Ja man, je zou eens kunnen genieten van je welverdiende weekend, da's uit den boze.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso heidenen die op zondag fietsen
Ik persoonlijk wel ja, van alles wat ook maar een beetje met religie te maken heeft. Maar dat betekent nog niet dat je alle moslims (of christenen) over één kam moet scheren op politiek gebied.quote:
Iedereen mag van mij geloven wat ie wil, vaak zit er ook wel een positieve kant aan, als ze maar niet anderen hun regels op willen dringen.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik persoonlijk wel ja, van alles wat ook maar een beetje met religie te maken heeft. Maar dat betekent nog niet dat je alle moslims (of christenen) over één kam moet scheren op politiek gebied.
Ik scheer niks.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik persoonlijk wel ja, van alles wat ook maar een beetje met religie te maken heeft. Maar dat betekent nog niet dat je alle moslims (of christenen) over één kam moet scheren op politiek gebied.
wat denk jezelf?quote:
Wat denk je zelf?quote:
okequote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Even de policy checken Mario, dat ging nou net iets te ver.
Doe dat lekker thuis en niet hier.quote:
Ga dat maar eens uitleggen....quote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op jouw ranzigheid te wachten
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, je zou eens kunnen genieten van je welverdiende weekend, da's uit den boze.
Die link had ik in gedachte alvorens ik tikte.quote:
Pleur toch op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |