Potje.quote:
30 juniquote:Op zondag 9 juni 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar een familiediner moet, ga ik slaon.
Oh ja jij hebt nog een jonger broertje ..quote:Op zondag 9 juni 2019 00:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, zo'n verhaal mag mijn moedàh ook graag vertellen maar dan zonder de misschien
Ik ben echt heel gemoedelijk, de oudste broer is in Zuid-Holland geboren. Daar ligt het vast aanquote:Op zondag 9 juni 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Brabanders zijn toch altijd zo gemoedelijk?
Oi!!quote:Op zondag 9 juni 2019 00:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel gemoedelijk, de oudste broer is in Zuid-Holland geboren. Daar ligt het vast aan
Ik ben van augustus, dus kennelijk duurde wachten tot de kerst te langquote:Op zondag 9 juni 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik van december ben, maar anders was dat ook een optie geweest idd
Ooit gehoord van Klaaswaal?quote:
Nou zeg was dat Sas?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En bijna 15 jaar later 'scoorde' ik op schoolreisje op Stortemelk m'n eerste vriendinnetje waarmee ik alles deed. Of beter: zij scoorde mij. Ik heb wel wat met dat eilandje.
Ik ben de eerste, maar heb ooit ergens iets opgevangen....quote:Op zondag 9 juni 2019 00:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, zo'n verhaal mag mijn moedàh ook graag vertellen maar dan zonder de misschien
Sinterklaas kadootje misschienquote:Op zondag 9 juni 2019 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van augustus, dus kennelijk duurde wachten tot de kerst te lang
Jah, er mist een cijferquote:
Dat is alweer geweest en hij waskoning die dag.quote:
Heb ik ook weleens gehad hoor.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat zou kunnen .. ik was iets te gretig met de backspace ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |