'De zorg' gaat 24/7 door hoor.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Schurfthekel aan Kraan maar thnxwanneer Fleetwood Mac en Major Lazer?
Nee, die verbieden dat zelf.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh Morgen Fleetdinges maar dat zenden ze vaak niet uit, de grote acts
Marco Borsato toch wel?quote:Op zondag 9 juni 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Uiteraard, die egotripper wel, die geilt op zichzelf, de kwijl loopt hem al uit de bek als ie in de spiegel kijkt.quote:
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 9 juni 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien doet hij wel een roze hoedje op
zolang je je maar niet druk maaktquote:Op zondag 9 juni 2019 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een BN-er festival, dat hadden we nog niet in Nederland.
Nee, die verzieken gewoon even een heel festival met hun gelijer.quote:
patatquote:Op zondag 9 juni 2019 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik straks even de verkorte route naar het centrum neem en een frietje ga kopen.
Heb ik zin in, friet uit het vet, van waarschijnlijk de langst bestaande friettent van de stad.
nah, dat festival was toch al niks meerquote:Op zondag 9 juni 2019 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die verzieken gewoon even een heel festival met hun gelijer.
Zonder een spier te vertrekken.
Daarom kan het mij ook gestolen worden.quote:
Ik ga zo ook eens kijken of er nog iets van te maken valt buitenquote:Op zondag 9 juni 2019 13:28 schreef sacha het volgende:
nog één koffie gif en dan ga ik de tuin toespreken
Zeg het ze, die plantjes!quote:Op zondag 9 juni 2019 13:28 schreef sacha het volgende:
Tuurlijk, vreemde kerels die je ballen gaan scheren.quote:
Dat was ik ook van plan maar de ☀️ is wel erg lekkerquote:Op zondag 9 juni 2019 13:28 schreef sacha het volgende:
Het gaat om de vorm hequote:Op zondag 9 juni 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, vreemde kerels die je ballen gaan scheren.
OK, dan valt het mee.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Marco doet alleen 1 nummer het valt mee,met Davina en Armin idd
quote:Op zondag 9 juni 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
M’n Mexicaanse insta freund wil graag naar Pinkpopquote:
Nou dan ga je toch mee volgend jaarquote:Op zondag 9 juni 2019 14:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
M’n Mexicaanse insta freund wil graag naar Pinkpopmaar het hele concept festivals bestaat in Mexico pas sinds 2010 zei ze. “Glastonbury and Pinkpop are world famous”
Roskilde en Werchter ook.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
M’n Mexicaanse insta freund wil graag naar Pinkpopmaar het hele concept festivals bestaat in Mexico pas sinds 2010 zei ze. “Glastonbury and Pinkpop are world famous”
Nah ik ben te oud voor die shitquote:Op zondag 9 juni 2019 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch mee volgend jaarhet is wel idioot massaal vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |