Ik dacht dat 'heaters' de naam van een club was ofzo in deze zinquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heaters in Zwolle wil gl aids ook al verbieden...
Gewoon eten, kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:15 schreef svann het volgende:
Oh, anorexia.
Dat is nogal slopend en hopeloos.
Sorry. Binnenkort dekentje mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'heaters' de naam van een club was ofzo in deze zin
Alsof je dan wat hebt meegemaakt. Op die leeftijd zit elke puber met soortgelijke problemen.quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sorry. Binnenkort dekentje mee.
Er is vrij weinig animo over voor deze manquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat eenieder dat lekker voor zichzelf bepalen.
Niks door de overheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Legaal vermoord door de roverheid, dit land gaat kapot.
Had je haar iets eerder moeten vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Als ik me sip voel ga ik gewoon drugs gebruiken, was dat voor haar geen optie?
Jawel echt wel hoor, ik las dat laatst.quote:
Waarom moet je daar eerst iets voor 'meemaken'? Het leven is sowieso doelloos.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alsof je dan wat hebt meegemaakt. Op die leeftijd zit elke puber met soortgelijke problemen.
Stond het op Facebook?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel echt wel hoor, ik las dat laatst.
In dat geval zoek ik alvast de dichtstbijzijnde brug op.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom moet je daar eerst iets voor 'meemaken'? Het leven is sowieso doelloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |