ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Krabje
Ben benieuwd hoelang ze dit volhoudt.
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan zakt niet genoeg door zijn knieën, vandaar die spillepoten.
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:05 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.
Nou, die moet volgens mijn dan afgekeurd wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Die Leks komt voor een algehele APK keuring, die ze op kosten van Uto laat doen
Niks over knietjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,quote:
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.
Het ziet er naar uit dat ze pakt wat ze pakken kan als ze een slokje te veel op heeft.
Zit er bij hem daar wel vlees dan?quote:
Dat was ook een raar mens, maar dat licht op die knietjes was wat speciaals.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:25 schreef krabje het volgende:
[..]
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.
Mjah, daar is Brandon zelf ook toch bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.
Vind het ook niet netjes dat ze zonder overleg met Brandon die gym zooi van de begint
Brandon deed dat altijd en zij komt binnen en walst er zo overheen.
Die gaat stuk dan,meneer waant zichzelf onaantastbaar,ik zeg doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Ik wil Lex, Jes of His wel eens zien als die en PS krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |