abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2019 @ 17:07:03 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 10 juni 2019 @ 17:07:36 #2
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187355297
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:10 schreef Gruj0 het volgende:
Het zou Lewis hebben gesierd als hij via de boardradio had laten weten dat hij P1 niet wilde accepteren en daarom 5s langzamer zou rijden. Dat zou een goede actie zijn geweest imo, zeker omdat hij de gehele race niet domineerde. Had hem zoveel meer faam opgeleverd bij iedereen.

Vind het ergens knullig dat hij dit soort overwinningen blijft nemen. Rusland 2018, Bahrein 2019, nu weer Canada 2019. Goed Bahrein was niet anders, gewoon een strijd en een overwinning, maar geen verdiende overwinning.
Jij denkt dat Ham dit in zijn auto mag beslissen

Als hij dat gedaan had hij flink op zijn flikker gekregen van de bazen van Mercedes.

Hij is daar helemaal niet toe bevoegd in zijn auto.een dergelijk actie mag hij alleen in overleg met zijn bazen doen...

Mensen die denken dat coureurs in F! wagens nog wat te vertellen hebben anno 2019 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 10 juni 2019 @ 17:14:12 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355368
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij denkt dat Ham dit in zijn auto mag beslissen

Als hij dat gedaan had hij flink op zijn flikker gekregen van de bazen van Mercedes.

Hij is daar helemaal niet toe bevoegd in zijn auto.een dergelijk actie mag hij alleen in overleg met zijn bazen doen...

Mensen die denken dat coureurs in F! wagens nog wat te vertellen hebben anno 2019 :)
zo'n iemand als hij kan er wel schijt aan hebben hoor maar zelfs de grote Schumacher nam het teamorder cadeautje van Barrichello in ontvangst, dat vond ik pas echt schrijnend
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 juni 2019 @ 17:16:34 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_187355424
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo'n iemand als hij kan er wel schijt aan hebben hoor maar zelfs de grote Schumacher nam het teamorder cadeautje van Barrichello in ontvangst, dat vond ik pas echt schrijnend
Oostenrijk 2002. Die podiumceremonie was nog erger dan die van gisteren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_187355496
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat terijde

Ik denk dat HAM ook helemaal niet kon beoordelen of het nou terecht of niet terecht was die actie van Vettel, daarvoor ging het veel te snel en hij kan ook geen herhaling zien die miljoenen anderen wel zien

Dus hij rijdt gewoon de race uit en volgt gewoon de instructies van Mercedes bazen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 10 juni 2019 @ 17:21:45 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355515
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat terijde

Ik denk dat HAM ook helemaal niet kon beoordelen of het nou terecht of niet terecht was die actie van Vettel, daarvoor ging het veel te snel en hij kan ook geen herhaling zien die miljoenen anderen wel zien

Dus hij rijdt gewoon de race uit en volgt gewoon de instructies van Mercedes bazen.
hij klaagde er wel meteen over op de boordradio
pi_187355558
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij klaagde er wel meteen over op de boordradio
dat doen ze allemaal

dat is gewoon standaard als zoiets gebeurd

Maar hij hoeft geen analyse te maken tijdens de wedstrijd of het wel niet terecht is

Misschien als hij na de wedstrijd de beelden bekijkt denk hij misschien wel dat Vettel gelijk heeft dat het een onterechte straf is voor vettel
pi_187355601
Ik denk dat zo inmiddels alles wel gezegd is en we kunnen afronden met de conclusie dat het Grosjean zijn schuld was :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:30:01 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355644
quote:
6s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:27 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo inmiddels alles wel gezegd is en we kunnen afronden met de conclusie dat het Grosjean zijn schuld was :7
Nu Ericsson er niet meer is de enige juiste conclusie
  maandag 10 juni 2019 @ 18:21:59 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187356448
Maar eh, die Gasly hey, wat een aanfluiting. Starten op P5 en eindigen op P8, achter de beide Renaults. Gaat-ie het einde van het seizoen halen bij RBR?
  maandag 10 juni 2019 @ 18:23:33 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_187356478
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:21 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, die Gasly hey, wat een aanfluiting. Starten op P5 en eindigen op P8, achter de beide Renaults. Gaat-ie het einde van het seizoen halen bij RBR?
Zou het aan GAS liggen? Of is de RBR gewoon niet veel beter dan de Renault en verbloemt Verstappen veel?
  maandag 10 juni 2019 @ 18:28:14 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187356572
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zou het aan GAS liggen? Of is de RBR gewoon niet veel beter dan de Renault en verbloemt Verstappen veel?
Op dit circuit zat Renault er veel dichter bij dan op de meeste andere, maar ik vind dat Gasly er wel voor had moeten eindigen. Probleem voor hem is dat hij vast kwam te zitten achter een FI en daar door het gebrek aan vermogen op het rechte stuk er simpelweg niet voorbij kwam. Verstappen maakt gewoon meer het verschil in het middenveld waardoor hij uiteindelijk zo dicht er op zit dat een inhaalactie onvermijdelijk is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187356575
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij stuurt twee keer naar rechts. Daardoor hebben de stewards besloten dat hij met opzet het gat dichtgooide. En daarmee creeerde hij een onveilige situatie. Dus terecht straf.
Stuurde wel bijzonder hevig naar rechts hé, alsof hij terug de baan op wilde om tegen het verkeer in de wedstrijd te vervolgen.
Als jij jouw auto naar buiten wil laten weglopen, stel op een in- uitvoegstrook snelweg, draai jij dan je stuur ook 180 graden zoals Vettel?.

Of de auto had geen grip en daardoor sloeg het stuur alle kanten uit.

Me dunkt dat laatste.
pi_187356678
pi_187356703
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:21 schreef Tijn het volgende:
Ik denk denk dat het voor iedereen beter is dat Kvyat een tweede kans krijgt bij Red Bull.
Kvyat heeft inmiddels ook 80 races achter zn naam (waarvan meer dan een seizoen bij RB), iit Gasly met 30. Dan kan Gasly nog rustig ervaring op doen bij TR zonder de druk die hij nu wel zou moeten voelen. Kvyat rijdt momenteel ook gewoon beter dan Gasly.
Zoals Gasly nu rijdt zal niemand hem willen oppikken zoals ze dat wel bij Sainz deden.
pi_187356902
Een driver swap haalt toch niks uit? Beide coureurs komen in een totaal andere auto te zitten, andere collega's, andere karakteristieken. Alles nieuw en anders.

En alleen als reden dat men twijfelt of Gasly voldoende is terwijl RBR allang heeft laten zien dat de andere coureur, Kvyat, niet in hun eerste plannen past.

Waarom dan nu ook Gasly opofferen en weggooien? Want die komt natuurlijk niet een jaar later terug naar RBR. Wat is het doel?

Elke coureur heeft tijd nodig om aan de auto te wennen. Dat kan prima tien grandprixs duren. Dan is van coureur wisselen al helemaal dom
pi_187356909
quote:
Ik vind Rosberg totaal niet interessant eigenlijk. Volgens mij is hij bang om vergeten te worden ofzo. Als je het vergelijkt met andere coureurs is dit toch wel behoorlijk matig niveau. Palmer was een veel mindere racer maar heeft er wel meer kijk op.
pi_187356960
quote:
En Hill, Webber, Andretti, Würz en vele anderen vinden van niet.

De enige oud F1 coureur die de straf terecht vindt is voor zover ik vlug kon zien Rosberg. En laat Nico nou in hetzelfde team gereden hebben als diegene die voordeel had van de straf voor Vettel.

Nico zijn mening is op voorhand al gekleurd.
vosss is de naam,
pi_187357007
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vind Rosberg totaal niet interessant eigenlijk. Volgens mij is hij bang om vergeten te worden ofzo.
Denk ik niet. Hij vlogt veel over snelle wagens en motoren enzo en meestal is na een GP zijn duitse terugblik ook prima te kijken. Volgens mij heeft ie volgers zat en vermaakt ie zich kostelijk in het leven als niet F1 coureur.

Er is gewoon een "controverse" om het zo maar even te noemen en dan doet iedereen die in dat wereldje zit of er zijdelings mee te maken heeft gewoon even zijn plasje over. Zo ook Rosberg.
vosss is de naam,
pi_187357167
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Een driver swap haalt toch niks uit? Beide coureurs komen in een totaal andere auto te zitten, andere collega's, andere karakteristieken. Alles nieuw en anders.

En alleen als reden dat men twijfelt of Gasly voldoende is terwijl RBR allang heeft laten zien dat de andere coureur, Kvyat, niet in hun eerste plannen past.

Waarom dan nu ook Gasly opofferen en weggooien? Want die komt natuurlijk niet een jaar later terug naar RBR. Wat is het doel?

Elke coureur heeft tijd nodig om aan de auto te wennen. Dat kan prima tien grandprixs duren. Dan is van coureur wisselen al helemaal dom
Voor Max pakte de swap wel goed uit.
Blijkbaar paste Kvyat toch wel weer in de plannen, anders hadden ze hem niet meer in de TR gezet. Het doel is om de best mogelijke rijders bij RB te hebben en Kvyat heeft dat in 2014 prima gedaan, alleen was zijn zelfvertrouwen aangetast de afgelopen jaren.
Aan een auto wennen is z'n onzin. De RB is dit jaar ook weer een andere auto dan vorig jaar. Moet Max daar dan ook aan wennen? Sainz kon het ook prima toen hij midden in het jaar naar Renault ging.
Ik zie niet hoe Gasly nog iets gaat maken van dit jaar, dus geef dan liever Kvyat een tweede kans. Wat er dan met Gasly gebeurt is niet zo belangrijk.
pi_187357265
Rosberg werkt voor Mercedes. Hij moet wel. :')
  maandag 10 juni 2019 @ 19:00:38 #23
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187357339
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Stuurde wel bijzonder hevig naar rechts hé, alsof hij terug de baan op wilde om tegen het verkeer in de wedstrijd te vervolgen.
Als jij jouw auto naar buiten wil laten weglopen, stel op een in- uitvoegstrook snelweg, draai jij dan je stuur ook 180 graden zoals Vettel?.

Of de auto had geen grip en daardoor sloeg het stuur alle kanten uit.

Me dunkt dat laatste.
De experts 'dunken' iets anders. :)

En de tweede keer was echt geen 180 graden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187357362
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe Gasly nog iets gaat maken van dit jaar, dus geef dan liever Kvyat een tweede kans. Wat er dan met Gasly gebeurt is niet zo belangrijk.
Bovendien kan dan na een paar races Kvyat weer teruggezet worden. Win voor Max!
pi_187357396
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Voor Max pakte de swap wel goed uit.
Blijkbaar paste Kvyat toch wel weer in de plannen, anders hadden ze hem niet meer in de TR gezet. Het doel is om de best mogelijke rijders bij RB te hebben en Kvyat heeft dat in 2014 prima gedaan, alleen was zijn zelfvertrouwen aangetast de afgelopen jaren.
Aan een auto wennen is z'n onzin. De RB is dit jaar ook weer een andere auto dan vorig jaar. Moet Max daar dan ook aan wennen? Sainz kon het ook prima toen hij midden in het jaar naar Renault ging.
Hoe vaak heeft er tijdens het seizoen een driver swap plaatsgevonden die niks met geld te maken had?

Het is knap oneerlijk om Max hier als voorbeeld te nemen aangezien dit net de uitzondering is in bijna alle facetten. Je kan toch niet serieus proberen om de uitzondering als norm te nemen

En waarom jij Gasly ervaring wil laten opdoen in een TR terwijl die er niks van kan. Is natuurlijk ook een klein beetje gek.
pi_187357507
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De experts 'dunken' iets anders. :)

En de tweede keer was echt geen 180 graden.
Huh. Dus die experts dunken dat het een terechte straf is? Dat heb ik gemist, excuses.
  maandag 10 juni 2019 @ 19:13:25 #27
Why is all the rum gone?
pi_187357617
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Huh. Dus die experts dunken dat het een terechte straf is? Dat heb ik gemist, excuses.
De Stewards? Die denken dat zeker. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187357667
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De Stewards? Die denken dat zeker. :)
Ah je hebt het over de stewards :)
Boel is helemaal opgelost :)
  maandag 10 juni 2019 @ 19:16:34 #29
Why is all the rum gone?
pi_187357675
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:15 schreef opgebaarde het volgende:

Ah je hebt het over de stewards :)
Experts, zoals ik al zei. :)
pi_187357712
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:14 schreef Gruj0 het volgende:
Valt het iemand ook op dat HAM zo respectloos bezig is met zijn handdoek tijdens de volksliederen? :{
Ja mij ook.
-
pi_187357765
Ik las pas geleden een stukje over dat Gasly het heel moeilijk lijkt te hebben, omdat hij met Max vergeleken wordt.
Max heeft iedere teammaat verslagen en pas als Hamilton of Alonso (Lecler denk ik tegenwoordig ook wel) in de Red Bull komen te zitten zou hij tegenstand krijgen.

oa. dit stukje https://www.gpfans.com/en(...)air-on-gasly-horner/
Hell To The Liars
pi_187357814
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Experts, zoals ik al zei. :)
Oja niet de stewards, maar de experts. Excuses :)

Sowieso gek dat er überhaupt discussie over deze beslissing of andere (niet)beslissingen is aangezien de experts het hebben beoordeeld. Helder :)
  maandag 10 juni 2019 @ 19:24:33 #33
Why is all the rum gone?
pi_187357847
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:23 schreef opgebaarde het volgende:

Sowieso gek dat er überhaupt discussie over deze beslissing of andere (niet)beslissingen is aangezien de experts het hebben beoordeeld.
Ach, dat doet de stuurman aan wal altijd. Hij is het er niet mee eens, dus de experts zullen het wel fout hebben. :)
  Moderator maandag 10 juni 2019 @ 19:36:27 #34
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187358064
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:20 schreef Droopie het volgende:
Ik las pas geleden een stukje over dat Gasly het heel moeilijk lijkt te hebben, omdat hij met Max vergeleken wordt.
Max heeft iedere teammaat verslagen en pas als Hamilton of Alonso (Lecler denk ik tegenwoordig ook wel) in de Red Bull komen te zitten zou hij tegenstand krijgen.

Je verwacht wel dat hij plek 5 of 6 kan rijden en beetje kan inhalen en dat hij op dit moment ook niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187358139
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ach, dat doet de stuurman aan wal altijd. Hij is het er niet mee eens, dus de experts zullen het wel fout hebben. :)
Dat lijkt me inderdaad de enige juiste conclusie!
pi_187358148
De mening van onze Canadese vriend:

quote:
Villeneuve: "Hamilton lokte straf voor Vettel bewust uit"

Volgens de voormalig wereldkampioen wist Hamilton heel goed dat er geen ruimte was om Vettel rechts te passeren nadat de Duitser een fout maakte: "Je kunt op de beelden duidelijk zien dat Hamilton een gat in duikt dat er totaal niet is. Dat deed hij bewust, zodat hij daarna ook direct op de boardradio kon gaan klagen over de 'gevaarlijke' actie van Vettel. Het was dan ook Hamilton die bewust een straf voor Vettel probeerde uit te lokken", aldus Villeneuve tegenover Sky Sport Italia.
https://racingnews365.nl/(...)or-vettel-bewust-uit
pi_187358221
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:36 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Je verwacht wel dat hij plek 5 of 6 kan rijden en beetje kan inhalen en dat hij op dit moment ook niet.
Verstappen had ook behoorlijk veel moeite met Norris, ook al was dat met een hardere band.

Ik denk dat een fir3fly gewoon gelijk heeft en dat wij op een circuit zoals deze van Canada of straks Monza de slechtste kant van de RB zien.

Naast natuurlijk het matige presteren van Gasly
  maandag 10 juni 2019 @ 19:49:29 #38
Why is all the rum gone?
pi_187358302
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:41 schreef potjecreme het volgende:
De mening van onze Canadese vriend:
[..]

https://racingnews365.nl/(...)or-vettel-bewust-uit
Als Villeneuve het niet eens is met de stewards, dan weet je dat de stewards gelijk hebben. :)
pi_187358335
Wat zou Niki gezegd hebben.
  maandag 10 juni 2019 @ 19:52:26 #40
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_187358356
quote:
9s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:51 schreef potjecreme het volgende:
Hij zou zich omdraaien
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 juni 2019 @ 19:53:39 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187358382
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Denk een combinatie van beide.

Max haalt maximale uit RB en verbloemt daarmee dat het eigenlijk een wagen is dat maar NET iets beter is dan de Renaults. Gasly is geen topper en kan niet alles er uit halen, waardoor hij juist achter de Renaults eindigt.
  maandag 10 juni 2019 @ 20:01:48 #42
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_187358539
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk een combinatie van beide.

Max haalt maximale uit RB en verbloemt daarmee dat het eigenlijk een wagen is dat maar NET iets beter is dan de Renaults. Gasly is geen topper en kan niet alles er uit halen, waardoor hij juist achter de Renaults eindigt.
RIC en HUL zijn beter dan GAS
Renault is tov RBR in het voordeel op snelle circuits

1+1 = 2

GAS is goed genoeg voor de plek bij RBR
Hij staat comfortabel zesde en de prestatie van RBR lijkt baserend op het circuit soms 3 en 4, meestal 5 en 6 tot soms 7 en 8
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_187358640
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

1+1 = 2

Hij staat comfortabel zesde en de prestatie van RBR lijkt baserend op het circuit soms 3 en 4, meestal 5 en 6 tot soms 7 en 8
Op basis waarvan is Gasly goed genoeg voor de plek bij RB? Max staat in het kampioenschap nog voor Leclerk. Als Gasly in de buurt had gezeten hadden ze om de 2de plek bij de constructeurs kunnen vechten met Ferrari. Nu totaal niet.
  maandag 10 juni 2019 @ 20:43:07 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187359313
vond het wel apart het gemak waarmee Verstappen Riciardo voorbij stoof terwijl Bottas daar wel een aardig aantal rondjes voor nodig had, Bottas weer terug op zijn plek van vorig jaar?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 juni 2019 @ 21:10:56 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187359944
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

1+1 = 2

Goed genoeg op basis van wat? Wat heeft hij gepresteerd waaruit dat blijkt?

11, 8, 6, 17, 6, 5, 8

In de RB moet je gewoon minstens de zesde plek kunnen pakken. Als je dat maar 3 van de 6 races kunt laten zien klopt er iets niet. Je teamgenoot heeft namelijk 3, 4, 4, 4, 3, 4, 5 achter zijn naam staan. Constanter kan het niet.

Hij is wat mij betreft absoluut niet goed genoeg voor RB. Zoals @opreis ook al zegt had RB het nog spannend kunnen maken wie er 2e in kampioenschap zou staan als Gasly constanter zou rijden.
  maandag 10 juni 2019 @ 21:16:38 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_187360090
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

11, 8, 6, 17, 6, 5, 8

In de RB moet je gewoon minstens de zesde plek kunnen pakken. Als je dat maar 3 van de 6 races kunt laten zien klopt er iets niet. Je teamgenoot heeft namelijk 3, 4, 4, 4, 3, 4, 5 achter zijn naam staan. Constanter kan het niet.

Hij is wat mij betreft absoluut niet goed genoeg voor RB. Zoals @:opreis ook al zegt had RB het nog spannend kunnen maken wie er 2e in kampioenschap zou staan als Gasly constanter zou rijden.
WK Stand

Het is voor Red Bull niet realistisch 2 verstappens te hebben. De andere coureurs op dat niveau liggen elders onder contract.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 10 juni 2019 @ 21:29:41 #47
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187360431
quote:
9s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:51 schreef potjecreme het volgende:
Dat Vettel weinig anders had kunnen doen.
Dat Mercedes gelijk heeft protest in te dienen voor de punten/$$
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 10 juni 2019 @ 21:39:25 #48
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_187360679
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef XL het volgende:

[..]

WK Stand

Het is voor Red Bull niet realistisch 2 verstappens te hebben. De andere coureurs op dat niveau liggen elders onder contract.
Een top 3 team mag geen genoegen nemen met een coureur die bij de minste helft zit. Er zijn er in het huidige veld minimaal 10 beter dan Gasly. Gasly is nimmer een pion geweest in de wedstrijdstrategie van Red Bull. Ze hebben tot op heden werkelijk helemaal niks aan die knakker.
  maandag 10 juni 2019 @ 21:46:22 #49
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_187360869
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

11, 8, 6, 17, 6, 5, 8

Hij is wat mij betreft absoluut niet goed genoeg voor RB. Zoals @:opreis ook al zegt had RB het nog spannend kunnen maken wie er 2e in kampioenschap zou staan als Gasly constanter zou rijden.
Ach door de slechte prestaties van Gasly is een eventuele prestatieclausule in het contract van Verstappen wel beter voor Verstappen. Als je teamgenoot wel een race wint heb je immers een winnende auto :P
pi_187360914
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:16 schreef XL het volgende:

[..]

WK Stand

Die WK stand (van constructeurs) is dus sowieso lager omdat Gasly op geen enkel moment het de Ferrari's ook lastig heeft gemaakt. Met een goede 2de rijder krijg je en meer punten, en kan je die nog gebruiken om 1 van je rivalen in de weg te rijden.
Natuurlijk is het niet realistisch om 2 verstappens te hebben. Max is momenteel wel de beste coureur van het veld. Maar er zijn zat coureurs die wel beter zijn dan Gasly.
Momenteel staat Gasly nog 6de, maar de renault jongens en de mclarens komen er ook aan en ik zie Gasly die ook niet comfortabel verslaan, terwijl hij zich eigenlijk tussen de Ferrari's zou moeten mengen.
pi_187361914
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:20 schreef Droopie het volgende:

Hij heeft Ricciardo niet verslagen
pi_187362030
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:30 schreef Mansjester het volgende:

[..]

https://m.gpupdate.net/nl/stand/273/formule-1-stand-2018/
duidelijk toch of niet?
249-170 en ja RIC had pech, maar regelmatig was het toch Max die RIC versloeg in de kwalificatie

https://www.f1maximaal.nl(...)r-werd-dan-ricciardo
Hell To The Liars
  dinsdag 11 juni 2019 @ 00:47:16 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_187364458
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 21:48 schreef opreis het volgende:

[..]

Die WK stand (van constructeurs) is dus sowieso lager omdat Gasly op geen enkel moment het de Ferrari's ook lastig heeft gemaakt. Met een goede 2de rijder krijg je en meer punten, en kan je die nog gebruiken om 1 van je rivalen in de weg te rijden.
Natuurlijk is het niet realistisch om 2 verstappens te hebben. Max is momenteel wel de beste coureur van het veld. Maar er zijn zat coureurs die wel beter zijn dan Gasly.
Momenteel staat Gasly nog 6de, maar de renault jongens en de mclarens komen er ook aan en ik zie Gasly die ook niet comfortabel verslaan, terwijl hij zich eigenlijk tussen de Ferrari's zou moeten mengen.
Renault heeft denk ik betere coureurs, maar een McLaren niet hoor. Racing Point, Haas, Toro Rosso, Williams + Giovinazzi... ik zie nul redenen om aan te nemen dat iemand daar aanwijsbaar beter is dan Gasly.

Ik denk ook dat Gasly op de circuits waar RBR sterk is de betere coureurs van Renault op afstand kan houden. Ben het wel met je eens dat hij naar de top teams geen verschil gaat maken, zie echter behalve Hulkenberg geen alternatieven voor Red Bull.
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 07:32:19 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187365742
Het is voor Gasly beter geweest om een jaartje nog bij TR te rijden, maar ja Ricciardo ging naar Renault en Red Bull moest een keuze maken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187366275
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:30 schreef Mansjester het volgende:

[..]

:')
pi_187366311
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 00:47 schreef XL het volgende:

[..]

Renault heeft denk ik betere coureurs, maar een McLaren niet hoor. Racing Point, Haas, Toro Rosso, Williams + Giovinazzi... ik zie nul redenen om aan te nemen dat iemand daar aanwijsbaar beter is dan Gasly.

Ik denk ook dat Gasly op de circuits waar RBR sterk is de betere coureurs van Renault op afstand kan houden. Ben het wel met je eens dat hij naar de top teams geen verschil gaat maken, zie echter behalve Hulkenberg geen alternatieven voor Red Bull.
Sainz lijkt momenteel beter. Perez schaal ik hoger in, Kmag ook, Kvyat ook, Russel is lastig te zeggen. Maar wat je iig wel met zekerheid kan zeggen is dat Gasly niet goed genoeg is.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 09:04:22 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187366327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 07:32 schreef F1gamer het volgende:
Het is voor Gasly beter geweest om een jaartje nog bij TR te rijden, maar ja Ricciardo ging naar Renault en Red Bull moest een keuze maken.
ik weet het niet, bij Leclerc zie je dat hij de snelheid wel heeft maar nog niet constant is, Gasly heeft geen van beiden al schijnt deze auto wel moeilijk te zijn
  dinsdag 11 juni 2019 @ 09:09:08 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_187366361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Sainz lijkt momenteel beter. Perez schaal ik hoger in, Kmag ook, Kvyat ook, Russel is lastig te zeggen. Maar wat je iig wel met zekerheid kan zeggen is dat Gasly niet goed genoeg is.
Geloof niet dat die jongens beter zijn.

Waar je nog eens aan zou kunnen trekken is Ocon, maar of zo'n mongool naast Max past?
pi_187366536
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:09 schreef XL het volgende:

[..]

Geloof niet dat die jongens beter zijn.

Waar je nog eens aan zou kunnen trekken is Ocon, maar of zo'n mongool naast Max past?
Ik denk dat Max in dat geval een veto uitspreekt; of hij dat nu mag of niet. Die debiel gaat ie echt niet tolereren als teamgenoot. En niet omdat ie bang voor hem is qua racepace.
vosss is de naam,
pi_187366620
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

https://m.gpupdate.net/nl/stand/273/formule-1-stand-2018/
duidelijk toch of niet?
249-170 en ja RIC had pech, maar regelmatig was het toch Max die RIC versloeg in de kwalificatie

https://www.f1maximaal.nl(...)r-werd-dan-ricciardo
Niet alleen in de kwali. Inde races haalde hij Ricc meestal ook in en in de races die Max uitval lag hij er vaak voor op het moment van uitvallen. Verder had/heeft Max gewoon meer rauwe snelheid en is beter in staat die snelheid ronde op ronde vast te houden. Ricc wil nog wel eens een "off" rondje er tussen hebben.

Daar kijken teams ook naar.
pi_187366627
quote:

[..]

Sainz jr. Max versloeg hem wel, maar die kon aardig bijblijven in de TR.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 09:52:33 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_187366789
quote:

[..]

Denk dat Sergio Perez behoorlijk gegroeid is sinds zijn McLaren periode.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 juni 2019 @ 10:34:12 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187367140
Gaat niet meer over de race, au revoir :W

In het algemene topic kunnen jullie verder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 juni 2019 @ 00:22:37 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')