quote:Op zondag 9 juni 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga je een dagje naar een pretpark, krijg je een Badeend
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Een feesttent? Naast de biertap?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En het was netjes in een tent hoor.
raarquote:Op zondag 9 juni 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat vertelde je al eens .. in het toilet
Mijn ouders gingen met Kerst naar Vlielandquote:Op zondag 9 juni 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Het staat in schriftje 37.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen met Kerst naar Vlieland
Jij bent de laatste?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:37 schreef chufi het volgende:
Ik had een broertje dood 2 jaar voor ik geboren werd.. Misschien was ik er anders ook niet geweest
ja, zo'n verhaal mag mijn moedàh ook graag vertellen maar dan zonder de misschienquote:Op zondag 9 juni 2019 00:37 schreef chufi het volgende:
Ik had een broertje dood 2 jaar voor ik geboren werd.. Misschien was ik er anders ook niet geweest
Wij zijn geboren en de rest is uit stront opgebouwd.quote:
Als ik naar een familiediner moet, ga ik slaon.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:41 schreef TillyB het volgende:
Van familiehotel naar familiediner, het kan verkeren
Brabanders zijn toch altijd zo gemoedelijk?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar een familiediner moet, ga ik slaon.
Er is er maar ééntje die niet gewenst is, gelukkig.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:41 schreef TillyB het volgende:
Van familiehotel naar familiediner, het kan verkeren
Ja, maar elk huis heeft zijn...quote:Op zondag 9 juni 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Brabanders zijn toch altijd zo gemoedelijk?
En bijna 15 jaar later 'scoorde' ik op schoolreisje op Stortemelk m'n eerste vriendinnetje waarmee ik alles deed. Of beter: zij scoorde mij. Ik heb wel wat met dat eilandje.quote:
Één van de hoeveel?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er is er maar ééntje die niet gewenst is, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |