Ja dit heeft niks met het management van een club te maken. En waarschijnlijk vind veel mensen dit weer geweldig. Kemba er nog bij.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...
Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Dat kan ook nog leuk worden trouwens, want als ik het goed begrijp heeft Zion helemaal geen trek in NO en gaat hij nog liever een jaar terug naar Duke.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Sasman het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat geven voor de Lakers en hoe ze gaan samenspelen. Automatisme aankweken gaat belangrijk worden en ik daarbij denk ik dan ook dat het Westen volgend jaar helemaal open gaat liggen. Gaat interessant worden.
Pelicans hebben opzich wel een frisse nieuwe start met picks 1 & 4 dit jaar en een relatief jong team.
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nounou superteam superteam.. tot nu toe is het James met AD en brandhout buiten Kuzma.
Die gaan met deze selectie absoluut geen titel winnen. Als er nu weer allerlei veteranen voor een habbekrats daar gaan tekenen is het net zo triest als de afgelopen 3 jaar met GSW.
Jeanie Buss en Linda Rambis, Gm die geen moeite heeft met schofterig gedrag en dan heb je nog LeBron met Rich Paul. Is heel stabiel hoor als het minder gaat.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan haat iedereen op GS, dit is nog triester om wederom zo'n stacked team te bouwen voor LeBrick (@:PowerLoungen)...
Al geven ze wel heel veel weg zo, vooral zonder draft picks best lastig om een volledig team te krijgen of wat diepte buiten je starters...
Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Betere market , schijnt heimwee te hebben naar huis (LA) . Gaat volgens de geruchten wel verlengen bij de Raptors maar geen 5 of 4 jaar maar 1 of 2 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Kawhi weg zou willen?
Betere market? Max contract? Volgens mij is hij wel een type speler die ergens blijft als alles lekker loopt.
Omdat dit de Lakers betreft😉quote:Op zondag 16 juni 2019 14:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hoe is dit triester dan GS? Lakers hebben de playoffs niet eens gehaald. GS was een 73-9 kampioensteam toen Durant kwam.
Irving wou geen 2de viool spelen voor LeBron in Cleveland, maar zou het wel prima vinden om 3de viool te zijn in LA?quote:Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Ik ben benieuwd welke 'ster' naar dit team gaat. Butler zal wel in Philly blijven, Leonard in Toronto, Durant en Klay zijn geblesseerd, Irving zie ik dus niet naar LA gaan, blijft Kemba over. Of die je nou over de drempel heen helpt.. Leuke speler hoor, maar een team met Kemba/LeBron/AD en brandhout voor een titel? Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze hebben capspace om nog een ster toe te voegen. Iemand uit het rijtje Kemba/Butler/Kyrie. Of ze gebruiken die cap space voor twee goede rollplayers zoals Ross, Reddick. Mag ook.
Daarnaast weet je dat ze verder kunnen aanvullen met veteranplayers die gaan ring chasen én de spelers die in februari worden gewaived. Vooral dat laatste is te lelijk voor woorden in de NBA. Oh shit, we wille tanken, snel onze fatsoenlijke spelers dumpen die vervolgens bij een ander team voor het minimum mogen spelen, zelfs als men boven de cap zit. (terwijl de overige 10 miljoen nog door het oude team wordt betaald)..
Deze winter waren dat spelers als Kanter, Stauskas, Gortat, Monroe, Matthews, Ellington.
Zoals de situatie er nu voor staat wordt dit het meest makkelijke kampioenschap ooit. Ik zie eigenlijk alleen Philly met een goed team (er van uit gaande dat Kawhi weg gaat). Maar dit is de NBA en overmorgen kan de wereld er weer compleet anders voorstaan. Maar een team met drie van zulke supersterren valt nauwelijks te evenaren. Zet alleen mijn kanttekeningen bij de fysieke gesteldheid van AD. Die sukkelt in een seizoen toch wel vaak met blessuretjes.
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:12 schreef danusz1986 het volgende:
En Irving gaat waarschijnlijk ook nog komen. Irving, Davis en Lebron. Als dat geen superteam is.
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Irving schijnt al vrij dicht bij een overeenkomst met de Nets te zijn, die gaat echt niet nog een keer naar Lebron. Grote kans dat het Walker gaat worden.
En vooral met Davis.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:
[..]
Kyrie heeft al meerdere keren aangegeven nog wel een keer met LeBron te willen spelen. Dat is dit de kans. Over 2/3 jaar ben je te laat.
Lees nu dat ie z'n signing bonus niet wilt opgeven. Je mag in de NBA zeker niet zeggen van als je die bonus nu even laat geven we je die als oprotpremie?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
En vooral met Davis.
https://www.google.com/am(...)letic-report-celtics
twitter:wojespn twitterde op zondag 16-06-2019 om 18:31:58For now, expectation is Anthony Davis trade will be completed on July 6, league sources tell @BobbyMarks42 and me. Assuming Davis declines to void $4M trade bonus, this leaves Lakers with $23.7M in space. There is chance that could be amended to July 30, but it’s still 6th now. reageer retweet
Gewoon bijhouden op nba.com, wordt regelmatig geupdate zodra er wat te melden valt.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:41 schreef Llotyhy het volgende:
Enig idee hoe je in Nederland de draft zou kunnen zien?
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand dat contract wil hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:26 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd wie er wilt traden voor CP3 met dat verschrikkelijke contract...
Dat schijnt het grote struikelblok te zijn, wie is er in hemelsnaam bereid zoveel op tafel te leggen voor een zeer blessuregevoelige 34 jarige guard? Maar er schijnt weinig andere keus te zijn, hij schijnt flink overhoop te liggen met Harden, en ze schijnen niet meer te communiceren. Harden schijnt zelfs gezegd te hebben hij eruit of ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:26 schreef JayJay8 het volgende:
Ben benieuwd wie er wilt traden voor CP3 met dat verschrikkelijke contract...
Dat gaat Houston de toekomst kosten dan, gaan natuurlijk ongetwijfeld voor Harden, maar als je CP3 weg wil hebben gaat dat je 3 of 4 first rounds ofzo kosten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat schijnt het grote struikelblok te zijn, wie is er in hemelsnaam bereid zoveel op tafel te leggen voor een zeer blessuregevoelige 34 jarige guard? Maar er schijnt weinig andere keus te zijn, hij schijnt flink overhoop te liggen met Harden, en ze schijnen niet meer te communiceren. Harden schijnt zelfs gezegd te hebben hij eruit of ik.
Is een naar mannetje maar zeker wel 1 vd betere PG’s alltimequote:Op woensdag 19 juni 2019 15:45 schreef Dunckie het volgende:
Lekker ventje ook die CP. Ligt hij ook weleens niet met belangrijke teamgenoten overhoop? Nooit wat begrepen van al die mensen die in hem een van de grootste point guards aller tijden zien.
Dit is nieuw voor mij maar begrijp ik dit goed. Als een team hem wil hebben dan zijn ze verplicht hem over 2 jaar 44 miljoen te betalen? Wordt er dan geen nieuw contract gemaakt? Of gaat dat in NBA anders en neem je de contract van een team over?quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand dat contract wil hebben.
Hij is op dit moment nog te goed om echt mee te kunnen tanken dus de tankende teams vallen af, en geen enkele contender wil CP3 over 2 jaar 44 miljoen betalen op z'n 36/37ste..
Lijkt mij dat Houston hier aan vast zit?
Het zijn voorlopig alleen nog maar geruchten, maar wel afkomstig van mensen die dicht bij het team staan, dus als er shit gaande is tussen Harden en Paul zal er best een kern van waarheid inzitten, hoe hard het management van Houston het nu ook probeert te downplayen. De laatste maanden van het seizoen hebben ze geen woord met elkaar gewisseld, en zoiets merkt iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef Attitude het volgende:
Nu snap ik ook de vraag wie hem wil nemen...
Kost hoop geld, voor iemand van 34 die blessuregevoelig is. En nu weg bij Houston omdat ie daar niet kan opschieten met Harden. Het lijk mij aan de andere kant ook niet bijster slim van CP3 . het lijkt alsof hij zelf denkt dat hij nog jaren mee kan en dat iedereen hem wil maar dan is ie even zijn eigen contract vergeten
Haha wie dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk draften wij weer iemand die niet schijnt te kunnen schietenClassic.
Darius Bazley. Puur op de verhalen die ik lees (ken die hele jongen namelijk niet) weer een typische Presti pick. Erg atletisch, kan niet schieten, en past niet in de Russ/PG timeline.quote:
Lijkt mij niet, nu kan die ook bij Toronto een zwaar verbeterd contract tekenen. Meer monies voor Kawhi.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:05 schreef Hathor het volgende:
Kawhi declines player option and becomes UFA. Kun je hieruit concluderen dat ie volgend jaar bij de Lakers of Clippers zit?
Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, nu kan die ook bij Toronto een zwaar verbeterd contract tekenen. Meer monies voor Kawhi.
Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag wat voor hem zwaarder weegt, een max contract in een stad waar ie zich wellicht helemaal niet op zijn gemak voelt, of een ietsje minder contract in de stad waar ie zich helemaal thuis voelt, het blijft hoe dan ook een deal waar ie meer dan 100 miljoen mee binnen harkt in de komende 5 jaar, dan kijk je volgens mij niet op een paar knaken meer of minder.
Zou een enorme gok zijn, dan heb je CP3 en AD die allebei nooit eens een compleet seizoen spelen zonder de nodige blessures op te lopen, grote kans dat Lebron het dan alsnog in zijn eentje moet opknappen.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens andersquote:Op maandag 24 juni 2019 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij een free agent ging worden deze zomer stond wel vast. Hij kan nu de 5 jaar max krijgen waar hij ook maar heen wil, die zekerheid pak je natuurlijk altijd ipv je laatste contract jaar uitdoen, zeker met zijn blessure historie.
Als hij in Toronto blijft zal het wel geen 5 jaar worden maar 1+1 ofzo, zoals KD heeft gedaan. Naar LA zal het wel een 5 jaar worden, maar las vanmiddag dat het Toronto lijkt te worden.
Nee bedankt...quote:Op maandag 24 juni 2019 20:45 schreef Zwansen het volgende:
CP3 misschien naar de Lakers dan? Kan ie nog een ring proberen te winnen met zn vriend James. Of wil die knaap geen geld inleveren?
Eigenlijk allemaal wel logische awards, maar had toch liever George als DPOY gezien maar ach.quote:
Ah true, goed punt. Mijn fout.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:54 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
5 jaar max alleen in Toronto. 4 jaar max ergens anders
Net als Michael Porter Jr ... hebben beide een chronische aandoening. Schijnt ook een arrogant ventje te zijn omdat die de zoon is van.quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:09 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als die Bol Bol een beetje heel blijft, dan zou het best wel eens kunnen dat de Nuggets een absolute under the radar sensation in huis hebben gehaald.
Kawhi praat binnenkort met de Lakers, maar wil volgens zeggen alleen maar praten met Buss en Magic Johnson, en die laatste mag volgens NBA regels niet eens aan de onderhandelingstafel zitten als ik het goed begrijp, dus dat kan ik dan weer even niet volgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Lakers hebben ruimte gemaakt voor een 3de max. Ben benieuwd wie het gaat worden, hopelijk geen Kawhi.
Gaat wel een drama team worden buiten LeBron, AD en wie nummer 3 gaat worden, volgens mij hebben ze bijna niemand meer over na deze tradesMelo zal wel komen bijv.
Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:14 schreef Hathor het volgende:
KD praat de komende dagen met de Knicks, de Nets, de Clippers, en de Warriors, een van die 4 zal het worden dus. Als het puur om geld gaat, is de meest logische keus dat ie bij GSW tekent voor een 5 year max deal. Thompson krijgt ook een max deal, dus mocht KD terugkeren blijft er zo goed als niks over voor een redelijke bench, maar goed daar zijn we al een beetje aan gewend. En met KD en Thompson beide aan de kant voor zo goed als zeker een heel seizoen, ga je waarschijnlijk de playoffs niet eens halen.
Maar wat heeft zo'n ontmoeting dan voor zin als Magic niet eens meer de Lakers vertegenwoordigd? Hij hoeft hem echt niet te gaan vertellen wat voor een leuke stad LA is, hij is er tenslotte opgegroeid.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:07 schreef JayJay8 het volgende:
Magic mag best apart met Kahwi praten maar niet als onderdeel van een officiele Lakers afvaardiging.
Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet als het om puur geld of GSW het meeste te bieden heeft ( contract met Nike en New York als market )
Overigens gaan Curry en Bobbie naar KD toe om hem te overtuigen en gaat Thompson met hem facetimen lol . 3 keer raden wie niks onderneemt om hem te behouden ...
Traden die gek .
Oh ja zeer zeker, tegen Magic zeg je geen nee.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:42 schreef JayJay8 het volgende:
Als Kahwi graag met Magic wilt praten vraag je niet waarom maar doe je dat gewoon toch
Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.
Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.
Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .quote:Op zondag 30 juni 2019 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.
Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .
Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?
Overigens is die Green echt een debiel. KD huilend op bellen om alsjeblieft bij GSW te komen tekenen en je dan zo debiel gedragen tegen degene die je 2 titels heeft bezorgd..Dan moet je echt het IQ van een stoeptegel hebben. Zonder KD had GSW niet 2 titels gewonnen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaatquote:Op zondag 30 juni 2019 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .
Green is een beetje teveel gaan geloven in zichzelf . Is niet erg , komt die volgend seizoen wel achter .
Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaatVolgend jaar helemaal niets in San Francisco. Curry gaat ze ongetwijfeld genoeg wins bezorgen, maar door alle blessures zou het me verbazen wanneer ze de playoffs halen. Westen is bizar sterk, OKC zie ik ook niet zomaar de playoffs halen eerlijk gezegd.
Ben benieuwd wat ze met Green gaan doen, een trade zal er wel niet van komen, onder meer door alle blessures. Het is opzich Curry en Green met Iggy nuLaten lopen, of zou die voor minder willen tekenen? De max zal er niet inzitten bij GSW..
Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.quote:Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .
Green mag zichzelf gaan ophangen met techs en alle bricks van de wereld want ja sentiment he . Net als met Iggy die zo niet meer kan lopen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Myers achter het succes van GSW zit maar Jerry West en Schleck die nu bij de Hawks zit . Sinds die 2 weg zijn heeft Bobbie Damian Jones , Jordan Bell en nog wat troep gedraft . Ze kunnen niet mee op de vloer , maken nog steeds heel veel fouten en kunnen verder gewoon weinig . En dan wilt die er aan blijven vasthouden ook . En hij heeft ook spelers aangetrokken zoals Young , Casspi , McKinnie en Jerebko die na 1 jaar of halverwege werden weggedaan omdat ze ook niet op de vloer konden blijven zonder dat het schadelijk werd .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.
Maar de blessures zorgen er wel voor dat ze keuzes moeten maken, ik las dat Klay de max gaat krijgen, KD geef je altijd de max ondanks z'n blessures, maar zou zomaar weg kunnen gaan. Als hij weggaat ben je de lul met je Curry/Klay (incl blessure) en Green, maar als ze Green weg doen en Cousins kunnen behouden bijvoorbeeld zouden ze in 2021 zomaar weer mee kunnen doen.
Of het slim is weet ik niet, waarschijnlijk niet, maar zo'n Meyers wil volgens mij vooral de show stelen met 'kijk eens wat ik gedraft heb zonder top 3 picks'.
Edit: Ja, over OKC, ik snap echt niet dat ze Billy D aanhouden. Perfecte moment om afscheid te nemen, maar we geven hem doodleuk een verlenging..![]()
Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schietenquote:Op zondag 30 juni 2019 02:03 schreef Hathor het volgende:
Ook wel apart...Mirotic verlaat de NBA en gaat voor Barcelona spelen.
Kyrie naar de Nets schijnt al bijna beklonken te zijn.
D-Rose naar de Pistons lijkt het op.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schieten
Kemba naar de Celtics ook, daar snap ik ook weinig van. Boston gaat niet echt mee doen om de knikkers mijns inziens.
Onze avond of avond aldaar?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
Dan lees ik het morgen hier wel, bedankt alvast aan degene die het met ons deelt!quote:Op zondag 30 juni 2019 22:15 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Aldaar! Op instagram the boardroom.
Hij is voor zover ik weet alleen nog maar in NY geweest de laatste tijd, als ik dan de geruchtenstroom volg lijkt mij de meest logische conlusie dat hij naar de Nets gaat, die ook al bijna akkoord zijn met Kyrie en Deandre Jordan.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Op een tv show . Dan weet je het verder wel denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
Komende jaren dus ook geen titel voor Durant haha.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |