Wat zijn de redenen dat je er niet in zou willen rijden?quote:Op zondag 1 september 2019 11:40 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg laatst de nieuwe Tesla van de baas mee.
[ afbeelding ]
Nee. Misschien over 20 jaar.
Dat is echt een gevoelskwestiequote:Op zondag 1 september 2019 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat zijn de redenen dat je er niet in zou willen rijden?
Valt wel mee, het ziet er alleen wat minder luxe uit. Ik heb jaren een S geleden en het voelde echt niet cheap aan. Ja vergeleken met een 7-serie of S-klasse misschien wel, maar vergeleken met een normale auto niet. Het is alleen wat simplistisch.quote:Op maandag 2 september 2019 11:33 schreef MaximumRush het volgende:
Ook nog even naar de I-pace gekeken en die vond hij dan weer wel heel tof.
IMHO is een Tesla geweldig qua laadnetwerk, maar als je wat luxe gewend bent een behoorlijke downgrade.
Ja dat is wat je al die tijd gewend bent, maar 9 van de 10 keer als je in de auto zit wil je toch helemaal geen brullend geluid horen en benzine ruiken? Dan zit je met een slaperige kop in de file mee te sukkelen met het andere verkeer.quote:Op zondag 1 september 2019 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is echt een gevoelskwestie
Ik hou van brullende auto's en de geur van benzine.
Range is ook een dingentjequote:Op maandag 2 september 2019 11:33 schreef MaximumRush het volgende:
Vorige week met mijn vader gaan kijken voor een Tesla aangezien hij volledig elektrisch wilt rijden.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Tesla, maar nu ik een M3 van dichtbij zag vind ik het wel heel erg goedkoop er uit zien. Model S/Y vond hij weer niks qua uitstraling/luxe.
IMHO is een Tesla geweldig qua laadnetwerk, maar als je wat luxe gewend bent een behoorlijke downgrade.
Ach, ik reed voor de Tesla Mercedes AMG en heb nog steeds een Cayenne Turbo staan. Goed en wel beschouwd mis ik eigenlijk niets, behalve een automatisch openende en sluitende achterklep bij de M3 (De MS heeft die natuurlijk weer wel).quote:Op maandag 2 september 2019 11:33 schreef MaximumRush het volgende:
Vorige week met mijn vader gaan kijken voor een Tesla aangezien hij volledig elektrisch wilt rijden.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Tesla, maar nu ik een M3 van dichtbij zag vind ik het wel heel erg goedkoop er uit zien. Model S/Y vond hij weer niks qua uitstraling/luxe.
https://ev-database.nl/au(...)ong-Range-Dual-Motorquote:Op maandag 2 september 2019 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de praktijk eigenlijk ook niet of nauwelijks.
Bedoelde je aan te geven dat de I-Pace niet zo'n geweldige range heeft? Dan denk ik dat je wel een punt hebt, want daar heb ik veel minder goede ervaringen over gelezen.quote:Op maandag 2 september 2019 11:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
https://ev-database.nl/au(...)ong-Range-Dual-Motor
https://ev-database.nl/auto/1097/Jaguar-I-Pace
ik noem dit wel een mega verchil tussen min en max
Jaquote:Op maandag 2 september 2019 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bedoelde je aan te geven dat de I-Pace niet zo'n geweldige range heeft? Dan denk ik dat je wel een punt hebt, want daar heb ik veel minder goede ervaringen over gelezen.
Ik dacht dat je de Tesla bedoelde.
Beste man rijdt max 50 km op een dag. Komt nu van een full option 5-serie, dus kan me voorstellen dat het allemaal wat minder aanvoelt.quote:
Nogal logisch een auto van 45k vergelijken met een auto van 90kquote:Op maandag 2 september 2019 12:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Beste man rijdt max 50 km op een dag. Komt nu van een full option 5-serie, dus kan me voorstellen dat het allemaal wat minder aanvoelt.
Ik heb het nu over de Model S/Y.quote:Op maandag 2 september 2019 13:21 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nogal logisch een auto van 45k vergelijken met een auto van 90k
de Y is redelijk luxequote:Op maandag 2 september 2019 13:21 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de Model S/Y.
X neem ik aan. De Y komt pas begin 2021 naar Nederland en eind 2020 in de VS.quote:Op maandag 2 september 2019 13:21 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de Model S/Y.
X bedoel ik inderdaad, excuus.quote:Op maandag 2 september 2019 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
X neem ik aan. De Y komt pas begin 2021 naar Nederland en eind 2020 in de VS.
Dat heb ik dus nietquote:Op maandag 2 september 2019 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is wat je al die tijd gewend bent, maar 9 van de 10 keer als je in de auto zit wil je toch helemaal geen brullend geluid horen en benzine ruiken? Dan zit je met een slaperige kop in de file mee te sukkelen met het andere verkeer.
Dan zou ik nog zo lang mogelijk genieten van gebrul en gebrom nu het nog kanquote:Op maandag 2 september 2019 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.
Ik woon in het oosten van het land, waar we amper files hebben. En ik vind auto- en motorrijden nog steeds helemaal geweldig.
afhalen. die paar km winst kan je wel een tijdje missen toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:34 schreef Tailless het volgende:
Mijn aoro kappen zitten los.
Heb al een afspraak staan (dag 1 bij levering)
Maar iemand iedee wat ik deze maand kan doen?
En is dat gewoon trekken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
afhalen. die paar km winst kan je wel een tijdje missen toch.
Ze zijn zo lelijk. Ze hebben de bodyverhoudingen gestolen van een Aston Martin, maar dan het uiteindelijke ontwerp saai en sexloos uitgevoerd, een beetje zoals cola zonder prik of bier zonder schuimkraag.quote:Op zondag 1 september 2019 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat zijn de redenen dat je er niet in zou willen rijden?
Ik vind op foto’s die neus echt lelijk. Maar in het echt vind ik het wel wat hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zijn zo lelijk. Ze hebben de bodyverhoudingen gestolen van een Aston Martin, maar dan het uiteindelijke ontwerp saai en sexloos uitgevoerd, een beetje zoals cola zonder prik of bier zonder schuimkraag.
Ik vind de model S nog het minst lelijk, daarna de model 3 wat een sort kikker net als de Nissan Juke is en veruit aan kop de model X wat eruit ziet als een hoop stront op wielen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:43 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik vind op foto’s die neus echt lelijk. Maar in het echt vind ik het wel wat hebben.
Eigenlijk maakt die auto zien mij al blij
Welk budget heb je?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de model S nog het minst lelijk, daarna de model 3 wat een sort kikker is en veruit aan kop de model X wat eruit ziet als een hoop stront op wielen.
Ik vind de Model 3 en de X ook niet mooi, maar lelijk is overdreven. In het echt zijn ze sowieso toffer dan op foto's. De Model S vind ik gewoon een mooie auto. De achterkant wordt nu wel wat gedateerd, maar komt ook al uit 2012.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zijn zo lelijk. Ze hebben de bodyverhoudingen gestolen van een Aston Martin, maar dan het uiteindelijke ontwerp saai en sexloos uitgevoerd, een beetje zoals cola zonder prik of bier zonder schuimkraag.
Al had ik geld voor een model s dan kocht ik 'm nog niet ook niet tweedehands. Ik zie de hele dag Tesla's rijden dus van een plaatje ken ik ze niet eens. Ik zou er ook geen poster van boven mijn bed hangen nooit. Uiterlijk en gevoel is altijd heel belangrijk geweest voor mij bij de keus van een auto. Ik zag vandaag een Ford Mondeo dat vind ik een mooie Amerikaanse auto met die grote grill van de Mustang.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:52 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nouja waarom niet voor een s gaan dan.
Ik heb als ik eerlijk ben een model 3 poster.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Al had ik geld voor een model s dan kocht ik 'm nog niet ook niet tweedehands. Ik zie de hele dag Tesla's rijden dus van een plaatje ken ik ze niet eens. Ik zou er ook geen poster van boven mijn bed hangen nooit. Uiterlijk en gevoel is altijd heel belangrijk geweest voor mij bij de keus van een auto. Ik zag vandaag een Ford Mondeo dat vind ik een mooie Amerikaanse auto met die grote grill van de Mustang.
Oh je bent dus een vrouw, je kijkt alleen maar naar het uiterlijk van de auto.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Al had ik geld voor een model s dan kocht ik 'm nog niet ook niet tweedehands. Ik zie de hele dag Tesla's rijden dus van een plaatje ken ik ze niet eens. Ik zou er ook geen poster van boven mijn bed hangen nooit. Uiterlijk en gevoel is altijd heel belangrijk geweest voor mij bij de keus van een auto. Ik zag vandaag een Ford Mondeo dat vind ik een mooie Amerikaanse auto met die grote grill van de Mustang.
Nou nou.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 08:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh je bent dus een vrouw, je kijkt alleen maar naar het uiterlijk van de auto.
Je zoekt een auto die bij je past qua prijs, prestaties en looks, want het oog wil ook wat. Voor mij is een auto meer dan alleen een vervoermiddel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 08:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh je bent dus een vrouw, je kijkt alleen maar naar het uiterlijk van de auto.
Je hebt het alleen maar over lelijk, niet over prijs en prestaties. We kunnen 1000 topics vullen met commentaar welke auto mensen mooi en niet mooi vinden. Natuurlijk telt uiterlijk mee, maar het zou maar 1 factor moeten zijn in je beslissing. Als je proefritje maakt in zo'n S of 3 dan zie je dat het wel een hele lekkere auto is om te rijden en dan wen je ook snel aan het uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je zoekt een auto die bij je past qua prijs, prestaties en looks, want het oog wil ook wat. Voor mij is een auto meer dan alleen een vervoermiddel.
Gelachen om deze rel. Tering man, wat ben jij een debiel.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij nou echt zo’n dikke plaat voor je kop? Het gaat helemaal niet om jouw mening, maar hoe je het brengt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:49 schreef Hyperdude het volgende:
Nieuwe H2 Toyota ziet er niet onaardig uit.
Maar ook weer redelijk saaie windtunnel Über Alles Styling.
Duurt nog wel even voor dat je 'm kan kopenleasen.
Ja maar wel een doorslaggevende factor. En ik zal nooit wennen aan een lelijke auto. Ik snap wel dat andere mensen dit anders zien. Een auto is voor mij niet zuiver functioneel. Maar misschien rijd ik in de toekomst ook wel een elektrisch winkelwagentje. Maar dan hopelijk wel met een klassieker erbij voor 't weekend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
maar het zou maar 1 factor moeten zijn in je beslissing.
Niet onlogisch met die prijzen voor de lease rijder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
Er komen nog wel een heleboel model 3's bij op de weg tot het eind van dit jaar.
https://topgear.nl/autoni(...)e-model-3-productie/
Peugeot 508 is het uiteindelijk geworden, ook niet slecht. Hopelijk kom ik over 3 of 4 jaar in aanmerking voor een Teslaquote:Op maandag 26 augustus 2019 08:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het wordt een andere werkgever voor mij! En bij de nieuwe werkgever staat Tesla niet in het lijstje met merken waaruit ik mag kiezen
Echt jammer. Misschien toch maar een e-golf overwegen dan. E-tron valt buiten m'n budget.
Over 4 jaar is het niet zo gunstig meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Peugeot 508 is het uiteindelijk geworden, ook niet slecht. Hopelijk kom ik over 3 of 4 jaar in aanmerking voor een Tesla.
nog steeds een beetje jaloers op mensen die tesla mogen rijden van hun baas.
Het blijven mooie wagens, de model 3 maakt elektrisch rijden ineens aantrekkelijk én haalbaar voor een groot publiek. Daar had ik graag aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:08 schreef Tailless het volgende:
[..]
Over 4 jaar is het niet zo gunstig meer
Als supercharger v3 uit is kunnen mensen echt niet meer klagen met de rangequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het blijven mooie wagens, de model 3 maakt elektrisch rijden ineens aantrekkelijk én haalbaar voor een groot publiek. Daar had ik graag aan bijgedragen.
Nou ik vind die nieuwe 508sw gt wel een mooie auto hoor. Liever dan zo'n saaie Tesla.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Peugeot 508 is het uiteindelijk geworden, ook niet slecht. Hopelijk kom ik over 3 of 4 jaar in aanmerking voor een Tesla.
nog steeds een beetje jaloers op mensen die tesla mogen rijden van hun baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |