onlogisch met de slappekomen?
Ook in te wisselen voor de poppenspeler.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
De
Vrij vertaald "Jij maakt mij nu mokerhard af. Omdat ik per se het laatste woord wil hebben ondanks dat ik verbaal niet sterk genoeg ben hier overheen te gaan en ik niet wil laten zien hoeveel pijn ik nu heb reageer ik met de meest stompzinnige smiley ooit"
Klopt, al kan ik daar in bepaalde situaties de humor nog wel van inzien.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook in te wisselen voor de poppenspeler.
Gezien ja. Maar ik vergeef het hem. Hij was behoorlijk mad, dan kan dat gebeuren.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je discussiepartner maakte een gênante dt-fout.
Ja, daar geef ik niet zoveel om eigenlijk. Sowieso als ik die game al koop wordt het digitaal.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:48 schreef Elan het volgende:
Je krijgt bij Game Mania bij je pre-order van Luigi's Mansion 3 tijdelijk een gratis steelbook @:GGMM .
Goede discussie wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien ja. Maar ik vergeef het hem. Hij was behoorlijk mad, dan kan dat gebeuren.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik niet zoveel om eigenlijk. Sowieso als ik die game al koop wordt het digitaal.
(raar dat ik geen mention kreeg van deze post)
Je bent langzaam vandaagquote:Op woensdag 12 juni 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik niet zoveel om eigenlijk. Sowieso als ik die game al koop wordt het digitaal.
(raar dat ik geen mention kreeg van deze post)
Ik heb hem al gepost.quote:
Waardeloosquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[MOD BREAK]
De nieuwe Zipportal gif is uit.
[/MOD BREAK]
[ afbeelding ]
Ik niet, vond het al zo raar dat ik één mention kreeg terwijl jij én Onlogisch mij hadden gementioned in dit topic.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al gepost.
Kreeg je geen mention? Wtf.
Edit: VBL / [VBL SC #7161] HOT
Je staat er toch echt tussen.
Dit is een ernstig probleem, ik vraag me af of de rest dan wel een mention kreeg![]()
Wat een rare kwaliteit.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[MOD BREAK]
[/MOD BREAK]
[ afbeelding ]
De gif opzich is erg leuk, al vraag ik me wel af wat dit met vbl on tour te maken heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[MOD BREAK]
[/MOD BREAK]
[ afbeelding ]
Dit is heel raar.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, vond het al zo raar dat ik één mention kreeg terwijl jij én Onlogisch mij hadden gementioned in dit topic.
edgodquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is heel raar.
Ik ga hem nog een keer posten.
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Probeer maar opnieuw.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[MOD BREAK]
[/MOD BREAK]
[ afbeelding ]
gebookmarkedquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[MOD BREAK]
[/MOD BREAK]
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat hij daar een handige oplossing voor heeft bedacht!quote:
met jequote:Op woensdag 12 juni 2019 17:54 schreef Saind het volgende:
@:Danny de mention is kapot
misschien met je Ed Baars even bellen
Ik kruip in de huid van Ed Baars snapje tochquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
met je
Jammer dat @:onlogisch dit nu moet missen.
Het is wel een specifiek soort humor maar soms moet ik echt huilen van het lachen om die stupide shitquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op zo'n filmpje heb geklikt.
Dan ben je niet geschikt om te ademenquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
jeetjequote:Op woensdag 12 juni 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je niet geschikt om te ademen
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je niet geschikt om te ademen
oprotten danquote:Op woensdag 12 juni 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
Verrassendtwitter:ronfresen twitterde op woensdag 12-06-2019 om 15:04:27Formatie Zuid Holland mislukt. CDA trok zich terug Wiegel geeft opdracht terug. Geen @fvdemocratie in bestuur. reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
Verrassendtwitter:ronfresen twitterde op woensdag 12-06-2019 om 15:04:27Formatie Zuid Holland mislukt. CDA trok zich terug Wiegel geeft opdracht terug. Geen @:fvdemocratie in bestuur. reageer retweet
Zo'n ban is net zo lang totdat een (F)A hem er weer afhaalt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:36 schreef Caland het volgende:
Tot wanneer heb ik eigenlijk een PM/DM ban @:ggmm @:yvonne
Joe!quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit helpt zeker om je dm/pm ban snel op te heffen, ga zo door
Ik zou niet weten waaromquote:Op woensdag 12 juni 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
@:trein2000 is een beetje mad volgens mij
Wie?quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
@:trein2000 is een beetje mad volgens mij
classicquote:Op woensdag 12 juni 2019 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is een andere trein
Loco locomotief
Tututu
Hoofd heeft hoofdpijnquote:
Eens.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
Sowieso wat kan mij het schelen wat één of andere nitwit van het AD van een serie vindt.
Ik vind de mening van @:kingroland veel belangrijker.
Met jequote:Op woensdag 12 juni 2019 17:54 schreef Saind het volgende:
@:Danny de mention is kapot
misschien met je Ed Baars even bellen
*dis/dizquote:Op woensdag 12 juni 2019 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is een andere trein
Loco locomotief
Tututu
Ik zap er even langs en zie meteen een wereldgoal. Is het altijd dit niveau?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik zie opvallend veel vbl users het wk vrouwenvoetbal volgen
Dat en het vertrek van @:doublepain en @:knutdeijsbeer zorgt ervoor dat mijn hart huilt
was trouwens gewoon met de bus naar de efteling. 15 minuten ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zap er even langs en zie meteen een wereldgoal. Is het altijd dit niveau?
Moet je even aan @maxi-mus vragenquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zap er even langs en zie meteen een wereldgoal. Is het altijd dit niveau?
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik zie opvallend veel vbl users het wk vrouwenvoetbal volgen
Dat en het vertrek van @:doublepain en @:knutdeijsbeer zorgt ervoor dat mijn hart huilt
Niks mis mee. Hoe was het?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was trouwens gewoon met de bus naar de efteling. 15 minuten ofzo?
Ik heb al goedkeuring van @yvonne gekregen om alle actieve volgers van het vrouwen WK een VBL-ban te gevenquote:
Vandaag was wel een topdag qua momentjes.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je even aan @:maxi-mus vragen
Die volgt die aids dagelijks
quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al goedkeuring van @:yvonne gekregen om alle actieve volgers van het vrouwen WK een VBL-ban te geven
Ik lever na het WK de lijst aan bij haar
twitter:Miguel95360 twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:15:07Kimpembe pawa ! @kimpembe_3 #FRANOR #WorldCup2019 https://t.co/k43kGs1ra9 reageer retweet
Wel gelachen. Dat wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:Miguel95360 twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:15:07Kimpembe pawa ! @:kimpembe_3 #FRANOR #WorldCup2019 https://t.co/k43kGs1ra9 reageer retweet
Ik wel, bij Mike van der Hoorn nog.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb zo'n dingen zelfs bij de amateurs nog nooit gezien. Althans, kan me dat niet herinneren.
Wat ontzettend kut.
Lolquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze was de wedstrijd hiervoor:https://gyazo.com/3511cb046827b5256c1f79ca6912603d .
lekker rustig, binnen 10 minuten zat je in de attractie. Weer viel mee, al kwam tegen 3 het zonnetje door.quote:
zo’n dingenquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb zo'n dingen zelfs bij de amateurs nog nooit gezien. Althans, kan me dat niet herinneren.
Wat ontzettend kut.
Is Nederlands-Berlijns.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker rustig, binnen 10 minuten zat je in de attractie. Weer viel mee, al kwam tegen 3 het zonnetje door.
Sjonnie Heitinga heeft nog wel een lijst met familieleden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al goedkeuring van @:yvonne gekregen om alle actieve volgers van het vrouwen WK een VBL-ban te geven
Niet echt de moeite als je geen kinders hebt. Ziet er prachtig uit daar niet van.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Moet daar nodig ook weer een keer heen. Heb symbolica zelfs nog nooit gezien
Lekker de traditie van opa in stand houden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel een prima dateplek. Gegarandeerd neuken daarnaquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt de moeite als je geen kinders hebt. Ziet er prachtig uit daar niet van.
In het park?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel een prima dateplek. Gegarandeerd neuken daarna
Wel beetje prijzig
mehquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
Was vandaag ook echt milfjes kijken, tering.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op dit moment ben ik op de SS Rotterdam.
Leuk joh, we zien de foto's wel op de APPquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop dat ‘ie zinkt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Veel plezier!!quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je hebt toch wel foto's gemaakt he?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
Was vandaag ook echt milfjes kijken, tering.
Ik denk niet dat iemand jou nog foto's gaat sturen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt toch wel foto's gemaakt he?
Wauw, dit kan echt niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:Miguel95360 twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:15:07Kimpembe pawa ! @:kimpembe_3 #FRANOR #WorldCup2019 https://t.co/k43kGs1ra9 reageer retweet
Top, mag je daarna mee naar de Efteling.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh snap.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand jou nog foto's gaat sturen.
Welke studie ga je doen?quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer naar Rotterdambezoekje aan het Erasmus boys
Dacht dat wij ook maatjes warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |