SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Volgens mij is Maijer wel een nieuw dieptepunt aan het bereiken met opkomsten en begin van partijenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goudeerlijk bedrijf met het hart op de juiste plaatsquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ambachtelijke producten.quote:Op zondag 9 juni 2019 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Goudeerlijk bedrijf met het hart op de juiste plaats![]()
Laat ons weten als Max weer in de vangrail gevouwen ligt, gaan we het met heel DRT dat topic koloniseren.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
"weer"quote:Op zondag 9 juni 2019 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ons weten als Max weer in de vangrail gevouwen ligt, gaan we het met heel DRT dat topic koloniseren.
Hopelijk haalt Wattimena nog wel levend het podium met die psycho in een ruimte naast mLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is een zoon van Jos he, een ongeluk is nooit ver weg.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan je over O'Connor ook zeggenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk haalt Wattimena nog wel levend het podium met die psycho in een ruimte naast mSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die heeft echt een IRA hoofd.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk haalt Wattimena nog wel levend het podium met die psycho in een ruimte naast mWhat can change the nature of a man?![]()
ik denk op het podiumquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dit is een demonstratietoernooi, waarom dingt dit mee voor een plek in de grent slem.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ja okee, maar hij rijdt bepaald wel wat beter dan z'n pa dacht ikquote:Op zondag 9 juni 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een zoon van Jos he, een ongeluk is nooit ver weg.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jos "mijn vrouwen kunnen mijn klappen beter ontwijken dan ik de grindbak" Verstappen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat tweede gaat me op de eerste date iets te ver.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen tijdens het neuken en in die bek zeikenWhat can change the nature of a man?![]()
Van Gerwen speelt dit toernooi echt dramatisch
Sowieso al minder sterk dit jaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Druk van de PL en Watti.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso al minder sterk dit jaar![]()
D'r is toch van alles gaande in de familie dan kan je niet presteren.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso al minder sterk dit jaar![]()
Ja problemen met krijgen van kindje genot.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
D'r is toch van alles gaande in de familie dan kan je niet presteren.![]()
NL komt goed weg met die winst in de laatste leg. MvG wederom niet overtuigendHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Slap zaad genot.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja problemen met krijgen van kindje genot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
huh watquote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
NL komt goed weg met die winst in de laatste leg. MvG wederom niet overtuigendYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Oh dacht dat het ernstiger was.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja problemen met krijgen van kindje genot.![]()
Dat is behoorlijk ernstig. Vooral psychisch doet dat veel met je. Ik spreek helaas uit ervaring.quote:![]()
God wat heeft jermain toch een intens dom hoofd, een zeehond met down syndroom.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wow ik trek net echt een mega lange haar uit mijn neus, echt bizar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aardige gozer man. Niet zo zeuren.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:12 schreef Mani89 het volgende:
God wat heeft jermain toch een intens dom hoofd, een zeehond met down syndroom.![]()
Lekker geloofwaardig, De Boer met een steelpan bij de Blokkert..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vergelijken bij Murschell is Wattimena een godquote:Op zondag 9 juni 2019 20:12 schreef Mani89 het volgende:
God wat heeft jermain toch een intens dom hoofd, een zeehond met down syndroom.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Murschell kan tenminste nog een normale volzin formuleren.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergelijken bij Murschell is Wattimena een godReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben voor Nederland maar ik gun de sympathieke O'connor de overwinning wel zodat we daarna een spetterend koppels potje krijgen.![]()
Ook primaquote:Op zondag 9 juni 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danielle van de Donk
En uiteraard Lieke Martens![]()
Kijk ik ook het liefste naar ja. Maar ja je hebt het niet voor 't kiezen hequote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danielle van de Donk
En uiteraard Lieke Martens
What can change the nature of a man?![]()
Ik zie MVG zijn single potje wel winnen ondanks dit niveau. Zullen in de koppel er wel af gaan.quote:![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:22 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zie MVG zijn single potje wel winnen ondanks dit niveau. Zullen in de koppel er wel af gaan.
ik wou het eerst nog even over de aanstaande koppelpot NED - IRL hebbenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:22 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zie MVG zijn single potje wel winnen ondanks dit niveau. Zullen in de koppel er wel af gaan.
Mwa denk ik niet. Wattimena is op zijn top beter als een Wright en vergeet niet dat hij van Gando had moeten winnen op het WK.quote:![]()
O'connor is te streaky, Wattimena zag er in de koppel prima uit.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wou het eerst nog even over de aanstaande koppelpot NED - IRL hebben![]()
maar ze gaan tegen Ierland spelen in de finalequote:Op zondag 9 juni 2019 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa denk ik niet. Wattimena is op zijn top beter als een Wright en vergeet niet dat hij van Gando had moeten winnen op het WK.
Neequote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Met Zwaan zou MvG ook beter spelen.![]()
De Zwaan had het sowieso beter gedaan in de singles.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Met Zwaan zou MvG ook beter spelen.![]()
Kan ik wel in meegaan ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Met Zwaan zou MvG ook beter spelen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Misschien is De Zwaan - Wattimena wel een beter koppel.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
1 pot nat.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Met Zwaan zou Wattimena ook beter spelen.![]()
Moet je je voorstellen dat je paar uur backstage moet doorbrengen met Jermaine... Daar word je helemaal gestoord van![]()
Valt mee. Hele rustige jongen die zijn eigen ding doet.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet je je voorstellen dat je paar uur backstage moet doorbrengen met Jermaine... Daar word je helemaal gestoord van![]()
Weet je wie ook heel rustig was en zijn eigen ding deed?quote:Op zondag 9 juni 2019 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt mee. Hele rustige jongen die zijn eigen ding doet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iemand post die gif dat hij het Duitse publiek te lijf gaat.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Steve Lennon doet mij echt denken aan een scholier uit 3 havo die altijd 4 frikandelbroodjes opeet in een tussenuur.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Steve Lennon doet mij echt denken aan een scholier uit 3 havo die altijd 4 frikandelbroodjes opeet in een tussenuur.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Dat klinkt meer als een MAVO scholier.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Steve Lennon doet mij echt denken aan een scholier uit 3 havo die altijd 4 frikandelbroodjes opeet in een tussenuur.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Michael Panhuusquote:Op zondag 9 juni 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel rustig was en zijn eigen ding deed?![]()
De opleiding mavo is nou niet bepaald iets om dusdanig trots op te zijn dat het met hoofdletters geschreven moet worden...quote:U MAD?![]()
HAVO ook niet. Zo vlak man man manquote:Op zondag 9 juni 2019 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De opleiding mavo is nou niet bepaald iets om dusdanig trots op te zijn dat het met hoofdletters geschreven moet worden...![]()
![]()
Wij aten nog gewoon hulahoopsquote:Op zondag 9 juni 2019 20:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Steve Lennon doet mij echt denken aan een scholier uit 3 havo die altijd 4 frikandelbroodjes opeet in een tussenuur.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
5 jaar studeren is al lang niet meer de norm.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
5 jaar studeren en dan werkeloos, ja dag, ik begin meteen
8 jaar studeren, 2 jaar "jezelf" vinden in Australië/Thailand/Z-AWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 19:10 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozertwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 09-06-2019 om 19:03:25Erg mooi dat de erg sympathieke Nadal vandaag Roland Garros heeft gewonnen. Ik heb veel respect voor Nadal want hij heeft in 14 jaar tijd 12x Roland Garros gewonnen en dat is zeker een bijzondere prestatie. Ik hoop dat Nadal in zijn loopbaan minimaal 15x Roland Garros gaat winnen reageer retweet
Hup Ierland![]()
Gewoon de stof voor 1,5 jaar in 1 jaar stoppenquote:goden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Portugal gaat ook over NL heenwalsen.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland wordt volledig afgemaakt
En terecht
Het is weer zo'n avond.What can change the nature of a man?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nederlanders en chokenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Portugal gaat ook over NL heenwalsen.
Het is weer zo'n avond.![]()
Ik hoop toch dat er over dit debacle van Hamburg kamervragen gesteld gaan worden en een parlementarie enquete.![]()
Jammer, had wel zin in Gando-MvG
Als Schotland maar die beker pakt danLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wel geinig dat we allemaal zo moeilijk deden over Wattimena maar dat Van Gerwen eigenlijk de zwakke schakel is geblekenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ze gaan tegen Ierland spelen in de finaleSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wright, O'Connor en Lennon dus naar de GSoD.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ja preciesquote:Op zondag 9 juni 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel geinig dat we allemaal zo moeilijk deden over Wattimena maar dat Van Gerwen eigenlijk de zwakke schakel is geblekenWat een wanvertoning
Niels is nog steeds boos dat de sympathieke TrumpGod president is en dat Niels zijn zoontje in die tijd moet opgroeien.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe gaat het nu bij de Nederlandse dartsbond.![]()
Maggewoonniegebeurequote:Op zondag 9 juni 2019 20:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Weutjewattis dit is gewoon niet goed genoeg, klaar, punt.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Wright, O'Connor en Lennon dus naar de GSoD.naja Wright..
86 en 75 gemiddeld in zijn singles vandaag. Nou zeg, poe poe.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wattimena was de sterkste van de twee..♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Prachtige 76 gemiddeld net jaquote:Op zondag 9 juni 2019 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wattimena was de sterkste van de twee..
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Volgend jaar staat het supertalent Jeffrey de Zwaan mooi op de positie vanWattimena
.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Echt hequote:Op zondag 9 juni 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Watti die even stoer kijkt bij een 140, bij een 3-0 achterstand.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Mezelf kwalijk nemen, stinkende best, mag niet gebeuren, weetjewathetis, Wattimena heeft wel een goed interview.![]()
Ik ga voetbal kijken. Ook weer tegen beter weten in ja. Veel bier vanavond. Morgen vrij.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het goede levenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Ook weer tegen beter weten in ja. Veel bier vanavond. Morgen vrij.![]()
![]()
Die Marcel heeft er echt geen verstand van. 86 en 75 gemiddeld in de singles : met een goed gevoel terugkijken.![]()
Klopt wel maar goed het zijn ook maar 4 tot 7 legsquote:Op zondag 9 juni 2019 20:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Marcel heeft er echt geen verstand van. 86 en 75 gemiddeld in de singles : met een goed gevoel terugkijken.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:49 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Marcel heeft er echt geen verstand van.![]()
![]()
Wel jammer voor de kijkcijfers van RTL 7 Darts, die toch al kelderende zijnHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik zou mij er niets over verbazen dat het binnen 5 jaar afgelopen is met het darts in Nederland op de open tv(op het WK na).quote:Op zondag 9 juni 2019 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer voor de kijkcijfers van RTL 7 Darts, die toch al kelderende zijn![]()
Nog heel even en Lennon/O'Connor hijsen zo gewoon een beker in de lucht
Optimale anticlimax
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet constant genoeg aldus de studioquote:Op zondag 9 juni 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Nog heel even en Lennon/O'Connor hijsen zo gewoon een beker in de lucht
Optimale anticlimaxLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maar die Lennon speelt wel als een komeet vandaag zeg tsjonge. Zou hij verliefd zijn of zo?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
"Hoe onverstoorbaar istie nu?"
rats D20 erin met eerste pijl
Dat zal dan op de vrouw van MvG zijnquote:Op zondag 9 juni 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die Lennon speelt wel als een komeet vandaag zeg tsjonge. Zou hij verliefd zijn of zo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarschijnlijk een romance met O'connor.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die Lennon speelt wel als een komeet vandaag zeg tsjonge. Zou hij verliefd zijn of zo?![]()
gedecideerd 110 eraf tikken. Koekoek doei Gando
OConnor gaat wel maar die Lennon is echt een saaie klootzakquote:Op zondag 9 juni 2019 21:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
They love you until they hate you.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik kan wel genieten van iemand die zo staat te finishen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
OConnor gaat wel maar die Lennon is echt een saaie klootzak![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:20 schreef Thezeurminator het volgende:
Die O'connor heeft wel echt een faggot nummer.
I WONT BACK DOWNYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Lennon was wel ergerquote:Op zondag 9 juni 2019 21:20 schreef Thezeurminator het volgende:
Die O'connor heeft wel echt een faggot nummer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
toch weer een weekje vrij van de fabriek hiernaquote:Op zondag 9 juni 2019 21:23 schreef Thezeurminator het volgende:
O'connor en Lennon nemen toch even 20k per persoon mee en 35k als ze winnen.
Ik hoorde onlangs dat unicorn okselhaar een dingetje schijnt te zijn. Zou hij dat ook hebben?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:27 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Volwassen mannen die hun gezicht versieren met glitters en schmink adoreren![]()
![]()
ja daar hadden we het al eerder over hmmquote:
Het slaat gewoon helemaal nergens op. Je mikt op een vakje wat lastiger te raken is en als je hem raakt dan heb je ook nog een pijl op de dubbel minder. Bij 93 vind ik het al idioot maar bij 91 slaat het helemaal nergens op.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar hadden we het al eerder over hmm![]()
ff geen zin om erover na te denkenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het slaat gewoon helemaal nergens op. Je mikt op een vakje wat lastiger te raken is en als je hem raakt dan heb je ook nog een pijl op de dubbel minder. Bij 93 vind ik het al idioot maar bij 91 slaat het helemaal nergens op.wat is de "standaard" checkout voor 91? T17 D20?
Ja dat is de enige manier eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff geen zin om erover na te denkenwat is de "standaard" checkout voor 91? T17 D20?
![]()
nee da's 93quote:Op zondag 9 juni 2019 21:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja dat is standaard maar T19 dubbel 18 kan ook nog.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Met een single bull (vanaf 91) kom je op 66. Dan kun je met je twee resterende pijlen nog finishen op bullseye.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het slaat gewoon helemaal nergens op. Je mikt op een vakje wat lastiger te raken is en als je hem raakt dan heb je ook nog een pijl op de dubbel minder. Bij 93 vind ik het al idioot maar bij 91 slaat het helemaal nergens op.
Met een single 17 (als je de triple dus mist) kom je op 74 en ben je niet zeker van een pijl op de dubbel.
Dat zit erachter.![]()
Wtf Ierland die een major kan winnen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
ja precies daar dacht ik ook aan. 74 met 2 pijlen is ook best kut. Zo vanzelfsprekend is T17D20 niet vanaf 91.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met een single bull (vanaf 91) kom je op 66. Dan kun je met je twee resterende pijlen nog finishen op bullseye.
Met een single 17 (als je de triple dus mist) kom je op 74 en ben je niet zeker van een pijl op de dubbel.
Dat zit erachter.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het finish percentages van Dubbel 18 is 45% en dubbel 10 is 39% dat van Bullseye is 25%.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met een single bull (vanaf 91) kom je op 66. Dan kun je met je twee resterende pijlen nog finishen op bullseye.
Dat zit erachter.
https://dartsnieuws.com/o(...)el-tijdens-wk-darts/
Het gemiddelde triple percentage is 42.6% voor triple 20
https://twitter.com/ochepedia/status/941311481173479424
Triple 19/18 wordt minder vaak geraakt dus laten we zeggen dat dat 37% is.
Kans dat een gemiddelde PDC darter na 1 pijl op de T19 op een finish staat is 37%. Daarna heeft de gemiddelde darter 2 pijlen voor dubbel 18 kans dat dat afgemaakt word in 1 pijl is 45%. Kans dat het in twee pijlen word afgemaakt is 0.55.0.55 is 70%.
0.37 x 0.7 =25.9%
Kans dat een gemiddelde PDC darter na 2 pijlen op T19/T18 op een finish staat is 63%. Daarna heeft de gemiddelde darter 1 pijl voor D10. Kans dat dat uitgegooid wordt is 39%.
0.63 x 0.39 = 24,57%
Kans dat in 3 pijlen of minder pijlen uitgooit via de triple 19/18 route is 24.57 + 25.9% = 50,47%.
Plus een bijkomend voordeel mocht je nog terug mogen komen je staat altijd gegarandeerd op een dubbel. Dit is niet het geval als je bullseye mist.
Kans dat je met je eerste pijl bullseye gooit is 25% mocht dit het geval zijn krijg je 1 pijl op je favoriete dubbel naar keuze. laten we zeggen dat dit finishpercentage 42% is.
Kans dat je bullseye met je eerste pijl gooit en uitgooit is 0.25 x 0.42 = 10,5%
Laten we er vanuit gaan dat iedereen in ieder geval de enkele bull gooit(mits de bullseye niet gegooid is), maar geen triple met zijn tweede pijl - er zijn mensen die de enkele bull missen wat niet resulteert in een finish maar er zijn ook mensen die een T18 gooien met de tweede pijl wat resulteert in een betere finish(D7 ipv bullseye). Dit resulteert in een finish percentage van 25%.
25% + 10.5% = 35.5%
Puur kijkend naar de percentages ben je veel beter af via de triple 19 route. Er zitten wat kleine aannames in mijn berekeningen maar het verschil is groot genoeg om te laten zien dat de triple 19 route veel succesvoller is.
Dit heb ik al eerder gepost maar de gedachtegang erachter slaat nergens op. En dit is ook nog eens met de assumptie dat je altijd een single bull raakt met je eerste pijl.![]()
Dit hele verhaal kan de prullenbak in met "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst".quote:Op zondag 9 juni 2019 21:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit heb ik al eerder gepost maar de gedachtegang erachter slaat nergens op. En dit is ook nog eens met de assumptie dat je altijd een single bull raakt met je eerste pijl.
Dat finishpercentages in het verleden zo waren prima. Maar je kansen erop worden op zich alleen maar bepaald door de oppervlakte van het vakje. De rest zit tussen de oren
Lekker Pieter, nu ff dat koppeltje binnenkoppenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
nou ja als je het over team hebt vind ik de Ieren daar meer op lijken dan de Schotten.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Szura het volgende:
Lekker Pieter, nu ff dat koppeltje binnenkoppenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Maijer "is Piederajt de beste man van dit toernooi?"![]()
Wat een gasidioot is dat toch ook mijn hemel
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Statistieken zeggen wel degelijk wat. Als jij consequent vanaf 91/93 naar de bull gaat dan ga je dat op lange termijn merken. Met deze logica kan je met voetbal het best proberen vanaf 50 meter op doel te gaan knallen want misschien gaat die er wel in, en "resultaten in het verleden geven geen garanties". Het gaat in het darten om je kansen te vergroten en er is niemand die consequent de bullseye gooit.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit hele verhaal kan de prullenbak in met "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst".
Dat finishpercentages in het verleden zo waren prima. Maar je kansen erop worden op zich alleen maar bepaald door de oppervlakte van het vakje. De rest zit tussen de oren![]()
Dat laatste ben ik zo zeker nog niet van. Zo op gevoel zou ik zeggen dat softtipspelers veel meer bullseye gooien, en dus lijkt het trainbaar. Dat is natuurlijk evengoed je kansen vergrotenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Statistieken zeggen wel degelijk wat. Als jij consequent vanaf 91/93 naar de bull gaat dan ga je dat op lange termijn merken. Met deze logica kan je met voetbal het best proberen vanaf 50 meter op doel te gaan knallen want misschien gaat die er wel in, en "resultaten in het verleden geven geen garanties". Het gaat in het darten om je kansen te vergroten en er is niemand die consequent de bullseye gooit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zal vast een speler zijn maar ik ken geen speler die slechter is in de T17 dan in de bullseye.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zo zeker nog niet van. Zo op gevoel zou ik zeggen dat softtipspelers veel meer bullseye gooien, en dus lijkt het trainbaar. Dat is natuurlijk evengoed je kansen vergroten![]()
Namelijk: als je 1 van de 5 partijen wint, dan is de kans dat je de hele finale wint groterquote:
Uitstekend gespotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het heeft sowieso geen zin om met algemene gemiddelden te komen "er finishen meer mensen op D20 dan op D17 dus moet je daar maar voor gaan". Sjoelo gaat voor D14, Wade voor D10. Dat is persoonlijk.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het verschil is groot genoeg om te laten zien dat voor de bullseye een domme keuze is. Ik weet niet wat een O'connor's gemiddelde is op D20 maar zijn bullseye percentage dit toernooi is niet goed en hij loopt redelijk te finishen, het is niet raar om dan op te merken dat het raar is dat je voor een bullseye gaat.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het heeft sowieso geen zin om met algemene gemiddelden te komen "er finishen meer mensen op D20 dan op D17 dus moet je daar maar voor gaan". Sjoelo gaat voor D14, Wade voor D10. Dat is persoonlijk.![]()
Zijn kans op (in elk geval) een single bull is daarentegen erg groot.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het verschil is groot genoeg om te laten zien dat voor de bullseye een domme keuze is. Ik weet niet wat een O'connor's gemiddelde is op D20 maar zijn bullseye percentage dit toernooi is niet goed en hij loopt redelijk te finishen, het is niet raar om dan op te merken dat het raar is dat je voor een bullseye gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: