Van der Donk is toch echt de beste leeuwin.quote:
Klopt. Maar als NL de helft van die onnozele foutjes (te kort, te lang, te gehaast) achter zich kan laten...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is niet alleen spanning. NZ is een hele stugge ploeg. Vorige x ook maar 1-0.
Cillessen zou hem niet eens tegengehouden hebben!quote:
mequote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cillessen zou hem niet eens tegengehouden hebben!
Oh nee, van deze opmerkingen wordt hij heel me natuurlijk
Zei ik net ook al.. ze staan stijf van de zenuwen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nederland speelt tegen haar moeilijkste tegenstander: zichzelf.
Yep.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Bedoelde de linksbuiten,martens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Van der Donk is toch echt de beste leeuwin.
Groenen of Spitse.quote:
Die heeft toch nog niets goed gedaan deze wedstrijdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:23 schreef BlackNero het volgende:
Shanice stond daar zo van waarom speel je die bal niet naar mij.
Engeland (#3 FIFA Ranking) verloor hun uitzwaaiwedstrijd van Nieuw-Zeeland dus heeft Nederland ook een lastige middag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die speelt als Wijnaldum inderdaad.quote:
Zodra het spel stilvalt staat NZ inderdaad heel goed gepositioneerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Engeland (#3 FIFA Ranking) verloor hun uitzwaaiwedstrijd van Nieuw-Zeeland dus heeft Nederland ook een lastige middag.
De Rosario van dit elftal inderdaad.quote:
Scoort wel wat vaker.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Rosario van dit elftal inderdaad.
Haten op Rosarioquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Rosario van dit elftal inderdaad.
Of de Ziyach...quote:
3 broodjes kroket met mayoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Spitse neemt ballen aan alsof het hete kroketten zijn..
maar ook veel debiele missers uit de 2e lijnquote:
Veel te bang dat ze tegen 0-1 aanlopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Links back voor links back![]()
Geen Plan B.
De Brian Brobbey van dit elftalquote:
Niks mis mee, maar mosterd is natuurlijk beter.quote:
1 kroket etenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
kroketje met mosterd en mayo is gewoon dikke prima
Ranzige dikzak.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 kroket etenEet dan niks
3-4 broodjes minimaal
Hoi Mani89quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-4 broodjes minimaal
Robinook vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:31 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik had vdweek Quarter Pounder burgers gemaakt. 6 broodjes opgegetenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
kroketje met mosterd en mayo is gewoon dikke prima
Waar komt dit vandaan?quote:
Vlamtosti > restquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:31 schreef JanPawelII het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Smerig dik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had vdweek Quarter Pounder burgers gemaakt. 6 broodjes opgegeten
Bij de mannen ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een types kom je tegen bij die vrouwen
@GGMMquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-4 broodjes minimaal
Ik kan deze topic niet vinden.quote:
De basisschool is wel wat eerder uit dan half 5.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Tot zover genieten met ons "superieur aan de mannen" vrouwenteam.Al die basisschoolkinderen die nu verplicht van de meester naar vrouwnvoetbal moeten kijken vervelen zich inmiddels stierlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |