Heyquote:
Sterk tegenargumentquote:
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sterk tegenargument
Voor de goede orde, GGMM en ik hadden gisteren een discussie en na een tegenargument van mij was hij angstvallig stil.
Zie iedereen druk caren.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sterk tegenargument
Voor de goede orde, GGMM en ik hadden gisteren een discussie en na een tegenargument van mij was hij angstvallig stil.
Hij lijkt me typisch een KLB eencellige, na al die jaren zou je toch wel moeten weten dat daarop reageren zinloos is.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)
Jij Vollenhoven, bent heel dom.
Sorryquote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me typisch een KLB eencellige, na al die jaren zou je toch wel moeten weten dat daarop reageren zinloos is.
Maar waarom vind je Erdogan een debiel?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)
Jij Vollenhoven, bent heel dom.
Flikker op met je Erdogan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar waarom vind je Erdogan een debiel?
Grappig zeg.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Wel grappig dat er gehaat wordt op de KLB SC (dat trouwens mongolen zijn), maar zodra er een discussie is wordt er zoals in de KLB SC gekankerd door de vriendjes van Jan en alleman.
Ik merk niet echt veel niveauverschil, tussen de twee sc's.
Ga je nog wat leuks doen morgen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Wel grappig dat er gehaat wordt op de KLB SC (dat trouwens mongolen zijn), maar zodra er een discussie is wordt er zoals in de KLB SC gekankerd door de vriendjes van Jan en alleman.
Ik merk niet echt veel niveauverschil, tussen de twee sc's.
Hoiquote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Grappig zeg.
Heb je meer van zulke grappige verhalen
Dat zal niet meevallen als je er een kleine bij krijgt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jawel.
Moet alleen rustig aan doen en vaak controle
Tijd voor een au pair, Nelis.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen als je er een kleine bij krijgt.
Die moeten in Londen toch wel te vinden zijn.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tijd voor een au pair, Nelis.
Heb gehoord dat @:tarado verstand heeft aan welke kwaliteiten een au pair moet voldoen.
de lelijkste nemenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tijd voor een au pair, Nelis.
Heb gehoord dat @:tarado verstand heeft aan welke kwaliteiten een au pair moet voldoen.
geldt alleen voor serieuze prijzenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:16 schreef KingRoland het volgende:
krijg lekker allemaal de tyfus
1974
1978
2010
2019
teringlijers
Ik vond 98/00 pijnlijker dan 2010quote:Op zondag 9 juni 2019 23:16 schreef KingRoland het volgende:
krijg lekker allemaal de tyfus
1974
1978
2010
2019
teringlijers
mee eens, vooral 98, was toch wel het beste NL sinds 88 maar ja Hiddink durfde Gio niet op linksback te zettenquote:
we zijn iig weer even van de hype af, oranje is gewoon middelmaatquote:Op maandag 10 juni 2019 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
De feyenoorders onder ons tellen elke prijs
Muah er was voetballend wel meer van te maken dan ze gisteren lieten zien.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zijn iig weer even van de hype af, oranje is gewoon middelmaat
zeker maar dat is ook een kwaliteitquote:Op maandag 10 juni 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er was voetballend wel meer van te maken dan ze gisteren lieten zien.
Hopelijk Ten Hag over een paar jaar maar als bondscoach.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook niet zo'n hoge pet van op, ook een beetje een hype
Of Van Bommel.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Ten Hag over een paar jaar maar als bondscoach.
is toch meer een club coach, systemen erin slijpen valt niet mee, de laatste die dat goed voor elkaar had was Bertje en daar werden we ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 10 juni 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Ten Hag over een paar jaar maar als bondscoach.
Hij is tactisch wel wat sterker dan we voor de rest hebben.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch meer een club coach, systemen erin slijpen valt niet mee, de laatste die dat goed voor elkaar had was Bertje en daar werden we ook niet vrolijk van
aankomend seizoen gaan we zien hoe goed hij isquote:Op maandag 10 juni 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is tactisch wel wat sterker dan we voor de rest hebben.
Dat zagen we afgelopen seizoen niet dan?quote:Op maandag 10 juni 2019 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
aankomend seizoen gaan we zien hoe goed hij is
zeker maar hij is een topcoach als hij volgend seizoen weer een hoog niveau kan halen met een nieuwe groepquote:Op maandag 10 juni 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zagen we afgelopen seizoen niet dan?
Hopelijk komen er nog wat leuke aankopen dan.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar hij is een topcoach als hij volgend seizoen weer een hoog niveau kan halen met een nieuwe groep
ik heb nog geen voet gezienquote:Op maandag 10 juni 2019 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
Brrrrr social media staat vol van mensen die aan het zonnen zijn en posten dan hun VOETEN online. Oh wat erg.
Jij kan niet tegen voeten?quote:Op maandag 10 juni 2019 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
Brrrrr social media staat vol van mensen die aan het zonnen zijn en posten dan hun VOETEN online. Oh wat erg.
@kapiteintjequote:Handhavers maken eind aan groot jeu de boules-toernooi op Museumplein
Tussen de honderd en tweehonderd jeu de boules-spelers stonden vanochtend voor niets op het Museumplein.
Ze waren van plan om daar een toernooi te spelen, de zogeheten 'Open Amsterdamse doublette Kampioenschappen'. Het evenement trok echter ook de aandacht van handhavers.
'Ernstig jammer'
'Het was de bedoeling dat we hier lekker met elkaar een balletje aan het gooien waren', vertelt een deelnemer aan het toernooi. 'Daar is een stokje voor gestoken, omdat er niet de juiste vergunning was. Er staan nu 130 teleurgestelde "boulers". Ernstig jammer.'
Stadsdeel Zuid bevestigt dat het toernooi niet door mocht gaan. 'Het waren ruim 200 man en er stonden meerdere tenten', vertelt een woordvoerder. 'Ze beschikten niet over een vergunning.' Dat is wel nodig bij evenementen met meer dan honderd bezoekers en meerdere 'objecten'.
'Zware ballen'
Hij zegt dat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden. 'Het zijn zware ballen en er zijn ook kinderen in de buurt. En er is een basketbalveldje. Het kon zo niet door gaan.'
Het stadsdeel roept de organisatie op om volgende keer wel een vergunning aan te vragen. 'Dan is het geen enkel probleem. En met tien of vijftien man doen we echt niet moeilijk, maar met 200 man is het echt een evenement.'
Fervent lezer van at5. Daar waar ze doen alsof alles wat er binnen de dorpsgrenzen gebeurt wereldnieuws isquote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
net de snelbinder tussen mijn achterwiel, ging gelukkig niet op m'n bek
quote:Op maandag 10 juni 2019 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sukkel. Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik heb geen snelblussers, derhalve komt het niet dichtbij.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:58 schreef Tarado het volgende:
net de snelbinder tussen mijn achterwiel, ging gelukkig niet op m'n bek
had een boormachine achterop, snelbinder knapte denk ik en kwam in het achterwiel, ging best snelquote:Op maandag 10 juni 2019 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sukkel. Hoe krijg je dat voor elkaar
In navolging op mijn kapsalon van gisteren overweeg ik patat te halen met een dikke vette hamburger.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Smerige dikke loser. Je hele identiteit is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In navolging op mijn kapsalon van gisteren overweeg ik patat te halen met een dikke vette hamburger.
@:GGMM
Ik maak zelf een broodje hamburger. Niets bijzonders.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ondertussen hier maar posten dat je ripped bent.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In navolging op mijn kapsalon van gisteren overweeg ik patat te halen met een dikke vette hamburger.
@:GGMM
Alsof je nooit wat ongezonds kan eten als je 'ripped' bent.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ondertussen hier maar posten dat je ripped bent.
Hoogstens een spare-rib, dikke big.
Flikker op met je kut app.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
scrummie zit er weer vuistdiep in bij onlogisch
m'n vrouw kookt dus het is zeker wat gezondsquote:Op maandag 10 juni 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groen?quote:Op maandag 10 juni 2019 17:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik maak zelf een broodje hamburger. Niets bijzonders.
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 10 juni 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te zuinig ook. De tering hey
Nee, maar Stinho wel.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Groen wat?
Maak jij groene hamburgers? Wtf.
Hebben ze gezond eten in Brazilie?quote:Op maandag 10 juni 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
m'n vrouw kookt dus het is zeker wat gezonds
eten veel groente en fruit hoor, tenminste de mensen die een beetje geld en opleiding hebbenquote:Op maandag 10 juni 2019 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben ze gezond eten in Brazilie?
Niet dat je vrouw alleen Braziliaans mag koken he maar ze zijn er wel vooral van grote hoeveelheden koolhydraten toch?
4e in de rij, geen andere kassa's meer beschikbaar = gratis.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:01 schreef Caland het volgende:
Was bij de appie, stond een rij tot achteraan de winkel wegens een pinstoring. Toch maar even omgereden naar de jumbo
Helaas geen gratis boodschappen ondanks teringdrukte
Hoe werken die regels eigenlijk?
Heb er ook niet om gevraagd maar wellicht is dit een gevalletje overmacht ofzoquote:Op maandag 10 juni 2019 18:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
4e in de rij, geen andere kassa's meer beschikbaar = gratis.
Maar alleen paupers maken daar gebruik van.
Volgens mij heb je er sowieso geen recht op als alle kassa's open zijn bij drukte.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er ook niet om gevraagd maar wellicht is dit een gevalletje overmacht ofzo
dat is toch alleen jumboquote:Op maandag 10 juni 2019 18:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
4e in de rij, geen andere kassa's meer beschikbaar = gratis.
Maar alleen paupers maken daar gebruik van.
Hier, een Nico Dijkshoorn-tweet om je op af te reagerentwitter:dijkshoorn twitterde op maandag 10-06-2019 om 17:52:44Begrijp ik nu goed dat van vrouwen WK alleen de wedstrijden in de poule van Nederland worden uitgezonden? Dus bijvoorbeeld niet nu Japan of Argentinie? #wkvrouwen reageer retweet
Gemiste kansquote:Op maandag 10 juni 2019 18:13 schreef GGMM het volgende:
Kan ik niet op reageren.
[ afbeelding ]
Helaas!
ja maar daar was toch geen pinstoringquote:Op maandag 10 juni 2019 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word er gewoon heel moe van als mensen jouw posts niet goed lezen.
quote:
Dit is toch vrij duidelijk, tenzij je een behoorlijke achterstand hebt.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:01 schreef Caland het volgende:
Was bij de appie, stond een rij tot achteraan de winkel wegens een pinstoring. Toch maar even omgereden naar de jumbo
Hier had op zijn minst bij verteld moeten worden dat het een regionale pinstoring was. Want dan is het ook achterlijk om naar een andere supermarkt te rijdenquote:Op maandag 10 juni 2019 18:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch vrij duidelijk, tenzij je een behoorlijke achterstand hebt.
Nee het was landelijk maar jumbo zit blijkbaar niet op kpn leverde een snelle twittersearch in de appie me opquote:Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier had op zijn minst bij verteld moeten worden dat het een regionale pinstoring was. Want dan is het ook achterlijk om naar een andere supermarkt te rijden
Dus het was toch een zeer incompleet verhaalquote:Op maandag 10 juni 2019 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het was landelijk maar jumbo zit blijkbaar niet op kpn leverde een snelle twittersearch in de appie me op
Teleurstellend dat Saind zijn eigen falen niet durft te erkennen en wild in het rond zwaait.quote:
Ik kon net bij de coffeeshop ook gewoon pinnen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teleurstellend dat Saind zijn eigen falen niet durft te erkennen en wild in het rond zwaait.
Vanuit het hele land komen meldingen binnen van een pinstoring. Zowel op Twitter zeggen honderden mensen niet te kunnen pinnen. Op allestoringen.nl kwamen 3000 meldingen binnen. Het lijkt met name te gaan om filialen van Albert Heijn. De storing begon rond 16.00 uur vanmiddag.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kon net bij de coffeeshop ook gewoon pinnen.
Ik kan namens jou wel een berichtje sturen als je dat graag wil.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:13 schreef GGMM het volgende:
Kan ik niet op reageren.
[ afbeelding ]
Helaas!
Dat werd na seizoen 3 oid echt een proletenseriequote:
Jammer voor Jax. Wie is Jax eigenlijk? Je nieuwste vis?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:05 schreef GGMM het volgende:
Ben jij dat nu aan het kijken trouwens?
Jax gaat dood.
Dat is met 99% van de series het geval.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd na seizoen 3 oid echt een proletenserie
Niet met de series die @GGMM en ik kijkenquote:Op maandag 10 juni 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is met 99% van de series het geval.
Ja, die ander heet Clyde.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer voor Jax. Wie is Jax eigenlijk? Je nieuwste vis?
Ik heb hier een goede site voorquote:Op maandag 10 juni 2019 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet met de series die @:ggmm en ik kijken
Dat heet goed onderzoek doen
Door wie?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:14 schreef KingRoland het volgende:
ik word gedwongen om naar Pretty Little Liars te kijken.
Ik vond het wat slapjes hoe ze het framen tot stand brachten. Ik weet niet of dat de naïviteit is uit mijn witte mannen wereld of dat er een te dik hollywood sausje overheen lag.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
When they see us gezien
Hij viel wat tegen. Al hebben ze het jaren 90 sfeertje wel tof neergezet
Denk Europees/Nederlandse naïviteit. Vanuit Amerika hoor je vooral reacties dat ze het wel geloofwaardig vinden. Maar goed kan ook zijn dat ze gewoon dramatischer zijnquote:Op maandag 10 juni 2019 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond het wat slapjes hoe ze het framen tot stand brachten. Ik weet niet of dat de naïviteit is uit mijn witte mannen wereld of dat er een te dik hollywood sausje overheen lag.
Wel een geinig verschijnsel dat netflix met terugwerkende kracht nog heel wat teweeg brengt.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk Europees/Nederlandse naïviteit. Vanuit Amerika hoor je vooral reacties dat ze het wel geloofwaardig vinden. Maar goed kan ook zijn dat ze gewoon dramatischer zijn
Standaard met series makker.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat gezegd hebbende ontkomt Black Mirror ook niet aan het vijfde seizoen syndroom. Jammer.
GoT is echt heel erg achteruit gegaan in kwaliteit.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Standaard met series makker.
• Het is een geweldig concept.
• Iedereen is er lyrisch over na het eerste seizoen.
• Het levert sloten met geld op.
• Want het is mokerpopulair
• Dus er moeten meer seizoenen komen.
• Meer seizoenen = meer geld.
• Meer seizoenen en er wordt drastisch aan kwaliteit ingeboet.
Er zijn maar héél weinig series die een langere houdbaarheidsdatum genieten. Voor mij zijn dat GoT & BB. Verder is tot nu toe iedere serie mij na seizoen 3 of 4 hard gaan vervelen omwille van bovenstaande.
The wirequote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn maar héél weinig series die een langere houdbaarheidsdatum genieten. Voor mij zijn dat GoT & BB. Verder is tot nu toe iedere serie mij na seizoen 3 of 4 hard gaan vervelen omwille van bovenstaande.
Sopranos heb ik 2,5 seizoen vol gehouden. Toen werd het mij teveel van hetzelfde. The Wire heb ik nog nooit gezien. Ja, ik weet dat ik me moet schamen. Eens met Toen was geluk heel gewoonquote:Op maandag 10 juni 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
The wire
Sopranos
Toen was geluk heel gewoon
Peaky Blinders was het laatste seizoen geniaal. Ben wel bang dat door komende seizoenen het in jouw checklist gevangen gaat worden.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens met JR.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT is echt heel erg achteruit gegaan in kwaliteit.
Maar dat komt vreemd genoeg omdat ze te weinig seizoenen hebben gemaakt.
De showrunners wilden liever werken aan hun Star Wars films.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met JR.
Heeft de schrijver dat bepaald? Of wat is daarvan de reden?
Die met die donkere haren is wel lekker toch, Roland?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:14 schreef KingRoland het volgende:
ik word gedwongen om naar Pretty Little Liars te kijken.
Pics.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die met die donkere haren is wel lekker toch, Roland?
Star Warsquote:Op maandag 10 juni 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De showrunners wilden liever werken aan hun Star Wars films.
Sow hallo dan.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer even een tr meegepaktquote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SopranosGODquote:Op maandag 10 juni 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
The wire
Sopranos
Toen was geluk heel gewoon
Black Mirror is een anthologieserie. Alleen worden dezelfde onderwerpen, in een ander jasje gestoken. Nieuw verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
Persoonlijk vind ik het geen verrassing dat mensen met een gebrek aan smaak, ik noem geen namen, een serie als the sopranos maar 2,5 seizoen volhouden.quote:
Ik zit nu bij seizoen 5. Gelukkig is die bijzonder lang.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het geen verrassing dat mensen met een gebrek aan smaak, ik noem geen namen, een serie als the sopranos maar 2,5 seizoen volhouden.
Het is wachten op de flauwe grappen van @Caland en @GGMMquote:Op maandag 10 juni 2019 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch stuurde mij vanmiddag een HEEL smerig filmpje. Ben nog steeds helemaal van slag.
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch stuurde mij vanmiddag een HEEL smerig filmpje. Ben nog steeds helemaal van slag.
POEP? PLAS? ???quote:Op maandag 10 juni 2019 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Jojo heeft duidelijk de diepten van het Internet nog niet gezien. Anders zou ze het gestuurde filmpje absoluut niet als zodanig betitelen.quote:
Caland en GGMM doen dat niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de flauwe grappen van @:Caland en @:GGMM
Ik zit er klaar voor
Niet gelezen.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Hopelijk kondigen ze Wave Race aanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:43 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:scrummie2.0
Vanavond de E3 presentatie van Nintendo.Dat wordt genieten boys
Oh en goedemorgen allemaal enzo
Hoop dat hij nog kan praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:03 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe het met mijn maat @:JanCees is
Die hele serie heeft me nooit echt kunnen boeien. Weet niet waarom. Snap dat mensen het goed vinden, maar ik vind het erg vervelend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:19 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb Black Mirror zitten rewatchen nadat seizoen 5 uitkwam. Nu zit dit nummer weer de hele dag in mijn hoofd...
Goedemorgen Donquote:
Goedemorgen lieverd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit echt kunnen boeien. Weet niet waarom. Snap dat mensen het goed vinden, maar ik vind het erg vervelend.
Dit ter info.
[..]
Goedemorgen Don
Ik vind de kwaliteit in die 5 seizoenen erg goed. Er zijn misschien maar 1 of 2 afleveringen die ik minder vind.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit echt kunnen boeien. Weet niet waarom. Snap dat mensen het goed vinden, maar ik vind het erg vervelend.
Dit ter info.
[..]
Goedemorgen Don
Eens met @GGMMquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ter info.
Die Waldo aflevering was echt kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit in die 5 seizoenen erg goed. Er zijn misschien maar 1 of 2 afleveringen die ik minder vind.
Ik vond het laatste seizoen niet veel soeps.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit in die 5 seizoenen erg goed. Er zijn misschien maar 1 of 2 afleveringen die ik minder vind.
Hallo maat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen niet veel soeps.
ik vond de eerste wel grappig, de 2e al niet echt meer dus afgehaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:19 schreef Saind het volgende:
Al die Black Mirror afleveringen voelen alsof het korte filmpjes of verhalen moesten zijn
Allemaal van die wel matig tot gemiddeld interessante ideeën die ze veel te ver rekken
Klinkt een beetje als The blacklist. Wat was dat ook mensonterend slecht zeg. Iedere aflevering wel een andere bad guy.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond de eerste wel grappig, de 2e al niet echt meer dus afgehaakt
James Spader heeft meen ik ook maar 1 goeie film gemaakt (nou ja in gespeeld)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als The blacklist. Wat was dat ook mensonterend slecht zeg. Iedere aflevering wel een andere bad guy.
Pretty in Pink?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
James Spader heeft meen ik ook maar 1 goeie film gemaakt (nou ja in gespeeld)
Sex, lies and videotape al is het enige wat me nog bijstaat de muziek, tenmnste zat een deuntje in wat wel bleef hangen maar kan het nu even niet vindenquote:
Dat klinkt al als een enorme B-serie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als The blacklist. Wat was dat ook mensonterend slecht zeg. Iedere aflevering wel een andere bad guy.
Had je even moeten zeggen dan hadden we samen iets kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was gisteren in Amersfoort @:GGMM
Ik was er met mijn familie om mijn verjaardag alvast te vierenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je even moeten zeggen dan hadden we samen iets kunnen doen.
Ik liep nog langs de Vue, dus dat ging ook even door mij heenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Bioscoopje of zo(hier stond tot 2 keer toe eerst 'bois' exclusief ', dat dan weer wel
)
Morgen jarig, spannend!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er met mijn familie om mijn verjaardag alvast te vierenMaar ik had jou daar natuurlijk graag bij gewild.
@O_oquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen jarig, spannend!
Daar had ik zeker graag bij geweest, maar volgend jaar beter.
@O_oquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
@:Saind zijn vader is ook bijna jarig jongens.
was het maar zo'n feest, dat lukt je niet in 1 keerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond legday. Even die gore kapsalon, patat en hamburger eruit trainen.
@:JanCees
Jij eet wel erg vaak kapsalon hè.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond legday. Even die gore kapsalon, patat en hamburger eruit trainen.
@:JanCees
Dat duurt nog wel 3 maandenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
@:Saind zijn vader is ook bijna jarig jongens.
Valt mee. Ik heb geloof ik het afgelopen jaar 4 kapsalons op. Waarvan op één avond 2 stuksquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij eet wel erg vaak kapsalon hè.
Huhquote:
Het zou op zich kunnen dat ik het wel eens gezegd heb want hij is op een bekende/veel gehoorde datum jarig. Maar niet nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
Dan heb ik ook verkeerde info, of jouw vader is van verjaardag veranderd.
DIT GA IK TOT OP DE BODEM UITZOEKEN
Mijn zus zit nu ergens in Noord-Groningenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:58 schreef JanPawelII het volgende:
29 graden bij mijn tante en de zus van @:saind
zit ze niet meer in berlijnquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn zus zit nu ergens in Noord-Groningen
lekker hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope, weer terug in Den Haag. Vaste baan gekregen, ze was rijkstrainee maar dat is afgelopen
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ze is terug naar EZ, geloof dat ze half jaar ambassade wel genoeg vondquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
lekker hoor
ambassade zeker
een beetje nepotisme ben ik niet vies van
Pics van de scheur van je zusquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
2e was wel erg realistisch en stuitend op de hedendaagse maatschappelijke problemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond de eerste wel grappig, de 2e al niet echt meer dus afgehaakt
Wie wordt de nieuwe PM in de UK maat?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:02 schreef JanPawelII het volgende:
zo ff blind willie johnson luisteren voordat de kleine wakker wordt
Ik sta volledig achter de outsiders Rory Stewart en Sajid Javid.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie wordt de nieuwe PM in de UK maat?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt wel veel over de partij dat er zoveel kandidaten zijn, hoe werkt de stemming?
quote:Voting takes place in a parliament room that will be set up with voting booths. The colour of the ballot paper is chosen the day before the vote and will be different for each round. Completed papers will be placed in a metal ballot box.
The first round will take place between 0900 GMT and 1100 GMT on June 13, with the result expected around 1200 GMT. Any candidate with 16 votes or fewer is eliminated. If all candidates have more than 16 votes, the one with the fewest votes is eliminated.
The second round will be on June 18, between 1400 GMT and 1600 GMT, with the result due around 1700 GMT. Any candidate with 32 votes or fewer is eliminated. If all candidates have more than 32 votes, the one with the fewest is eliminated.
Further ballots are scheduled for between 1400 GMT and 1600 GMT on June 19 and between 0900 GMT and 1100 GMT on June 20. Voting continues until two candidates remain, so further rounds will be held if necessary.
The 1922 Committee will host two rounds of hustings in parliament for candidates. The first will be over June 11 and 12, ahead of the first vote, with the second on June 17.
MEMBERSHIP VOTE
The final two candidates are put to a postal ballot of the wider Conservative Party membership, with the winner named as the new leader.
Helaas is mijn hele schoonfamilie 300% pro boris johnsonquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een kneuzen. Pak dan maar inderdaad de grootste debiel met Boris.
dan kan de champagne eindelijk ontkurkt wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:25 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Helaas is mijn hele schoonfamilie 300% pro boris johnson
Draai het eens om.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een kneuzen. Pak dan maar inderdaad de grootste debiel met Boris.
De champagne gaat open als de baby er is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan kan de champagne eindelijk ontkurkt worden
een betere reden, maar je schoonmoeder zal wel nieuwe laten komenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De champagne gaat open als de baby er is.
het wordt in polen veel gegeten als katerreceptquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zou echt een waanzinnige hit zijn op hipster foodfestivals
Moet je je drinksessie wel plannen als dat steeds 3 dagen duurt om te laten fermenterenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
het wordt in polen veel gegeten als katerrecept
In Polen plant de moeder des huizes zulke dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je je drinksessie wel plannen als dat steeds 3 dagen duurt om te laten fermenteren
zou graag een babuschka hebben om pierogi/dumplings voor me te vouwenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
In Polen plant de moeder des huizes zulke dingen.
op zondag gewoon ziek veel soep en pierogi etc maken
Mijn moeder doet dat altijd als ze hier is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:37 schreef Saind het volgende:
[..]
zou graag een babuschka hebben om pierogi/dumplings voor me te vouwen
wat een kutwerk
Ouder 24quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:41 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuk feitje. Nu ik ouder wordt begin ik de Poolse keuken weer meer te waarderen, zo erg dat ik zelfs mijn dochter het regelmatig laat eten.
Misschien toch een vorm van nostalgie.
Luxequote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd als ze hier is.
Dit weekend weer een lading voor een maand gemaakt
zuurkool of kaas ook veelquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Luxe
Pierogi is normaal vega toch? Spinazie/aardappel ofzo?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
lichamelijk ook
misschien kun je ruilen met Emiel Ratelband
komquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Eet je dat dan uit een brood of gewoon een kom?
Lijkt me wel lekker om een keer te eten. Misschien lekker met hema rookworst er door?quote:
kan elke worst bijna wel denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker om een keer te eten. Misschien lekker met hema rookworst er door?
Goed puntquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Draai het eens om.
Met Boris Johnson als sterkste kandidaat heeft eigenlijk elke debiel een reële kans om te winnen.
Hoe is je fermentatieproces gegaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
Ik kwam er net achter dat knoflook blauw wordt als je het laat fermenteren
Dat lucht op. Dacht dat het schimmel was.
Staat nog, met blauwe knoflook dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is je fermentatieproces gegaan?
de vriendin van mijn broertje maakt nu zelf ciderquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat nog, met blauwe knoflook dus.
Denk over weekje de blender in, hoe langer je wacht hoe zuurder het wordt
Zijn wij ook aan het doen, maar beetje valsspelen met appelsap van de supermarkt gewoon als probeersel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:55 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
de vriendin van mijn broertje maakt nu zelf cider
wel grappig
wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:56 schreef Saind het volgende:
1 emmer met helder appelsap en biergist en 1 emmer met troebel appelsap en cidergist
wat was je ook alweer aan het maken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat nog, met blauwe knoflook dus.
Denk over weekje de blender in, hoe langer je wacht hoe zuurder het wordt
o ja, ik heb onlangs chiu chow chili oil gemaakt, mooi van smaak maar wel een beetje pittig, tenminste pittiger dan ik gewend ben bij de chineesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
hot sauce
Lombok en Madame Jeanette pepers met gember en knoflook
Gaan daar ook van die szechuan pepers in of alleen normale?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja, ik heb onlangs chiu chow chili oil gemaakt, mooi van smaak maar wel een beetje pittig, tenminste pittiger dan ik gewend ben bij de chinees
verse rawit en droge szechuan inderdaad, misschien dat die rawits wat heter zijn dan zij normaal gebruikenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaan daar ook van die szechuan pepers in of alleen normale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |