Van der Donk is toch echt de beste leeuwin.quote:
Klopt. Maar als NL de helft van die onnozele foutjes (te kort, te lang, te gehaast) achter zich kan laten...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is niet alleen spanning. NZ is een hele stugge ploeg. Vorige x ook maar 1-0.
Cillessen zou hem niet eens tegengehouden hebben!quote:
mequote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cillessen zou hem niet eens tegengehouden hebben!
Oh nee, van deze opmerkingen wordt hij heel me natuurlijk
Zei ik net ook al.. ze staan stijf van de zenuwen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nederland speelt tegen haar moeilijkste tegenstander: zichzelf.
Yep.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Bedoelde de linksbuiten,martens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:19 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Van der Donk is toch echt de beste leeuwin.
Groenen of Spitse.quote:
Die heeft toch nog niets goed gedaan deze wedstrijdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:23 schreef BlackNero het volgende:
Shanice stond daar zo van waarom speel je die bal niet naar mij.
Engeland (#3 FIFA Ranking) verloor hun uitzwaaiwedstrijd van Nieuw-Zeeland dus heeft Nederland ook een lastige middag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die speelt als Wijnaldum inderdaad.quote:
Zodra het spel stilvalt staat NZ inderdaad heel goed gepositioneerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Engeland (#3 FIFA Ranking) verloor hun uitzwaaiwedstrijd van Nieuw-Zeeland dus heeft Nederland ook een lastige middag.
De Rosario van dit elftal inderdaad.quote:
Scoort wel wat vaker.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Rosario van dit elftal inderdaad.
Haten op Rosarioquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Rosario van dit elftal inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |