Jahh, in code net als 40-45quote:Op maandag 10 juni 2019 21:01 schreef IkFok het volgende:
[..]
Mylene zit achter de computer dus zal wel bericht van chter doorkomen
Het is bijna einde oefening wat een saaiheid daarquote:
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 tonquote:Op maandag 10 juni 2019 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna einde oefening wat een saaiheid daar
Ja de bodem is in zicht ze hebben alles al gehad.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 ton
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik verdenk Jessie er van om zijn bed bewust nat te maken voor de helft om Merel weg te houden
Lopen genoeg rare vogels daarquote:Op maandag 10 juni 2019 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn hele rare eieren gevonden, echt heeele rare.... SL
Nog over van pasen?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn hele rare eieren gevonden, echt heeele rare.... SL
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locksquote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Gimmick motor van Achter is volledig vastgelopen, het interesseert hun daar ook geen zak meer wat die 15 rondklooien, zolang de cijfers maar in de buurt blijven van de 3 ton
Eieren met pootjesquote:
Jammer dat dat niet te zien is eigenlijk.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locks
Wat je weet is in ieder geval dat er 14 dagen tussen elk showtje geen zak te doen is op de streams, de wanhoop die ze zelf daar ten toon spreiden en uit nood elkaar uitzuigen is aandoenlijk maar vervelend fakequote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ben wel benieuwt wat de kijkcijfers van de streams zijn. Die moeten ook aardig terug gelopen zijn met al die SL. Kijk zelf in ieder geval al veel minder door als die locks
Dat gaat wel meevallen, ze is van vlees en eiwitten af en dat is voor vrouwen net zo erg als voor mannen, alles zakt inquote:
En drukte in de keuken.quote:
Ja ik zag het. Heb alleen geluid uitquote:
Zo te zien welquote:
dingetje, joh, dan weet je het wel weerquote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kan geen lijst met muziek maken want hij moet eerst weten hoeveel mensen er komen?
Is toch logischquote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Kan geen lijst met muziek maken want hij moet eerst weten hoeveel mensen er komen?
En nog iemand van UTO 1,Madillia.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Billy bij de reality sterren bij Ali op SBS6.
Oh gut, ze hebben de halve stal leeggetrokken.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nog iemand van UTO 1,Madillia.
Welk programma, Ali?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Billy bij de reality sterren bij Ali op SBS6.
Ik zag een foto op FB.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut, ze hebben de halve stal leeggetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |