en jij moet mee?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:38 schreef dud0r het volgende:
En m'n kind is er keihard doorheen aan het fietsen want dat vindt hij leuk
Ja was echt geweldig. Zowel de artiesten, sfeer en de groep mensen waar ik mee ben gegaan. Helemaal geslaagd dusquote:
Mooi mooi! Nog Duncan gezien?quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig. Zowel de artiesten, sfeer en de groep mensen waar ik mee ben gegaan. Helemaal geslaagd dus
Jazeker! Een vriendin en ik zijn redelijk ver vooraan gekropen, dus heb Arcade goed kunnen filmenquote:
Nee, ik zit binnen op de bank.quote:
Hoi.quote:
Ah, dus jij was één van die smartphonezwaaiersquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jazeker! Een vriendin en ik zijn redelijk ver vooraan gekropen, dus heb Arcade goed kunnen filmen
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus jij was één van die smartphonezwaaiers
dus je hebt dropkick murphy's gemistquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jazeker! Een vriendin en ik zijn redelijk ver vooraan gekropen, dus heb Arcade goed kunnen filmen
Voor de zekerheid kan je beter niks doen, meid.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen wie zijn verantwoordelijkheid het is.Het hoort niet meer bij mijn huis dus ik wist niet of ik het zelf moest weghalen of niet.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Hahahaha ik vroeg aan collega heu wil je nog een cappuccino? Jaa lekker zegt ie
ZEG IK ZO VAN JAA MOET JE FF PAKKEN DAN HAHAHA
Altijd zo onduidelijk, helemaal als ze het zelf ook gewoon niet onderhouden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen wie zijn verantwoordelijkheid het is.Het hoort niet meer bij mijn huis dus ik wist niet of ik het zelf moest weghalen of niet.
Ik zie dus voor me dat je dan als je ui aan het lachen bent.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:15 schreef Solotovski het volgende:
Hahahaha ik vroeg aan collega heu wil je nog een cappuccino? Jaa lekker zegt ie
ZEG IK ZO VAN JAA MOET JE FF PAKKEN DAN HAHAHA
wowquote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JanCees en nuchter in 1 zin??
Maar verder een allerbeste user.
doos is de cadeauverpakkingquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:24 schreef I. het volgende:
Kreeg net m'n bestelling binnen. Had whiskey voor m'n pa voor vaderdag besteld, MET CADEAUVERPAKKING.
Krijg ik het gvd los in een doos binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |