ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Krabje
Ben benieuwd hoelang ze dit volhoudt.
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan zakt niet genoeg door zijn knieën, vandaar die spillepoten.
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:05 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.
Nou, die moet volgens mijn dan afgekeurd wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Die Leks komt voor een algehele APK keuring, die ze op kosten van Uto laat doen
Niks over knietjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,quote:
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.
Het ziet er naar uit dat ze pakt wat ze pakken kan als ze een slokje te veel op heeft.
Zit er bij hem daar wel vlees dan?quote:
Dat was ook een raar mens, maar dat licht op die knietjes was wat speciaals.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:25 schreef krabje het volgende:
[..]
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.
Mjah, daar is Brandon zelf ook toch bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.
Vind het ook niet netjes dat ze zonder overleg met Brandon die gym zooi van de begint
Brandon deed dat altijd en zij komt binnen en walst er zo overheen.
Die gaat stuk dan,meneer waant zichzelf onaantastbaar,ik zeg doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Ik wil Lex, Jes of His wel eens zien als die en PS krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Leuke gifje Cobain,quote:
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die gaat stuk dan,meneer waant zichzelf onaantastbaar,ik zeg doen.
Alleen door hem heb ik al een aversie tegen alles wat vegan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.
Omdat die Vegan is?
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.
Omdat die Vegan is?
is ook niet netjes,maar het lijkt wel een soort van graaicultuur te worden,is niks anders als in de buitenwereld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.
Vind het ook niet netjes dat ze zonder overleg met Brandon die gym zooi van de begint
Brandon deed dat altijd en zij komt binnen en walst er zo overheen.
Ja , ik ook,en die verzonnen verhalen er om heen, zelf verzonnen medische kennis.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Alleen door hem heb ik al een aversie tegen alles wat vegan is.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja echt jammer, ze hadden samen zo iets moois neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:44 schreef krabje het volgende:
[..]
is ook niet netjes,maar het lijkt wel een soort van graaicultuur te worden,is niks anders als in de buitenwereld.
Maar dat is toch een deel van zijn karakter. Hij wilde iets opbouwen maar wel op zijn manier.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,
Maar hij is altijd wel een van de weinige geweest die echt iets wilde gaan opbouwen in Utopia zonder alle luxe. Er kwamen alleen niet de juiste mensen bij.
Hier nog een, was gisteren bij AH hadden ze vegan vleeswaren liggen, man o man wat zitten daar dan weer veel suikers in vergeleken met gewone vleeswarenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja heel jammer,je merkt het ook,mensen haken af(wat ik me kan voorstellen),zal mij benieuwen hoe lang het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, ze hadden samen zo iets moois neer kunnen zetten.
Ik bedoel karakter in de zin van alles doordrijven en de errors dat moet ik ook niet van hem, maar de mentaliteit om er iets van te maken was er wel bij hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is toch een deel van zijn karakter. Hij wilde iets opbouwen maar wel op zijn manier.
Ja, er zijn er ook heel veel afgehaakt na de komst van Lexquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef krabje het volgende:
[..]
ja heel jammer,je merkt het ook,mensen haken af(wat ik me kan voorstellen),zal mij benieuwen hoe lang het nog doorgaat.
kan zomaar,ook ik heb zoiets als zij erop is dan zap ik snel weg,vind het een vreselijke vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zijn er ook heel veel afgehaakt na de komst van Lex
Dat was volgens mij de genade slag
luxe ! Dure fietsen met spullen daarbij, duur eten enzquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,
Maar hij is altijd wel een van de weinige geweest die echt iets wilde gaan opbouwen in Utopia zonder alle luxe. Er kwamen alleen niet de juiste mensen bij.
Heeft niks gedaan voor Utopia zelf uiteindelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel karakter in de zin van alles doordrijven en de errors dat moet ik ook niet van hem, maar de mentaliteit om er iets van te maken was er wel bij hem.
Echt niet, heb er nog niets over gelezen dat ze haar niet mogen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Merel mogen Lexc niet. Dit is hun manier om haar te dissen. En meelopertjes Gerrit en Franny doen wel mee.
Ik heb Jessie en merel horen praten over haar. Ze vinden haar te druk en te luid.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, heb er nog niets over gelezen dat ze haar niet mogen?
Maar zie ook niet alles natuurlijk
Kijk als je afspreekt om op tijd te beginnen moet ze er wel zijn natuurlijk
dus datquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, heb er nog niets over gelezen dat ze haar niet mogen?
Maar zie ook niet alles natuurlijk
Kijk als je afspreekt om op tijd te beginnen moet ze er wel zijn natuurlijk
Die fietsen heeft hij in bruikleen en er niet om gevraagd. Hij had een mooi trainingspak kunnen aanschaffen voor in Frankrijk maar deed zijn gewone oude zwarte broek met witte streep aan. En duur eten wat fruit rijst en groentequote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:59 schreef goldback het volgende:
[..]
luxe ! Dure fietsen met spullen daarbij, duur eten enz
Hij doet niets liever dan de sfeer verzieken als het niet 100% gaat zoals hij wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:00 schreef goldback het volgende:
[..]
Heeft niks gedaan voor Utopia zelf uiteindelijk
Primitief, egoïstisch figuurquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij doet niets liever dan de sfeer verzieken als het niet 100% gaat zoals hij wil.
Voor Utopia heeft hij weinig gedaan. Aan dingetjes voor de groep doet hij niet mee.
Niet alles draait om geld verdienen, maar het is wel voorwaarde nr 1 om te kunnen leven.
En zeker voor Adriaan die driedubbele porties eten naar binnen werkt.
Ook zo asociaal zoveel eten als hij doet, vooral in het begin toen ze weinig hadden, iedereen viel vele kilo's af behalve Adriaan die een dikke buik kreeg.
Verder weigerde meneer zich te wassen zodat anderen hem de caravan zouden gunnen. Meneer had geen zin om zelf een huisje te bouwen en daarvoor geld te verdienen.
Het is dus gewoon een profiteur die leeft op de zak van anderen. Maar wel steeds dat eindeloze gezeur over zijn superieure levenshouding. Vind ook dat hij veel te weinig tegenspraak krijgt, veel te vaak praten mensen hem naar de mond en proberen een wit voetje te halen bij hem door zich op de borst te kloppen nadat ze vegan gerechtje of zo hebben geprobeerd.
Moah met dat fietsen behoort hij toch aardige kuiten te hebben gekweektquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan zakt niet genoeg door zijn knieën, vandaar die spillepoten.
Gezeik als hij het idee heeft dat er niet genoeg aan hem is gedacht met boodschappen doen (laatste bbq)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij doet niets liever dan de sfeer verzieken als het niet 100% gaat zoals hij wil.
Voor Utopia heeft hij weinig gedaan. Aan dingetjes voor de groep doet hij niet mee.
Niet alles draait om geld verdienen, maar het is wel voorwaarde nr 1 om te kunnen leven.
En zeker voor Adriaan die driedubbele porties eten naar binnen werkt.
Ook zo asociaal zoveel eten als hij doet, vooral in het begin toen ze weinig hadden, iedereen viel vele kilo's af behalve Adriaan die een dikke buik kreeg.
Verder weigerde meneer zich te wassen zodat anderen hem de caravan zouden gunnen. Meneer had geen zin om zelf een huisje te bouwen en daarvoor geld te verdienen.
Het is dus gewoon een profiteur die leeft op de zak van anderen. Maar wel steeds dat eindeloze gezeur over zijn superieure levenshouding. Vind ook dat hij veel te weinig tegenspraak krijgt, veel te vaak praten mensen hem naar de mond en proberen een wit voetje te halen bij hem door zich op de borst te kloppen nadat ze vegan gerechtje of zo hebben geprobeerd.
Ja zie caps bovenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
His adviseert Adje rust te nemen na die vreselijke uitputting van de Alp
Adje heeft rust zat gehad, hij heeft nog geen flikker uitgevoerd sinds 'ie terug is
Maar Adje hoopt alweer weg te mogen in Augustus
Geen zak interesse voor Utopia of "De Groep"
alles draait om a3,de hypocriete egoistische trog vreterquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Adje heeft rust zat gehad, hij heeft nog geen flikker uitgevoerd sinds 'ie terug is
Het is ook onbegrijpelijk dat ze die nietsnut nooit op de bank gezet hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:29 schreef krabje het volgende:
[..]
alles draait om a3,de hypocriete egoistische trog vreter
snap ik ook niet,maar ik denk dat er weinig animo is om bij de volgende stemming a3 een ps te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk dat ze die nietsnut nooit op de bank gezet hebben
En dat gezeik van hem dan over de komst van de dieren. Daar was hij zo op tegen, knallende ruzie met Lotus over gehad. Hij wilde de dieren niet eens aankijken laat staan aanraken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben geen last van hem, hoeven niet jaloers te worden op hem en vooral Jessie heeft een klankbord aan hem gehad, met het vroege opstaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk dat ze die nietsnut nooit op de bank gezet hebben
Hij kwam binnen als moestuin kweker, god wat werd hij boos en dan met die zaadjes..Geloof mij, niets, maar ook niets wordt er van de tuin gehaald, want daar zitten beestjes in..Hij wil ook geen ongewassen spinazie uit de winkel, walgelijke ventquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:29 schreef krabje het volgende:
[..]
alles draait om a3,de hypocriete egoistische trog vreter
ja ook zoietsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En dat gezeik van hem dan over de komst van de dieren. Daar was hij zo op tegen, knallende ruzie met Lotus over gehad. Hij wilde de dieren niet eens aankijken laat staan aanraken.
Dan een tijdje later heeft Adriaan ontdekt dat hij heel sympathiek overkomt als hij met het varkentje knuffelt en met de geitjes speelt. Dus zit hij daar nu geregeld de loner uit te hangen al pratend tegen de diertjes, lekker tv momentjes scoren die het goed doen.
net als brandon dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben geen last van hem, hoeven niet jaloers te worden op hem en vooral Jessie heeft een klankbord aan hem gehad, met het vroege opstaan.
Maar voor de rest heb ik het gevoel dat ze hem min of meer tolereren en verder is hij geen bedreiging voor wat of wie dan ook daar.
hij spreekt zichzelf heel vaak tegen,niet geloofwaardig,ik heb het idee dat als hij buiten komt hij ineens niet meer vegan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij kwam binnen als moestuin kweker, god wat werd hij boos en dan met die zaadjes..Geloof mij, niets, maar ook niets wordt er van de tuin gehaald, want daar zitten beestjes in..Hij wil ook geen ongewassen spinazie uit de winkel, walgelijke vent
hij haat alles behalve zichzelf,want a3 is de beste.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat is de reden dat A3 vegan eet? Hij haat dieren..
Hij gaat ook al meer de kant op van macrobiotisch eten...Dat krijgt prioriteit..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:34 schreef krabje het volgende:
[..]
hij spreekt zichzelf heel vaak tegen,niet geloofwaardig,ik heb het idee dat als hij buiten komt hij ineens niet meer vegan is.
Hij heeft eind augustus zijn 15 maanden erop zitten. En gaat dan waarschijnlijk naar huis. Niet altijd hier iets neer plekken zodat er weer negatief over iets gesproken word.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
hij weet helemaal niks van dat vegan gedoe,en nu dit weer,die man is echt van het padje hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij gaat ook al meer de kant op van macrobiotisch eten...Dat krijgt prioriteit..
Dat heeft 'ie van Ruudje gejat , die wist het ook uit te houden door de hele dag met een trog rond te lopen en beesten knuffelen , dat verregaande egoïsme en continue blaten dat 'ie een groepsmens is klopt voor geen meter, maar niemand daar pakt 'm aanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En dat gezeik van hem dan over de komst van de dieren. Daar was hij zo op tegen, knallende ruzie met Lotus over gehad. Hij wilde de dieren niet eens aankijken laat staan aanraken.
Dan een tijdje later heeft Adriaan ontdekt dat hij heel sympathiek overkomt als hij met het varkentje knuffelt en met de geitjes speelt. Dus zit hij daar nu geregeld de loner uit te hangen al pratend tegen de diertjes, lekker tv momentjes scoren die het goed doen.
ach nog 2,5 maand dan is hij opgerotquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie van Ruudje gejat , die wist het ook uit te houden door de hele dag met een trog rond te lopen en beesten knuffelen , dat verregaande egoïsme en continue blaten dat 'ie een groepsmens is klopt voor geen meter, maar niemand daar pakt 'm aan
Ik help het je hopen.quote:
Nou hoe die met katie omgaatquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat is de reden dat A3 vegan eet? Hij haat dieren..
En dat geloof jij, reken er maar niet op, hij riep net hoe geweldig het is in Utopia, logisch alles wordt thuis betaald en leeft gratis nu, hij vreet daar 4/5 p/d alles op "wat HIJ hebben moet" nope die gaat echt niet wegquote:
Hij krijgt heus nog wel een buitenevenementje toegewezen, want A3 draagt een soort van Utopiaboodschap uit, die laten ze niet graag gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Ik heb zo het gevoel dat Adje daar onder dwang weggehaald moet worden. Die zie ik echt niet uit zichzelf gaan omdat zijn 15 maanden erop zitten
in dwangbuis is ook goed hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Ik heb zo het gevoel dat Adje daar onder dwang weggehaald moet worden. Die zie ik echt niet uit zichzelf gaan omdat zijn 15 maanden erop zitten
Hallo A3aan IS Utopia, ze moeten juist rekening met hem houden!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
we zullen het zienquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat geloof jij, reken er maar niet op, hij riep net hoe geweldig het is in Utopia, logisch alles wordt thuis betaald en leeft gratis nu, hij vreet daar 4/5 p/d alles op "wat HIJ hebben moet" nope die gaat echt niet weg
help me ff herinnerenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben die ruzie met Lotus niet vergeten..
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo A3aan IS Utopia, ze moeten juist rekening met hem houden!
Een lange witte jurk aan en slippers en buigen voor De Almacht met de wijsheid in pachtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo A3aan IS Utopia, ze moeten juist rekening met hem houden!
Ow dat stukjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Letterlijk? Hij wilde absoluut geen dieren...Dat heeft heel wat scheldpartijen opgeleverd
ja een soort van jomandaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een lange witte jurk aan en slippers en buigen voor De Almacht met de wijsheid in pacht
maar hoezo de les van lex?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:48 schreef Angelique61 het volgende:
Andrea vraagt, hoe vindt je het dat ze je les overgenomen hebben, weer stoken.
Lexi heeft zichzelf tot sportinstructeur gebombardeerd , en nu doet Jessie ineens "voetbaltraining" met iedereen , daar stookt Dre meequote:
dat begrijp ik,maar dat mens eigent zich van alles toe,en doet alsof zij zoveel weet van sport,ze is alleen maar een bodybuiltster,en ja dre stookt altijd,die voert geen reet uit ik denk dat dre de plaats van ophitske gaat innemenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexi heeft zichzelf tot sportinstructeur gebombardeerd , en nu doet Jessie ineens "voetbaltraining" met iedereen , daar stookt Dre mee
Hij is was tegen dieren in gevangenschap Hij is echt heel gek met de dieren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Letterlijk? Hij wilde absoluut geen dieren...Dat heeft heel wat scheldpartijen opgeleverd
Een mens kan veranderen toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is stapelgek met die beestjes, echt niet voor het plaatje hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij is was tegen dieren in gevangenschap Hij is echt heel gek met de dieren.
Er werd net hier geschreven dat Adriaan duur was met eten. Kijk eens wat er op tafel staat en al weggegooid is. Allemaal geenv eten voor hem.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er werd net hier geschreven dat Adriaan duur was met eten. Kijk eens wat er op tafel staat en al weggegooid is. Allemaal geenv eten voor hem.
Ze hebben de hele moestuin kunnen weggooien omdat Adriaan na maanden werk er opeens geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er werd net hier geschreven dat Adriaan duur was met eten. Kijk eens wat er op tafel staat en al weggegooid is. Allemaal geenv eten voor hem.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:25 schreef eskil het volgende:
Zag Adriaan gisteren op tv die beklimming doen, zag er leuk uit!
Merel en Franny ook wakker.
Klopt, was ook achterlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze hebben de hele moestuin kunnen weggooien omdat Adriaan na maanden werk er opeens geen zin meer in had.
Ohh erg zeg, werd er misselijk van.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zag je ook het eten wat Merel gemaakt had?
Niemand die het wilde eten.
Jessie vroeg haar of Andrea niet beter kon koken. "Jij bent beter in uit eten gaan"
![]()
Het viel me op dat hij er zo ontspannen uit zag in zijn gezicht .quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:25 schreef eskil het volgende:
Die zaden had hij van huis meegenomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, was ook achterlijk.Hij is ook stronteigenwijs.
Maar wat er nu moet gebeuren is ook heel achterlijk en kost heel wat meer geld.
En gekocht, maar het meeste was verpruts.quote:
Ja echt he, met meestentijds een lach op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het viel me op dat hij er zo ontspannen uit zag in zijn gezicht .
Ik had een verwrongen bekkie verwacht
Ja , was mooi om te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:31 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja echt he, met meestentijds een lach op zijn gezicht.
Die waren toch al wakker, Merel al vroeg zelfs?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:25 schreef eskil het volgende:
Nee, volgens mij gedoucht of omgekleed en nu aan het make-uppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren toch al wakker, Merel al vroeg zelfs?
Of zijn ze hun bed weer ingedoken?
Hij was eigenlijk al te laat in het seizoen, had zijn vader ook nog gezegd. Snap eigenlijk niet waarom erniet meer gebruik van is gemaakt. Hij heeft wekenlang met die gieter gelopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En gekocht, maar het meeste was verpruts.Adviezen van anderen nam hij niet aan. Hij wist het allemaal heel goed zelf......not.
Ze vinden het vies...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:34 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al te laat in het seizoen, had zijn vader ook nog gezegd. Snap eigenlijk niet waarom erniet meer gebruik van is gemaakt. Hij heeft wekenlang met die gieter gelopen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:34 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al te laat in het seizoen, had zijn vader ook nog gezegd. Snap eigenlijk niet waarom erniet meer gebruik van is gemaakt. Hij heeft wekenlang met die gieter gelopen.
Oh ik zag ze pas voor het eerst op stream. Dacht ze zijn net hun bed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren toch al wakker, Merel al vroeg zelfs?
Of zijn ze hun bed weer ingedoken?
Ja, boerenkoolquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij had ook in het najaar kunnen planten.
iet alleen bij Merel, er was vanmorgen een cap van het bed van Franny.....was ook heel ergquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef maryo55 het volgende:
Niet normaal met een kist binnen komen en dan zo veel kleding hebben vergaard dat het onder je bed uitgroeid. Wat een pokkebende bij Merel.
Daarom willen ze een uitbouw, het huisje is te klein voor al hun meuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef maryo55 het volgende:
Niet normaal met een kist binnen komen en dan zo veel kleding hebben vergaard dat het onder je bed uitgroeid. Wat een pokkebende bij Merel.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Moet het wel gevriesdroogt eraf gehaald kunnen worden, zonder zand enz...
Als ik bij mijn buren binnen kijk dan hebben die veel minder.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom willen ze een uitbouw, het huisje is te klein voor al hun meuk.
Ja ze waren pas in mei binnen dus best wel laat om nog te planten en zaaien. Maar alsnog kwam er nog genoeg . En inderdaad de andere vonden het makkelijker om blikgroenten te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij had ook in het najaar kunnen planten.
Of de ongelijkheid die daar is, zoals Jessie met zijn voetbalveld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ik bij mijn buren binnen kijk dan hebben die veel minder.
Komt ook vaak de politie btw, dus ook nog veel meer sensatie dan daar.
Ze hebben het daar gewoon veel te goed.
Er is geen sprake van opbouwen, er is daar een luxe waar menig Nederlander van droomt.
Alleen het bestellen van eten al.
Of de snacks die ze dagelijks klaar maken.
Adriaan heeft het uiteindelijk verwaarloosd. Behalve radijsjes en pepermunt was de rest vooral doorgeschoten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja ze waren pas in mei binnen dus best wel laat om nog te planten en zaaien. Maar alsnog kwam er nog genoeg . En inderdaad de andere vob den het nnakkelijk er om blikgroenten te maken.
Niet alleen de anderen hoor, A3 is er zelf ook vies van, als er zand en/of aarde in de groenten zit...Laat staan beestjesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja ze waren pas in mei binnen dus best wel laat om nog te planten en zaaien. Maar alsnog kwam er nog genoeg . En inderdaad de andere vob den het nnakkelijk er om blikgroenten te maken.
Ho ho!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of de ongelijkheid die daar is, zoals Jessie met zijn voetbalveld.
En daarom moet hij zijn zin doordrijven zonder eerst een begroting en het aan de groep voorleggen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ho ho!!!
Jessie heeft wel bij de jeugd van Emmen gespeeld.
Werd er wel uitgetrapt door zijn lak aan inzet, maar dit terzijde.
FC Emmen - jeugd - uit het team gezet.... I rest my case,quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daarom moet hij zijn zin doordrijven zonder eerst een begroting en het aan de groep voorleggen?
Dit gaat faal nummer zoveel worden, net als zijn voetbalcarriere.
Dat snap ik wel hoor. Het ging erom waarom dingen niet echt van de grond komen daar.......quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
FC Emmen - jeugd - uit het team gezet.... I rest my case,
Btw, Emmen speelde toen nog tweede divisie, en vaak onderin.
Oftewel, er zat wat sarcasme in mijn post.
Dat ik het ooit zou zeggen, ik mis de eerste inwoners van utopia zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Het ging erom waarom dingen niet echt van de grond komen daar.......
Yep, ze heeft gezegd dat ze nu wel ongesteld geworden was.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:53 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Oeps merol... Mensen hadden toch gehoord dat ze ongesteld was geworden? Nu ander verhaal tegen jes..
Het kan wel, ergens hoop ik het ook, zielig voor het kind maar geeft wel een leuke wending aan alles.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
Eén keer neuken en gelijk zeiken over zwangerschap, een leuke wraakoefening voor de gevallen vrouw act
Van 1 bedoel je, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat ik het ooit zou zeggen, ik mis de eerste inwoners van utopia zo.
Die geeft het al snel opquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:59 schreef mazaru het volgende:
Lex: Ik ga geen hoofd schoonmaak meer zijn hoor. Ik ga niet elke dag jankend in mijn huisje zitten.
|En dat was 9 van de 10 keer ook nietsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat ik het ooit zou zeggen, ik mis de eerste inwoners van utopia zo.
Welnee, Merel doet aan BS'ten ze heeft nog steeds de tyfus in dat Jessie haar op afstand houdtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel, ergens hoop ik het ook, zielig voor het kind maar geeft wel een leuke wending aan alles.
Moet Merel eruit, Jessie wordt papa die wil zeker bij de bevalling zijn moeten we het nog maar 9 maanden met hem doen
Ja, dat vertelde ze gisteren tegen Franquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:53 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Oeps merol... Mensen hadden toch gehoord dat ze ongesteld was geworden? Nu ander verhaal tegen jes..
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van 1 bedoel je, neem ik aan?![]()
Ik ook, hoor. Ik heb er toen veel meer om kunnen lachen.![]()
Het grote verschil was ook dat zij met zn allen binnenkwamen. Dat is in 2 een domme fout geweest om dat niet te doen.
Klopt, toen ze daar allemaal op 31 december?? binnen kwamen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van 1 bedoel je, neem ik aan?![]()
Ik ook, hoor. Ik heb er toen veel meer om kunnen lachen.![]()
Het grote verschil was ook dat zij met zn allen binnenkwamen. Dat is in 2 een domme fout geweest om dat niet te doen.
Gisteren zat ze te vertellen dat ze ongesteld was gewordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel, ergens hoop ik het ook, zielig voor het kind maar geeft wel een leuke wending aan alles.
Moet Merel eruit, Jessie wordt papa die wil zeker bij de bevalling zijn moeten we het nog maar 9 maanden met hem doen
Misschien bereikt ze het tegendeel er mee en wil hij haar helemaal niet meer neuken, niet dat ze er iets aan zal missen met hemquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, Merel doet aan BS'ten ze heeft nog steeds de tyfus in dat Jessie haar op afstand houdt
Precies!! Wij van de 1e 5......quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]het ik was eerder dan jij principe en dan denken meer te vertellen te hebben.
Rammelaartjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien bereikt ze het tegendeel er mee en wil hij haar helemaal niet meer neuken, niet dat ze er iets aan zal missen met hem
Tegen de tijd dat je voelt dat hij er in zit is hij al klaar
Aardbeien theequote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, toen ze daar allemaal op 31 december?? binnen kwamen.
Ik was fel tegen die 10.000 euro toen, maar het was toen een stuk eerlijker.
Dat was ook te veel geld ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, toen ze daar allemaal op 31 december?? binnen kwamen.
Ik was fel tegen die 10.000 euro toen, maar het was toen een stuk eerlijker.
Bij de beesten afquote:
Ze is de geilere versie van Billie, het wachten is op het met verf bespetteren van sportkledingquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Lex is een soort Vanessa daar, of wat er voor door moet gaan.
Zonnepaneeltjes waar ze geen ruk aan hadden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was ook te veel geld ja.En het ging wel erg vlot om water en electra voor elkaar te krijgen....
Ik zie er totaal geen Billy in...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is de geilere versie van Billie, het wachten is op het met verf bespetteren van sportkleding
Ja, die was ook altijd met schoonmaken bezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Lex is een soort Vanessa daar, of wat er voor door moet gaan.
Weer aangebrande pannenkoeken en kapot gekookte maaltijden.....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die was ook altijd met schoonmaken bezig.
En opgelegd, gestuurd, gesuggereerd etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zonnepaneeltjes waar ze geen ruk aan hadden.![]()
![]()
Maar we dwalen af.
Toen werd nog de illusie gewekt dat allemaal hun eigen inzet was.
Nu is het open en bloot dat de hele zooi gefinancierd wordt.
Ja, en de gasten bleven maar komen om te eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weer aangebrande pannenkoeken en kapot gekookte maaltijden.....
Als dat er enkel op Billy moet lijken...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar die mond te kijken.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en de gasten bleven maar komen om te eten.
Nooit zoveel lol gehad om zwarte pannenkoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en de gasten bleven maar komen om te eten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nooit zoveel lol gehad om zwarte pannenkoeken.
Spek en kaas pannenkoek door er drie plakjes kaas of spek OP te leggenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:13 schreef Punkman het volgende:
[..]Knipfilet is een begrip nu in Nederland.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nooit zoveel lol gehad om zwarte pannenkoeken.
Die is niet zwanger. Was al ongesteld geworden gisteren...het gaat over Dylan en Kaylee nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Misschien kan Jessie beter zelf gaan oefenen mocht Merel toch zwanger zijn.
Mis de kakkerlakken nog die over de tafel heen kropen...en de vliegenplaag....quote:
Ja duhuh. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is niet zwanger. Was al ongesteld geworden gisteren...het gaat over Dylan en Kaylee nu.
Alsjeblieft niet weer een herhaling van zetten hè.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
En het " een kind kunnen opvoeden act" komt weer tevoorschijn
Keel&Deel schijnen een kinderwens te hebben
Laat die babypop maar weer komen
En de aangevreten dropjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mis de kakkerlakken nog die over de tafel heen kropen...en de vliegenplaag....
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja duhuh. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
muizenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mis de kakkerlakken nog die over de tafel heen kropen...en de vliegenplaag....
Ja maar,Shelley wilt het.quote:
quote:
ja over Brandoffs doelen ...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Verplicht gesprekje tussen Lexy en Brandon.
Die zijn al weggehaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:34 schreef chufi het volgende:
Ze hebben nog 3 lange palen over de vijver liggen... Wanneer gaan ze daar iets mee doen?
49.quote:
Ze zegt een half eeuwtje.... maar ik betwijfel hetquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan valt het mee, ze ziet er maar uit als 73.
Ja van het weekend zag ik ze ook nog liggenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh kort geleden zag ik dat de eenjes er nog omheen moesten
Een poort met saloondeurtjes voor de markt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:38 schreef mazaru het volgende:
Waarom helpt Shelley Jessie? Wat wult ze nou weer?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een poort met saloondeurtjes voor de markt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:37 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja van het weekend zag ik ze ook nog liggen
een poort alleen toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een poort met saloondeurtjes voor de markt.
quote:
Als je dit ziet, gewoon ouder worden kan toch nooit zo erg zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zegt een half eeuwtje.... maar ik betwijfel het
Echt he, zei vanmorgen ook al dat ze zo hard op dat ding ramtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zou een hamer nemen om op dat toetsenbord te rammen
Ze heeft ook neptetten, al vier operaties daarna gehad omdat ze kapselvorming kreeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Als je dit ziet, gewoon ouder worden kan toch nooit zo erg zijn.
Dan maar hier en daar een rimpeltje dames!![]()
en herenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Beelden als die van |Ruud en Bil| maar dan nu van Jes en Merelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:45 schreef 5thencounter het volgende:
Een glazen douchedeur moet daar in natuurlijk, voor die "geile wazige momenten"
[ afbeelding ]
Zo is het...ik ben ook weer een tijdje niet hier geweest...helemaal bijgelegen en gekeken: mijn God,wat een ellende die Lex...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Wyat Earp tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
een poort alleen toch?
[ afbeelding ]
De saloon bij de horeca lijkt me
Welcome Back!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zo is het...ik ben ook weer een tijdje niet hier geweest...helemaal bijgelegen en gekeken: mijn God,wat een ellende die Lex...
Same here, het wordt er daar niet echt beter op.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zo is het...ik ben ook weer een tijdje niet hier geweest...helemaal bijgelegen en gekeken: mijn God,wat een ellende die Lex...
Die hebben ze keihard van boven gefilmd, was pure porno.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beelden als die van |Ruud en Bil| maar dan nu van Jes en Merel
Er zit nu een dak op, geen vrije inkijk zoals die eerste douche in 1 , maar genoeg ruimte voor die "steamy scenes"quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beelden als die van |Ruud en Bil| maar dan nu van Jes en Merel
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:55 schreef eskil het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een foto die genomen is nadat ze beschuldigd was van stelen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze keihard van boven gefilmd, was pure porno.
Die caps/gifs mochten toen nog op Fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze keihard van boven gefilmd, was pure porno.
Hoeveel mag nog vanuit Utopia II's douche?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die caps/gifs mochten toen nog op Fok!
Maar na een wetswijziging mag dat niet meer.
Neem aan dat we zulke beelden niet meer te zien krijgen.
quote:
Niet veel, hun regels liggen niet zover als die van Fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeveel mag nog vanuit Utopia II's douche?
[ afbeelding ]
Die van Tim zagen we wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet veel, hun regels liggen niet zover als die van Fok!
De kans dat iemand een bloot piemeltje capt van de livestreams acht ik zeer klein tot niet.
Of een blote tepel.
Bij Ruud, Billy, Charlotte, Ivan is dat wel gebeurd, ik acht de kans klein dat je dat nu kan cappen vanaf de livestream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is té achterlijk voor woorden!!!
Wat was de tijd van het uitzenden van die beelden?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Kan me niets herinneren van een wetswijziging. Bij Ex on The Beach en bij een goed seizoen van Temptation Island (niet het afgelopen seizoen dan), zag je nog wel meer beelden die nog heftiger waren.
Ik geef het een uurtje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Zo, de keuken is schoon en opgeruimd en dus kunnen de lapzwansen het weer smerig maken en hun troep laten staan.
Pas als de douchedeur vol stoom zit, ik verwacht niet anders van dit "familieprogramma"quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet veel, hun regels liggen niet zover als die van Fok!
De kans dat iemand een bloot piemeltje capt van de livestreams acht ik zeer klein tot niet.
Of een blote tepel.
Bij Ruud, Billy, Charlotte, Ivan is dat wel gebeurd, ik acht de kans klein dat je dat nu kan cappen vanaf de livestream.
Echt hoor, wat lopen er toch een stel nietsnutten rond. Die iig nooit opruimen of schoonmaken.quote:
Tegenwoordig laten ze kreunende stelletjes en niets aan het toeval over gelaten beelden zien onder de dekens bij Utopia...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat was de tijd van het uitzenden van die beelden?
Vast niet rond 8 uur prime time, en daar zit dat verschil.
Of een wiebelende boot.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten ze kreunende stelletjes en niets aan het toeval over gelaten beelden zien onder de dekens bij Utopia...
Onder de dekens...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tegenwoordig laten ze kreunende stelletjes en niets aan het toeval over gelaten beelden zien onder de dekens bij Utopia...
Mag het ook niet meer in een spoiler?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die caps/gifs mochten toen nog op Fok!
Maar na een wetswijziging mag dat niet meer.
Neem aan dat we zulke beelden niet meer te zien krijgen.
Als Talpa alle content gaat weigeren kan uit de index het hokje UTO ook wegquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Onder de dekens...
Geen dingen te zien neem ik aan.
Maar er is inderdaad ook nog een derde partij waar Fok! mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |