Dat dus. BTC is de gateway naar euro, niet de investering zelfquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een beginners redenering.
Alleen het hoe en wat moet je nog even achter komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. BTC is de gateway naar euro, niet de investering zelf
Zo veel mogelijk euro's maken is mijn doel, of het nou in sats, ETH, BNB, VET of SPANK is.
En 998 overgeslagen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:42 schreef leolinedance het volgende:
Omdat de TT zo goed was maar zo gelaten
[..]
Nee, heb een redelijk vast portfolio en doe zo nu en dan een trade. Toevallig vorige maand mijn BNB stack lekker kunnen vergroten door een paar keer tussen BNB en USDT te pingpongen. Geen idee wat ik daar in sats mee ben opgeschoten, maar in euro's best veelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Alleen het hoe en wat moet je nog even achter komen.
Toch apart dat je dat hele verhaal over BTC winst dan niet echt snapt, je houdt jezelf gewoon voor de gek dus als jij winst ziet terwijl je portfolio in BTC achteruit is gegaan, maargoed dit onderwerp is nu wel weer een beetje uitgemolken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, heb een redelijk vast portfolio met zo nu en dan een trade. Loop al wat jaartjes mee dus weet ondertussen wel hoe het werkt, naast dat er uiteraard een grote dosis geluk bij komt kijken.
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnisquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat hele verhaal over BTC winst dan niet echt snapt, je houdt jezelf gewoon voor de gek dus als jij winst ziet terwijl je portfolio in BTC achteruit is gegaan, maargoed dit onderwerp is nu wel weer een beetje uitgemolken.
Hoe cash je je alts uit?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnis
Hangt van je tradingpair af hèquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Je verkoopt ze voor btc. Hoe meer btc, hoe meer Euronen naar je IBAN.
Simpeler wordt het niet.
Ja je kan ook je ook af laten zetten bij litebitquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hangt van je tradingpair af hèZijn ook gewoon Alt/USD pairs
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Simpeler wordt het niet.
Kleuter komt meer overeen met je eigen denkniveau, want je lijkt het echt niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou nou eens op kleuter. Iedereen lijkt te snappen dat de waarde van BTC niet belangrijk is als je je alts gaat uitcashen, behalve jij. Nogmaals, het is dan enkel de gateway. Als je niet weet wat dat betekent google je maar wat. Pff treurnis
Niet op je Xiaomi M365 de blits maken in de PC Hooftquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef fathank het volgende:
Ik had vlogger moeten worden.
Enzo fucking Knol heeft een Lambo Urus.
Doe ik ergens toch iets verkeerd met een opgedrongen Clio leasehok
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:53 schreef Afwazig het volgende:
Geen Saab 900 cabrio hebben die je een vermogen kost elke keer als er iets mee is en een draaikolk in de tank heeft.
Echte chickmagnet hoor. Als je van bejaarden houdt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.
nee, een architectenautoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen dat je in een ouwelullenwagen rijdt.
U riep?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Echte chickmagnet hoor. Als je van bejaarden houdt.
Als je winst in euro's maakt, en in sats verliest, pak je die winst alleen als je direct volledig uitcasht. Als je niet volledig uitcasht laat je je het grootste deel van je stack staan dus maak je eigenlijk verlies. Wie zit er nou in crypto om eenmalig geld te maken en gelijk uit te cashen? Niemand.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie praten vooral langs elkaar heen door de termen winst en verlies.
Je kan prima winst in euro maken terwijl je sats dalen. In dat geval was je beter uitgeweest als je in BTC had gebleven, maar het verandert niks aan het feit dat je winst aan het maken bent.
Verdorie, doe ik het toch al jaren verkeerdquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je winst in euro's maakt, en in sats verliest, pak je die winst alleen als je direct volledig uitcasht. Als je niet volledig uitcasht laat je je het grootste deel van je stack staan dus maak je eigenlijk verlies. Wie zit er nou in crypto om eenmalig geld te maken en gelijk uit te cashen? Niemand.
Daarnaast lijkt het me duidelijk dat BTC ook nog eens vrijwel direct invloed heeft op alle altcoins, dus wanneer BTC omlaag gaat kan je er de klok op gelijk zetten dat je altcoin ook naar de verdoemenis gaat.
Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verdorie, doe ik het toch al jaren verkeerd
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil inquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe cash je je alts uit?
Simpeler wordt het niet.
Zucht.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil in
Jouw coins kelderen ook niet als BTC een freefall maakt?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:24 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb ook alleen maar BTC op het moment tussen omzetten en uitbetalen, de koers van BTC doet er dan niets toe.
Hoe kunnen we toch zo dom zijn hè...quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Zucht.Sommige mensen gaan het nooit snappen.
Ik vraag het me wel sterk van je af ja.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kunnen we toch zo dom zijn hè...
Ik verkoop nooit als ze kelderen, ik verkoop als ze hoog staan.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Jouw coins kelderen ook niet als BTC een freefall maakt?Eén van de redenen waarom BTC koers vrij veel uitmaakt.
Ah, dus BTC koers is wel belangrijk om winst te maken toch?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit als ze kelderen, ik verkoop als ze hoog staan.
Nee, de koers van mijn altcoins in Euro's.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, dus BTC koers is wel belangrijk toch?
En die daalt niet als BTC daalt?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, de koers van mijn altcoins in Euro's.
Niet relevant, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan, ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die winst maak je alleen als BTC omhoog gaat/staat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet relevant, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan, ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.
Wat maakt mij de koers van BTC nu uit.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:34 schreef illusions het volgende:
[..]
En die winst maak je alleen als BTC omhoog gaat/staat.
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat maakt mij de koers van BTC nu uit.
Nogmaals, ik verkoop niet als m'n altcoins laag staan. Ik verkoop als ze hoog staan in Euro's.
Ik zit niet in BTC, ik zit in altcoins. Je blijft maar drammen over BTC maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:36 schreef illusions het volgende:
[..]
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.
Je bent gewoon aan het trollen hè?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:36 schreef illusions het volgende:
[..]
En die staan alleen hoog als BTC ook hoog staat, simpel zat. Hoeveel coins staan langer dan een dag in de plus als BTC omlaag gaat? Geen.
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit niet in BTC, ik zit in altcoins. Je blijft maar drammen over BTC maar die heb ik niet.
Niet relevant dus.
Dat BTC hoog staat als altcoins het goed doen is fijn maar verder geen reden om me bezig te houden met de waarde van mijn altcoins in satoshi.
Maar dat is niet het moment waarop ik verkoop.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.
Hebben we gezien bij BNB. Maar dan nog is het niet relevant. BTC is de gateway, niet de asset waar je je winst op gemaakt hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg op dit moment alleen dat je altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat. Alles valt of staat met de koers van BTC. Als BTC keldert, gaan je altcoins ook de verdoemenis in.
lolquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar dat is niet het moment waarop ik verkoop.
Inderdaad. Geen enkele coin blijft hoog staan als BTC keldert.quote:
Wat maakt het mij nu uit wat de prijs van BTC is?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat maakt het mij nu uit wat de prijs van BTC is?
Ik heb geen BTC.
Ik heb altcoins.
Als de altcoins hoog genoeg staan, verkoop ik ze.
Wat de BTC prijs dan is, is niet relevant.
Ik zeg ook niet dat het geen invloed heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,
Dat het je niet boeit betekent niet dat het geen invloed heeft.
Tuurlijk is het relevant. Indirect, maar wel van relevantie.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen invloed heeft.
Ik zeg dat het niet relevant is voor mij, ik verkoop als m'n altcoins hoog staan in Euro's.
Jij maakt er meer van dan het is.
Niemand zegt ook dat het geen invloed heeftquote:Op woensdag 12 juni 2019 01:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Toevallig dan dat die altcoins alleen hoog staan wanneer BTC ook hoog staat.,
Dat het je niet boeit betekent niet dat het geen invloed heeft.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk is het relevant. Indirect, maar wel van relevantie.
Kut met perenquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Je hebt 10 Euro.
Je koopt 10 bananen en laat ze registreren op de Vechain blockchain met een RFID chip.
De nodes crashen.
Je bananen zijn nu peren volgens de blockchain.
Hoe krom is dat?
Dat is al 10 keer uitgelegd maar het satje valt nog nietquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:18 schreef Ixnay het volgende:
BTC is voor MaGNeT alleen maar een tussenvaluta om van zijn altcoins naar USD of EUR te gaan.
Of die BTC nou 1 cent of 1 miljoen waard is maakt helemaal geen coño uit voor hem, want hij houdt die bitcoins hooguit een paar seconden in zijn bezit.
Als die BTC 1 cent waard is koopt hij dus heel veel BTC die hij vervolgens voor USD of EUR inwisselt. Als die BTC 1 miljoen waard is dan koopt hij een deel van een enkele BTC. Tenzij hij miljonair is.
Natuurlijk hangen de waarden BTC en Altcoins vaak (tot nu toe) in een bepaalde mate samen. Maar op het tijdstip dat hij van altcoin naar EUR of USD gaat maakt het voor de waarde van zijn altcoin in EUR of USD dus niets uit. X altcoin = Y euro. X/Y = een verhouding onafhankelijk van BTC.
Als je alleen maar in appels en euros handelt en geen bananen in je bezit houdt en ze meteen verkoopt wanneer je ze hebt, ben je nooit afhankelijk van de marktwaarde van bananen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:54 schreef leolinedance het volgende:
Je hebt 10 euro
Je koopt hiervoor 10 bananen
Die ruil je voor 10 appels
Appels worden meer waard
Je ruilt 10 appels voor 15 bananen
Bananen kosten nog altijd 1 euro per stuk
Je verkoopt je bananen voor 15 euro.
Correctquote:Op woensdag 12 juni 2019 02:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je alleen maar in appels en euros handelt en geen bananen in je bezit houdt en ze meteen verkoopt wanneer je ze hebt, ben je nooit afhankelijk van de marktwaarde van bananen.
Ook niet als je bananen als ruilmiddel gebruikt indien je ze direct weer doorverkoopt voor appels of euro's.
In jouw voorbeeld zijn het de appels die meer waard zijn geworden waardoor je meer euro's ervoor kunt krijgen. Dit is allemaal onafhankelijk van de banaanwaarde.
Ik had niet het hele topic gelezen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is al 10 keer uitgelegd maar het satje valt nog niet
Dankzij alts heb ik mijn sats meerdere malen kunnen vermenigvuldigen. Vanaf het begin heb ik wel altijd minimaal 50% BTC gehouden.quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:57 schreef Xrenity het volgende:
Mja, als ik opnieuw kon beginnen had ik denk ik ook alles lekker in BTC laten zitten en verder alle alts links laten liggen.
Maar nu houd ik ze nog wel even, wie weet of er nog wat gekte ontstaat de volgende bullrun.
Maar als je in de tijd dus meer satoshis hebt verzameld heb je dus meer moneys dan wanneer je minder satoshis hebt, ongeacht de koers.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is? Het maakt geen bal uit wat de waarde van BTC is op het moment van uitcashen. Of je nou 10 BTC krijgt van Eur 5.000,- of 5 BTC van Eur 10.000,- volgens mij zit daar niet zo gek veel verschil in
Werkt die gateway tegenwoordig al wat sneller?quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:51 schreef MaGNeT het volgende:
Op de Waves DEX kan ik overigens ook Waves verkopen voor Dollars en die via de gateway direct uitcashen.
We kunnen prima zonder de oude en energieverslindende techniek van Bitcoin.
Mag ik vragen hoeveel dollarcent dat is?quote:Op woensdag 12 juni 2019 06:00 schreef Rossdale het volgende:
QKC met 10% winst van de hand gedaan, vind het te tricky met die token unlock. Ze gaan gewoon ergens deze maand hun circ. supply verdubbelen.Die gaat door het putje
Next shitcoin: RCNDat ding wordt met regelmaat gepumpt en zit nu in een mooie stijgende lijn. Lucky shot order op 600 sats gezet. Wie weet heb ik geluk
Nogmaals, dit is flauwekul. Zowel LINK als BNB hebben ATH terwijl BTC op -60% staat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:42 schreef illusions het volgende:
Geen enkele coin blijft hoog staan als BTC keldert.
LINK ken ik niet maar de pump van BNB is natuurlijk geregisseerd tot en met door de zo ongeveer de machtigste man binnen de gehele cryptomarkt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is flauwekul. Zowel LINK als BNB hebben ATH terwijl BTC op -60% staat.
Geen idee, nog niet gebruiktquote:Op woensdag 12 juni 2019 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkt die gateway tegenwoordig al wat sneller?
[..]
Dat magquote:Op woensdag 12 juni 2019 09:28 schreef fathank het volgende:
Mag ik vragen hoeveel dollarcent dat is?
Dat kan prima. maak je wallet via https://vault.veforge.com/ en krijg gratis Thor. Verwacht er niet te veel van, ik zie net dat mijn 80k Thor ¤65 waard is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:20 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hoe het zit met VET en THOR? Ik lees dat deze 2 met elkaar verbonden zijn, en dat je zelfs THOR opbouwt wanneer je VET in hun officiële wallet houdt. Ik ben van plan om wat VET in te slaan, maar ik zou dit wel graag op mijn Nano Ledger S willen opslaan. Dat zou dus betekenen dat ik die THOR misloop? Wat is handig?
Hoeveel sats is dat?quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat kan prima. maak je wallet via https://vault.veforge.com/ en krijg gratis Thor. Verwacht er niet te veel van, ik zie net dat mijn 80k Thor ¤65 waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
Sats zeker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
enig idee hoeveel fiat je min of meer er ingepompt hebt in al die jaren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en iemand interesse in de gram coin ?
Niets, dit is nog het “restje” wat ik overhield na december 2017quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:49 schreef Syphixx het volgende:
[..]
enig idee hoeveel fiat je min of meer er ingepompt hebt in al die jaren ?
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
¤Nu nog Universa kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ik hodl al ruim 1,5 jaar ofzo.quote:
Lijkt me niet, ik ben er pas ingestapt toen het hier gehyped werd en ik er zelf onderzoek naar gedaan heb.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat het halve forum rekt is op Universa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |