Jij zit er ook lekker in vandaag of wah?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wordt geboren en gaat weer dood...it is what it is
Keuzesquote:Op zondag 9 juni 2019 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar om iedere keer alles achter je te laten als je een stukje gaat fietsen is ook weer zoiets.
Is dat alles?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:
nahquote:Op zondag 9 juni 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op zondag 9 juni 2019 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb weer lekker de boel openstaan en zit nu te genieten van de jus de orange.
Ik kom hier vaak een bedelaar tegen die met een zwaarbepakte fiets rondloopt. Met een Duits accent vraagt-ie dan of je English spreekt. Hij noemt zich dan een traveler en heeft geld nodig om Amsterdam te verlaten ... al 8 jaar achtereen. Ik noemde hem eens de slechtste reiziger omdat hij de uitgang van Amsterdam nog steeds niet gevonden had. Sindsdien begint-ie al chagrijnig te kijken als-ie me van ver aan ziet komenquote:
Tegen de achterkant.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak een bedelaar tegen die met een zwaarbepakte fiets rondloopt. Met een Duits accent vraagt-ie dan of je English spreekt. Hij noemt zich dan een traveler en heeft geld nodig om Amsterdam te verlaten ... al 8 jaar achtereen. Ik noemde hem eens de slechtste reiziger omdat hij de uitgang van Amsterdam nog steeds niet gevonden had. Sindsdien begint-ie al chagrijnig te kijken als-ie me van ver aan ziet komen
ghehehehequote:Op zondag 9 juni 2019 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak een bedelaar tegen die met een zwaarbepakte fiets rondloopt. Met een Duits accent vraagt-ie dan of je English spreekt. Hij noemt zich dan een traveler en heeft geld nodig om Amsterdam te verlaten ... al 8 jaar achtereen. Ik noemde hem eens de slechtste reiziger omdat hij de uitgang van Amsterdam nog steeds niet gevonden had. Sindsdien begint-ie al chagrijnig te kijken als-ie me van ver aan ziet komen
Het leven is 1 grote anti-climax: joehoe weekendquote:Op zondag 9 juni 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zit er ook lekker in vandaag of wah?
quote:Op zondag 9 juni 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het leven is 1 grote anti-climax: joehoe weekend2 dagen later
Morgenochtend vroeg gaat de wekker weer.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het leven is 1 grote anti-climax: joehoe weekend2 dagen later
Weet je het zeker ?quote:Op zondag 9 juni 2019 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgenochtend vroeg gaat de wekker weer.
Schurfthekel aan Kraan maar thnxquote:Op zondag 9 juni 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende: @:TillyB dag Kraantje Pappie om 1 uur en Boef om 19.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |