abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187345472
Elke keer als ik ontdek dat mijn mannelijke date veel kleiner is dan ik online verwachte (even groot of kleiner dan mij in het echt), dan zijn ze altijd ultra lief en zijn ze altijd erg enthousiast, en aangetrokken op de date tot mij.
Waarom lijken kleine mannen niet het probleem te hebben dat ze kleiner zijn? Ik heb er oprecht heel veel moeite mee, vooral als ik naast zo iemand loop voel ik mij enorm ongemakkelijk. Krijg soms het idee dat kleine mannen het eerder een trofee vinden als hun vrouw groter is zo van:kijk ik heb deze toch aan de haak weten te krijgen/ of een langere vrouw een hogere rang ofzo uitstraald en ze erop geilen dat een vrouw er intimiderend uitziet want langer ofzo.

Als je als man 1.67 bent en je in Nederland gaat daten dan is het toch slim om je lengte erbij neer te zetten? Het aan te geven van tevoren? Het is dat ik niet lang ben voor een Nederlandse vrouw (1.69) moet je nagaan als ik in de 1.80 was. Hoe gênant is dat dan.

Wat denken jullie? Jullie date ervaring met een langere vrouw of een kortere man? En vinden jullie mannen een langere vrouw een afknapper?

[ Bericht 5% gewijzigd door Naregenkomtzon op 09-06-2019 22:57:17 ]
pi_187345559
Zoveel oppervlakkigheid
pi_187345623
Wat??
Een lange vrouw een trofee?
Ik vind lange vrouwen intimiderend.
pi_187345663
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:57 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat??
Een lange vrouw een trofee?
Ik vind lange vrouwen intimiderend.
Als je dat vind en je bent 1.67 dan weet je toch dat het nuttig is om voor te daten te vermelden dat je zo klein bent en je vraagt hoe lang de ander is? Ik als vrouw van 1.69 verwacht eigenlijk dat de man meestal gewoon groter dan mij is.

Voel me toch altijd door de zeik genomen als de man in het echt plots vet klein is. Denk zelfde soort in de zeik genomen als je ontdekt dat je date vet dik blijkt te zijn. En het is extra frustrerend als de date verder wel echt een leuke jongen is, maar ik mij gewoon oprecht niet aangetrokken voel tot kleinere mannen helaas.

Onze karakters leken wel goed te matchen en zijn Italiaanse Argentijnse cultuur leek ook opzich goed te matchen bij mij. Het houden van zon en de liefde,
inzicht en passie voor echt goed eten mis ik toch te veel bij de hollandse mannen. Ik knap echt af als een man geen inzicht of een degelijke opvoeding heeft gehad in wat goed eten is (ik ben zelf opgevoed door eetbarbaren en schaam mij daar een beetje voor)
pi_187345699
Waar knap jij eigenlijk niet op af :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187345701
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Als je dat vind en je bent 1.67 dan weet je toch dat het nuttig is om voor te daten te vermelden dat je zo klein bent en je vraagt hoe lang de ander is? Ik als vrouw van 1.69 verwacht eigenlijk dat de man meestal gewoon groter dan mij is.
Ik ben 1.87 maar ik heb nooit vrouwen langer dan 1.65 ofzo gedate.
Ik kon overigens vanaf de foto's de lengte wel enigszins inschatten. Dus ik vroeg het niet van te voren.
Dat wat jij tegen korte mannen hebt heb ik met lange vrouwen.
pi_187345733
Ik loop altijd de hele avond op mijn tenen als de vrouw iets langer is. Zo haal ik die trofee natuurlijk graag binnen.
pi_187345749
Het gaat om het karakter, niet om het uiterlijk
pi_187345767
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar knap jij eigenlijk niet op af :')
Op zichzelf!
pi_187345889
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Waarom lijken kleine mannen niet het probleem te hebben dat ze kleiner zijn?
Ik snap dat ook niet; ik heb helemaal niets met vrouwen die langer zijn dan ik ben. Het maakt mij onmannelijk en haar onvrouwelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 23:10:02 ]
pi_187345936
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet; ik heb helemaal niets met vrouwen die langer zijn dan ik ben. Het maakt mij onmanelijk en haar onvrouwelijk.
Ja precies dit!
Ik vind kleine vrouwen gewoon schattig, bij lange vrouwen denk ik altijd dat ze haar op d'r tanden heeft, helemaal als ze dan nog hakken dragen ook.
pi_187346015
Je druk maken om 2cm :') had je een meetlint mee op date? _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_187346056
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik vind kleine vrouwen gewoon schattig, bij lange vrouwen
Ze kijken letterlijk op je neer... naar beneden... om met jou te communiceren :'). Dat kan toch niet als jij haar de baas wilt zijn of haar (een gevoel) veiligheid poogt te bieden? Een vent die omhoog moet kijken om zijn vrouw terecht te wijzen, een gênanter beeld kan ik mij niet indenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 23:13:55 ]
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 23:13:43 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_187346074
Kut. Hebben ze en goed innerlijk, zijn ze klein.

Dan maar een minder goed innerlijk met wat meer lengte.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_187346086
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:11 schreef yosander het volgende:
Je druk maken om 2cm :') heb je een meetlint mee op date? _O-
Meestal kijk ik altijd naar mannen pas vanaf de 1.80. liefst 1.87. ik wil met mijn hoofd precies in zijn schouder kunnen vallen als ik sta. Liefste een kop verschil. Verschil moet er wezen en het voelt extra veilig en beschermt dan weinig verschil. Ik hou niet zo van
(Almost)equalityy in fysieke verschijnselen bij man en vrouw
pi_187346133
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:13 schreef Renesite het volgende:
Kut. Hebben ze en goed innerlijk, zijn ze klein.

Dan maar een minder goed innerlijk met wat meer lengte.
Ja klinkt heel lullig maar ik prefereer eerder om een rotter innerlijk te hebben met een langere lengte dan een beter innerlijk met kortere lengte... Ik ben heel visueel ingesteld.. ik ben vrij simpel en oppervlakkig in dit. Ik lijk soms veel op een man in dit. Maar boeiend, gaat erom dat ik van mijn vriendje moet kunnen genieten. En liefde gaat niet door mijn maag maar wat mijn oog ziet... En wat ik ruik ...
pi_187346277
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze kijken letterlijk op je neer... naar beneden... om met jou te communiceren :'). Dat kan toch niet als jij haar de baas wilt zijn of haar (een gevoel) veiligheid poogt te bieden? Een vent die omhoog moet kijken om zijn vrouw terecht te wijzen, een gênanter beeld kan ik mij niet indenken.
Kleine vrouwen zijn ook meteen op de juiste hoogte enzovoort.
pi_187346334
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:20 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Kleine vrouwen zijn ook meteen op de juiste hoogte enzovoort.
Qua seks is een meer gelijke lengte dan wel weer wat beter, voor het strandjesrepertoire waarover ik beschik iig.
pi_187346381
Ik zou het ook gewoon sneu vinden voor als ik jongens babies krijg dat die dan ook zo klein worden omdat ik al zo klein ben en mijn partner helemaal..als het meisjes worden zou het niet erg zijn maar kans is dat je een jongetje krijgt en dat wil ik mijn kind gewoon niet aandoen.
pi_187346446
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:24 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik zou het ook gewoon sneu vinden voor als ik jongens babies krijg dat die dan ook zo klein worden omdat ik al zo klein ben en mijn partner helemaal..als het meisjes worden zou het niet erg zijn maar kans is dat je een jongetje krijgt en dat wil ik mijn kind gewoon niet aandoen.
Ja, alhoewel het zo niet helemaal werkt. Het is veel meer voedsel dan genen; dat blijkt wel uit de algehele stijging in lengte. (Zelfs de Chinezen ervaren momenteel een groeispurt!).
pi_187346470
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, alhoewel het zo niet helemaal werkt. Het is veel meer voedsel dan genen; dat blijkt wel uit de algehele stijging in lengte. (Zelfs de Chinezen ervaren momenteel een groeispurt!).
Ja maar ik volg niet de Nederlandse cultuur op qua voedsel en al helemaal niet dit millennial vegatroep voedsel
pi_187346529
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:27 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ja maar ik volg niet de Nederlandse cultuur op qua voedsel en al helemaal niet dit millennial vegatroep voedsel
Grotendeels vezels en zuivel denk ik. Wat eet jij dan?
pi_187346551
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die continue afgewezen wordt door de mannen op wie ze denkt aanspraak te mogen maken?
Ik vraag me af hoe ze er zelf uit ziet.
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 23:30:57 #24
5428 crew  miss_sly
pi_187346555
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:15 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

ik ben vrij simpel en oppervlakkig.
Inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 9 juni 2019 @ 23:32:14 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_187346581
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:26 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Verwijderde post
Kale lange mannen :9 !

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 11:08:25 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo