ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Krabje
Ben benieuwd hoelang ze dit volhoudt.
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan zakt niet genoeg door zijn knieën, vandaar die spillepoten.
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:05 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoop niet lang,vind dat mens echt niks aan en vreselijk aso.
Nou, die moet volgens mijn dan afgekeurd wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Die Leks komt voor een algehele APK keuring, die ze op kosten van Uto laat doen
Niks over knietjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou iets over vet en vlees zeggen.
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,quote:
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zag net het filmpje dat ze dronken was, zo he, wat een mens is het dan.
Het ziet er naar uit dat ze pakt wat ze pakken kan als ze een slokje te veel op heeft.
Zit er bij hem daar wel vlees dan?quote:
Dat was ook een raar mens, maar dat licht op die knietjes was wat speciaals.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de knietjes van Gaby niet he,
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:25 schreef krabje het volgende:
[..]
ja die pakt alles ook als ze niet dronken is en dan bedoel ik alles wat ze wilT.
Mjah, daar is Brandon zelf ook toch bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.
Vind het ook niet netjes dat ze zonder overleg met Brandon die gym zooi van de begint
Brandon deed dat altijd en zij komt binnen en walst er zo overheen.
Die gaat stuk dan,meneer waant zichzelf onaantastbaar,ik zeg doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Ik wil Lex, Jes of His wel eens zien als die en PS krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Wordt tijd dat er verandering in komt dat A3 nooit stemmen krijgt, publieksstem zou leuk zijn, alleen al voor de reactie!![]()
![]()
Leuke gifje Cobain,quote:
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die gaat stuk dan,meneer waant zichzelf onaantastbaar,ik zeg doen.
Alleen door hem heb ik al een aversie tegen alles wat vegan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.
Omdat die Vegan is?
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom die de dans ontsprongen is is voor mij nog steeds een raadsel.
Omdat die Vegan is?
is ook niet netjes,maar het lijkt wel een soort van graaicultuur te worden,is niks anders als in de buitenwereld.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die heeft heel wat dingen die ze wil en in een rap tempo krijgt ze het nog voor elkaar ook.
Vind het ook niet netjes dat ze zonder overleg met Brandon die gym zooi van de begint
Brandon deed dat altijd en zij komt binnen en walst er zo overheen.
Ja , ik ook,en die verzonnen verhalen er om heen, zelf verzonnen medische kennis.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Alleen door hem heb ik al een aversie tegen alles wat vegan is.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja echt jammer, ze hadden samen zo iets moois neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:44 schreef krabje het volgende:
[..]
is ook niet netjes,maar het lijkt wel een soort van graaicultuur te worden,is niks anders als in de buitenwereld.
Maar dat is toch een deel van zijn karakter. Hij wilde iets opbouwen maar wel op zijn manier.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,
Maar hij is altijd wel een van de weinige geweest die echt iets wilde gaan opbouwen in Utopia zonder alle luxe. Er kwamen alleen niet de juiste mensen bij.
Hier nog een, was gisteren bij AH hadden ze vegan vleeswaren liggen, man o man wat zitten daar dan weer veel suikers in vergeleken met gewone vleeswarenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja heel jammer,je merkt het ook,mensen haken af(wat ik me kan voorstellen),zal mij benieuwen hoe lang het nog doorgaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, ze hadden samen zo iets moois neer kunnen zetten.
Ik bedoel karakter in de zin van alles doordrijven en de errors dat moet ik ook niet van hem, maar de mentaliteit om er iets van te maken was er wel bij hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is toch een deel van zijn karakter. Hij wilde iets opbouwen maar wel op zijn manier.
Ja, er zijn er ook heel veel afgehaakt na de komst van Lexquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef krabje het volgende:
[..]
ja heel jammer,je merkt het ook,mensen haken af(wat ik me kan voorstellen),zal mij benieuwen hoe lang het nog doorgaat.
kan zomaar,ook ik heb zoiets als zij erop is dan zap ik snel weg,vind het een vreselijke vrouw.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zijn er ook heel veel afgehaakt na de komst van Lex
Dat was volgens mij de genade slag
luxe ! Dure fietsen met spullen daarbij, duur eten enzquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ff niet naar zijn karakter he,
Maar hij is altijd wel een van de weinige geweest die echt iets wilde gaan opbouwen in Utopia zonder alle luxe. Er kwamen alleen niet de juiste mensen bij.
Heeft niks gedaan voor Utopia zelf uiteindelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel karakter in de zin van alles doordrijven en de errors dat moet ik ook niet van hem, maar de mentaliteit om er iets van te maken was er wel bij hem.
Echt niet, heb er nog niets over gelezen dat ze haar niet mogen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Merel mogen Lexc niet. Dit is hun manier om haar te dissen. En meelopertjes Gerrit en Franny doen wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |