beter dan naar de kop van dat wijf iigqquote:
lolquote:Op maandag 10 juni 2019 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beter dan naar de kop van dat wijf iigq
Maar dit zijn NAZI zombies, net als in COD, killing floor en andere games die het zelfde al gedaan hebbenquote:
Alweer shotjes aant doen?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:43 schreef Jimbo het volgende:
Jezus nog een world excusive, ik ga dit niet tot het einde volhouden zo
Ja ik dacht, waarom niet. Toch niets op de planning vanavondquote:
ik ga dit wel spelenquote:
Net als mijn humor.quote:
en graag in mannengrotjes kijkenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Net als mijn humor.
Als mijn humor zou leven zou het katoen plukken
is mijn humor een priester dan?quote:
zou een goeie darksouleque shooter zo spelenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
“Like Bloodborne Dark Souls”, uhhhh boze fanboys in 3...2.....1.....
ik wou vooral mensen verdrinken, wegschieten en vast laten lopen enzo.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja was ook niet mijn ding, ben meer van het management en dat miste ik wel
ja baasquote:
Dan zou je het nog eens moeten spelen. Veel toegevoegd.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja was ook niet mijn ding, ben meer van het management en dat miste ik wel
gasssttttquote:Op maandag 10 juni 2019 19:58 schreef Jimbo het volgende:
is dit een remake van shemnue of iets? Game ziet er nou niet echt HD uit ofzo
Dacht ergens gelezen te hebben dat die om 9 keam, maar voorgaande jaren kwamen ze altijd om 10, vond het al zo raarquote:
9 uur is de pre showquote:Op maandag 10 juni 2019 19:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat die om 9 keam, maar voorgaande jaren kwamen ze altijd om 10, vond het al zo raar
komop man, wow van 15 jaar terug ziet er nog beter uitquote:
shenmue is een legende, niet hatenquote:Op maandag 10 juni 2019 20:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komop man, wow van 15 jaar terug ziet er nog beter uit
2300quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |