quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Bible Belt is een strook in Nederland waar veel hardcore protestante christenen wonen, onder andere Ghostbuster.
TEAM BAKSTEEN
Ja, ik kon 15 jaar terug nog niks maar ben alles gewoon gaan proberen. Tegelzetten en wandjes zetten doe ik ook. Vorige week een dakgoot er aan gezet. Moet wel zeggen dat goed gereedschap het halve werk is.quote:
De bands waren veelal beter dan de huidige, maar de apparatuur stond nog in de kinderschoenen, en daar moet je gewoon doorheen luisteren.quote:
QFT.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, ik kon 15 jaar terug nog niks maar ben alles gewoon gaan proberen. Tegelzetten en wandjes zetten doe ik ook. Vorige week een dakgoot er aan gezet. Moet wel zeggen dat goed gereedschap het halve werk is.
petje af hoor, ik ga er maar niet eens aan beginnen. Sowieso durf ik al niet op een ladder te staan.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, ik kon 15 jaar terug nog niks maar ben alles gewoon gaan proberen. Tegelzetten en wandjes zetten doe ik ook. Vorige week een dakgoot er aan gezet. Moet wel zeggen dat goed gereedschap het halve werk is.
quote:Op zondag 9 juni 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
Voor wie @:Ghostbuster live wil meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fiets regelmatig (op zondag!) door biblebelt-gebied. Best leuk om te zien als ze met hun zwarte kousen, lange rokjes en hoedjes naar de kerk lopen. Echt het idee dat je een stuk terug in de tijd gaat
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
Voor wie @:Ghostbuster live wil meemakenen toch zijn het geen onaardige lui om mee te chitchatten...ze hebben alleen wat eigenaardige gewoontesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Hmm leukquote:Op zondag 9 juni 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik fiets regelmatig (op zondag!) door biblebelt-gebied. Best leuk om te zien als ze met hun zwarte kousen, lange rokjes en hoedjes naar de kerk lopen. Echt het idee dat je een stuk terug in de tijd gaat
Alsof het er in de moskee om de hoek anders aan toe gaat.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm leukik krijg de rillingen van die creepy lui. Als je bedenkt welk problematisch gedachtegoed er achter die hoedjes en kousen zit, waar ze hun kinderen mee indoctrineren.
Beetje vriendelijk chitchatten kan iedereen wel, maar als het er echt om gaat..quote:Op zondag 9 juni 2019 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toch zijn het geen onaardige lui om mee te chitchatten...ze hebben alleen wat eigenaardige gewoontes
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 9 juni 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof het er in de moskee om de hoek anders aan toe gaat.
Ze keuren ons wielrenners ook geen blik waardigquote:Op zondag 9 juni 2019 15:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm leukik krijg de rillingen van die creepy lui. Als je bedenkt welk problematisch gedachtegoed er achter die hoedjes en kousen zit, waar ze hun kinderen mee indoctrineren.
Jullie zijn te sexy gekleed.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze keuren ons wielrenners ook geen blik waardig
Sommige onderwerpen kun je inderdaad beter vermijden, maar ik had verwacht dat ze een niet-bible-belter zouden negeren. Heb een paar weken midden in zo'n broednest gewerkt en het verraste me eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje vriendelijk chitchatten kan iedereen wel, maar als het er echt om gaat..
Ja duh, wielrennen op de kostelijke zondag, das heidensquote:Op zondag 9 juni 2019 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze keuren ons wielrenners ook geen blik waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |