Rennen met je kut gas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Hans Teeuwen is zo'n 10 jaar over de datum. Sad!
Mensen die de humor Hans Teeuwen niet begrijpen zijn veel te simpel.quote:
Ik zou het alleen niet zo zeggenquote:
Was wel een baasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:11 schreef Bolasie het volgende:
Die gun je inmiddels wel een pijnlijke ziekte.
Ja, dat stukje van net heb je echt een hoge intelligentie voor nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen die de humor Hans Teeuwen niet begrijpen zijn veel te simpel.
Hans was vroeger geweldig maar al jaren totaal niet grappig meerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen die de humor Hans Teeuwen niet begrijpen zijn veel te simpel.
Heaters in Zwolle wil gl aids ook al verbieden...quote:
houdt hem niet tegenquote:
Laat eenieder dat lekker voor zichzelf bepalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans was vroeger geweldig maar al jaren totaal niet grappig meer
Legaal vermoord door de roverheid, dit land gaat kapot.quote:
Freek de Jonge is niet grappig. Eens?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat eenieder dat lekker voor zichzelf bepalen.
Ja laten we nooit weer een mening geven op een forum.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'heaters' de naam van een club was ofzo in deze zinquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heaters in Zwolle wil gl aids ook al verbieden...
Gewoon eten, kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:15 schreef svann het volgende:
Oh, anorexia.
Dat is nogal slopend en hopeloos.
Omdat?quote:
Sorry. Binnenkort dekentje mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'heaters' de naam van een club was ofzo in deze zin
Mietje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sorry. Binnenkort dekentje mee.
Er is vrij weinig animo over voor deze manquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niks door de overheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Legaal vermoord door de roverheid, dit land gaat kapot.
Had je haar iets eerder moeten vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Als ik me sip voel ga ik gewoon drugs gebruiken, was dat voor haar geen optie?
Jawel echt wel hoor, ik las dat laatst.quote:
Waarom moet je daar eerst iets voor 'meemaken'? Het leven is sowieso doelloos.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alsof je dan wat hebt meegemaakt. Op die leeftijd zit elke puber met soortgelijke problemen.
Stond het op Facebook?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel echt wel hoor, ik las dat laatst.
In dat geval zoek ik alvast de dichtstbijzijnde brug op.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom moet je daar eerst iets voor 'meemaken'? Het leven is sowieso doelloos.
Ze is aardig actief anders. Werkt ook veel met Peter kwint samenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
al 2 jaar kamerlid en ik heb nog nooit van je gehoord.
doe je goed
Faalt in zoveel landen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Die mentale hulp faalt zo erg hier in Nederland en is ook nog erg gedateerd
Ze zat wel een keer in een programma van Dennis Schouten over de provincie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
doe je goed
Volgende keer gewoon opsluiten in de KFC. Dan eet je wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Niet eten zou niet handig zijn in een survival of the fittest wereld.
Ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Door de bezuinigingen op de zorg bedoel je zeker.
Jij bent toch een humus-etende GL stemmer, juist jij zou moeten weten wie zij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
doe je goed
Ik heb al een mooie brug uitgezocht. Eerst even een fles whisky soldaat maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk is het leven best nutteloos ja, waar doen we het allemaal voor eigenlijk? Al deze dingen? We gaan straks toch gewoon dood allemaal, en dan is er niks meer.
En morgen maak je je weer druk dat je mannetje bij Firstcycling niet presteert.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk is het leven best nutteloos ja, waar doen we het allemaal voor eigenlijk? Al deze dingen? We gaan straks toch gewoon dood allemaal, en dan is er niks meer.
daarom zeg ik hetquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent toch een humus-etende GL stemmer, juist jij zou moeten weten wie zij is.
Alles is afleiding voor de onvermijdelijke eeuwige zwarte leegte.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En morgen maak je je weer druk dat je mannetje bij Firstcycling niet presteert.
Diep.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles is afleiding voor de onvermijdelijke eeuwige zwarte leegte.
Of wat minder van die grappenmakers binnenhalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ja, keuzes maken. Mentale hulp meer geld geven of meer geld naar kankerbestrijding (haha). Je kunt niet alles doen.
Haalt geen zak uit met de vvdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
Daarom de gaskraan weer openzetten, dan wordt BV Nederland weer rijk
Dit is uitlokking.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
twitter:Lisawesterveld twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 19:58:09We hebben geen flauw benul hoeveel kinderen acuut hulp nodig hebben, maar op een wachtlijst staan.Teleurstellend dat de Minister én een Kamermeerderheid dit niet inzichtelijk willen maken.Hoe kunnen we werken aan oplossingen, als we niet eens weten hoe groot het probleem is? https://t.co/uOAr10hIBz reageer retweet
https://www.ad.nl/show/op(...)ijff-arena~a703fbff/quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef -Chakotay- het volgende:
lees op twitter dat metellica het nummer bloed zweet tranen van andre hazes heeft gespeeld.
dat moet ik echt zien
Lijkt me niet echt een geschikte methode voor euthenasie maar oke.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
Heeft Rondewim zich al eens uitgesproken over vrouwenvoetbal?quote:
Okequote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/op(...)ijff-arena~a703fbff/
Ja, helaas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef FlyingEagle het volgende:
Klopt, helaas wordt het zwaar onderschat wat voor impact het heeft op de maatschappij
Dat levert niet genoeg op. We zeuren in Nederland om alles. Maar de belastingdruk is al hoog, men wilt minder belasting betalen maar wel meer geld naar pensioenen én zorg én ouderenzorg én defensie etc etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of wat minder van die grappenmakers binnenhalen.
KOM NIET AAN MIJN ZORRUGGquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Als je ergens niet mee moeten kloten is het de zorg
Ik deed vanmiddag een mention met dat NAAR LINKS filmpje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Rondewim zich al eens uitgesproken over vrouwenvoetbal?
Dat is een #metoo smeerlap.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom komt Francisco van Jole niet op TV?
De gaskamer wordt nog steeds in concentratiekamp Hoeryong in Noord Korea gebruikt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een geschikte methode voor euthenasie maar oke.
Hij doet maar. Niemand kijkt naar zijn flopshows.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:25 schreef BlackNero het volgende:
Genee gaat dat fragment een miljoen keer uitzenden
Ja met Skate the Greatquote:
Tegen vrouwtjes aanrijden in zijn ballenknijper.quote:
Oude lullen gezeik, er is nu ook genoeg leuks te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
In de jaren 60,70,80 en 90 hadden ze zulke goede muziek. En onze generatie moet het doen met louter kankerverwekkende herrie.
Daarom alleen anime muziek luisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
In de jaren 60,70,80 en 90 hadden ze zulke goede muziek. En onze generatie moet het doen met louter kankerverwekkende herrie.
Niet in Nederlandquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oude lullen gezeik, er is nu ook genoeg leuks te vinden.
Zoals?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oude lullen gezeik, er is nu ook genoeg leuks te vinden.
Ja juist.quote:
als dat geen gayseks wordtquote:
Vbl kijkers laten hangenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Johan wordt uiteraard weer aan het einde gezet.
kijkcijferkanon voor JD blijven die bejaarden wel voor de buis hangenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Lekker met een luchtig onderwerp de uitzending uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Beste item bijna altijd als laatste.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Kloptquote:
om vrouwen helemaal maddddd te makenquote:
praat eens NLquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Anonieme bron, een ambtenaar. Don't believe the fake news folks. Sad!
Om mijn nachtrust te ruïneren.quote:
Dan weet je dat ze liegenquote:
Daarom een onderzoek tochquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Anonieme bron, een ambtenaar. Don't believe the fake news folks. Sad!
Is wel zoquote:
Spf50quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef -Chakotay- het volgende:
Die Rutte wordt ook geen dag ouder zeg
gebruikt hij bodylotion ofzo?
Peel-off maskers.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef -Chakotay- het volgende:
Die Rutte wordt ook geen dag ouder zeg
gebruikt hij bodylotion ofzo?
dat mannen op je gezicht klaarkomen en dat je dan het velletje wat ontstaat van je gezicht aftrekt.quote:
Nee in de vrijmetselarijquote:
Zet de hele boel op stelten!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Opstelten is echt een smerig mannetje.
Of zoals jij het noemt: "Een zaterdag avondje"quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat mannen op je gezicht klaarkomen en dat je dan het velletje wat ontstaat van je gezicht aftrekt.
Zo dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of zoals jij het noemt: "Een zaterdag avondje"
Dit escaleert snel zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
mijn sperma kleeft ook zo en is goed voor de huid
scheelt weer 2000 euroquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef svann het volgende:
Waarom Pauw's eigen regisseur?
Bezuinigingen?
Chef politiek. Dit is een soort Ferry Mingelen die de hele dag in de tweede kamer is. Die weet veel meer dan hij laat weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef svann het volgende:
Bezuinigingen?
hij praat irritantquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef svann het volgende:
Bezuinigingen?
ik deponeer graag aan een goed doelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of zoals jij het noemt: "Een zaterdag avondje"
misschien afzegging van andere gast?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef svann het volgende:
Bezuinigingen?
sinds zijn ongeluk is hij wat milder gewordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
Zou Johan nog wel leven? De beste man heeft nog geen woord gezegd aan deze tafel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:40 schreef superniger het volgende:
JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN
Ik heb mijn ouders die theatertour cadeau gedaan, zij vonden het fantastisch. Je zou voor minder, minder minder.quote:
quote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders die theatertour cadeau gedaan, zij vonden het fantastisch. Je zou voor minder, minder minder.
John Sissing is een lulquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:42 schreef Zipportal het volgende:
We starten Twitter weer op:
https://twitter.com/searc(...)auw&src=typd&lang=nl
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Van die muziek die gedraaid wordt op trouwerijen van 60+ ers
Is toch lekker man. De komende generatie draait dadelijk boef/famkequote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Van die muziek die gedraaid wordt op trouwerijen van 60+ ers
Lijkt wel stormachtig weer op die woonboot vannacht.quote:
Zou er zo heen gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:47 schreef Evertjan het volgende:
is voor een hoop mensen hun laatste uitje dat blues festival
Gewoon betoalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:49 schreef -Chakotay- het volgende:
http://www.hollandinternationalbluesfestival.com/Tickets
75 euro in grolloo
dacht het niet
Rust, heerlijkquote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat die PM fakenews was.
Einde bericht.
Wie kiest hijquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Jeroen weet niet hoe snel hij naar de woonboot moet.
De slang van Pauw eet blondines vannacht.quote:
Tot morgen allen.quote:
Why not both?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |