Dat dus. BTC is de gateway naar euro, niet de investering zelfquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een beginners redenering.
Alleen het hoe en wat moet je nog even achter komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. BTC is de gateway naar euro, niet de investering zelf
Zo veel mogelijk euro's maken is mijn doel, of het nou in sats, ETH, BNB, VET of SPANK is.
En 998 overgeslagen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:42 schreef leolinedance het volgende:
Omdat de TT zo goed was maar zo gelaten
[..]
Nee, heb een redelijk vast portfolio en doe zo nu en dan een trade. Toevallig vorige maand mijn BNB stack lekker kunnen vergroten door een paar keer tussen BNB en USDT te pingpongen. Geen idee wat ik daar in sats mee ben opgeschoten, maar in euro's best veelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Alleen het hoe en wat moet je nog even achter komen.
Toch apart dat je dat hele verhaal over BTC winst dan niet echt snapt, je houdt jezelf gewoon voor de gek dus als jij winst ziet terwijl je portfolio in BTC achteruit is gegaan, maargoed dit onderwerp is nu wel weer een beetje uitgemolken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, heb een redelijk vast portfolio met zo nu en dan een trade. Loop al wat jaartjes mee dus weet ondertussen wel hoe het werkt, naast dat er uiteraard een grote dosis geluk bij komt kijken.
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnisquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat hele verhaal over BTC winst dan niet echt snapt, je houdt jezelf gewoon voor de gek dus als jij winst ziet terwijl je portfolio in BTC achteruit is gegaan, maargoed dit onderwerp is nu wel weer een beetje uitgemolken.
Hoe cash je je alts uit?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnis
Hangt van je tradingpair af hèquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Je verkoopt ze voor btc. Hoe meer btc, hoe meer Euronen naar je IBAN.
Simpeler wordt het niet.
Ja je kan ook je ook af laten zetten bij litebitquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hangt van je tradingpair af hèZijn ook gewoon Alt/USD pairs
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Simpeler wordt het niet.
Kleuter komt meer overeen met je eigen denkniveau, want je lijkt het echt niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnis
Niet op je Xiaomi M365 de blits maken in de PC Hooftquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef fathank het volgende:
Ik had vlogger moeten worden.
Enzo fucking Knol heeft een Lambo Urus.
Doe ik ergens toch iets verkeerd met een opgedrongen Clio leasehok
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:53 schreef Afwazig het volgende:
Geen Saab 900 cabrio hebben die je een vermogen kost elke keer als er iets mee is en een draaikolk in de tank heeft.
Echte chickmagnet hoor. Als je van bejaarden houdt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.
nee, een architectenautoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.
U riep?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Echte chickmagnet hoor. Als je van bejaarden houdt.
Als je winst in euro's maakt, en in sats verliest, pak je die winst alleen als je direct volledig uitcasht. Als je niet volledig uitcasht laat je je het grootste deel van je stack staan dus maak je eigenlijk verlies. Wie zit er nou in crypto om eenmalig geld te maken en gelijk uit te cashen? Niemand.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie praten vooral langs elkaar heen door de termen winst en verlies.
Je kan prima winst in euro maken terwijl je sats dalen. In dat geval was je beter uitgeweest als je in BTC had gebleven, maar het verandert niks aan het feit dat je winst aan het maken bent.
Verdorie, doe ik het toch al jaren verkeerdquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je winst in euro's maakt, en in sats verliest, pak je die winst alleen als je direct volledig uitcasht. Als je niet volledig uitcasht laat je je het grootste deel van je stack staan dus maak je eigenlijk verlies. Wie zit er nou in crypto om eenmalig geld te maken en gelijk uit te cashen? Niemand.
Daarnaast lijkt het me duidelijk dat BTC ook nog eens vrijwel direct invloed heeft op alle altcoins, dus wanneer BTC omlaag gaat kan je er de klok op gelijk zetten dat je altcoin ook naar de verdoemenis gaat.
Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verdorie, doe ik het toch al jaren verkeerd
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil inquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Simpeler wordt het niet.
Zucht.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil in
Jouw coins kelderen ook niet als BTC een freefall maakt?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:24 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb ook alleen maar BTC op het moment tussen omzetten en uitbetalen, de koers van BTC doet er dan niets toe.
Hoe kunnen we toch zo dom zijn hè...quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Zucht.Sommige mensen gaan het nooit snappen.
Ik vraag het me wel sterk van je af ja.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kunnen we toch zo dom zijn hè...
Ik verkoop nooit als ze kelderen, ik verkoop als ze hoog staan.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Jouw coins kelderen ook niet als BTC een freefall maakt?Eén van de redenen waarom BTC koers vrij veel uitmaakt.
Ah, dus BTC koers is wel belangrijk om winst te maken toch?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit als ze kelderen, ik verkoop als ze hoog staan.
Nee, de koers van mijn altcoins in Euro's.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, dus BTC koers is wel belangrijk toch?
En die daalt niet als BTC daalt?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, de koers van mijn altcoins in Euro's.
Niet relevant, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan, ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die winst maak je alleen als BTC omhoog gaat/staat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet relevant, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan, ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.
Wat maakt mij de koers van BTC nu uit.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:34 schreef illusions het volgende:
[..]
En die winst maak je alleen als BTC omhoog gaat/staat.
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat maakt mij de koers van BTC nu uit.
Nogmaals, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan. Ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.
Ik zit niet in BTC, ik zit in altcoins. Je blijft maar drammen over BTC maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:36 schreef illusions het volgende:
[..]
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.
Je bent gewoon aan het trollen hè?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:36 schreef illusions het volgende:
[..]
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit niet in BTC, ik zit in altcoins. Je blijft maar drammen over BTC maar die heb ik niet.
Niet relevant dus.
Dat BTC hoog staat als altcoins het goed doen is fijn maar verder geen reden om me bezig te houden met de waarde van mijn altcoins in satoshi.
Maar dat is niet het moment waarop ik verkoop.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.
Hebben we gezien bij BNB. Maar dan nog is het niet relevant. BTC is de gateway, niet de asset waar je je winst op gemaakt hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.
lolquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar dat is niet het moment waarop ik verkoop.
Inderdaad. Geen enkele coin blijft hoog staan als BTC keldert.quote:
Wat maakt het mij nu uit wat de prijs van BTC is?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat maakt het mij nu uit wat de prijs van BTC is?
Ik heb geen BTC.
Ik heb altcoins.
Als de altcoins hoog genoeg staan, verkoop ik ze.
Wat de BTC prijs dan is, is niet relevant.
Ik zeg ook niet dat het geen invloed heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,
Dat het je niet boeit betekent niet dat het geen invloed heeft.
Tuurlijk is het relevant. Indirect, maar wel van relevantie.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen invloed heeft.
Ik zeg dat het niet relevant is voor mij, ik verkoop als m'n altcoins hoog staan in Euro's.
Jij maakt er meer van dan het is.
Niemand zegt ook dat het geen invloed heeftquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,
Dat het je niet boeit betekent niet dat het geen invloed heeft.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk is het relevant. Indirect, maar wel van relevantie.
Kut met perenquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Je hebt 10 Euro.
Je koopt 10 bananen en laat ze registreren op de Vechain blockchain met een RFID chip.
De nodes crashen.
Je bananen zijn nu peren volgens de blockchain.
Hoe krom is dat?
Dat is al 10 keer uitgelegd maar het satje valt nog nietquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:18 schreef Ixnay het volgende:
BTC is voor MaGNeT alleen maar een tussenvaluta om van zijn altcoins naar USD of EUR te gaan.
Of die BTC nou 1 cent of 1 miljoen waard is maakt helemaal geen coño uit voor hem, want hij houdt die bitcoins hooguit een paar seconden in zijn bezit.
Als die BTC 1 cent waard is koopt hij dus heel veel BTC die hij vervolgens voor USD of EUR inwisselt. Als die BTC 1 miljoen waard is dan koopt hij een deel van een enkele BTC. Tenzij hij miljonair is.
Natuurlijk hangen de waarden BTC en Altcoins vaak (tot nu toe) in een bepaalde mate samen. Maar op het tijdstip dat hij van altcoin naar EUR of USD gaat maakt het voor de waarde van zijn altcoin in EUR of USD dus niets uit. X altcoin = Y euro. X/Y = een verhouding onafhankelijk van BTC.
Als je alleen maar in appels en euros handelt en geen bananen in je bezit houdt en ze meteen verkoopt wanneer je ze hebt, ben je nooit afhankelijk van de marktwaarde van bananen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:54 schreef leolinedance het volgende:
Je hebt 10 euro
Je koopt hiervoor 10 bananen
Die ruil je voor 10 appels
Appels worden meer waard
Je ruilt 10 appels voor 15 bananen
Bananen kosten nog altijd 1 euro per stuk
Je verkoopt je bananen voor 15 euro.
Correctquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je alleen maar in appels en euros handelt en geen bananen in je bezit houdt en ze meteen verkoopt wanneer je ze hebt, ben je nooit afhankelijk van de marktwaarde van bananen.
Ook niet als je bananen als ruilmiddel gebruikt indien je ze direct weer doorverkoopt voor appels of euro's.
In jouw voorbeeld zijn het de appels die meer waard zijn geworden waardoor je meer euro's ervoor kunt krijgen. Dit is allemaal onafhankelijk van de banaanwaarde.
Ik had niet het hele topic gelezen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is al 10 keer uitgelegd maar het satje valt nog niet
Dankzij alts heb ik mijn sats meerdere malen kunnen vermenigvuldigen. Vanaf het begin heb ik wel altijd minimaal 50% BTC gehouden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:57 schreef Xrenity het volgende:
Mja, als ik opnieuw kon beginnen had ik denk ik ook alles lekker in BTC laten zitten en verder alle alts links laten liggen.
Maar nu houd ik ze nog wel even, wie weet of er nog wat gekte ontstaat de volgende bullrun.
Maar als je in de tijd dus meer satoshis hebt verzameld heb je dus meer moneys dan wanneer je minder satoshis hebt, ongeacht de koers.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil in
Werkt die gateway tegenwoordig al wat sneller?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:51 schreef MaGNeT het volgende:
Op de Waves DEX kan ik overigens ook Waves verkopen voor Dollars en die via de gateway direct uitcashen.
We kunnen prima zonder de oude en energieverslindende techniek van Bitcoin.
Mag ik vragen hoeveel dollarcent dat is?quote:Op woensdag 12 juni 2019 06:00 schreef Rossdale het volgende:
QKC met 10% winst van de hand gedaan, vind het te tricky met die token unlock. Ze gaan gewoon ergens deze maand hun circ. supply verdubbelen.Die gaat door het putje
Next shitcoin: RCNDat ding wordt met regelmaat gepumpt en zit nu in een mooie stijgende lijn. Lucky shot order op 600 sats gezet. Wie weet heb ik geluk
Nogmaals, dit is flauwekul. Zowel LINK als BNB hebben ATH terwijl BTC op -60% staat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:42 schreef illusions het volgende:
Geen enkele coin blijft hoog staan als BTC keldert.
LINK ken ik niet maar de pump van BNB is natuurlijk geregisseerd tot en met door de zo ongeveer de machtigste man binnen de gehele cryptomarkt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is flauwekul. Zowel LINK als BNB hebben ATH terwijl BTC op -60% staat.
Geen idee, nog niet gebruiktquote:Op woensdag 12 juni 2019 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkt die gateway tegenwoordig al wat sneller?
[..]
Dat magquote:Op woensdag 12 juni 2019 09:28 schreef fathank het volgende:
Mag ik vragen hoeveel dollarcent dat is?
Dat kan prima. maak je wallet via https://vault.veforge.com/ en krijg gratis Thor. Verwacht er niet te veel van, ik zie net dat mijn 80k Thor ¤65 waard is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:20 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hoe het zit met VET en THOR? Ik lees dat deze 2 met elkaar verbonden zijn, en dat je zelfs THOR opbouwt wanneer je VET in hun officiële wallet houdt. Ik ben van plan om wat VET in te slaan, maar ik zou dit wel graag op mijn Nano Ledger S willen opslaan. Dat zou dus betekenen dat ik die THOR misloop? Wat is handig?
Hoeveel sats is dat?quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat kan prima. maak je wallet via https://vault.veforge.com/ en krijg gratis Thor. Verwacht er niet te veel van, ik zie net dat mijn 80k Thor ¤65 waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
Sats zeker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
enig idee hoeveel fiat je min of meer er ingepompt hebt in al die jaren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en iemand interesse in de gram coin ?
Niets, dit is nog het “restje” wat ik overhield na december 2017quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:49 schreef Syphixx het volgende:
[..]
enig idee hoeveel fiat je min of meer er ingepompt hebt in al die jaren ?
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
¤Nu nog Universa kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ik hodl al ruim 1,5 jaar ofzo.quote:
Lijkt me niet, ik ben er pas ingestapt toen het hier gehyped werd en ik er zelf onderzoek naar gedaan heb.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat het halve forum rekt is op Universa
Ik verkoop ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ben er pas ingestapt toen het hier gehyped werd en ik er zelf onderzoek naar gedaan heb.
Het project is nog zeer actief dus geen reden om weg te doen.
Mss koop ik nog wat bij.
Vigen98 spamde hier de boel maar die durft zich niet meer in het topic te vertonenquote:Op woensdag 12 juni 2019 18:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat het halve forum rekt is op Universa
quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik verkoop ook niet
Wie is de dan de UTN mastershiller?
Dat kan, dan houden we LINK als voorbeeld aan. Nieuwe ATH gehaald afgelopen maand ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:04 schreef fathank het volgende:
[..]
LINK ken ik niet maar de pump van BNB is natuurlijk geregisseerd tot en met door de zo ongeveer de machtigste man binnen de gehele cryptomarkt.
Jaaaahaaaa deze heb ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universaaaaa ja wat een kutcoin, ik moet die nog eens swappen
Gaan voor een groet betrouwbare partij, ga niet voor marginaal verschil bij een onbekende aanbieder proberen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:39 schreef Roellie80 het volgende:
De BTC direct naar de Ledger, scheelt transactiekosten. Waar ga je BTC kopen? Daar valt ook wel een beetje winst te behalen
Ook Bitcoinmeester is prima.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gaan voor een groet betrouwbare partij, ga niet voor marginaal verschil bij een onbekende aanbieder proberen.
Dus BTCDirect, Bitonic, Litebit.. Prijzen verschillen van moment tot moment. Over het algemeen lijkt BTCDirect de beste deals te hebben.
Af te raden is Bitcoinmeester en dat soort vage sites
verlies in sats is geen verliesquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:51 schreef woxxel het volgende:
Universa heb ik ook. Wat een verlies zit er op. Gekocht op 322 sats. Duurt nog wel ff voor het terug is
Bij mij op 10, gedeelte ook nog gekocht op .5 centquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Geen idee hoeveel sats, heb ze gekocht tussen de 1 en 4 cent, afhankelijk van het moment van bijkopen.
Op 35 cent gaan ze weg.
Prima uitgangspunt idd!quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Geen idee hoeveel sats, heb ze gekocht tussen de 1 en 4 cent, afhankelijk van het moment van bijkopen.
Op 35 cent gaan ze weg.
Zet je portfolio gewoon in Delta, ben je gelijk klaar.quote:Op donderdag 13 juni 2019 01:11 schreef nickhguitar het volgende:
1: Voor de VET en BNB is er een losse online wallet. De Ledger fungeert hier als een soort sleutel om in die online wallets te kunnen komen. Maar is dit er ook voor de BTC? Zoals ik het nu zie kan ik de BTC gewoon via de Live App versturen/ontvangen..
2: In de live app wordt heel mooi je actuele balans weergeven. Echt alleen die van de BTC, hoe kan ik hier ook de funds laten zien van de BNB/VET?
Ja dat werkt niet goed om de een of andere reden. Ik zet mijn BTC in de Delta app, laten we voor het gemak even zeggen dat dit 300 euro is, als de app dan ververs is mijn balans 300 euro. Als ik vervolgens de BNB toevoeg dan blijft mijn balans 300 euro, maar is 280 afkomstig van de BNB en is de BTC ineens nog maar 20 euro waard volgens die app. Geen idee wat ik hier verkeerd doe.quote:Op donderdag 13 juni 2019 01:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Zet je portfolio gewoon in Delta, ben je gelijk klaar.
Als je coins toevoegt moet je het schuifje "deduct from BTC holdings" uitzetten. Anders doet Delta alsof je je BNB met BTC hebt gekocht.quote:Op donderdag 13 juni 2019 01:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet goed om de een of andere reden. Ik zet mijn BTC in de Delta app, laten we voor het gemak even zeggen dat dit 300 euro is, als de app dan ververs is mijn balans 300 euro. Als ik vervolgens de BNB toevoeg dan blijft mijn balans 300 euro, maar is 280 afkomstig van de BNB en is de BTC ineens nog maar 20 euro waard volgens die app. Geen idee wat ik hier verkeerd doe.
Dat was het inderdaad! Thx. Nu staat er bij mijn portfolio bij BTC een groen plusje met daarachter het hele bedrag waarvoor ik BTC heb gekocht. Uiteraard wil ik graag de winst (of verliesquote:Op donderdag 13 juni 2019 07:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je coins toevoegt moet je het schuifje "deduct from BTC holdings" uitzetten. Anders doet Delta alsof je je BNB met BTC hebt gekocht.
Live ondersteunt geen coins met een Ledger Nano app van third party developers.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad! Thx. Nu staat er bij mijn portfolio bij BTC een groen plusje met daarachter het hele bedrag waarvoor ik BTC heb gekocht. Uiteraard wil ik graag de winst (of verlies) zien vanaf het moment van aankoop, niet het hele bedrag dat als + wordt gerekend. Heb je enig idee hoe ik dat kan aanpassen?
Op de Nano Ledger heb ik alles nu goed ingesteld en volgens mij klopt het ook zo. Het enige wat ik niet snap (en wat ik ook niet kan vinden) is waarom ik voor BNB en VET een aparte wallet heb, die ik kan openen m.b.v. de sleutels opgeslagen op de Nano Ledger, en dat dit er voor de BTC niet is. De BTC lijk ik ook gewoon te kunnen versturen rechstreeks vanuit de live app. Verder zie ik bij de Live app alleen de waarde van mijn BTC en niet die van de altcoins, maar dat is minder van belang als Delta goed werkt
Stuur mij eens een linkje danquote:Op donderdag 13 juni 2019 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
Bomb-token. De gratis airdrop uit februari van deze token worden nu verkocht voor ¤7.50 per stuk.
Er komt een nieuwe vergelijkbare token. Deze deflatie token wordt ook gratis weggegeven. Meedoen? Gebruik deze link,...
Uhm.. geen referral links zie ik, helaasch. Stuur maar een PM ofzo
Zeker haha! ff de token toevoegen op MEW. Gefeliciteerd met je ¤1500 gratisquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
Die BOMB heb ik ook eens geclaimd. Ik zie net dat ze niet in MyEtherWallet staan. Wel heb ik bevestigingsmails dat ik ze gekregen heb.Moet ik die als custom token nog toevoegen ofzo?
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker haha! ff de token toevoegen op MEW. Gefeliciteerd met je ¤1500 gratis
Gast, ik heb net gezegd dat ik het reteirritant vind dat info via DM gedeeld wordt en dan stuur je me gelijk je referral linkje via DM? Doe eens niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zeker haha! ff de token toevoegen op MEW. Gefeliciteerd met je ¤1500 gratis
Jouw dag is weer goed zie ikquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Edit: het is al gelukt. Heb 198 BOMB.
Gast, je toonde interesse,quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gast, ik heb net gezegd dat ik het reteirritant vind dat info via DM gedeeld wordt en dan stuur je me gelijk je referral linkje via DM? Doe eens niet zo kinderachtig.
Dus ik denk ik doe eens spontaan. Maar mijn excuus dan voor de overbodige muisklikt. Dan niet hoor, tering..quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je kan ook gewoon vertellen om welke token het gaat.
Nouja, dit is wel even een leuke verrassing. Had er nooit meer aan gedacht, maar ik vond het toen wel een leuk experiment. Nooit gedacht dat het iets waard zou gaan worden.quote:
DMquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:28 schreef metallicelmo het volgende:
Ja of niet, dit is geen privacy topic toch, waar gaat het over? zonder ref link?
quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit was een grapje maar toch bedankt voor de DM @:Blik
Kut bear market. Duurt best lang allemaal zoquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:02 schreef metallicelmo het volgende:
Interessant, de Ampleforth token IEO op Bitfinex is in 1 sec uitverkocht. 5 miljoen opgehaald
Geef mijquote:Op donderdag 13 juni 2019 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
Bomb-token. De gratis airdrop uit februari van deze token worden nu verkocht voor ¤7.50 per stuk.
Er komt een nieuwe vergelijkbare token. Deze deflatie token wordt ook gratis weggegeven. Meedoen? Gebruik deze link,...
Uhm.. geen referral links zie ik, helaasch. Stuur maar een PM ofzo
Zeker, high risk, high reward. Maar vooral de komende maanden met het uitkomen van Tritium waarschijnlijk een goede investering. Zit je op de Slack?quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:10 schreef MaGNeT het volgende:
Na nog wat lezen en uitzoeken ga ik toch ook in Nexus.
Vorig jaar ook al eens naar gekeken, toevallig begon vorige week iemand er weer over en dacht ik "oh ja, die bestaat ook nog". Koers is ingestort dus wel leuk om in te stappen.
Wel een "high risk" coin vanwege de hoge ambities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Nee, niet op Slackquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:18 schreef poebz het volgende:
[..]
Zeker, high risk, high reward. Maar vooral de komende maanden met het uitkomen van Tritium waarschijnlijk een goede investering. Zit je op de Slack?
worden me coins sinds 2018 ook eens wat waardquote:Op donderdag 13 juni 2019 21:54 schreef Roellie80 het volgende:
https://twitter.com/chainlink/status/1139217022477361152
Ik fomo-m-erin
Minimum eis voor de ico was iets van 50k vet toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Hodling sinds de ico.
Toen een mooie box kunnen bemachtigen.
Ik ook, spijt van dat ik geen grotere gekozen heb...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Hodling sinds de ico.
Mja ik kon een grotere niet betalen, had 100, maar heb ook weer OCE verkocht tegen VET, zodat de OCE die ik heb, gratis zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook, spijt van dat ik geen grotere gekozen heb...
Jep ik ook, daarna nog extra bijgekocht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Hodling sinds de ico.
Ik.kwam er laatst achter door een Vechain empowered ntfc chip dat wijn van druiven gemaakt is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep ik ook, daarna nog extra bijgekocht.
Dit is nog maar het begin, de token heeft nog niet eens ècht nut.
LTK? Die coin is vrij dood.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:30 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Ooit een keer per ongeluk 308.881 Litkoin gekocht. (geen idee hoe...)
Nu zie ik in mijn BlockFolio dat deze opeens 26.000 euro waard zijn.
Als ik op Mercatox kijk dan zie ik echt dat ze helemaal niets waard zijn.
Weet iemand hoe dit kan?
Blockfolio kapot of er is een coinburn geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:30 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
Ooit een keer per ongeluk 308.881 Litkoin gekocht. (geen idee hoe...)
Nu zie ik in mijn BlockFolio dat deze opeens 26.000 euro waard zijn.
Als ik op Mercatox kijk dan zie ik echt dat ze helemaal niets waard zijn.
Weet iemand hoe dit kan?
Och, dat is zo in elkaar gezet toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
M'n nieuwe stake PC komt morgen binnen (in onderdelen)
Ja, ligt eraan of ik zin heb in cable management.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Och, dat is zo in elkaar gezet toch?
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:09 schreef Roellie80 het volgende:
Volgende keer lekker door Azerty laten doen, krijg je een hele nette geassembleerde kast, die paar tientjes zeker waard
Waarom diequote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben in 1997 begonnen met het assembleren van computers bij een computerzaak.
Ben vorig jaar gestopt als ICT'er maar bouwde nog wel eens een server zelf, of een PC voor vrienden, familie of kennissen.
Ik moet het nog wel zelf kunnenOf ik het netjes doe is afhankelijk van wat ik er mee ga doen, soms is het helemaal niet handig om "cable management" te doen als je vaak onderdelen swapt.
M'n eerste eigen computer bouwde ik in 1994 om (Nieuw moederbord met een 486DX2 80 er in en per ongeluk gelijk op 100MHz geklokt).
Je gaat toch niet iemand anders met z'n lompe vingers jouw mooie dure hardware aan elkaar laten knopen? Ik heb Bob de Bouwers voorbij zien komen die contactjes van videokaarten, geheugen, CPU's en PCIe SSD's met hun vingers aanraken en je krijgt een grote bek als je zegt dat dat niet zo hoortquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom die?
Ik heb net zo’n geschiedenis. In ‘95 heb ik ook geassembleerd als bijbaantje. En vervolgens elk jaar op de HCC beurs iets moois samengesteld en gebouwd. Maar nu? Ik vind het die ¤30 meer dan waard. Geen zin meer in dat gepruts. Ieder z’n ding zullen we maar zeggen.
Daarentegen vertrouw ik mezelf niet met een CPU en koelpasta.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand anders met z'n lompe vingers jouw mooie dure hardware aan elkaar laten knopen? Ik heb Bob de Bouwers voorbij zien komen die contactjes van videokaarten, geheugen, CPU's en PCIe SSD's met hun vingers aanraken en je krijgt een grote bek als je zegt dat dat niet zo hoortKijk na 2 jaar nog eens naar zo'n contactje, de vingerafdrukken staat er in geëtst.
Drupje in het midden, verspreidt zich wel. Bij twijfel haal je het los, kijk je hoe het zich verspreid heeft, maakt het schoon met een doekje of keukenrol met wat Isopropanol en doet het nog een keer met iets meer of iets minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarentegen vertrouw ik mezelf niet met een CPU en koelpasta.
Zakelijk eerst enkele tientallen laten assembleren en later ook privé. Kan me niet herinneren dat dat ooit mis is gegaan eigenlijk. Ik ben dan ook niet meer met m’n handen bezig. Daar zijn die jonge gastjes veel handiger mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand anders met z'n lompe vingers jouw mooie dure hardware aan elkaar laten knopen? Ik heb Bob de Bouwers voorbij zien komen die contactjes van videokaarten, geheugen, CPU's en PCIe SSD's met hun vingers aanraken en je krijgt een grote bek als je zegt dat dat niet zo hoortKijk na 2 jaar nog eens naar zo'n contactje, de vingerafdrukken staat er in geëtst.
Nietsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zakelijk eerst enkele tientallen laten assembleren en later ook privé. Kan me niet herinneren dat dat ooit mis is gegaan eigenlijk. Ik ben dan ook niet meer met m’n handen bezig. Daar zijn die jonge gastjes veel handiger mee.
En als je het echt niet vertouwd, ze hebben een webcam service dat je live kan meekijken haha.
Anyway, have fun met minen! Wat ga je eigenlijk minen?
Wel een AMD he?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niets
Ik zet m'n Waves node er weer op (en ga leasen tegen m'n eigen node).
Verder PIVX wallet laten staken.
En als m'n Nexus wallet in sync is dan haal ik er daar ook nog wat van om te staken.
Tuurlijk niet. De single core performance van AMD is waardeloos en dat heb ik juist nodig voor die walletsquote:
Die kost ¤245?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol AMD waardeloos
Zeg dat maar tegen de nieuwe 16 core
Je bedoeld die nieuwe Ryzen waar iedereen super lyrisch over is?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol AMD waardeloos
Zeg dat maar tegen de nieuwe 16 core
Wtf? Dat is dus meer dan 10k wat je in Nexus hebt zitten?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef MaGNeT het volgende:
40k Nexus in de wallet. Nu weer ff naar $12
Ja, denk ik wel, bijna 12kquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wtf? Dat is dus meer dan 10k wat je in Nexus hebt zitten?
Tegenwoordig is AMD gelijk aan Intel, ook kwa IPC. Jammer hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De single core performance van AMD is waardeloos en dat heb ik juist nodig voor die wallets
Voor m'n mediacenter op m'n slaapkamer heb ik wel een recente AMD, kan je ook nog aardig op gamen ondanks de ingebouwde GPU.
Intel i5 9600K is perfect voor deze taak, niet te duur, 6 cores, hoge turboklok.
edit: https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
Noem eens 1 AMD CPU met een gelijke of betere single core performance als de Intel 9600k binnen het budget van ¤245 ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is AMD gelijk aan Intel, ook kwa IPC. Jammer hoor
Ja, mss EOY weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
Dat heb ik met ICX. Die hebben blijkbaar hetzelfde verloop gezien. Van $12 naar $0.35
Is dat inclusief koeler?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Noem eens 1 AMD CPU met een gelijke of betere single core performance als de Intel 9600k binnen het budget van ¤245 ?
We hoeven geen CPU discussie te voeren, maar in je link wint Intel in Cinebench, maar verder?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
PostNL is al onderweg
En het ging om single core performance idd en dan wint de Intel
https://technical.city/en/cpu/Ryzen-5-2600X-vs-Core-i5-9600K
De i5 9600k klokt ook prima over
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
We hoeven geen CPU discussie te voeren, maar in je link wint Intel in Cinebench, maar verder?
Is het een dure CPU, zonder koeler met een duur socket
Veel bouw plezier
Bij de AMD had ik die koeler ook gekocht maar in dit geval had ik 'm al liggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je CPU kost dus minimaal 300,- en geen 245,-
Mooi aantal, was jij dat minipumpje na de bitcoin-pump? $12 teken ik voor. Ik weet nog dat ik hem toen rond de 3 euro had verkocht en dat hij nog x4 ging. Goede oude tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ja, Nexus ging weer even iets omhoog toen ik ze kocht, volume was niet zo grootquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:29 schreef poebz het volgende:
[..]
Mooi aantal, was jij dat minipumpje na de bitcoin-pump? $12 teken ik voor. Ik weet nog dat ik hem toen rond de 3 euro had verkocht en dat hij nog x4 ging. Goede oude tijd.
Hopen op een nieuw altseason rond de tijd dat de satelieten worden gelanceerd.
Drop is toch pas in juli ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nu trust wallet gekoppeld aan telegram voor die ethplode token
maar wanneer krijg ik ze in mn wallet dan
en wanneer krijg ik die referal tokens had vriend uitgenodigd
Eind juli inderdaad. Je kan aan die bot vragen wat je balance is, als je vriend de taken heeft uitgevoerd, en een ETH adres heeft opgegeven (let op, niet van een exchange) dan heb je 50 bonus gekregen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nu trust wallet gekoppeld aan telegram voor die ethplode token
maar wanneer krijg ik ze in mn wallet dan
en wanneer krijg ik die referal tokens had vriend uitgenodigd
Waarom dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
Bij de AMD had ik nog een videokaart moeten kopen![]()
ik heb nordvpn. zéér tevreden van!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:13 schreef Kyran het volgende:
Iemand die hier VPN gebruikt, zo ja welke? En ben je er tevreden mee? Waarom?
Ik zit beetje rond te kijken, maar teveel keuze ... dus keuzepaniek.
Edit: Zoek een VPN met weinig snelheidsverlies, gaming friendly, torrents toegestaan, geen datalimieten en compatible met Netflix.
Toevallig ooit mee proberen te gamen? Torrents?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik heb nordvpn. zéér tevreden van!
ik gebruik het om anime te bekijken op crunchyroll.com![]()
Windscribe, vrijwel geen snelheidsverlies. Heb een life long abo voor 50 euro ofzo. Je hebt regelmatig aanbiedingen via pepper enz.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:13 schreef Kyran het volgende:
Iemand die hier VPN gebruikt, zo ja welke? En ben je er tevreden mee? Waarom?
Ik zit beetje rond te kijken, maar teveel keuze ... dus keuzepaniek.
Edit: Zoek een VPN met weinig snelheidsverlies, gaming friendly, torrents toegestaan, geen datalimieten en compatible met Netflix.
Bittube airtime extension, gratis VPN en als je hem uitzet krijg je cryptomuntjes. Maar geen idee hoe goed die is. Het is ook gelijk een adblocker.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toevallig ooit mee proberen te gamen? Torrents?Ik hoor er zoveel verschillende verhalen over. Enige waar iedereen positief over is is ExpressVPN maar die is vergeleken met de rest wel weer tyfus duur
Hangt een beetje af van welke servers je pakt, hoor juist ook weer verhalen dat het soms juist hept (hoe gek het ook klinkt).quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:48 schreef fathank het volgende:
Gamen via een vpn, waarom? alleen maar extra lag
Ja, die zag ik een paar keer voorbij komen. Nu geen lifetime aanbieding zag ik, dus even blijven rondneuzen. Wel tevreden is?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Windscribe, vrijwel geen snelheidsverlies. Heb een life long abo voor 50 euro ofzo. Je hebt regelmatig aanbiedingen via pepper enz.
normaal is het enkel maar voor crunchyroll maar vergeet wel eens af te leggen. zit er soms wel wat lag op. torrents downloaden doe ik niet meer, aangezien ik series / films op kodi bekijk. hier ligt de vpn ook wel eens aan, en bij streamen geen enkel probleem. ik zit enkel op USA servers.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toevallig ooit mee proberen te gamen? Torrents?Ik hoor er zoveel verschillende verhalen over. Enige waar iedereen positief over is is ExpressVPN maar die is vergeleken met de rest wel weer tyfus duur
De gratis versie werkt niet, de pro versie welquote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:57 schreef Kyran het volgende:
Ah zie wel dat het niet werkt met Netflix, dat is wel een dealbreaker.
quote:No matter how many times we tried, we just couldn’t get anywhere near Netflix. Windscribe’s paid plan, however, was a whole different story. If you own a premium subscription, you can stream Netflix US without any problems. All you have to do to gain access to the complete Netflix library is connect to the “Windflix location” on your VPN client. This option is available on all platforms except iOS, which will be added soon, according to the company. Note that Windscribe currently unlocks geo-restricted streaming services only in the US and UK.
Nas + sickbeardquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:52 schreef fathank het volgende:
Torrents downloaden
Brand je ook nog cd's en dvd's?
Ja, ik had ook een i5 NUC maar die is er na 2,5 jaar (waarvan 1 jaar 24/7 gebruik voor staken) mee gekaptquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:01 schreef metallicelmo het volgende:
Ik gebruik een Intel NUC i5 met een 500gb NVME SSD en 16GB RAM als staking / masternode pctje. Werkt goed, super handig dat er een bracket bij zit zodat je hem gewoon aan de muur kan schroeven in de meterkast, super stil, ben er blij mee.
Alleen op floppy'squote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:52 schreef fathank het volgende:
Torrents downloaden
Brand je ook nog cd's en dvd's?
Ah ok.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De gratis versie werkt niet, de pro versie wel
https://www.thevpnlab.com/does-windscribe-work-with-netflix/
[..]
Private torrents ftw ;-)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:34 schreef illusions het volgende:
In NL moet je toch sowieso met een VPN torrents downloaden? Of is dat alleen in Duitsland zo? Dit i.v.m. wetgeving.
Ik heb nog 1 invite over op een private torrent site.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen op floppy's
Ik download af en toe wel eens iets wat alleen te zien is op HBO of Hulu. Heb Netflix en Spotify, maar zelfs dan heb je nog lang niet alles. Al helemaal niet als het op films aankomt.
HBO heb ik gratis omdat ik Ziggo heb en mobiel Vodafone. En Netflix. Daarmee heb ik meer dan genoeg te kijken. Films kijk ik eigenlijk bijna nooit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen op floppy's
Ik download af en toe wel eens iets wat alleen te zien is op HBO of Hulu. Heb Netflix en Spotify, maar zelfs dan heb je nog lang niet alles. Al helemaal niet als het op films aankomt.
Âld wale....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ok. Ook 20k Nexus gekocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:40 schreef MaGNeT het volgende:
Haha. Lekker is dan dan he? Alsof je 50 euro in een oude jas tegenkomt. Zo kwam ik op Coinbase ooit eens 15 LTC tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Zooooo, ik 'vind' net even 500 euro terug op mijn BL3P-account.
Blijkbaar met al mijn aankopen een keer 500 euro te weinig omgezet en niet op gelet.
Fijn bedragje om weer terug te laten storten in keiharde euro's
Ik heb ook Ziggo Go van iemand, Netflix en Amazon Prime en soms heb ik nog niks te kijken. Ik kijk dan ook elke dag wel een paar afleveringen van een serie of een film of 2.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
HBO heb ik gratis omdat ik Ziggo heb en mobiel Vodafone. En Netflix. Daarmee heb ik meer dan genoeg te kijken. Films kijk ik eigenlijk bijna nooit.
AMD vereist geen externe videokaart, waarom niet onboard?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat ik ook een beeldscherm wil kunnen aansluiten.
Omdat ie CPU power wil sparen neem ik aan.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
AMD vereist geen externe videokaart, waarom niet onboard?
Dat is jouw aannamequote:Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
AMD vereist geen externe videokaart, waarom niet onboard?
Voor audio heb je toch ook geen externe geluidskaart nodig, zit gewoon onboard. Net zoals vele mobos ook onboard video output heeft.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname
De 2600X heeft geen geïntegreerde GPU dus zal ik er dan alsnog 1 moeten aanschaffen.
Nogmaals, de X2600 heeft geen geïntegreerde graphics.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voor audio heb je toch ook geen externe geluidskaart nodig, zit gewoon onboard. Net zoals vele mobos ook onboard video output heeft.
Maakt niks uit toch? Ofwel?quote:Op zondag 16 juni 2019 08:13 schreef Blik het volgende:
Alts bloeden weer hard, maar grosso modo blijft portfolio in euro’s gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nee, ik ga Windows niet activeren, draait prima zo
[ Bericht 24% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-06-2019 18:14:04 ]
Navcoin is wel een sympathiek project. Ik heb er zelf ook ingezeten.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
3 staking wallets op m'n Stake PC
Overbodige services uitgezet, zoals indexing en Windows Defender
[ afbeelding ]
edit: nee, ik ga Windows niet activeren, draait prima zo
Ja, ik heb het ook een tijdje aangekeken, wat gelezen, verschillende wallets beschikbaar, goede reputatie en PoS dus ook leuk om te hodlen.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Navcoin is wel een sympathiek project. Ik heb er zelf ook ingezeten.
Tijdens de bullrun gingen ze ineens naar +200 euro per stukquote:Op zondag 16 juni 2019 00:03 schreef chroestjov het volgende:
https://cryptomaan.nl/collections/hardware-wallets
Zojuist ook nog maar een Trezor gekocht, een Ledger heb ik al meer dan een jaar en die was destijds circa 50% duurder dan nu, Trezor was destijds overal circa 2x zo duur dan nu of uitverkocht, die hardware wallets worden ook steeds goedkoper hè?
1 masterkey voor al je coins?quote:Op zondag 16 juni 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog steeds het voordeel van hardware wallets niet begrepen...
Ik heb ook al best lang NAV. Enige coin die ik hodl eigenlijk, vind het gewoon een leuk project, weet verder ook niet echt waarom.quote:
Veiligheidquote:Op zondag 16 juni 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de administratie heb ik Blockfolioquote:Op zondag 16 juni 2019 16:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Makkelijker in de administratie, gebruiksvriendelijk
Ja. Jij weet ook wel hoe het zit en vraagt naar de bekende wegquote:Op zondag 16 juni 2019 16:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Want een stuk elektronica is veiliger dan een stuk papier?
Uiteindelijk moet je je recovery key toch weer ergens op een stuk papier bewaren...quote:Op zondag 16 juni 2019 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Jij weet ook wel hoe het zit en vraagt naar de bekende weg
Gewoon gadgets.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:
totdat hij vanzelf om de 2 uur gaat rebootenquote:Op zondag 16 juni 2019 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, screenshots van het echte werk, ook geen kinderachtige nummers trouwens, zien we te weinig in het topic.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Neuhquote:Op zondag 16 juni 2019 17:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
totdat hij vanzelf om de 2 uur gaat rebooten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |