beter dan naar de kop van dat wijf iigqquote:
lolquote:Op maandag 10 juni 2019 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beter dan naar de kop van dat wijf iigq
Maar dit zijn NAZI zombies, net als in COD, killing floor en andere games die het zelfde al gedaan hebbenquote:
Alweer shotjes aant doen?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:43 schreef Jimbo het volgende:
Jezus nog een world excusive, ik ga dit niet tot het einde volhouden zo
Ja ik dacht, waarom niet. Toch niets op de planning vanavondquote:
ik ga dit wel spelenquote:
Net als mijn humor.quote:
en graag in mannengrotjes kijkenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Net als mijn humor.
Als mijn humor zou leven zou het katoen plukken
is mijn humor een priester dan?quote:
zou een goeie darksouleque shooter zo spelenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
“Like Bloodborne Dark Souls”, uhhhh boze fanboys in 3...2.....1.....
ik wou vooral mensen verdrinken, wegschieten en vast laten lopen enzo.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja was ook niet mijn ding, ben meer van het management en dat miste ik wel
ja baasquote:
Dan zou je het nog eens moeten spelen. Veel toegevoegd.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja was ook niet mijn ding, ben meer van het management en dat miste ik wel
gasssttttquote:Op maandag 10 juni 2019 19:58 schreef Jimbo het volgende:
is dit een remake van shemnue of iets? Game ziet er nou niet echt HD uit ofzo
Dacht ergens gelezen te hebben dat die om 9 keam, maar voorgaande jaren kwamen ze altijd om 10, vond het al zo raarquote:
9 uur is de pre showquote:Op maandag 10 juni 2019 19:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat die om 9 keam, maar voorgaande jaren kwamen ze altijd om 10, vond het al zo raar
komop man, wow van 15 jaar terug ziet er nog beter uitquote:
shenmue is een legende, niet hatenquote:Op maandag 10 juni 2019 20:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komop man, wow van 15 jaar terug ziet er nog beter uit
2300quote:
Dat iets een legende is wil niet gelijk zeggen dat het goed isquote:
jawel.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat iets een legende is wil niet gelijk zeggen dat het goed is
heb de dreamcast disk nog in het plastic zittenquote:
nee.quote:
Dat snap ik, als je het gaat spelen ziet het er niet uitquote:Op maandag 10 juni 2019 20:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb de dreamcast disk nog in het plastic zitten
Misschien moet je hem eens spelen om te zien hoe kut het isquote:Op maandag 10 juni 2019 20:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb de dreamcast disk nog in het plastic zitten
dat ding is nu 700 euro waard, die gaat nooit meer uit zijn velletjequote:Op maandag 10 juni 2019 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens spelen om te zien hoe kut het is
heb je het nu over je penis of ?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat ding is nu 700 euro waard, die gaat nooit meer uit zijn velletje
denk jij graag aan mijn penis?quote:
Mwah graag niet, maar wel regelmatig. Dan denk ik die Oscar, wat een lul.quote:
eentje van 190 cmquote:Op maandag 10 juni 2019 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah graag niet, maar wel regelmatig. Dan denk ik die Oscar, wat een lul.
lange lulquote:
23:00quote:Op maandag 10 juni 2019 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wanneer laten ze nou eens wat nieuws van BL3 zien :/
Gaat lastig worden, ubi heeft niets met bl3 te makenquote:
niemand nietquote:
Moet jij niet voor een indie website gaan werken ofzoquote:
We zijn een indie website, Danny is nog onafhankelijkquote:Op maandag 10 juni 2019 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet jij niet voor een indie website gaan werken ofzo
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn een indie website, Danny is nog onafhankelijk
quote:
zolang de game ze maar niet heeftquote:Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef Pheno het volgende:
Borderlands is wel vervloekt als het gaat om technische problemen... Ik herinner me de aankondiging nog
waar niemand naar keekquote:Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef Pheno het volgende:
Borderlands is wel vervloekt als het gaat om technische problemen... Ik herinner me de aankondiging nog
Ik welquote:
150K.quote:
meer dan de gemiddelde joeptoeperquote:
je ziet het ook gewoonquote:
ff wachten nog hé ouwe boefquote:
sjinese tekenfilm gamesquote:
ik kijk IGN, daar zie je niets van een preshowquote:Op maandag 10 juni 2019 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Acht minuten pre-show updates en met o.a. meer Assassin’s Creed Odyssey.
Kassandra GODIN
Die komt vanzelf wel weer langs.quote:
lil yaughty en t-painquote:
Van?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lil yaughty en t-pain
Tpain ken je wel barbaar
Oh, ooraids, vandaar.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:04 schreef Jimbo het volgende:
Shes got dem apple bottem jeans, boots with da fuurrrrrrr
da whole club is looking at herrr
En dan wonen ze in LA en krijgen ze een uitnodiging om er te zijn. Fijn hoor.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan wonen ze in LA en krijgen ze een uitnodiging om er te zijn. Fijn hoor.
Ze verdienen er lekker aan volgens mijquote:
#dunnemeisjesdingenquote:
die mogen wel stokzitten bij mijquote:
zou je liever een dun meisje neuken die er niets van bakt of een dikke die geweldig isquote:
Alleen als ik over de stoepen in amsterdam mag rijden doe ik deze halenquote:
Eerste, 100%.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je liever een dun meisje neuken die er niets van bakt of een dikke die geweldig is
Straks doet ie zijn pet af en dan is hij het gewoon.quote:
Of nog beter, voor de rest van je leven hele slechte sex met een lekker wijf, of voortaan geweldige mindblowing batsseks, maar met een ventquote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je liever een dun meisje neuken die er niets van bakt of een dikke die geweldig is
Als het vastgebonden ligt, maakt dat niets meer uitquote:Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je seksleven is?quote:
Gezien hij alleen mindblowing seks met gasten heeft... best goed denk ik zoquote:
Stiekem wisten we dit alquote:
Ook naar Keulen!quote:
dan heeft ze een druk sekslevenquote:
LEGO ookquote:
Ik heb een mobile game opgestart....quote:Op maandag 10 juni 2019 21:30 schreef DKUp het volgende:
Ik bijt maar in mijn hand voor dat ik een mes pak.
en danquote:Op maandag 10 juni 2019 21:30 schreef DKUp het volgende:
Ik bijt maar in mijn hand voor dat ik een mes pak.
Nein. Dan pak ik wel de Switchquote:
quote:
't filmpje van ubi livequote:
Esport-eventquote:
Gewoon op de pc maken, in een app flikkeren en gaanquote:Op maandag 10 juni 2019 21:52 schreef Pheno het volgende:
Fijn sleuren en pleuren en typen op je console
Mijn hp van de zaak gaat dat niet trekken manquote:Op maandag 10 juni 2019 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon op de pc maken, in een app flikkeren en gaan
Beetje webapp trekt ie wel, t is een programma geen game hequote:Op maandag 10 juni 2019 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hp van de zaak gaat dat niet trekken man
Er staat dat je AC moet hebben, ik vraag het me af. Die heb ik niet op pcquote:Op maandag 10 juni 2019 21:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beetje webapp trekt ie wel, t is een programma geen game he
liventie/login mag ik hopenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat dat je AC moet hebben, ik vraag het me af. Die heb ik niet op pc
Natuurlijk ook kijken wat de fans leuke missies en wat niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:55 schreef Friday12 het volgende:
Klink zo als van.. wij hebben geen zin om shit te maken.. hier doe het voor ons
Log je in, : niets te vindenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liventie/login mag ik hopen
t zag er erg drag/drop uit en pc achtig
quote:
Behalve een folder met pr0nquote:
Zitten we echt op een nieuwe rayman te wachten?quote:
Juuuuuuust daaancequote:
mehquote:Op maandag 10 juni 2019 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah dit soort shit is altijd wel vet gedaan
dit is iets wat mijn oma mooi vindtquote:Op maandag 10 juni 2019 22:01 schreef Jimbo het volgende:
Ohnee das die live muziek van ACDit hoef ik echt niet live te zien
Dat was tofquote:Op maandag 10 juni 2019 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh
je had ook VideoGames in concert, ook van die game muziek maar dan live gespeeld.
Vind het flink meh
Ik was daarbij, ook Zelda, allebei waren tofquote:Op maandag 10 juni 2019 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh
je had ook VideoGames in concert, ook van die game muziek maar dan live gespeeld.
Vind het flink meh
hebben wij de zelfde oma ? Ik hoop het nietquote:
quote:
nerdsquote:Op maandag 10 juni 2019 22:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik was daarbij, ook Zelda, allebei waren tof
want? kunnen wij samen kinderen krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2019 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hebben wij de zelfde oma ? Ik hoop het niet
Alleen als je mongooltjes wilquote:Op maandag 10 juni 2019 22:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
want? kunnen wij samen kinderen krijgen?
Ik heb geen oma, dus ik moet welquote:
Gewoon naar het bejaardentehuis gaan en je rapport inleveren, dan heb je opeens 100 oma's en opa'squote:
ok baasquote:
Slechte PA dus, verbaast nietsquote:Op maandag 10 juni 2019 22:06 schreef Qunix het volgende:
Er zit een hoop echo po de audio. Als dat minder is dan klinkt het vast iets mooier.
instabuy, zag net 1 en 2 ook staan hier in de kastquote:
jij mag ze barenquote:
Fuck de Burger King, daar zit een fucking Pizza Hutquote:Op maandag 10 juni 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
wait is dat picadilly??? Dan zit er een burgerking op de hoek daar!
komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 10 juni 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
wait is dat picadilly??? Dan zit er een burgerking op de hoek daar!
SJW moet weer leuk wordenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk gameplay. Maar de graphics zijn straks 3.6x minder.
@:powerloungen
Een dood persoonquote:
Saints Watch Dogsquote:Op maandag 10 juni 2019 22:15 schreef Friday12 het volgende:
Het heeft niet echt het gevoel van watch dogs.. Op zich ziet het er wel vet uit
Op de nieuwe X-Box 2020 is hij WORLD PREMIER DARK.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het mag allemaal wel een standje donkerder wat mij betreft. London is nog nooit zo kleurrijk geweest.
nomnomnomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |