Als je dat vind en je bent 1.67 dan weet je toch dat het nuttig is om voor te daten te vermelden dat je zo klein bent en je vraagt hoe lang de ander is? Ik als vrouw van 1.69 verwacht eigenlijk dat de man meestal gewoon groter dan mij is.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:57 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat??
Een lange vrouw een trofee?
Ik vind lange vrouwen intimiderend.
Ik ben 1.87 maar ik heb nooit vrouwen langer dan 1.65 ofzo gedate.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Als je dat vind en je bent 1.67 dan weet je toch dat het nuttig is om voor te daten te vermelden dat je zo klein bent en je vraagt hoe lang de ander is? Ik als vrouw van 1.69 verwacht eigenlijk dat de man meestal gewoon groter dan mij is.
Ik snap dat ook niet; ik heb helemaal niets met vrouwen die langer zijn dan ik ben. Het maakt mij onmannelijk en haar onvrouwelijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Waarom lijken kleine mannen niet het probleem te hebben dat ze kleiner zijn?
Ja precies dit!quote:Op zondag 9 juni 2019 23:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet; ik heb helemaal niets met vrouwen die langer zijn dan ik ben. Het maakt mij onmanelijk en haar onvrouwelijk.
Ze kijken letterlijk op je neer... naar beneden... om met jou te communicerenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik vind kleine vrouwen gewoon schattig, bij lange vrouwen
Meestal kijk ik altijd naar mannen pas vanaf de 1.80. liefst 1.87. ik wil met mijn hoofd precies in zijn schouder kunnen vallen als ik sta. Liefste een kop verschil. Verschil moet er wezen en het voelt extra veilig en beschermt dan weinig verschil. Ik hou niet zo vanquote:Op zondag 9 juni 2019 23:11 schreef yosander het volgende:
Je druk maken om 2cmheb je een meetlint mee op date?
Ja klinkt heel lullig maar ik prefereer eerder om een rotter innerlijk te hebben met een langere lengte dan een beter innerlijk met kortere lengte... Ik ben heel visueel ingesteld.. ik ben vrij simpel en oppervlakkig in dit. Ik lijk soms veel op een man in dit. Maar boeiend, gaat erom dat ik van mijn vriendje moet kunnen genieten. En liefde gaat niet door mijn maag maar wat mijn oog ziet... En wat ik ruik ...quote:Op zondag 9 juni 2019 23:13 schreef Renesite het volgende:
Kut. Hebben ze en goed innerlijk, zijn ze klein.
Dan maar een minder goed innerlijk met wat meer lengte.
Kleine vrouwen zijn ook meteen op de juiste hoogte enzovoort.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze kijken letterlijk op je neer... naar beneden... om met jou te communiceren. Dat kan toch niet als jij haar de baas wilt zijn of haar (een gevoel) veiligheid poogt te bieden? Een vent die omhoog moet kijken om zijn vrouw terecht te wijzen, een gênanter beeld kan ik mij niet indenken.
Qua seks is een meer gelijke lengte dan wel weer wat beter, voor het strandjesrepertoire waarover ik beschik iig.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:20 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn ook meteen op de juiste hoogte enzovoort.
Ja, alhoewel het zo niet helemaal werkt. Het is veel meer voedsel dan genen; dat blijkt wel uit de algehele stijging in lengte. (Zelfs de Chinezen ervaren momenteel een groeispurt!).quote:Op zondag 9 juni 2019 23:24 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik zou het ook gewoon sneu vinden voor als ik jongens babies krijg dat die dan ook zo klein worden omdat ik al zo klein ben en mijn partner helemaal..als het meisjes worden zou het niet erg zijn maar kans is dat je een jongetje krijgt en dat wil ik mijn kind gewoon niet aandoen.
Ja maar ik volg niet de Nederlandse cultuur op qua voedsel en al helemaal niet dit millennial vegatroep voedselquote:Op zondag 9 juni 2019 23:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het zo niet helemaal werkt. Het is veel meer voedsel dan genen; dat blijkt wel uit de algehele stijging in lengte. (Zelfs de Chinezen ervaren momenteel een groeispurt!).
Grotendeels vezels en zuivel denk ik. Wat eet jij dan?quote:Op zondag 9 juni 2019 23:27 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ja maar ik volg niet de Nederlandse cultuur op qua voedsel en al helemaal niet dit millennial vegatroep voedsel
Ik vraag me af hoe ze er zelf uit ziet.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die continue afgewezen wordt door de mannen op wie ze denkt aanspraak te mogen maken?
Inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:15 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
ik ben vrij simpel en oppervlakkig.
Kale lange mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |