abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2019 @ 22:04:49 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187836787
Fijn altijd, todo lijstjes afwerken 8-).
Leuk die stroopwafeltjes, Biene!
KuikenGuppy
pi_187839760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Jeetje dat is ook geen manier van leven op zo een wijze.
Is het ook niet, brada.

Om ontopic te blijven: mocht ik ooit trouwen, dan kom ik hier voor inspiratie. :)

Beperkt aantal gasten: alleen directe familie en onze eigen vrienden. Dat zal max. 70 man zijn. Dresscode: waar je je prettig in voelt (ik ga niemand opleggen wat te dragen). Véél eten en muziek en dansen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 06:38:23 #53
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_187841142
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Wat hebben jullie voor bedankjes?
Wij hebben in bulk bloemenzaadjes gekocht voor een bloem die in trek is bij bijen (we wilden die ook een steuntje in de rug geven) en in een pot en de volle grond te zaaien is. Die gaan we verdelen naar de zakjes en dat zit in een envelopje. Enige nadeel is dat men het pas in de lente kan gebruiken maar hopelijk denken ze er aan en kunnen ze nog even terugdenken aan toen :+
Fuck the EBU
pi_187841329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 00:12 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Is het ook niet, brada.

Om ontopic te blijven: mocht ik ooit trouwen, dan kom ik hier voor inspiratie. :)

Beperkt aantal gasten: alleen directe familie en onze eigen vrienden. Dat zal max. 70 man zijn. Dresscode: waar je je prettig in voelt (ik ga niemand opleggen wat te dragen). Véél eten en muziek en dansen.
Ja brada je hebt gelijk.

Als ik ooit trouw wil ik het klein houden en alleen directe familie. Maar dat zal bij mij heel weinig zijn _O- _O- _O-
pi_187850001
Dit is me een gave trouwlocatie... keuzes, keuzes...

vrijdag 12 juli 2019 @ 17:52:10 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187885763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 07:39 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja brada je hebt gelijk.

Als ik ooit trouw wil ik het klein houden en alleen directe familie. Maar dat zal bij mij heel weinig zijn _O- _O- _O-
Wij hebben er ook niet veel mensen bij. Wel de mensen die we er echt bij willen en dat is het belangrijkste ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 12 juli 2019 @ 17:52:56 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187885776
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:00 schreef Mahra het volgende:
Dit is me een gave trouwlocatie... keuzes, keuzes...[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik had bij dé locatie meteen het "ja dit is 'm" gevoel.
Net als bij de jurk trouwens. Heb zin om m'n jurk weer te passen O+.
KuikenGuppy
pi_187885790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben er ook niet veel mensen bij. Wel de mensen die we er echt bij willen en dat is het belangrijkste ;).
Ja zo hoort dat ook. Bij mij verwacht iedereen op werk (bijna het hele gebouw kent mij) dat ik hen uitnodig. Maar ik ben van plan om niemand van werk uit te nodigen en alleen de directe naaste (weinige) familie. Maarja, eerst een vrouwtje vinden die met mij wilt trouwen _O- _O- _O-
pi_187886826
quote:

[..]

Oh, fijn dat je het gelijk al wel wist! Wanneer is jouw grote dag?

Ik heb morgen weer twee ‘bezichtigingen ’ en gesprekken. Zal wel foto’s plaatsen van de locaties, ben benieuwd of iemand het zal herkennen...
pi_187894597
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef Mahra het volgende:

[..]

Oh, fijn dat je het gelijk al wel wist! Wanneer is jouw grote dag?

Ik heb morgen weer twee ‘bezichtigingen ’ en gesprekken. Zal wel foto’s plaatsen van de locaties, ben benieuwd of iemand het zal herkennen...
Ja gaan jullie serieus trouwen? Leuk voor jullie en uiteraard beter dan wat je hiervoor had. :)
pi_187896245
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 02:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja gaan jullie serieus trouwen? Leuk voor jullie en uiteraard beter dan wat je hiervoor had. :)
We zijn inmiddels al ruim een maand verloofd, dus ja het gaat echt gebeuren. Dankjewel!
pi_187902680
quote:

[..]

Ik begrijp dat gevoel! We zagen het en wisten het gelijk! We hebben nu een locatie en datum! Zo leuk dit en zooo happy nu.
  zondag 14 juli 2019 @ 11:29:08 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187912927
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:20 schreef Mahra het volgende:

[..]

Ik begrijp dat gevoel! We zagen het en wisten het gelijk! We hebben nu een locatie en datum! Zo leuk dit en zooo happy nu.
Fijn :).
Wij trouwen op 11 oktober.
Volgende week weer m'n jurk passen *O*.
KuikenGuppy
pi_187913112
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 11:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Fijn :).
Wij trouwen op 11 oktober.
Volgende week weer m'n jurk passen *O*.
Oh, spannend! Beginnen de zenuwen al?

Wij trouwen pas 6 juni, dus dat duurt nog wel even.
  zondag 14 juli 2019 @ 12:02:14 #65
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_187913280
Iemand hier al begonnen (of mensen die nog meelezen die al getrouwd zijn) met een draaiboek? Ik vraag me af hoe precies deze moet zijn. Ik heb nu alle grove dingen die gebeuren met een timeframe. Maar voor de videograaf (die slechts tot en met de ceremonie blijft) heb ik niet meer dan wanneer hij in welk huis is voor de voorbereiding, wanneer ik word opgehaald en wanneer we vertrekken naar de ceremonie. Dus dat is niet heel uitgebreid. Moet dat? En zo ja: wat zet je er dan op :+
Fuck the EBU
  zondag 14 juli 2019 @ 13:41:27 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187914833
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:02 schreef Yesse het volgende:
Iemand hier al begonnen (of mensen die nog meelezen die al getrouwd zijn) met een draaiboek? Ik vraag me af hoe precies deze moet zijn. Ik heb nu alle grove dingen die gebeuren met een timeframe. Maar voor de videograaf (die slechts tot en met de ceremonie blijft) heb ik niet meer dan wanneer hij in welk huis is voor de voorbereiding, wanneer ik word opgehaald en wanneer we vertrekken naar de ceremonie. Dus dat is niet heel uitgebreid. Moet dat? En zo ja: wat zet je er dan op :+
Zo'n draaiboek maak je zo precies als je zelf nodig vindt.
Werk je met een ceremoniemeester? Dan is het handig als hij/zij daar ook iets over te zeggen heeft :+.
Wij hebben geen ceremoniemeester, ik heb daarom een super uitgebreid draaiboek met echt alle details en tijdstippen er in. Zo kan ik ook niks vergeten te regelen. Vanuit onze locatie is er iemand die daar alles draaiend houdt, en bij de dingen daar omheen vragen we het aan specifieke personen. Bijv. dat er iemand is die de bloemen ophaalt, iemand die zorgt dat het huis netjes achtergelaten wordt en goed is afgesloten nadat iedereen is vertrokken naar de locatie (en daar schrijf ik dus bijv bij welke deuren op slot moeten zijn, dat ze op de kat moeten letten, dat het na vertrek niet aan het huis zichtbaar mag zijn dat we die dag trouwen), etc.

In jouw geval met de videograaf lijkt het me voldoende te noteren hoe laat hij waar is, wie hem waar ontvangt en waar hij met evt vragen terecht kan.
KuikenGuppy
pi_187931531
Hebben jullie statafels? Mijn verloofde wenst statafels en ik wil dat absoluut niet, omdat ik dat lelijk vind.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:16:50 #68
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_187951105
Vandaag eindelijk eens een dagje vrij en aan mijn To-Do lijst werken.

Heb mijn tafelplan lay-out in elkaar geknutseld! :') Dus we kunnen dit weekend alle namen gaan sorteren en een officieel tafel plan maken.

Heb de helft van mijn gasten die nog geen RSVP gestuurd hadden, om hun menu keuze gevraagd. Want OMG, waarom doet iedereen dat altijd op het laatste moment of vergeet het gewoon compleet! :')

En zojuist mijn "amuletje" besteld. Voor aan mijn boeket. Met "Dad, walk with me today".

Pew pew! Op naar de volgende!
pi_187952391
Zo, zaal hebben we, fotograaf ook ( althans op het oog), catering is geregeld... en band gisteren gesproken, waar ik een goed gevoel over had en waarvan ik denk dat dit het wordt.

Nu nog visagiste, 4 stoffen uitzoeken en 4 jurken laten naaien.... en de hennafeest regelen. Oh en eens zien wanneer we voor de 2 wetten ( Nederlandse en nog een ander land) gaan trouwen. Moet dat ook maar eens doen, is dat weer gedaan.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:58:10 #70
318361 Bienelientjee
pi_188231788
Mannen........wie snapt ze?! :')

Het is 7 weken tot de bruiloft. En wat bedenkt hij ineens? Laten we de badkamer eruit slopen. En ook zonder aankondiging kom ik na een 12 uur dienst thuis en de halve badkamer ligt er al uit, tegels en al........ Ja, die moet hoognodig gebeuren, want het is nog van de vorige bewoners en in een belabberde staat. Maar echt? Moet dat NU?>! -O-

Wat trouwen betreft, eindelijk alle RSVP's terug! De laatste moest ik zelf om vragen en ze hebben afgezegd. Kon je dat 7 weken geleden niet toen je de uitnodiging kreeg? :{w

En mijn haar/make up stylist ontmoet afgelopen maandag! Ik ben blij met haar! O+
pi_188232550
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Mannen........wie snapt ze?! :')

Het is 7 weken tot de bruiloft. En wat bedenkt hij ineens? Laten we de badkamer eruit slopen. En ook zonder aankondiging kom ik na een 12 uur dienst thuis en de halve badkamer ligt er al uit, tegels en al........ Ja, die moet hoognodig gebeuren, want het is nog van de vorige bewoners en in een belabberde staat. Maar echt? Moet dat NU?>! -O-

Wat trouwen betreft, eindelijk alle RSVP's terug! De laatste moest ik zelf om vragen en ze hebben afgezegd. Kon je dat 7 weken geleden niet toen je de uitnodiging kreeg? :{w

En mijn haar/make up stylist ontmoet afgelopen maandag! Ik ben blij met haar! O+
Heb je straks met je bruiloft wel een mooie nieuwe badkamer ^O^ Of hebben jullie nog veel te doen voor de bruiloft?

Wij trouwen ook over 7 weken maar hebben net de uitnodigingen er uit gestuurd :+ Wat voor haarstijl ga je doen? Wij zijn uitgekomen op een vlecht die aan de achterkant samenkomt. Ook heel blij mee al moet je niet meer op pinterest kijken ofzo want dan zie je nog 10 stijlen die je leuk vindt (in mijn geval dan :D )
Fuck the EBU
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:51:45 #72
318361 Bienelientjee
pi_188232966
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:14 schreef Yesse het volgende:

[..]

Heb je straks met je bruiloft wel een mooie nieuwe badkamer ^O^ Of hebben jullie nog veel te doen voor de bruiloft?

Wij trouwen ook over 7 weken maar hebben net de uitnodigingen er uit gestuurd :+ Wat voor haarstijl ga je doen? Wij zijn uitgekomen op een vlecht die aan de achterkant samenkomt. Ook heel blij mee al moet je niet meer op pinterest kijken ofzo want dan zie je nog 10 stijlen die je leuk vindt (in mijn geval dan :D )
Hebben nog wel aardig wat dingetjes te doen ja. En ik werk twee weekenden in de maand. Dus er is niet heel veel tijd over om dingen samen te doen. En nu de stress van een badkamer verbouwing er nog eens bovenop. Ik ben ook echt moe de laatste tijd! Helpt ook niet dat mijn lichaam stipt om 5.30 wakker is. Terwijl ik er pas om 7 uur uit moet op een werkdag.

Mijn haar wordt zoiets als dit, met misschien nog iets van een decoratie erin :D :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanmiddag mijn jurk weer aan *O*

Hopelijk doen je RSVPs er niet te lang over _O- Ik moest echt voor de helft ervan er ZELF achter aan wou ik ze voor de deadline binnen hebben!
pi_188233772
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Hebben nog wel aardig wat dingetjes te doen ja. En ik werk twee weekenden in de maand. Dus er is niet heel veel tijd over om dingen samen te doen. En nu de stress van een badkamer verbouwing er nog eens bovenop. Ik ben ook echt moe de laatste tijd! Helpt ook niet dat mijn lichaam stipt om 5.30 wakker is. Terwijl ik er pas om 7 uur uit moet op een werkdag.

Mijn haar wordt zoiets als dit, met misschien nog iets van een decoratie erin :D :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanmiddag mijn jurk weer aan *O*

Hopelijk doen je RSVPs er niet te lang over _O- Ik moest echt voor de helft ervan er ZELF achter aan wou ik ze voor de deadline binnen hebben!
Dan is het wel jammer dat je nog zoveel moet doen. Wij zijn volgens mij helemaal klaar behalve dingen die niet eerder kunnen. Maar krijg ook constant de vraag of we het niet druk hebben dus wellicht vergeten we gewoon alles :') _O- Waar moet je je nog mee bezig houden?

We moeten 2 weken van te voren de aantallen doorgeven aan de locatie dus dat moet goedkomen binnen die 5 weken en anders bellen we de mensen die het niet hebben doorgegeven even. Dan hebben we hooguit 20 mensen om te bellen en dat is nog hoog ingeschat :+ We hebben gelukkig niet ál te veel mensen.

Leuk haar! Ik wilde in eerste instantie ook los haar met krullen maar omdat ik een open rug heb en een sluier was dat zonde. Inmiddels op zoiets uitgekomen:
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Yesse op 01-08-2019 13:11:06 ]
Fuck the EBU
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:19:34 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188234072
Wow, mooi O+.
Hier is het nog 10 weken (komt snel dichtbij zeg :X). Voor mijn gevoel moeten we echt nog heel veel doen, maar ik heb op zich wel het idee dat alles onder controle is.
Ik hoop dat we vanavond tijd hebben om de proefdrukken van onze uitnodigingen te bestellen. Had ze eigenlijk al de deur uit willen doen maar soit... :P.
Haar ben ik ook nog niet over uit. Make-up ga ik denk ik zelf doen.
Wij moeten nog regelen:
- fotograaf
- trouwvervoer
- inhoud kerkdienst
- pepermuntjes voor tijdens de kerkdienst
- uitnodigingen versturen
- RSVP's
- menu kiezen & voorproeven
- menukaarten drukken
- ander drukwerk (liturgieën, kaartjes voor de daggasten)
- kindermeisje (er komen veel mensen met kinderen, dus ik wil iemand die met ze gaat kleuren, knutselen, minidisco, spelen, etc.)
- schoenen
- kapper
- proefkapsel
- proefmakeup
- huwelijksreis
- bedankjes
- bedankjes daggasten
- welkomsttasjes voor op de hotelkamers
- div aankleding/decoraties maken
- lunch
- kamerindeling
- tafelschikking
- kleding van onze kinderen

En dan vergeet ik vast nog het een en ander :+ Ik heb iig nog een flinke to-do lijst.
KuikenGuppy
pi_188235709
Omg burd :o dat is nog best een hoop :o
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:17:20 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188236185
Alles is onder controle :+.
KuikenGuppy
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:20:59 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188236245
Voor de duidelijkheid, we zijn aan vrijwel al deze dingen wel al begonnen, bijv de fotograaf moeten we alleen nog van te voren de dag mee doorspreken, de kerkdienst is grotendeels voorbereid, de uitnodigingen zijn in proefdruk-fase, menu hebben we gekozen maar nog niet definitief, etc.
KuikenGuppy
pi_188236327
Ja ok dan klinkt het al heel anders. Ik kreeg al plaatsvervangende bruiloftstress flashbacks van je lijst :')
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:39:13 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188236557
Ik had van te voren niet gedacht dat het zoveel werk was hoor :'). Vind het wel super leuk om te doen, het wordt echt ónze dag, helemaal zoals het zelf willen O+.
KuikenGuppy
pi_188236575
Echt he :') nooit meer. Bij mijn tweede huwelijk elope ik gewoon. :P
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:46:55 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188236684
Haha! Kan ook idd :+.
Ik hou er van om te organiseren dus ik doe het op al mijn toekomstige huwelijken gewoon steeds weer groots :P.
KuikenGuppy
  donderdag 1 augustus 2019 @ 17:30:38 #82
318361 Bienelientjee
pi_188238278
En ik dacht dat ik nog veel te doen had :o
  donderdag 1 augustus 2019 @ 17:45:19 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188238502
Wat moet jij nog doen dan, Biene?
Het zijn allemaal afrondende dingen hier hoor, maar wel allemaal nog openstaande punten ja :'). Voor mijn gevoel hebben we nog plenty tijd (en ik kan er dagelijks mee bezig zijn, dat scheelt misschien ook?).
KuikenGuppy
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:34:32 #84
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_188247451
Ik ben ook fan van organiseren inderdaad maar omdat ik een hoop tijd heb zijn alle zaken inmiddels wel geregeld en we hebben alleen een stadhuis ceremonie dus daar hoeft ook niet echt iets geregeld te worden. Ik moet alleen ons welkomstbord nog afmaken. :)
Overigens heb ik met veel dingen die samen besloten moesten worden gewoon gezegd; kijk eens mee, dit zijn de opties welke doen we. 2 minuten later waren we er dan wel uit :+
Fuck the EBU
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:35:36 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188297054
Zo, ben door jullie toch een (klein) beetje in de stress geschoten :'). Maar wel weer een aantal punten van het lijstje af kunnen strepen. De uitnodigingen zijn eindelijk besteld, dus die kunnen we hopelijk morgen versturen.
Trouwringen zijn uitgezocht (met ogen dicht betalen en nooit meer aan denken :X), afspraak met de fotograaf, bloemen en versiering uitbesteed, gaat lekker zo :).
KuikenGuppy
  maandag 5 augustus 2019 @ 13:56:21 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188297308
Hebben jullie trouwens je aanstaande nog iets cadeau gedaan op de bruiloft? (Behalve jezelf :+).
KuikenGuppy
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:35:05 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_188297859
Neen.
in de haak.
  maandag 5 augustus 2019 @ 14:41:27 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188297953
Nee. Geen cadeau.

Ik mis trouwens gegraveerde pennen voor de getuigen op je lijstje :+ ;)
pi_188298010
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Nee. Geen cadeau.

Gegraveerde pennen, nooit ook maar aan gedacht om dat te regelen, ben ik nu slecht?

En ook mijn vrouw niks kado gedaan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:45 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188298607
quote:
2s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Gegraveerde pennen, nooit ook maar aan gedacht om dat te regelen, ben ik nu slecht?

En ook mijn vrouw niks kado gedaan.
Ja, je huwelijk zal mislukken als je de standaard pen van het gemeentehuis gebruikt. ;(

Haha, nee hoor. Ik vond het gewoon wel een leuk detail toen wij trouwden.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:36:18 #91
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_188298808
Hier voorzichtig ook eens aanhaken en volgen :) Benieuwd naar alle "rompslomp" die er bij komt kijken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 5 augustus 2019 @ 15:57:20 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188299246
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Nee. Geen cadeau.

Wij hebben geen getuigen, dat deel hebben we 6 jaar geleden al gedaan :D.
KuikenGuppy
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:08:13 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188299464
Net even creatief gedaan en een enveloppendoos in elkaar geknutseld O+. Ben best blij met het resultaat!
KuikenGuppy
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 augustus 2019 @ 16:44:14 #94
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_188300111
Nog even mee spieken, 4 oktober trouwen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_188300142
Wat vinden jullie, kun je als gast in driedelig pak naar een bruiloft?
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:49:21 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_188300193
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is de dresscode?
disclaimer
pi_188300233
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat is de dresscode?
Is er niet. Ik ben daggast, een van mijn beste vrienden

Familie is redelijk boers. Sommigen gaan bijvoorbeeld met sweater waaronder directe familie.
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:52:59 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188300245
quote:
Kan prima
  maandag 5 augustus 2019 @ 16:53:10 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_188300249
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Is er niet. Ik ben daggast, een van mijn beste vrienden

Familie is redelijk boers. Sommigen gaan bijvoorbeeld met sweater waaronder directe familie.
Ik zou vragen wat die beste vriend zelf draagt, en daar net iets underdressen. Je wil de bruidegom niet outshinen lijkt me ;)
disclaimer
  maandag 5 augustus 2019 @ 21:31:03 #100
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188305286
quote:
Op een enkeling na waren al mijn mannelijke dag gasten in pak. Ik vond het in zekere zin wel een gaaf iets.. O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')