Jahh, in code net als 40-45quote:Op maandag 10 juni 2019 21:01 schreef IkFok het volgende:
[..]
Mylene zit achter de computer dus zal wel bericht van chter doorkomen
Het is bijna einde oefening wat een saaiheid daarquote:
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 tonquote:Op maandag 10 juni 2019 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna einde oefening wat een saaiheid daar
Ja de bodem is in zicht ze hebben alles al gehad.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 ton
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik verdenk Jessie er van om zijn bed bewust nat te maken voor de helft om Merel weg te houden
Lopen genoeg rare vogels daarquote:Op maandag 10 juni 2019 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn hele rare eieren gevonden, echt heeele rare.... SL
Nog over van pasen?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn hele rare eieren gevonden, echt heeele rare.... SL
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locksquote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 ton
Eieren met pootjesquote:
Jammer dat dat niet te zien is eigenlijk.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locks
Wat je weet is in ieder geval dat er 14 dagen tussen elk showtje geen zak te doen is op de streams, de wanhoop die ze zelf daar ten toon spreiden en uit nood elkaar uitzuigen is aandoenlijk maar vervelend fakequote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locks
Dat gaat wel meevallen, ze is van vlees en eiwitten af en dat is voor vrouwen net zo erg als voor mannen, alles zakt inquote:
En drukte in de keuken.quote:
Ja ik zag het. Heb alleen geluid uitquote:
Zo te zien welquote:
dingetje, joh, dan weet je het wel weerquote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kan geen lijst met muziek maken want hij moet eerst weten hoeveel mensen er komen?
Is toch logischquote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kan geen lijst met muziek maken want hij moet eerst weten hoeveel mensen er komen?
En nog iemand van UTO 1,Madillia.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Billy bij de reality sterren bij Ali op SBS6.
Oh gut, ze hebben de halve stal leeggetrokken.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nog iemand van UTO 1,Madillia.
Welk programma, Ali?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
Ik zag een foto op FB.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut, ze hebben de halve stal leeggetrokken.
Ali`s mensentuin of zoiets.quote:
Hij hangt aan elkaar van dingetjes.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dingetje, joh, dan weet je het wel weer
Ik weet toen ze net binnen was tegen iemand zei,,,,Als dylan niet gekozen was zij ook niet zou komen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken. Verder wel offtopic dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Leuk voor ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YW.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt met Madialiaquote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
Zag je Dyl kijken 'string?'quote:Op maandag 10 juni 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy haar string lag nog in de douche.
ahaquote:Op maandag 10 juni 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9143/?type=3&theater
Filmpje van Ikbal wat Hiske aan het kijken is.
Geeft hier een 'corrupt file' aan, kijk op tablet.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9143/?type=3&theater
Filmpje van Ikbal wat Hiske aan het kijken is.
Armanda zit er ook.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dank je wel. Nu eens zien of ze ook aan het woord komen.
Dat ziet er uit als de reanimatie van een astronaut door vrouwen in witte pakkenquote:
Echt Ikbal style.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geeft hier een 'corrupt file' aan, kijk op tablet.
Een welgemeend applaus!quote:Op maandag 10 juni 2019 22:04 schreef yaello het volgende:
Roparun 2019 zonder lekke banden of punaises in de schoenen, overleefd.![]()
Het beloofde land is dan opeens 0.0 interessant meer.
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:04 schreef yaello het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:04 schreef yaello het volgende:
Fijne avond.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:
Ik taai af naar Netflix o.i.d., prettige Cos verder
Ikbal zei ongeveer dit.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geeft hier een 'corrupt file' aan, kijk op tablet.
quote:ikbal klapt
yes weer won ik dat zelfde
en ik pak mijn chipjes en besluit ik wil sneller winnen, sneller gokken.
hier kan ik maar 1000 euro maximaal winnen, en ik kijk naar de overkant en zie prive decicleo, daar kan ik minimaal 1000e spelen.
ik loop naar prive decicleo met mijn chips in de hand. en ik kom daar aan en ik zie mannen in stropdassen, mooi netjes ze kijken mij aan.
stapel van 5000 euro naar de bank gezet voelde ik mij oncomfortabel mensen kijken mij aan, dan ga ik fouten maken. all eyes on me.
in mijn hoofd besluit ik toch de stapel naar de player te zetten, ik ben de enige die wint, 5000 werd 10000. 10000 werd 20000. 20000 werd 40000.
op een gegeven moment had ik 52500 euro gewonnen.
Kost wel een paar weken voor oplevering..quote:Op maandag 10 juni 2019 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Brandson, voor al uw sanitair oplossingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Kost wel een paar weken voor oplevering..
Gisteren was mooi: Ikbal vroeg wie er in het sanitairgebouw bezig waren,waarop Andrea antwoordde;Niemand en toen SL.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Brandson, voor al uw sanitair oplossingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren was mooi: Ikbal vroeg wie er in het sanitairgebouw bezig waren,waarop Andrea antwoordde;Niemand en toen SL.
Ik zit me gek te lachen om die tweequote:
Ze kunnen beter even op zoek gaan naar anticonceptie.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Vrijdag de dertiende...quote:Op maandag 10 juni 2019 22:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zou zo een fragment uit een horror film kunnen zijn
Wat hebben die vrouwen daar toch om mannen als baby te zien?quote:
Ik heb het idee dat Merel daar de boel flink loopt te flessen...ze lijkt dikker te worden ipv afvallen...quote:
Die mannen gedragen zich zoquote:Op maandag 10 juni 2019 22:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat hebben die vrouwen daar toch om mannen als baby te zien?
Een mooie brede rug...quote:Op maandag 10 juni 2019 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Merel daar de boel flink loopt te flessen...ze lijkt dikker te worden ipv afvallen...
Op de krant wordt al genoemd dat ze maybe zwanger is haha. Arme Jessie. Had er nooit aan mogen beginnen. Hij vindt haar niet echt leuk volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Merel daar de boel flink loopt te flessen...ze lijkt dikker te worden ipv afvallen...
Dat verhaal kwam ze zelf mee dat ze over tijd was.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:36 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Op de krant wordt al genoemd dat ze maybe zwanger is haha. Arme Jessie. Had er nooit aan mogen beginnen. Hij vindt haar niet echt leuk volgens mij.
Oh heb de hele dag niet gekeken. Kijk tegenwoordig 5 min per dag ofzo naar bomen. Genoeg natuur voor moi. En is zwanger of is het fake? Kan ook niet bij de ktant berichten. Geen betalende streamzzz.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam ze zelf mee dat ze over tijd was.
Vanmorgen vertelde ze tegen Fran dat ze ongesteld was geworden. Pquote:Op maandag 10 juni 2019 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat verhaal kwam ze zelf mee dat ze over tijd was.
Schijnt de laatste tijd daar een dingetje te zijn,in sommige culturen zijn mensen opgevoed met de slipper.lijfstraffen dus.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom slaan ze elkaar met een slipper
Ze is al ongesteld geworden,alleen ze vertelde het heel stoer aan Franny.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:39 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Oh heb de hele dag niet gekeken. Kijk tegenwoordig 5 min per dag ofzo naar bomen. Genoeg natuur voor moi. En is zwanger of is het fake? Kan ook niet bij de ktant berichten. Geen betalende streamzzz.
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]Je zou het haast denken.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shell wat is een kwartier......Gerrit schat haar nog dommer in en zegt 15minuten, maar mag toch hopen dat ze bedoelde wat een kwartier ging duren.....![]()
![]()
![]()
Weet ik.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen vertelde ze tegen Fran dat ze ongesteld was geworden. P
Hij blijft erin trappen ....het is weer net voor de stemmingen dat Shelley hem weer paait...quote:Op maandag 10 juni 2019 22:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
En gerrit heeft weer een ingang gevonden bij shelly
Had het kunnen wetenquote:
lekker dan.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schijnt de laatste tijd daar een dingetje te zijn,in sommige culturen zijn mensen opgevoed met de slipper.lijfstraffen dus.
Ik ben al blij dat ik het niet verkeerd verstond.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
Franny: Dan gaat hij weer zeggen dat ik mooie borsten heb en zo....
Kan iemand deze info even doorspelen naar Shelley?..
Die 2 moeten gewoon weer lekker doen waar ze zin in hebben ..Shelley hepT zich nergens mee te bemoeien...quote:Op maandag 10 juni 2019 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Ger laat aan Tranny zien dat 'ie een stijve heeft. Zo tegenstrijdig. Met sporten gaat 'ie ook achter haar staan. Zeggen dat ze mooie borsten heeft en zo.
Hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik het niet verkeerd verstond.
Kind raakt ervan in de wolken.
Van mij had 'ie een trap in zijn zak gekregen.
Ik vond en vind dat soort informatie nooit boeiend als gespreksonderwerp.quote:
Over die stijve niet,maar een complimentje mag toch wel?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond en vind dat soort informatie nooit boeiend als gespreksonderwerp.
Nee, ik hoef geen complimentje(s) over mijn tieten.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over die stijve niet,maar een complimentje mag toch wel?
Jij mss niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen complimentje(s) over mijn tieten.
Is toch een mooie opsteker lijkt mijquote:Op maandag 10 juni 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over die stijve niet,maar een complimentje mag toch wel?
Ik vind ze mooiquote:Op maandag 10 juni 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat waren de vrouwen jaloers toen.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:13 schreef snetje het volgende:
Maikel: Ik ga morgen even zitten voor de party bus voor vrijdag ..de mannenavond...
Ja leuk ...die bus weer ...
Hij mag van mij wel weer komen ..maar dan wel ff de poort uitrijden...vrouwen worden helemaal gek dan..quote:Op maandag 10 juni 2019 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat waren de vrouwen jaloers toen.
Ik ben voor.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel weer komen ..maar dan wel ff de poort uitrijden...vrouwen worden helemaal gek dan..
In de loods is sinds de laatste tijd wel weer licht.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het nieuw dat het licht langer aan mag blijven?...........Of was dat altijd al zo...Volg het niet zoveel meer....
Okay, was mij even ontgaan....quote:Op maandag 10 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In de loods is sinds de laatste tijd wel weer licht.
2 inwoonsters geneukt.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
Gerrit probeert Maikel te vertellen hoe je alles kunt verwezenlijken binnen op dit platform... Wat heeft Greet al bereikt eik?
Heul veul instagram volgers...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 inwoonsters geneukt.
een DJ optreden ,
en euh.....
Laten we eerlijk zijn dat is een hele prestatie!quote:Op maandag 10 juni 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 inwoonsters geneukt.
een DJ optreden ,
en euh.....
quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat is een hele prestatie!
En als ie er uit komt is ie schoorsteenveger hoor ik net.
Wie had dat ooit gedacht?
ja dat geeft verder niet, maar is wel een dingetjequote:Op maandag 10 juni 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 inwoonsters geneukt.
een DJ optreden ,
en euh.....
Jammer dat hij altijd net onder de radar vliegt anders hadden we zijn prestaties echt kunnen bewonderen!quote:Op maandag 10 juni 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit;het is wel een change of life hoor.
Ik ben ook geadopteerd en raad het ook af.....quote:Op maandag 10 juni 2019 23:21 schreef snetje het volgende:
Andrea weer commentaar op de bekers....komt er ook wel eens iets positiefs uit die sjmoel?...
Vandaag kwam er wel een hele ondankbare uit ...ze raadde adoptie af....
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik ben ook geadopteerd en raad het ook af.....
Hij gaat er in ieder geval beter uit dan dat hij erin kwam....kwalleballetje was het toen...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit;het is wel een change of life hoor.
Wat een verschil.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval beter uit dan dat hij erin kwam....kwalleballetje was het toen...
[ ]afbeelding ]
oh wow jaquote:Op maandag 10 juni 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval beter uit dan dat hij erin kwam....kwalleballetje was het toen...
[ ]afbeelding ]
Mooie tieten.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Bij Andrea heerst meer het gevoel dat ze zich nergens kan aarden ...vooral hier niet en haar roots niet kent...maar aan de andere kant is ze gewoon een kaaskop hoor..quote:Op maandag 10 juni 2019 23:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik ben ook geadopteerd en raad het ook af.....
Gerrit is aan het slijmen bij iedereen.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:54 schreef snetje het volgende:
Maikel bij Jens en Mylene nu ...uitleggen dat hij een leuk gesprek heeft gehad met Gerrit...
Jens: Treurig...
Maikel: Denken jullie dat ik weg wil?...
Mylene: Nee!!...
Ik vond dit geen slijmen ...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Gerrit is aan het slijmen bij iedereen.
En dat zegt madam die lamlendig in treinen ligt ...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Mylene heeft Lex met iedereen geforceerd een klik en gaat ze dat niet lang volhouden.
En snuift Jessie buiten wat af.
En in haar pyjamabroek boodschappen doet en in juni een taart maakt voor een feestje in juli. Alles op een rijtje in dat hoofd heur.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:59 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat zegt madam die lamlendig in treinen ligt ...
Ik heb vanmiddag zo hard gelachen ...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En in haar pyjamabroek boodschappen doet en in juni een taart maakt voor een feestje in juli. Alles op een rijtje in dat hoofd heur.
Ik denk dat Jessie gewoon doorsnuift daar. Hij loopt de godganse dag zijn neus op te halen. En dat is iets wat ik me kan herinneren van mijn eigen coke geschiedenis.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:58 schreef snetje het volgende:
Maikel: Ik denk dat Jessie buiten anders is dan hier..
Mylene: Die snuift er buiten wat af...
Zo dan....
Beste vorm van bootcamp die ik ooit zag, Zo leuk spelende mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:02 schreef snetje het volgende:
Maar het resulteerde uiteindelijk wel in dat wij van Sergio de bootcamper hebben kunnen genieten ..Met de kids alleen was hij buiten beeld gebleven...
Projectie much?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:01 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie gewoon doorsnuift daar. Hij loopt de godganse dag zijn neus op te halen. En dat is iets wat ik me kan herinneren van mijn eigen coke geschiedenis.
Ik heb er niet veel verstand van ...maar naar wat ik om mij heen opvang dan zou hij met het gesnotter wat hij heel de dag doet en zou dat door snuiven komen dan had zijn neus inmiddels al op de grond gelegen lijkt mij toch?..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:01 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie gewoon doorsnuift daar. Hij loopt de godganse dag zijn neus op te halen. En dat is iets wat ik me kan herinneren van mijn eigen coke geschiedenis.
Naast neus ophalen zitten ze ook constant aan hun neus te wrijven toch?...Zie ik Jessie niet doen...quote:
Ik snotter het hele jaar door, nog nooit in de buurt van coke geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van ...maar naar wat ik om mij heen opvang dan zou hij met het gesnotter wat hij heel de dag doet en zou dat door snuiven komen dan had zijn neus inmiddels al op de grond gelegen lijkt mij toch?..
Eigenlijk heeft hij de neus van zijn vader ..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snotter het hele jaar door, nog nooit in de buurt van coke geweest.
De moeder van Jessie zal dan ook wel aan de coke zijn, die haalde ook steeds haar neus op.
Dat hangt van de kwaliteit af. Ken gasten die al 40 jaar snuiven waar niks mee aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van ...maar naar wat ik om mij heen opvang dan zou hij met het gesnotter wat hij heel de dag doet en zou dat door snuiven komen dan had zijn neus inmiddels al op de grond gelegen lijkt mij toch?..
Het kwam van Mylene, het ging eerst over Lex die met iedereen goed ging en daarna over Jessie die ook met iedereen goed ging en toen zei ze dat Jessie buiten heel anders was, dat hij daar snuift.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel raar van Mylène om het te benoemen,ik heb het zelf niet gehoord en weet ook niet of het bij Jens wegkomt.Er zijn meerdere daar die een een soort van inside jokes maken over drugsgebruik.
Thanks.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam van Mylene, het ging eerst over Lex die met iedereen goed ging en daarna over Jessie die ook met iedereen goed ging en toen zei ze dat Jessie buiten heel anders was, dat hij daar snuift.
Misschien dat snet of mootie het nog exacter weten na te vertellen.
Alsof ze überhaupt weet hoe Jessie buiten is.![]()
Dit was geen inside joke...dit was puur op commando Maikel sturen ...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel raar van Mylène om het te benoemen,ik heb het zelf niet gehoord en weet ook niet of het bij Jens wegkomt.Er zijn meerdere daar die een een soort van inside jokes maken over drugsgebruik.
Ik ga niet googlen ..ik ga niet googlen...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt nu aan het C17H21NO4 infuus.
Dat is O2.quote:
Dat slaapt ook zo lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel gemixt zijn met GHB.quote:
Voor het roesje.quote:
Gewoon de omgevinglucht, evt bevochtigd, onder hogere druk het masker ingeblazen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb het even uitgetikt. vanaf de SL tot het moment van uitspreken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam van Mylene, het ging eerst over Lex die met iedereen goed ging en daarna over Jessie die ook met iedereen goed ging en toen zei ze dat Jessie buiten heel anders was, dat hij daar snuift.
Misschien dat snet of mootie het nog exacter weten na te vertellen.
Alsof ze überhaupt weet hoe Jessie buiten is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het even uitgetikt. vanaf de SL tot het moment van uitspreken.Wat een rare uitspraak van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor het uittikken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja waar ze dat vandaan haalt zou ik ook echt niet wetenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak van haar.
[..]
ik heb het even uitgetikt. vanaf de SL tot het moment van uitspreken.Bedankt voor je gedane moeite!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik heb het even uitgetikt. vanaf de SL tot het moment van uitspreken.Euh ..je hebt sinds kort een nieuwe hobby...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Die hele hut is raar sinds Jens er ligt ...het zou mij niets verbazen dat Maikel het zogenaamd speelt naar huis te willen...alles in de klemtoon van Jens nuquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja waar ze dat vandaan haalt zou ik ook echt niet weten
Je hebt er wel talent voorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
haha graag gedaan, maar hier ga ik dus geen gewoonte van maken![]()
![]()
Notaris Schakel.quote:
Tegen welke deur ben jij aangelopen?..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:41 schreef Paco55 het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om afcheid te nemen van de dag en avondploeg. Het is nu aan de nacht en ochtendploeg om deze ruimte te vullen met jullie commentaar op wat er geschied in het beloofde land. Dag en avondploeg welterusten en een fijne wacht voor de nacht en ochtendploeg. Tot morgen.
Tot morgen Paco!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:41 schreef Paco55 het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om afcheid te nemen van de dag en avondploeg. Het is nu aan de nacht en ochtendploeg om deze ruimte te vullen met jullie commentaar op wat er geschied in het beloofde land. Dag en avondploeg welterusten en een fijne wacht voor de nacht en ochtendploeg. Tot morgen.
Jij ook weltrusten Snetje!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Tegen welke deur ben jij aangelopen?..
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 01:41 schreef Paco55 het volgende:
En dan over 1.5 uur nog zo'n trog, die gozer vreet wat af!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 05:17 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A3aan is nu aan het trainen voor de marathon van NewYorkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:37 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
lijkt wel of in inhoud van de trog, al een keer eerder gegeten is
Van te voren neemt hij de tour de france ook nog even meequote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
A3aan is nu aan het trainen voor de marathon van NewYork
Meneer heeft genoeg leuke uitjes buiten de poort gehad,tijd voor een enkele reis naar huis.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van te voren neemt hij de tour de france ook nog even mee
Vind ik ook, weg met die drammer!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Meneer heeft genoeg leuke uitjes buiten de poort gehad,tijd voor een enkele reis naar huis.
[..]
ik heb het even uitgetikt. vanaf de SL tot het moment van uitspreken.ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd al vermoed, vandaar dat eeuwige gesnotter van hem de hele boel kapot gesnoven misschien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hij kan beter tour de poort nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van te voren neemt hij de tour de france ook nog even mee
Nog 3 maandjes geloof ik en dan is hij weg zegt hij.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Amersfoort, da's niet zo ver van Laren
Indd Snetje en ook al voor waarheid aangenomen bah bahquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Naast neus ophalen zitten ze ook constant aan hun neus te wrijven toch?...Zie ik Jessie niet doen...
Maar goed ..dankzij lieve Mylene is er weer een akelige roddel naar buiten gegooid en ik betwijfel het zelfs of het wel van haar afkomt of dat het haar weer door Jens in is gefluisterd...
Ze had net weer wat punten bij gescoord... weg
ZInkend schip lijkt het inderdaad opquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
Vind die hele zure zooi maar niets, rare verhaallijnen.
De Cos lijkt soms een medische rubriek.
Gerrit heeft het altijd gedaan, halve zool Jens wordt op handen gedragen hier, ik zie het unieke niet, die gozer is net zo gestoord als de rest!
En voor de rest is het een sport programma geworden, en nu nog een voetbalveld met aan de leiding Jessie van Geel, maakt allemaal niks meer uit als het marktaandeel van de reclame maar goed is.
Het beloofde land![]()
![]()
![]()
Zinkens schip zullen ze bedoelen
Lekkend schip is het in ieder geval alquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZInkend schip lijkt het inderdaad op
Het is begonnen toen de boot binnen kwam
Tijd om de poort weer uit te varen met Jessie er inbye bye
Ja, ik zag het gisteren, jammer dat het is niet gaan lekken toen hij er in lagquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lekkend schip is het in ieder geval al
Zit ook vol verbazing weer te lezenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:18 schreef danaqui het volgende:
Gadverdamme wat een walgelijk teringzooitje hier met sommige Users om een roddel voor waarheid aan te nemen en die roddel zo verder maar voor waarheid door te plempen, blegh echt hoor![]()
![]()
Ja zelfs een vuilnis zak met een strikje zal hem goed staanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:37 schreef lonneberga het volgende:
Wat een schattig bloesje heeft Jesse aan,die man kan ook alles hebben.
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelfs een vuilnis zak met een strikje zal hem goed staan![]()
Morguh Lonne
was het niet Lex die had bepaald dat er niet meer gegeten mocht worden bij de computer ?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het gisteren, jammer dat het is niet gaan lekken toen hij er in lag![]()
Adje en Lex achter d epc. Adje was een voedings schema aan het maken
En Lex ramt zo hard op dat toetsenbord
[ afbeelding ]
O echt, heb ik niet mee gekregen maar zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:40 schreef Verida het volgende:
[..]
was het niet Lex die had bepaald dat er niet meer gegeten mocht worden bij de computer ?
Stel je niet aan dat is het lot als je meedoet aan dit soort programma's, zelf is hij overigens ook achterbaks en smerig bezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:18 schreef danaqui het volgende:
Gadverdamme wat een walgelijk teringzooitje hier met sommige Users om een roddel voor waarheid aan te nemen en die roddel zo verder maar voor waarheid door te plempen, blegh echt hoor![]()
![]()
Klopt ze hing zelfs een briefje op,en "dreigde" met billenkoek.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik niet mee gekregen maar zou maar zo kunnen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Klopt ze hing zelfs een briefje op,en "dreigde" met billenkoek.
Strikje dan wel heel strak aantrekkenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelfs een vuilnis zak met een strikje zal hem goed staan![]()
Morguh Lonne
ze heeft teveel streams gekeken en weet precies wat er speelt,net als alle nieuwe die binnen komen en doen alsof ze er al maanden zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Moppert over het aanrecht? , maar vind het nog wel meevallen.
[ afbeelding ]
Morguh Krabjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:01 schreef krabje het volgende:
[..]
ze heeft teveel streams gekeken en weet precies wat er speelt,net als alle nieuwe die binnen komen en doen alsof ze er al maanden zitten.
Goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |