quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hadden idd zo in mn topic gekunt...quote:
quote:
De Dees vliegt zelf.quote:
Denk dat ze pas laat vanavond wordt verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Morge.quote:
Het is een Bikkel ..quote:Op zondag 9 juni 2019 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Maar Dees sterkte als je dit leest!!!![]()
auw in je pootje is nie leuk nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2019 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een Bikkel ..Nah... da's nie aardig nie ChufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dees is niet zo'n aandacht typje, zal wel
pijn doen.....
quote:Op zondag 9 juni 2019 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een Bikkel ..Na jah zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
ah.. ik was er niet zie ikquote:Op zondag 9 juni 2019 12:09 schreef chufi het volgende:
Oh ja hier nogmaals:
40+ SC posts 8 juni 2019:
40+ / [40+ SC #1975] De nacht in met ... mn bed straks
Staat je bed nog?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:09 schreef sacha het volgende:
roos omgewoeid, boom van buurmannen omgewoeid, ik heb iets gemist vannacht
Zet je de hare op?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Aap van mij heeft ook eindelijk een leuk hoedje nu, ik zei pleur die lelijke pet maar gelijk weg nu
ik was gisterenavond wandelen, was bijna geen wind meer hieroquote:Op zondag 9 juni 2019 12:09 schreef sacha het volgende:
roos omgewoeid, boom van buurmannen omgewoeid, ik heb iets gemist vannacht
dan gaan we er even vol inquote:Op zondag 9 juni 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster Wacht tot Chuff iets over ogen tikt
Ik heb nu officieel oogmigrainequote:Op zondag 9 juni 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Zoek je aandachtquote:Op zondag 9 juni 2019 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu officieel oogmigraine![]()
ik mag niet te veel op een scherm staren, dus minder Fokken
quote:
Dat zou je vast ook wel willen zien ..quote:Op zondag 9 juni 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie Voxs liever dan jou geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2019 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat zou je vast ook wel willen zien ..
Neequote:Op zondag 9 juni 2019 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat zou je vast ook wel willen zien ..
Klote hoor Migraine, heb ik ook vaak als ik teveel gedaan hebquote:
Oh veel plezier, mijn familie get together was best gezellig gisterenquote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeIk ga nu naar familie en tuindingesen!
Kijk dat zie ik graag..quote:Op zondag 9 juni 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zie Voxs liever dan jou geloof ik
Teveel gezopen bedoel je?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klote hoor Migraine, heb ik ook vaak als ik teveel gedaan heb
ditte is het...quote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klote hoor Migraine, heb ik ook vaak als ik teveel gedaan heb
Dank je! Ik heb goede hoop!quote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh veel plezier, mijn familie get together was best gezellig gisteren
zou ik ook kunnen doen... hoe doe je dat?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet je schermen op zwart zoals ik ... Is een stuk minder belastend
Niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben de enige nuchtere hier s'avonds met Till
Is er voetbal, dan?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat gaan de F1 aandachtshoeren doen met hun Dillema vanavond ?
Voetbal of kijken hoe Max 5e word?
quote:Op zondag 9 juni 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben de enige nuchtere hier s'avonds met Till
awww arme Deesquote:Op zondag 9 juni 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gevallen van een trapje op de boulevard
Ik ben al lang wakker. Rondje sportschool + sauna gedaan vanmorgen, zo fris als een hoentje!quote:Op zondag 9 juni 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weet ik veel dat iedereen opeens wakker word hier
Twee wijntjes in d'r mikquote:Op zondag 9 juni 2019 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook aan de zuip was een keer
Alweer?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeIk ga nu naar familie en tuindingesen!
Fantasy League Footballquote:Op zondag 9 juni 2019 12:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De 1e prijs die ze gaan winnen sinds 88
gisteren ja, echt stomdronkenquote:Op zondag 9 juni 2019 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook aan de zuip was een keer
Door een bv de "Dark Reader" add-on in je browser te installeren en verder bij je W10 instellingen de standaard app modus op donker te zettenquote:
In 1988 was Max nog niet eens geboren.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee wachten tot Max een keer gaat winnen
[ afbeelding ]
Wat draait er op Pinkpop?quote:Op zondag 9 juni 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat gaan de F1 aandachtshoeren doen met hun Dillema vanavond ?
Voetbal of kijken hoe Max 5e word?
''migraine aanval alleen als ik dit lees''quote:Op zondag 9 juni 2019 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Door een bv de "Dark Reader" add-on in je browser te installeren en verder bij je W10 instellingen de standaard app modus op donker te zetten
quote:Op zondag 9 juni 2019 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
''migraine aanval alleen als ik dit lees''![]()
maar ik ga proberenthanks chuf
Ziet er bij mij zo uitquote:Op zondag 9 juni 2019 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
''migraine aanval alleen als ik dit lees''![]()
maar ik ga proberenthanks chuf
quote:
Wat een laiverdquote:Op zondag 9 juni 2019 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... hij staat toevallig nu naast me!![]()
hij gaat het straks even uitzoeken voor me![]()
de skat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |