Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, doe het eens. Eens kijken wat de reacties zijn.
Ja want anders krijgen ze een grote bek dat ze een stomme intolerante kut zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.
Op een normale dag? 5 of zo. Meer als ik uitga. Maar als ik naar een restaurant ga rook ik pas als ik het restaurant verlaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef rival het volgende:
Barb, hoeveel rook je gemiddeld op een dag?
Als iemand zou vragen of ik bezwaar had zou ik gewoon ja zeggen, al boeit het me niks!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.
Als je het vraagt geef ik ook eerlijk mijn meningquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ah ok. Ja als je een pakje per dag rookt denk ik dat je snel klaar bent met dat steeds naar buiten lopen om er eentje op te stekenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een normale dag? 5 of zo. Meer als ik uitga. Maar als ik naar een restaurant ga rook ik pas als ik het restaurant verlaat.
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want anders krijgen ze een grote bek dat ze een stomme intolerante kut zijn.
Ik maak er ook geen bezwaar als mensen zeggen er last van te hebben. Zo belangrijk is het niet voor me. Vind het gewoon soms lekker, c'est tout.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ah ok. Ja als je een pakje per dag rookt denk ik dat je snel klaar bent met dat steeds naar buiten lopen om er eentje op te steken
Lekker tolerant.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.
Ik ook. Blij dat die tijd voorbij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:48 schreef rival het volgende:
Ik kom uit een tijd waar er zelfs jointjes werden opgestoken midden in de bus of een treincoupé
Jup, maar tijden veranderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:48 schreef rival het volgende:
Ik kom uit een tijd waar er zelfs jointjes werden opgestoken midden in de bus of een treincoupé
Brohug between us outcastsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.
Ik ook.quote:
Of op kantoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Toen er nog gerookt mocht worden in de trein
Omdat je t lekker vindt?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook.
waarom rook ik eigenlijk nog?
Jaquote:
Ik snap dat oprecht nietquote:
Was hier vroeger de regel, als je met twee of minder op kantoor zat dan kon je een asbak pakken, hoeft je niet naar de bar om te roken.quote:
En dan stond de asbak lekker onder de monitor waardoor die aan 1 kant helemaal verkleurd was!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was hier vroeger de regel, als je met twee of minder op kantoor zat dan kon je een asbak pakken, hoeft je niet naar de bar om te roken.
Kindvrij zou ik al enorm blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil dat er terrassen komen die rookvrij, kindvrij, hondvrij, alcoholvrij, vleesvrij en mensvrij zijn.
Nee, als jij last zou hebben van mijn rook hier zou ik het wel erg bont moeten makenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat oprecht niet. Maar goed, ik heb daar verder geen last van.
O, dat vind ik ook zo kut, mensen die een hond meenemen naar een terras. Bah. Alsof er iemand zit te wachten dat zo'n beest zijn kwijlbek in je kruis ramt zodat je er lekker mee kan knuffelen enzo. Verschrikkelijk, hondekusjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil dat er terrassen komen die rookvrij, kindvrij, hondvrij, alcoholvrij, vleesvrij en mensvrij zijn.
Gisteren nog over lopen klagenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, dat vind ik ook zo kut, mensen die een hond meenemen naar een terras. Bah. Alsof er iemand zit te wachten dat zo'n beest zijn kwijlbek in je kruis ramt zodat je er lekker mee kan knuffelen enzo. Verschrikkelijk, hondekusjes.
Telt ongetwijfeld mee. Maar als je nu kijkt naar bv 16 jarigen zijn de rokers in die leeftijdsgroep een meer bedreigde groep dan de Sumatraanse tijgerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ook wel aan mijn leeftijd liggen en mijn achtergrond, ken niet anders dat er altijd wel iemand aan het roken was bij mijn families thuis. Of bij mijn vrienden thuis. Ik rookte ook niet, had er nooit last van.
Je zou eens iets merken van iemand anders, dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Bij mij thuis rookt er niemand in de familie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ook wel aan mijn leeftijd liggen en mijn achtergrond, ken niet anders dat er altijd wel iemand aan het roken was bij mijn families thuis. Of bij mijn vrienden thuis. Ik rookte ook niet, had er nooit last van.
Ik vind dat juist super gezellig, mocht de toon het niet goed overbrengenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog over lopen klagen. Laat die beesten lekker thuis.
Bij mij wel. Of iig bijna al mijn ooms en tantes. Maar buiten. En niet op terras. En ook niet op restaurant.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij thuis rookt er niemand in de familie.
Goede zaak wel. Minder roken is voor iedereen beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Telt ongetwijfeld mee. Maar als je nu kijkt naar bv 16 jarigen zijn de rokers in die leeftijdsgroep een meer bedreigde groep dan de Sumatraanse tijger
Oh, ja nu zie ik het.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind dat juist super gezellig, mocht de toon het niet goed overbrengen
Snotverquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:01 schreef rival het volgende:
https://www.instagram.com(...)_options_share_sheet
Mijn vader een pakje per dag, mijn moeder een halve. Nu rookt mijn vader iets van wekelijks en mijn moeder alleen op feestjes als er wat wijn in zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
Alsof je er ook maar iemand een plezier mee doetquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog over lopen klagen. Laat die beesten lekker thuis.
Mijn zwager rookte voor hij ziek werd, maar niet bij anderen thuis en ook niet in z'n auto. Wel in z'n eigen huis.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wel. Of iig bijna al mijn ooms en tantes. Maar buiten. En niet op terras. En ook niet op restaurant.
Want dat vinden ze zelf ook vies.
Terras van een kroeg kan prima toch. En restaurants waar veel wandelaars langs komen zijn doorgaans ook ingesteld op gasten met honden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja nu zie ik het.
Maar alsnog snap ik het niet. Honden meenemen naar een terras of restaurant. Echt niet.
Mensen mogen in mijn huis roken, beneden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zwager rookte voor hij ziek werd, maar niet bij anderen thuis en ook niet in z'n auto. Wel in z'n eigen huis.
Weer een tetanusprik? Was het spuit elf?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je er ook maar iemand een plezier mee doetDie hond wil daar waarschijnlijk ook niet zijn, met een beetje mazzel gaan ze netjes onder je stoel of tafel liggen, maar als het druk is en er allemaal kinderen rondrennen worden ze gestrest.
Vriendin van me was een paar jaar geleden gebeten door een hond die onder een tafeltje lag, ze had hem niet eens gezien en liep gewoon langs over het terras. Lekker weer een tetanusprik gehaald enzo.
Is toch leuk, lekker knuffelen met andermans hondjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja nu zie ik het.
Maar alsnog snap ik het niet. Honden meenemen naar een terras of restaurant. Echt niet.
Dit ken ikquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben vroeger wel gerookt voor er kinderen kwamen. Heb je van die foto's van vroeger, dat er een glaasje met sigaretten midden op de tafel stond.
Mijn zusje, vader en moeders roken allemaal al zo lang als ik me kan herinneren (nou ok, zusje pas vanaf haar 16e). Maar zijn een paar jaar geleden allemaal gestopt. En ik ben pas begonnen op mijn 24e. Super dom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vader een pakje per dag, mijn moeder een halve. Nu rookt mijn vader iets van wekelijks en mijn moeder alleen op feestjes als er wat wijn in zit.
Holy shitquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
Bij ons thuis werd ook gerookt. Ik denk ook nu nog wel.
Mijn moeder, mijn zus, mijn vader.... tantes, ooms...
Mijn moeder geen 1 keer stoppen maar ging naar een maand ofzo weer beginnen en toen ik vroeg waarom was het antwoord :"Ik heb helemaal niets voor mezelf, ik die alles voor mijn kinderen, dit is het enige wat ik voor mezelf doe dus ik ga niet stoppen". (dit was denk ik toen ik 12-13 ofzo was). De goede redenen om te roken
Mens! Spaar al dat geld en ga eens met vakantie ofzo
Tokkie gona tokkiequote:
Ik had nou niet echt de indruk dat jij uit een tokkiefamilie kwamquote:
Voor jou en de hond toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:10 schreef Allures het volgende:
Als iemand een hond bij heeft heb je niks meer aan me
Zit ik alleen maar te kijken hoe ik contact kan leggen met het hondje
Is ook voor niemand leuk
Helaasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had nou niet echt de indruk dat jij uit een tokkiefamilie kwam
Het is in ieder geval met jou goed gekomen danquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Helaas.
Ik ben wel kilometersver van de boom afgevallen hoorIk vraag me soms hardop af of ik niet geadopteerd ben
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is in ieder geval met jou goed gekomen dan
Dat is in ieder geval al meer dan een boel anderen kunnen zeggen.quote:
Precies. Of mensen die gaan winkelen en hun hond meenemen. Why.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je er ook maar iemand een plezier mee doetDie hond wil daar waarschijnlijk ook niet zijn, met een beetje mazzel gaan ze netjes onder je stoel of tafel liggen, maar als het druk is en er allemaal kinderen rondrennen worden ze gestrest.
Vriendin van me was een paar jaar geleden gebeten door een hond die onder een tafeltje lag, ze had hem niet eens gezien en liep gewoon langs over het terras. Lekker weer een tetanusprik gehaald enzo.
Tuurlijk kan het. Ik snap alleen niet waarom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terras van een kroeg kan prima toch. En restaurants waar veel wandelaars langs komen zijn doorgaans ook ingesteld op gasten met honden.
Ik vind het altijd wel jottem als er iemand een tafeltje verderop een lieve joekel bij heeft.
Nou ja, genoeg honden die niet aangeraakt willen worden, hoorquote:
Laat die maar lekker thuis dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg honden die niet aangeraakt willen worden, hoor.
Kunnen dan mooi op je baby passen.quote:
die van mij is nog snolleriger dan ik benquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft 'm ook niet meteen dood te knuffelen natuurlijk. Maar ik vind dat ook leuk, gewoon even contact maken met zo'n beestquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar je zal ook moeten accepteren dat niet iedere hond dat leuk vindt. Mijn teckel zou je meteen in de vingers hangen, bijvoorbeeld. Niet omdat dat geen lieve hond is, maar omdat hij plotselinge aanrakingen niet waardeert en daarvan schrikt en dus bijt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft 'm ook niet meteen dood te knuffelen natuurlijk. Maar ik vind dat ook leuk, gewoon even contact maken met zo'n beest
Ja die heb je ook idd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:23 schreef Allures het volgende:
[..]
die van mij is nog snolleriger dan ik ben
Kruipt zo bij vreemden op schoot
Zie/merk aan de hond wel of ie dat wel of niet wilquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:24 schreef Samzz het volgende:
Sowieso nooit een hond aanraken zonder toestemming van de baas.
Zo werkt dat niet. Altijd aan de eigenaar vragen of je een hond mag aaien of niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zie/merk aan de hond wel of ie dat wel of niet wil
Meestal komen die vanzelf blij op je af iddquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zie/merk aan de hond wel of ie dat wel of niet wil
echt heel schattig. Zo'n stel in de buurt probeert hun peutertje dat te leren. En die is nogal gek op elke hond, en mijn hond op kindjes want die zijn altijd wel goed voor spelen of een kusjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Altijd aan de eigenaar vragen of je een hond mag aaien of niet.
Ja dat is wel lief iddquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:28 schreef Allures het volgende:
[..]
echt heel schattig. Zo'n stel in de buurt probeert hun peutertje dat te leren. En die is nogal gek op elke hond, en mijn hond op kindjes want die zijn altijd wel goed voor spelen of een kusje
Dus als die elkaar zien is het meteen![]()
van beide kanten. Zo cute. En die ouders dan er achteraan van 'eerst vragen!!'
Wel kei goed hoor! Maar die 2 zijn al kei verliefd op elkaar
Maar je houdt er toch wel rekening mee dat jouw rook niet net vol in iemands gezicht komt? Zo lang je niemand zit uit te roken is de overlast in de buitenlucht ook gewoon heel beperkt (mits gezonde personen en geen longaandoeningen) en is er geen reden om je aan te spreken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een perfecte wereld...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dat soort honden moet je dan ook niet mee nemen.
Redelijk smerig als je net in de windrichting zit te eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar je houdt er toch wel rekening mee dat jouw rook niet net vol in iemands gezicht komt? Zo lang je niemand zit uit te roken is de overlast in de buitenlucht ook gewoon heel beperkt (mits gezonde personen en geen longaandoeningen) en is er geen reden om je aan te spreken.
Dat soort honden mogen natuurlijk ook gewoon in openbare ruimtes komen. Dat een hond niet geaaid wil worden of hapt als ie onverwachts geaaid wordt betekent natuurlijk niet dat ie niet gewoon braaf bij zijn baasje wacht. Het is gewoon fatsoen eerst te vragen of een hond geaaid mag worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Dat soort honden moet je dan ook niet mee nemen.
Vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar je houdt er toch wel rekening mee dat jouw rook niet net vol in iemands gezicht komt? Zo lang je niemand zit uit te roken is de overlast in de buitenlucht ook gewoon heel beperkt (mits gezonde personen en geen longaandoeningen) en is er geen reden om je aan te spreken.
Stel je voor dat je rekening met elkaar houdt, en elkaar een beetje tolereert.quote:
Als ie angstig of boos naar me kijkt blijf ik ook lekker veilig uit de buurt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Meestal komen die vanzelf blij op je af idd. Zo niet, dan blijf ik er lekker vanaf
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je voor dat je rekening met elkaar houdt, en elkaar een beetje tolereert.
Contact maken als in: oogcontact zoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar je zal ook moeten accepteren dat niet iedere hond dat leuk vindt. Mijn teckel zou je meteen in de vingers hangen, bijvoorbeeld. Niet omdat dat geen lieve hond is, maar omdat hij plotselinge aanrakingen niet waardeert en daarvan schrikt en dus bijt.
Sowieso nooit een hond aanraken zonder toestemming van de baas.
Ooit bijna door een rottweiler opgevreten die ik wel mocht aaien, maar waarbij het baasje de situatie even verkeerd inschatte (want bij de dierenarts). Maar altijd vragen ja, doe ik zelfs nu nog hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Altijd aan de eigenaar vragen of je een hond mag aaien of niet.
Zo lang je maar niet gaat staren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contact maken als in: oogcontact zoeken.
Oeiquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooit bijna door een rottweiler opgevreten die ik wel mocht aaien, maar waarbij het baasje de situatie even verkeerd inschatte (want bij de dierenarts). Maar altijd vragen ja, doe ik zelfs nu nog hoor.
Dat. En mensen in rolstoelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef rival het volgende:
Mijn hond viel alleen donkergekleurde mensen aan.
Rebel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst nog zonder te vragen een hond geaaid.
Ik rookte laatst een sigaret op het zelfde terras als CL en Samzz. Sindsdien ben ik alleen maar online via 7 proxies. Anders pakken ze me.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ja, volgende week doe ik mijn verhaal in
“I shouldn’t be alive”
Dat lachen verging de meeste erg snel want mijn hond was er zo eentje die dan aan de binnenkant van je dijbeen ging happenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat. En mensen in rolstoel
Alles wat anders was dan normaal.
Komen je 2 grote negers tegemoet, hond gaat tekeer als een malle en die lui maar lachen
Ze waren er inmiddels aan gewend
Behalve negers. Toevallig. Hmm.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lachen verging de meeste erg snel want mijn hond was er zo eentje die dan aan de binnenkant van je dijbeen ging happen
Hoe vaak ik me voor dat beestje heb moeten verontschuldigen, deed verder niks of niemand kwaad
Wowquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lachen verging de meeste erg snel want mijn hond was er zo eentje die dan aan de binnenkant van je dijbeen ging happen
Hoe vaak ik me voor dat beestje heb moeten verontschuldigen, deed verder niks of niemand kwaad
Laatst nog een hond aangekeken. Vond ik ook wel gedurfd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst nog zonder te vragen een hond geaaid.
quote:
Serieus alleen maar bij donkergekleurde mensen. Geen idee waaromquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. En alleen negers? Zal wel een vibe zijn of zo
.
Die van mij ook. Schaam me er soms wel voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:02 schreef Californium het volgende:
Nah! Onze hond blafte ook alleen maar als getinte mensen langsliepen voor het huis.
Waarschijnlijk door de vibe die ze uitstralen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Serieus alleen maar bij donkergekleurde mensen. Geen idee waarom
Zou met je willen drinkenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kriekjes vind ik nog wel lekker
[..]
Ik weeg nu 50 met 1.78, dat is echt niet goed
Of de angst voor honden die daar vaak aanwezig is misschien?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de vibe die ze uitstralen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Zag laatst 2 Turkse jongens die een beetje aan het roepen waren naar een border collie, alleen toen renden ze weg en ging die hond er mega enthousiast achteraanook niet meer luisteren naar de baas, rende zo op een drukke weg af. Handig, dat drijf instinct
Ja, de vibe. Uitstraling.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Of de angst voor honden die daar vaak aanwezig is misschien?
Alsof dat gelijk bijbedoelingen heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met elke vrouw anders dan je vriendin, zal ze leuk vinden
Waarschijnlijk omdat ie in het normale leven nauwelijks donkere mensen tegenkomt. Dus niet aan gewend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Serieus alleen maar bij donkergekleurde mensen. Geen idee waarom
Meestal is het de uitstraling die die mensen hebben. Een onzekerheid en/of angst. Dat ruiken honden van kilometers ver.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie in het normale leven nauwelijks donkere mensen tegenkomt. Dus niet aan gewend.
Huis vol Somaliërs naast ons en je komt in de randstad best wel regelmatig donkere mensen tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie in het normale leven nauwelijks donkere mensen tegenkomt. Dus niet aan gewend.
Best logisch wel want ze ruiken het al als er cellen binnen in je lopen te kloten. (Ze kunnen zo kanker opsporen)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal is het de uitstraling die die mensen hebben. Een onzekerheid. Dat ruiken honden van kilometers ver.
Mijn hond rook nog geen koekje als je het voor dr voeten gooide.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Best logisch wel want ze ruiken het al als er cellen binnen in je lopen te kloten. (Ze kunnen zo kanker opsporen)
Kloptquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Best logisch wel want ze ruiken het al als er cellen binnen in je lopen te kloten. (Ze kunnen zo kanker opsporen)
Misschien was er een overheersende geur in de buurt?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond rook nog geen koekje als je het voor dr voeten gooide.
Jij bent ook wel een gekwalificeerde drinker dus tegen jou en bv CE en Tosti zou ik ook geen nee zeggenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ga je op een gegeven moment wel denken daar je dit alleen tegen vrouwen zegt
Misschien stond er wel iemand te roken ergens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien was er een overheersende geur in de buurt?
Ik ben na 5 biertjes op te vegen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een gekwalificeerde drinker dus tegen jou en bv CE en Tosti zou ik ook geen nee zeggen
Ik ben dan ook een geweldige terraspartner, behalve voor Samzz, Cl en Halimede.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een gekwalificeerde drinker dus tegen jou en bv CE en Tosti zou ik ook geen nee zeggen
Of liep er een kat buiten langs?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien stond er wel iemand te roken ergens.
Als snack houder mag je er ook wezenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een geweldige terraspartner, behalve voor Samzz, Cl en Halimede.
Nu je het zegt, nacho's, borrelplankjes. Als er geen statafel is dan is er altijd nog een hosti.quote:
Mja dat was je eigen schuld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nacho's, borrelplankjes. Als er geen statafel is dan is er altijd nog een hosti.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nacho's, borrelplankjes. Als er geen statafel is dan is er altijd nog een hosti.
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga eten. Nacho's in de oven flikkerenquote:
Oeh ja tacos. Zo onhandig maar zo lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga eten. Nacho's in de oven flikkeren
Of tacooooo's.....
Hoe eet je diequote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh ja tacos. Zo onhandig maar zo lekker
Si!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh ja tacos. Zo onhandig maar zo lekker
Wansmaakquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het eet onhandiger maar Taco vind ik echt zo veel lekkerder dan die slappe wraps.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het eet onhandiger maar Taco vind ik echt zo veel lekkerder dan die slappe wraps.
Ditquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijne avond!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:37 schreef Californium het volgende:
Ga hem afpissen van werk. Wordt nogsteeds afgestraft van het bier Dus maar thuis werken
quote:Het Vaticaan vindt dat de mens niet het recht heeft om van geslacht te veranderen. In een officieel document dat maandag openbaar is gemaakt, stelt de rooms-katholieke kerk dat geslachtsverandering het gevolg is van een „verward concept van vrijheid.”
Die zijn het er vast mee eens want gelovige kutbendequote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
verward concept van vrijheid.
Die is nieuw. Laat de Amerikanen dat niet horen.
Bij zo'n harde taco moet ik altijd aan een vagijn denkenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:03 schreef Californium het volgende:
Kut heuhue
Ze hadden btw bij de AH de tacokits in de bonus. Raadt eens wat ik eet vanavond?
Wat voor vagijnen kom jij tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij zo'n harde taco moet ik altijd aan een vagijn denken
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij zo'n harde taco moet ik altijd aan een vagijn denken
?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem je een hap, *krak*. Je hele klauwen vol met heet spul.
Joh, als of ik iets met MCH zou willen doenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met elke vrouw anders dan je vriendin, zal ze leuk vinden
Prairietaliban is het er hartstochtelijk mee eens hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
verward concept van vrijheid.
Die is nieuw. Laat de Amerikanen dat niet horen.
Volgens mij snap je er niet zo heel veel van. Dit is een perversie van wat god gewild had.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar god heeft toch gezorgd dat we de kennis hebben om dat te doen?
Oh ja ik heb nog brie en zoquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joh, als of ik iets met MCH zou willen doen
Jij moet Fantasyland lezenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zo heel veel van. Dit is een perversie van wat god gewild had.
Ja wie weet, zo goed ken ik je nietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joh, als of ik iets met MCH zou willen doen
Nee joh, dit is precies wat god wil dat we doen, anders zouden we het niet kunnenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zo heel veel van. Dit is een perversie van wat god gewild had.
pfffffff, alsof er dieren bestaan die van geslacht kunnen veranderen....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar god heeft toch gezorgd dat we de kennis hebben om dat te doen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
pfffffff, alsof er dieren bestaan die van geslacht kunnen veranderen....
Oh wacht
Hier boerenbrie in de koelkast en graskaasquote:
Graskaasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hier boerenbrie in de koelkast en graskaas
Het hoge noorden *ril*quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Winschoten telt toch niet als stad man. Groningen. DE stad.
shit. die ga ik van de week ook etenquote:
Rival, arrowhead is dat een oke bandenmerk?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
pfffffff, alsof er dieren bestaan die van geslacht kunnen veranderen....
Oh wacht
Wij zijn zo geschapen, als een kosmische puzzel, alle deeltjes bekend, met maar een enkele weg te bewandelen naar een volledige maximale entropische staat van het universum.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee joh, dit is precies wat god wil dat we doen, anders zouden we het niet kunnen
Smaken verschillenquote:
Don't let the existential dread set in....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn zo geschapen, als een kosmische puzzel, alle deeltjes bekend, met maar een enkele weg te bewandelen naar een volledige maximale entropische staat van het universum.
Vrije wil is een illusie. Goed punt wel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't let the existential dread set in....
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van afwezigheid van smaak
quote:
everydayquote:
Gewoon tijdens het eten toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen doe ik geen cardio, stropdas kopen of stofzuigen
ja bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Of tijdens het poepen.
Of om drie uur 's nachts.
Of tijdens het kleren passen bij de H&M.
Onder de douchequote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Of tijdens het poepen.
Of om drie uur 's nachts.
Of tijdens het kleren passen bij de H&M.
arrowspeed?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rival, arrowhead is dat een oke bandenmerk?
Oh, ja die.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
arrowspeed?
Geen a merk. Het is een "kwikfit" band lees ik.. dus verwacht geen topband. wel eentje die goedkoop is en langzaam slijt.
Terecht natuurlijk. Moeten ze maar niet zo dik zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke vrouwen afgezeken bij RTL Boulevard.
Heeft ze ze echt afgezeken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke vrouwen die RTL Boulevard kijken moeten natuurlijk gewoon niet zeuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flapje voorop is toch normaal?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.wehkamp.nl/wh(...)emen-blauw-16084670/
Dat flapje voorop lijkt me wel apart.
Dan heeft ie niet genoeg flapjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is voor als je onzeker bent over de rechterkant van je taille
Ligt er niet iemand te ontbinden op de wc?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo, volgens mij is er iets doodgegaan in het tussenstuk van de trein. Wat een luchtdoet me denken aan een dode kip die een week in 30 graden heeft gelegen.
Zou me ook niets verbazenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er niet iemand te ontbinden op de wc?
Sorry, moest even.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er niet iemand te ontbinden op de wc?
Hij laat zich toch ook rijdenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zit Dino in een trein eigelijk? Ik dacht dat hij rijke tata was
Ik ben een rijke tata omdat ik in de trein zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zit Dino in een trein eigelijk? Ik dacht dat hij rijke tata was
Hoef je wel geen huis meer te kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme, zat naar zo'n VW T6 California te kijken. Instapmodel is 67k
Gewoon op parkeerterrein bij werk wonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je wel geen huis meer te kopen.
Geen handige uitspraak.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)over-curvy-paspoppen
Kots.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo, volgens mij is er iets doodgegaan in het tussenstuk van de trein. Wat een luchtdoet me denken aan een dode kip die een week in 30 graden heeft gelegen.
Ik ben het er wel mee eens dat het niet een "maatje meer" is, ze hadden ook "bodypositivity" kunnen laten zien met een mannequin die waarschijnlijk niet iemand met obesitas representeert. Prima dat mensen zich goed moeten kunnen voelen over dat ze wat dikker zijn, maar dit gaat wel richting het promoten van ongezonde lichamen, terwijl we allemaal van mening zijn dat we dat met dat uber dunne niet meer hoeven te doen omdat dat zo ongezond is.quote:
Valt of staat bij wat de definitie van (on)gezond is natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het niet een "maatje meer" is, ze hadden ook "bodypositivity" kunnen laten zien met een mannequin die waarschijnlijk niet iemand met obesitas representeert. Prima dat mensen zich goed moeten kunnen voelen over dat ze wat dikker zijn, maar dit gaat wel richting het promoten van ongezonde lichamen, terwijl we allemaal van mening zijn dat we dat met dat uber dunne niet meer hoeven te doen omdat dat zo ongezond is.
Gaat beide kanten op.
Die definitie is niet echt over te discussieren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt en staat bij wat de definitie van (on)gezond is natuurlijk.
Obesitas is gewoon ongezond.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt of staat bij wat de definitie van (on)gezond is natuurlijk.
Zeker. Ik ben het ook niet oneens met Olcay, maar een handige uitspraak is het zeker weten niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het niet een "maatje meer" is, ze hadden ook "bodypositivity" kunnen laten zien met een mannequin die waarschijnlijk niet iemand met obesitas representeert. Prima dat mensen zich goed moeten kunnen voelen over dat ze wat dikker zijn, maar dit gaat wel richting het promoten van ongezonde lichamen, terwijl we allemaal van mening zijn dat we dat met dat uber dunne niet meer hoeven te doen omdat dat zo ongezond is.
Gaat beide kanten op.
Nou, vrouwen met de maten zoals die paspoppen zijn niet gezond. En dat is niet erg, verder. Maar niet echt passend bij een sportmerk. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt of staat bij wat de definitie van (on)gezond is natuurlijk.
Tja handig is het inderdaad niet, maar aan de andere kant, niet de waarheid mogen zeggen omdat er mensen met obesitas zijn die niet willen aanhoren dat ze niet gezond bezig zijn....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben het ook niet oneens met Olcay, maar een handige uitspraak is het zeker weten niet.
Ze kunnen ook wat gespierdere mannequins er tussen gooien, dat zou geen slecht idee zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vrouwen met de maten zoals die paspoppen zijn niet gezond. En dat is niet erg, verder. Maar niet echt passend bij een sportmerk. Vind ik dan.
Ze is niet het scherpste mes in de la.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)over-curvy-paspoppen
Het is niet zo zeer wat ze zegt, maar hoe het gebracht is. Helemaal als BN'er noet je je woorden drie keer op de weegschaal leggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Tja handig is het inderdaad niet, maar aan de andere kant, niet de waarheid mogen zeggen omdat er mensen met obesitas zijn die niet willen aanhoren dat ze niet gezond bezig zijn....
Zou nice zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wat gespierdere mannequins er tussen gooien, dat zou geen slecht idee zijn.
Die mensen mogen/moeten toch ook net zo goed sporten? Zag net wat beelden van die winkel en had niet echt het idee dat ze obesitas daar aan het promoten waren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vrouwen met de maten zoals die paspoppen zijn niet gezond. En dat is niet erg, verder. Maar niet echt passend bij een sportmerk. Vind ik dan.
Promoten hele dunne mannequins dan niet anorexia?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen mogen/moeten toch ook net zo goed sporten? Zag net wat beelden van die winkel en had niet echt het idee dat ze obesitas daar aan het promoten waren.
Waar wordt gezegd dat dat niet mag/moet?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen mogen/moeten toch ook net zo goed sporten? Zag net wat beelden van die winkel en had niet echt het idee dat ze obesitas daar aan het promoten waren.
Of met een beetje een buikje. Maar het is blijkbaar of graatmager, of obesitasquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd het liefst mannequins die natuurlijke lichamen nabootsen. Helaas laten ze nooit zien waar een kledingstuk je vetrollen accentueert.
Jup.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of met een beetje een buikje. Maar het is blijkbaar of graatmager, of obesitas
Er is een reden waarom de uitgemergelde modellen bijna niet meer te zien zijn. Beetje realistischer weerspiegeling van de samenleving is daar niet zo slecht in.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Promoten hele dunne mannequins dan niet anorexia?
In de high fashion zijn ze anders nog niet dikker hoor, heb laatst nog even gekeken welke maten je moest hebben om je aan te kunnen melden bij bureaus en dat is in de laatste 10 jaar niet veranderd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is een reden waarom de uitgemergelde modellen bijna niet meer te zien zijn. Beetje realistischer weerspiegeling van de samenleving is daar niet zo slecht in.
Daarnaast is het commercieel ook om meerdere redenen handig. Praktisch alle kledingmerken zijn daar in zekere zin wel mee bezig, al is het alleen maar om retouren van online bestellingen te reduceren.
Als ik online kleding koop zie ik liever ook een model met ongeveer mijn postuur zodat ik weet wat ik koop.
Het is commercieel ook handiger om roken te promoten, dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is een reden waarom de uitgemergelde modellen bijna niet meer te zien zijn. Beetje realistischer weerspiegeling van de samenleving is daar niet zo slecht in.
Daarnaast is het commercieel ook om meerdere redenen handig. Praktisch alle kledingmerken zijn daar in zekere zin wel mee bezig, al is het alleen maar om retouren van online bestellingen te reduceren.
Als ik online kleding koop zie ik liever ook een model met ongeveer mijn postuur zodat ik weet wat ik koop.
Bijna niet meer te zien? Houd op hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft ook veelal te maken hoe die specifieke kleding ontworpen/ontwikkeld wordt. Voor de reguliere kleding is het scala nu een stuk breder (pun intended).quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
In de high fashion zijn ze anders nog niet dikker hoor, heb laatst nog even gekeken welke maten je moest hebben om je aan te kunnen melden bij bureaus en dat is in de laatste 10 jaar niet veranderd.
Afgelopen maand nog advies gegeven aan een start-up waarbij je tegen een redelijke prijs een 3D-scan kon maken en dan in soort van augmented reality kleding kon passen. Best een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
Bij Hell Bunny doen ze t wel tof. Daar laten ze jurken zien op vrouwen met een slank/normaal postuur en op vrouwen met een flinke maat meer.
Collectif doet dat ook, net als Lady V. Ze delen ook veel random vrouwen in hun kleding op social media. Geeft ook een goed beeld van de kleding.
Embrace your beer bellyquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
Wel weer typisch dat er geen obesitas mannen-poppen staan 🤔.
Nah, ik vind de maattabellen van TopVintage goed genoeg. Klopt eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft ook veelal te maken hoe die specifieke kleding ontworpen/ontwikkeld wordt. Voor de reguliere kleding is het scala nu een stuk breder (pun intended).
[..]
Afgelopen maand nog advies gegeven aan een start-up waarbij je tegen een redelijke prijs een 3D-scan kon maken en dan in soort van augmented reality kleding kon passen. Best een goede ontwikkeling.
Bij Scandinavische merken klopt het meestal vrij goed. Franse merken kan ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind de maattabellen van TopVintage goed genoeg. Klopt eigenlijk altijd.
Die zijn er al tochquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gat in de markt; van die compression shirts die je buik doen slinken.
Hoeft niet, ik weet wel dat ik XXL nodig heb om mijn pens in te kunnen verstouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:47 schreef Samzz het volgende:
Wel weer typisch dat er geen obesitas mannen-poppen staan 🤔.
Ik denk wel 50 of 52quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:06 schreef Chia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze paspop is ook nog eens een ladyboy.
Ik denk trouwens dat deze pop gewoon maat 46 draagt, maar de heupen en taille zijn erg breed gemaakt in het vooraanzicht om de vetpens in te kunnen perken.
Hoeveel m2 en wat voor prijs?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, appartement van de achterburen is alweer verkocht. Heeft net 2 weken te koop gestaan.
En dat is inderdaad gewoon een maatje meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:06 schreef Chia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze paspop is ook nog eens een ladyboy.
Ik denk trouwens dat deze pop gewoon maat 46 draagt, maar de heupen en taille zijn erg breed gemaakt in het vooraanzicht om de vetpens in te kunnen perken.
Nee dit dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Prima toch dat er een paspop staat die laat zien dat ze niet alleen kleine maten verkopen? Ik snap de ophef allemaal niet zo.
Een maatje meer?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dat is inderdaad gewoon een maatje meer.
70m2 voor 235k vraagprijsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel m2 en wat voor prijs?
Hier zijn een aantal nieuwe appartementen per opbod verkocht. Ze hadden nog zo aangekondigd dat ze tegen een vaste en “eerlijke” prijs op de markt zouden komen.
Als t al 46 is. Vind t meer richting 50/52 gaan zo. En dat is niet gewoon een maatje meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dat is inderdaad gewoon een maatje meer.
Pff.quote:
Yay huizenmarktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff.
65m2 voor 225k hier, verkocht onder voorbehoud binnen 4-5 weken. Krijg je er een lelijke keuken en badkamer waar de douche en WC net inpassen voor terug.
Billy niks aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pornofilmpje, blauwe pil en drie keer trekken.
Gewoon 30 verschillende paspoppenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Prima toch dat er een paspop staat die laat zien dat ze niet alleen kleine maten verkopen? Ik snap de ophef allemaal niet zo.
Volgende week gesprek met mijn hypotheekadviseur; misschien kan ik mijn overwaarde wel verzilveren en over 10 jaar failliet gaan als de woningmarkt weer ingestort isquote:
Iig ben je er vrolijk onderquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week gesprek met mijn hypotheekadviseur; misschien kan ik mijn overwaarde wel verzilveren en over 10 jaar failliet gaan als de woningmarkt weer ingestort is
Oksel is raarder.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het 10x achter elkaar hardop zegt al helemaal. Maar dan is yoghurt net zo raar.
We hebben nog wat halve liters getikt en nu op de terugweg.quote:
Ik ook. Kwam 8u thuis, ging douchen en daarna naar bed. Werd 18u wakkerquote:
Overwaarde verzilveren, dat is natuurlijk gewoon een eufemisme voor 'een schuld aangaan'.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week gesprek met mijn hypotheekadviseur; misschien kan ik mijn overwaarde wel verzilveren en over 10 jaar failliet gaan als de woningmarkt weer ingestort is
Je was naar smashing pumpkins toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben nog wat halve liters getikt en nu op de terugweg.
Billy had een jurk aan.
Duurt het niet tot elf uur?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben nog wat halve liters getikt en nu op de terugweg.
Billy had een jurk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |