Nee Take Thatquote:
Hahahah, andere uiterstequote:Op woensdag 19 juni 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Take Thatal 25 jaar fan and counting. Dus daar moest ik wel naartoe. Zou donderdag weer naar een concert gaan, maar dat heb ik afgezegd. Even niks meer deze week.
2 concerten in een korte periode is ook wel veel.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Take Thatal 25 jaar fan and counting. Dus daar moest ik wel naartoe. Zou donderdag weer naar een concert gaan, maar dat heb ik afgezegd. Even niks meer deze week.
Veel succesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Nou, heb zo mijn intake bij de psych, maar ben zowat tegen de vlakte gegaan van de warmte. Dus eens zien hoe ik daar ga komen.
Het is anders heel erg normaal om op z'n minst ergens in je leven eens last te hebben van psychische problemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:45 schreef Kettlebell het volgende:
Het heeft me even wat moed gekost om hier te beginnen, want ik vind het eigenlijk moeilijk om van mezelf te accepteren dat ik last heb van angsten (zie mezelf liever als een ''normaal'' persoon), maar dat is nu eenmaal niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fiets achteraf terug naar huis: nergens last van.
Het is ook wel helemaal twee minuten fietsen, maar toch.Tap tap tap
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is anders heel erg normaal om op z'n minst ergens in je leven eens last te hebben van psychische problemen.
Ik lees dat je bij een psycholoog loopt, heb je al wat technieken op kunnen pakken die je helpen om er beter mee om te gaan?
De clue is om inderdaad de minimale dingen op te noemen die je juist WEL zeker weet ipv constant dingen invullen. Ik was / ben er ook heel goed in.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:39 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nog niet echt.
De psycholoog is bezig met cognitieve gedragstherapie (zoals ik al verwachtte), maar ik vind het heel lastig om die therapie te omarmen, omdat ik hem erg eenzijdig gemotiveerd vind : bij negatieve gedachten wordt constant gevraagd : heb je daar bewijs voor, niet invullen voor een ander wat diegene over jou denkt.
Vervolgens mag je die negatieve interpretaties niet denken, maar dan wél positief, terwijl daar naar mijn idee dan evenmin bewijs voor is![]()
Dus zeg maar: Ik deed X, persoon Y reageerde daar op manier Z op en zal dus wel Q (negatief) denken. Psycholoog zegt : waaruit kun je dat opmaken. Je hebt geen bewijs dat persoon Y Q (negatief) dacht. En zonder bewijs, mag je niets denken/ invullen.
Maar vervolgens mag je dus wel Q (negatief) inwisselen voor E (positief), terwijl daar evenmin bewijs voor is. Daarnaast is het ook zo in mijn ogen dat, als ergens géén bewijs voor is, of iets wordt niet met zoveel woorden uitgesproken, dat het dan dus maar meteen niet waar is.
Ik vind het een klein beetje je kop in het zand steken. Ik snap de essentie natuurlijk wel : niet te snel denken dat je iets niet goed hebt gedaan (dingen negatief invullen). Maar de manier waarop mijn psycholoog alles uitlegt vind ik ook wel een beetje te positief/ignorant ofzo.
Neups, landelijk probleem volgens mijn apotheek.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:45 schreef Nijna het volgende:
En geen andere apotheek in de omgeving die het kan leveren? Want afbouwen met 4 tabletjes lijkt me ook geen aanrader... wat klote zeg...
Beetje een late reactie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Neups, landelijk probleem volgens mijn apotheek.
Ik heb hulp gekregen van een heel lieve, attente FOKkerquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:52 schreef mereltjuhh34 het volgende:
[..]
Beetje een late reactie.
Maar heb je zelf ook rondgebeld?
Ik heb dit 2 x gehad met een ander medicijn.Eerste keer zei ik dat ik dan wel zelf rond zou gaan bellen, binnen 3 minuten hing de apotheek weer aan de telefoon dat het toch leverbaar was.2e x keer weer moeilijk , zelf gevraagd of ze het medicijn ook niet in een andere dosering hadden? Ja dat hadden ze.
Dus gezegd dat ze die dan maar moesten leveren en ik ipv 1 pil wel 2 pilletjes zou slikken.
Probleem opgelost.
Laat je iig niet in een keer afschepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |