Nerd!quote:
Stones hadden beter in 1972 kunnen stoppen.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Nerd!
Ik ben meer van de Stones, met name de periode '67-'72.
Van the Beatles zal ik niet gauw een album opzetten, al zit het wel verrekte goed in elkaar allemaal
Kan je badeend niet effe helpen stucenquote:Op zondag 9 juni 2019 15:19 schreef Marsani het volgende:
Plinten aan het plafond geboord. Kapstok hangt en wandje gestuct. Genoeg gedaan voor een pinksterdag.
Deze band was in 1964 al harder dan The Stones en The Beatles bij elkaar.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
Rolling Stones fans doen altijd alsof de Stones zooooveel harder waren dan de Beatles alsof het niet allemaal dezelfde Engelse pukkellads waren.
Eend woont veel te ver bij mij vandaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je badeend niet effe helpen stucen
quote:
heb je dat zelf gedaan allemaalquote:Op zondag 9 juni 2019 15:19 schreef Marsani het volgende:
Plinten aan het plafond geboord. Kapstok hangt en wandje gestuct. Genoeg gedaan voor een pinksterdag.
Daar had ik weer niks mee, die Hank Marvin en co....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 9 juni 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
Voor wie @:Ghostbuster live wil meemakenDa's de ver van mijn bed show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 9 juni 2019 15:41 schreef TillyB het volgende:
Voor wie @:Ghostbuster live wil meemakenwat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |